Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (1409. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.200
Cevap
424
Favori
2.145.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14061407140814091410
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TrüflüEbiTen T kullanıcısına yanıt

    Mantıklı :) büyüklerim derdi bir marş için en az 20km gitmen gerek kayıp yerine gelsin diye:)

    4 yılı dolduruyor. ne kadar sürsem de zamanı geliyor ancak üzerindeki akü kalitesi şu piyasada yok maalesef

  • Connect Ferit kullanıcısına yanıt

    Eskiden öyleydi, simdi Istanbul trafiginde dur-kalkta akü iyice bosalir, hicbir arabamda akü sorunu yasamadim, ama BMW'de kolay akü bosalmasi ve degisim zorunlulugu yüzünden belki bir daha BMW almam, özellikle soguk havada akü cok cabuk bosaliyor.


    Connected drive ve alarm sanirim cok etki ediyor

  • kaan85 K kullanıcısına yanıt

    doğrudur Connected drive aracımda yok alarm var. olsaydı sanırım 4-5 yılı görmezdim. bu arada sizinkisi pire için yorgan yakmak gibi olmuyor mu?:)

  • Connect Ferit kullanıcısına yanıt

    Otomobil'de 1. prensibim "sorun cikarmayacak" sorun cikaran araba sevmem, Audi'm 3 ay yatiyor, tek marsla calisiyor, calismasa bile akü-jump ile calistirir devam ederim, bmw niye böyle degil, hemen akü bosaliyor, birde degisim gerekiyor.


    Basit görünsede, birden fazla arabasi olanlar, baska sehirlerde evleri olanlar ve sürekli yurtdisi seyahati yapanlar icin bu durum kabul edilemez.


    BMW iyi güzelde, ben 6 ayda bir senin akünle ugrasamam, belki plug in hybridlerde böyle sorunlar yoktur, ama bu akü sacmaligi ciddi sorun, sürekli arabayi düsünüyorsun, 1 araba istanbulda digeri izmir'de, 2 araban var ama arabasiz kaliyorsun kisin ortasinda

  • kaan85 K kullanıcısına yanıt

    Anlıyorum. Benim araç 2020 çok yattı deprem vs derken yatırdım hatta 1 ay kadar arabada yaşadım. 22.000km de. ancak akü problemi yaşamadım. zayıfladı şarj ettim idare ediyorum. Anlaşılan o ki uzaktan erişim vs baya tüketiyor. Yeni kasada Akü kapasitesini arttırırlar umarım

  • Forumda okuduktan sonra baktım benim araçta start stop çalışmıyor. Aküyle alakalı ara ara uyarı veriyordu, kamera park halinde kayıt yaptığı için oluyordu. Uzun sürüş yapsam düzelir mi yoksa akünün değişmesi mi lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mcanerg M kullanıcısına yanıt

    Bende de aynısı var fakat esp off tuşuna defalarca basmam gerekiyor açılması için. Sizde de var mı bu problem?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stop/Start bende de çalışmıyor ama akü ile ilgili bir uyarı almadım. Zaten soğuk havalarda devreye girmez genelde. Bence bir problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saylam06 kullanıcısına yanıt

    Bugün Istanbulda 2 dereceydi, her ışıkta motor stop etti, aktif çalışıyor start stop

  • Kalorifer veya klima açıksa icerisi yeterli sıcaklığa ulaşana kadar start stop devreye girmez..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JN008 J kullanıcısına yanıt
    Bu yüzden olabilir mi emin değilim, ev ofis arası kısa mesafe ama içerisi gayet sıcak olmasına rağmen devreye girmedi. Yakında bakıma girecek o zaman soracağım, akü mü yoksa başka birşey mi çıkar ortaya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kaan85 K kullanıcısına yanıt

    o zaman sizin için 1. tercih japonlar, en az sorun çıkaran onlar

  • mcanerg M kullanıcısına yanıt

    japonların en çok satan aracı corolla 1.5 te aküler deli gibi kısa sürede bozuluyor. 2 yıl olmadan hata veriyor sıfır araçlar.


    Arkadaş sorun olarak akü dediği için akü örneği ile geldim.

  • G20 den bağımsız olarak söylüyorum :


    az kullanılan araçların olduğu Her eve bir adet akü jump starter ve-veya küçük akü şarj cihazı gerekli.


    Ben şimdilik akü takviye kablosu ile idare ediyorum ama aracı bir kere yerinden hareket ettirememeniz yeterince büyük bir sorun.

  • Az önce yeni a5'i inceledim. 4.8m fiyat yazmışlar ve gelmiş geçmis en kötü audi olabilir. Malzeme kalitesi, ergonomi, tasarım bunların hepsi a3'ten kötü bence. Audi kendi sonunu hazırladı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lgelada3daMadrugada L kullanıcısına yanıt

    Ekranlar bir önceki nesilde kalmış, bu hafta xc90 geldi onun ekranda eskide kalmış ve bunlar yeni tanıtılan araçlar. BMW ekranlar, idrive ve kişisel asistan konusunda oldukca başarılı bence.

  • mcanerg M kullanıcısına yanıt

    Amerikadaki japonlar olsa alirdim ama bizim piyasaya gelen japonlar benden uzak olsun, sorunluda olsa kagni degil sonucta :)


    Arabayi stop ettikten sonra " havalandirmayi calistir" yapiyordum, sanirim o da cok etki etti.

  • sryche S kullanıcısına yanıt

    Akü sarji tamamlanmadan,motor sogukken de start stop devreye girmez,devreye girmesi icin bir cok faktör kontrol ediliyor,kalorifer high modunda olunca da devreye girmeyebilir..Start stop cok ariza yapan bir sey değil,ariza oldugunu sanmiyorum,bana sorarsaniz hiç gerekli değil, cevrecilik adina yapılmış bir uygulama,ben hiç kullanmam,arabayi calistirinca hemen kapatirim,yilda 3-5 lt benzin tasarufu belki sağlar ,ama o kadar sık motorun durup calismasi motor icin iyi değil..Eskiden Ankarada taksi dolmuslar vardi,her trafik lambasinda şoförler motoru durdururdu onun gibi..😁




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JN008 -- 13 Şubat 2025; 17:28:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önceki başka bir marka arabamda 30.000 km civarı marş motoru ve volan dişlisi değişimi olmuştu,sürekli start stop devreye girdiği için. marş motoru bozulmuş volan dişlisinin yenmesine sebep olmuştu. Start stop özellikle istanbul trafiği gibi yoğun yerlerde kullanımı sıkıntılı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14061407140814091410
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.