Şimdi Ara

Bmw 320d 184 hp 2011 model

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepinize iyi gunler arkadslar sorum şu.Bmw 320d 2011 model 184 hp almayi dusunuyoruz bu aracin sanziman ve motor kronik sorun varmidir performans nasildir ve temiz km dusuk bulunursa alinabilecek bir arac mi simdiden tesekkur ederim cevaplariniz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • sağlam arabadır.hem yürüyen aksamdan,hem runflat lastikten dolayı biraz sert bir arabadır.bir de direksiyonu ağır olduğundan manevralarda biraz yorar.kronik bir sorun duymadım.standart teybi vasat(4 hoparlör) olduğundan donanımlı versiyonunda gelen teybi öneriririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 8 Aralık 2016; 13:34:46 >
  • Rastlanabilen tek sorun zincir problemi. Bakım aralıkları zaten uzun araç 25 binde bir servise çağırılıyor buna birde geciken servis bakımları ve yoğun şiçi kullanımları eklenirse zincir problemleri görülebiliyor. Eğer bakımlar düzgün ve zamanında yapıldıysa başka kronik olarak adlandırılacak sorunu yok.
    Evet direksiyon B segment ş.içi araçlarına göre serttir. Süspansiyonda pamuk gibi değildir ama tok bir araçtır.
    Navigasyonlu modellerden bakarsanız sade olan iç mekan idrive ile baya değişiyor. Tüketim/performans konusunda belkide en iyilerdendir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Rastlanabilen tek sorun zincir problemi. Bakım aralıkları zaten uzun araç 25 binde bir servise çağırılıyor buna birde geciken servis bakımları ve yoğun şiçi kullanımları eklenirse zincir problemleri görülebiliyor. Eğer bakımlar düzgün ve zamanında yapıldıysa başka kronik olarak adlandırılacak sorunu yok.
    Evet direksiyon B segment ş.içi araçlarına göre serttir. Süspansiyonda pamuk gibi değildir ama tok bir araçtır.
    Navigasyonlu modellerden bakarsanız sade olan iç mekan idrive ile baya değişiyor. Tüketim/performans konusunda belkide en iyilerdendir.


    Tesekkur ederim yani motor sanziman sorunsuz alinabilir diyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 de 0 almıştık şimdiye kadar en fazla kullandığımız araç 2014 te 130 bin km civarında sattık bakımlar hariç sorun çıkartmadı saat gibi çalışıyordu

    Bi-xenon, sunroof, idrive, vardı

    Direksiyonu hisliydi, rft yerine p zero ile kullandık sportifliğine göre konforu fena değildi, istenince az yakıyor istenince piyasadaki çoğu arabaya göre iyi gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volvosever


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Rastlanabilen tek sorun zincir problemi. Bakım aralıkları zaten uzun araç 25 binde bir servise çağırılıyor buna birde geciken servis bakımları ve yoğun şiçi kullanımları eklenirse zincir problemleri görülebiliyor. Eğer bakımlar düzgün ve zamanında yapıldıysa başka kronik olarak adlandırılacak sorunu yok.
    Evet direksiyon B segment ş.içi araçlarına göre serttir. Süspansiyonda pamuk gibi değildir ama tok bir araçtır.
    Navigasyonlu modellerden bakarsanız sade olan iç mekan idrive ile baya değişiyor. Tüketim/performans konusunda belkide en iyilerdendir.


    Tesekkur ederim yani motor sanziman sorunsuz alinabilir diyorsunuz

    Uzerimde 2 tane var. Ikiside 40 binlerde alındı. Biri 110 binde digeri 65binde suan. Rutin bakimlari dışında masraf yapilmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • It kopuk denilen tayfaya düşmüş araclar denk gelir. Ucuz diye alinir. Baktirilmadan alinir ona bisey diyemem. Ucuzdan pahali siralatip en ucuzlardan olani secilirse oh iyi aldim ya derken su ilk sahibi bmwye biner sonraki sahiplerine bmw biner vs geyikleri gercek oluverir. Bu konuda dikatli olmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Volvosever


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Rastlanabilen tek sorun zincir problemi. Bakım aralıkları zaten uzun araç 25 binde bir servise çağırılıyor buna birde geciken servis bakımları ve yoğun şiçi kullanımları eklenirse zincir problemleri görülebiliyor. Eğer bakımlar düzgün ve zamanında yapıldıysa başka kronik olarak adlandırılacak sorunu yok.
    Evet direksiyon B segment ş.içi araçlarına göre serttir. Süspansiyonda pamuk gibi değildir ama tok bir araçtır.
    Navigasyonlu modellerden bakarsanız sade olan iç mekan idrive ile baya değişiyor. Tüketim/performans konusunda belkide en iyilerdendir.


    Tesekkur ederim yani motor sanziman sorunsuz alinabilir diyorsunuz

    Uzerimde 2 tane var. Ikiside 40 binlerde alındı. Biri 110 binde digeri 65binde suan. Rutin bakimlari dışında masraf yapilmadi.

    Sanziman seriligi nasil vites gecisleri filan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zf8 cikana kadar en iyisi Zf6 idi.

    Tork konvertorlu, kavrama mekatronik degisimi gibi sıkıntılari olmayan bi sanziman. Vites gecisleri akici ve gayet konforlu.
  • 3 yıl kadar bir akrabamda vardı. Sıklıkla kullandım.

    Araç sert, direksiyonu ise çok ağırdı. Ekran yoksa, içi çok boş duruyor. Konfor beklentiniz varsa çok doğru bir tercih olmayabilir.

    Yürüyeni, yol tutuşu, hızlanması her şeyiyle muazzam bir araç. 100k bandında en mantıklı araç bence.
  • Türkiye'de BMW nin 2.0 dizelleri her zaman en iyisi olmuştur . Ekonomi ve performans isteyenlerin tercih edebileceği en güzel motorlardandır .

    Kronik sorunlarını bilmiyorum .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.