Şimdi Ara

BMW 320D Sport Line mı AUDİ A4 S-Line mı? (DURUM BİRAZ FARKLI LÜTFEN YARDIM)!!! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
97
Cevap
0
Favori
6.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    marka anlamında taraf tutmadan yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden cok tesekkürler...saygılar...

    taraf tutmaya gerek yok.
    Audi:


    BMW:



    Buraya hala quattrodan bahsedip a4 yazanlar var.
    Kaportası darmadağın olan arabanın 4 çekerini neyleyim?
    Beyin bedava yemin ederim ya.
    Motor teknolojisini aktarmayı falan zaten saymıyorum.
    BMW 3 serisinin karşısında a4ten bahsetmek akıl tutulmasıdır.

    Ustad bende gördüm bu testleri. Görüntü olarak bme biraz dha sağlam duruyo kaportada ama ikiside kalmış gozukuo testten diğer testlerin ortlamalarinda 3 puan onde sanirm bmw... Heyecanla hata yapmakta istemiorm ama... Tam birine yaklaşırken. Bisi oluo tepe taklak oluo fikirler feln ...Allah kaza bela vermesin ama güvenlik en basta çünkü insan tek olsa yine blki bi nebze göz ardı eder ama aile büyüklerimi taşıyorum bn yolda... 4 cekerden dolayı a4 e yakındım baya ama biraz dha. İncelemm gerekick anlaşılan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    tatmin olmayan arkadaşlar IIHs nin sonuç grafiğine baksınlar.
    BMW o testte sınıfındaki en güvenli modellerden biriydi.
    Bazı konularda eleştiri aldı ama a4ten çok daha sağlam olduğu kesin.

    En güvenli modellerden biri falan değil .

    Toplamda teste 30 d segmenti araba girmiş, 4'ü iyi, 12'si kabul edilebilir, 8'i zayıf , 6'sı çok zayıf almış

    3 serisi zayıf alan 8 araçtan biri. O 8 aracın 2'si de ondan alt katagorilerde fazla puan toplamış.

    Yani 30 aracın içinde en iyi ihtimalle 19.

    Ha yine audi a4'den iyi çünkü a4 en kötü 6 araçtan biri.

    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=30
    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15



    Ozaman soyle diyeyim suan bulundugu klasmanda ulkemizde s60tan sonra en sağlam arac.audi once kaportasını duzeltsn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gönül Bmw diyor ama Audi'de hoşuma giden bir araç. Malzeme kalitesi ve özellik olarak Bmw önde. Annem Audi fanatiğidir. Audi der başka bir şey demez

    İçinize hangisi sinerse onu almalısınız. Tavsiyelere pek kulak asmayın derim. Bu araca ben bineceğim, dışarının ne dediğinin önemi yok diyorsanız kalbinizin sesini dinleyin

    Mesela kimi şekil olsun Bmw olsun der.. Yani dış görünüme önem verir.. Ben olsam Audi alırdım her halde. O duruma gelince düşünmek lazım




  • üstadlar bi aksilik olmazsa cuma işlem yapıcaz birine kapora vericez ama ben hala aradayım a4 e yakınım su an için biraz da benim aracımda bulunan s-tronic warmıs quattro a4 de onden cekişlide multitronic warmıs 2 si arasında ki farkı bilen war mı yada detay werebilecek olan war mı ..? niçin d segmenti premium bir aracta acaba a3 de kullanılan s-tronic şanzıman kullanılıyor ...konfor farkı vs ne gibi artıları yada eksileri war acaba...?
    ama sakın yanlış anlasılmasın yanı a6 a7 s serisi tüm araclarda kullanılıyor sadece biri 8 ken diğeri 7 ileri bilgi amaçlı soruyorum kötüleme veya eleştri gibi bi durum yok ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kararsızgenç -- 26 Şubat 2013; 20:50:34 >
  • konfor sessizlik ve malzeme kalitesi içini önemsiyor ön kadran renkli olsun yumuşacık direksiyon olsun dersen audi.
    performans olsun geri kalan hiç birşey önemli değil dersen bmw.

    multitronic sonsuz vites sanıyorum yazılım ile 8 vites oluyor uzun vade de 9 olabilir yani. kullanıcısı olarak devir saati değişmeden hız yükseliyor yani vites geçişini hissetmen imkansız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu dağıtmak istemem ama o zaman volvoya helal olsun hem güvenli hem rakiplerine göre daha ucuz bahsi geçen güvenlik testlerinde ön sırada olan s60 (benzer donanımlara sahip dizel otomatik) bu araçlardan nerdeyse 40-50.000 TL daha ucuz.
  • teknik oto'ya defalara gidip geldim..

    f30'a acaba isinir miyim diye defalarca inip bindim.. test surusu yaptim..

    kendimi ikna edemiyorum.. her seferinde hayal kirikligi ile iniyorum.. malzemeler, o ekran, aracin hissi.... hem de alirsam bu sefer eski aracimdan cok daha dusuk donanimli bir araci daha pahaliya alacagim.. line sacmaliklariyla fiyatlar ucmus..

    bir arkadasim 73000 euro verip sportline bir 320d aldi.. sadece headup display ve tv fonksiyonu almadi opsiyon olarak.. o araci merakla bekledim, beni f30'a isindiracak arac diye.. icine bindim, biraz kurcaladim.. yok, olmuyor..


    ayni hissiyati bundan onceki a4'te yasamistim.. defalarca gidip geldim.. kendimi 140bg nuh nebiden kalma motorla onden cekisli bir arabaya 98 bin tl verirken hayal edemedim.. sonra e90 aldim..


    ama simdi kartlar degisti.. quattro ve yeni 177hplik motor, ic mekan kalitesi ve sunroof ile elektrikli koltuklar benim de aklimi celer.. hele ki parayi ben vermeyeceksem..

    bu paraya bmwde ancak uyduruk bir line, comfort ve teknoloji paketleri alirsiniz.. harman kardon, navi ve hafizali koltuk gibi para tutan fakat fark yaratan ozellikleri unutun..


    ben audi diyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    teknik oto'ya defalara gidip geldim..

    f30'a acaba isinir miyim diye defalarca inip bindim.. test surusu yaptim..

    kendimi ikna edemiyorum.. her seferinde hayal kirikligi ile iniyorum.. malzemeler, o ekran, aracin hissi.... hem de alirsam bu sefer eski aracimdan cok daha dusuk donanimli bir araci daha pahaliya alacagim.. line sacmaliklariyla fiyatlar ucmus..

    bir arkadasim 73000 euro verip sportline bir 320d aldi.. sadece headup display ve tv fonksiyonu almadi opsiyon olarak.. o araci merakla bekledim, beni f30'a isindiracak arac diye.. icine bindim, biraz kurcaladim.. yok, olmuyor..


    ayni hissiyati bundan onceki a4'te yasamistim.. defalarca gidip geldim.. kendimi 140bg nuh nebiden kalma motorla onden cekisli bir arabaya 98 bin tl verirken hayal edemedim.. sonra e90 aldim..


    ama simdi kartlar degisti.. quattro ve yeni 177hplik motor, ic mekan kalitesi ve sunroof ile elektrikli koltuklar benim de aklimi celer.. hele ki parayi ben vermeyeceksem..

    bu paraya bmwde ancak uyduruk bir line, comfort ve teknoloji paketleri alirsiniz.. harman kardon, navi ve hafizali koltuk gibi para tutan fakat fark yaratan ozellikleri unutun..


    ben audi diyorum..



    Şu şartlarda A4 quattro almak çok daha mantıklı.
    multitronic değil de s-tronic olması daha bir güzel.
    3 serisi içine ne koyarsan koy 70 bin euroyu haketmez bence.
    Benim gözümde bu arabanın ederi maksimum 50-55 bin arası.
    Zaten Borusan 316i satmaya bakıyor,motor ve şanzuman olarak bakarsak iyi bir araba.Eskisi gibi 320d de agresif fiyat uygulayacaklarını sanmıyorum.
    Genel bakarsak Bmw de şu an 316 dan başka mantıklı fiyatlı araba göremiyorum.
    Ne 320d,ne 520d-525xd,ne de x3 2.0d . Hepsinin fiyatı benim gözümde uçuk.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    teknik oto'ya defalara gidip geldim..

    f30'a acaba isinir miyim diye defalarca inip bindim.. test surusu yaptim..

    kendimi ikna edemiyorum.. her seferinde hayal kirikligi ile iniyorum.. malzemeler, o ekran, aracin hissi.... hem de alirsam bu sefer eski aracimdan cok daha dusuk donanimli bir araci daha pahaliya alacagim.. line sacmaliklariyla fiyatlar ucmus..

    bir arkadasim 73000 euro verip sportline bir 320d aldi.. sadece headup display ve tv fonksiyonu almadi opsiyon olarak.. o araci merakla bekledim, beni f30'a isindiracak arac diye.. icine bindim, biraz kurcaladim.. yok, olmuyor..


    ayni hissiyati bundan onceki a4'te yasamistim.. defalarca gidip geldim.. kendimi 140bg nuh nebiden kalma motorla onden cekisli bir arabaya 98 bin tl verirken hayal edemedim.. sonra e90 aldim..


    ama simdi kartlar degisti.. quattro ve yeni 177hplik motor, ic mekan kalitesi ve sunroof ile elektrikli koltuklar benim de aklimi celer.. hele ki parayi ben vermeyeceksem..

    bu paraya bmwde ancak uyduruk bir line, comfort ve teknoloji paketleri alirsiniz.. harman kardon, navi ve hafizali koltuk gibi para tutan fakat fark yaratan ozellikleri unutun..


    ben audi diyorum..



    aşağı yukarı benide bmw den koparan seyler aynı üstad...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    teknik oto'ya defalara gidip geldim..

    f30'a acaba isinir miyim diye defalarca inip bindim.. test surusu yaptim..

    kendimi ikna edemiyorum.. her seferinde hayal kirikligi ile iniyorum.. malzemeler, o ekran, aracin hissi.... hem de alirsam bu sefer eski aracimdan cok daha dusuk donanimli bir araci daha pahaliya alacagim.. line sacmaliklariyla fiyatlar ucmus..

    bir arkadasim 73000 euro verip sportline bir 320d aldi.. sadece headup display ve tv fonksiyonu almadi opsiyon olarak.. o araci merakla bekledim, beni f30'a isindiracak arac diye.. icine bindim, biraz kurcaladim.. yok, olmuyor..


    ayni hissiyati bundan onceki a4'te yasamistim.. defalarca gidip geldim.. kendimi 140bg nuh nebiden kalma motorla onden cekisli bir arabaya 98 bin tl verirken hayal edemedim.. sonra e90 aldim..


    ama simdi kartlar degisti.. quattro ve yeni 177hplik motor, ic mekan kalitesi ve sunroof ile elektrikli koltuklar benim de aklimi celer.. hele ki parayi ben vermeyeceksem..

    bu paraya bmwde ancak uyduruk bir line, comfort ve teknoloji paketleri alirsiniz.. harman kardon, navi ve hafizali koltuk gibi para tutan fakat fark yaratan ozellikleri unutun..


    ben audi diyorum..



    Şu şartlarda A4 quattro almak çok daha mantıklı.
    multitronic değil de s-tronic olması daha bir güzel.
    3 serisi içine ne koyarsan koy 70 bin euroyu haketmez bence.
    Benim gözümde bu arabanın ederi maksimum 50-55 bin arası.
    Zaten Borusan 316i satmaya bakıyor,motor ve şanzuman olarak bakarsak iyi bir araba.Eskisi gibi 320d de agresif fiyat uygulayacaklarını sanmıyorum.
    Genel bakarsak Bmw de şu an 316 dan başka mantıklı fiyatlı araba göremiyorum.
    Ne 320d,ne 520d-525xd,ne de x3 2.0d . Hepsinin fiyatı benim gözümde uçuk.


    520 d kullandım araba epeyi sessiz kalite olarak da cok iyi oyle (bnim kullandıgım 320d test aracına gore konusuyorum tabi) rüzgar lastik yol sesi yok yania snki derileri başka bi yerden insanın daha bi dokunası geliyor...tabi benim bindiğim dolu bir aractı... ama 3 serisi araca 73 bn werdiyse (tercih meselesi yani yanlıs anlasılmasın!!) m paket 520 beyaz dakota döşemeli konfigüratörde bile 95.000 euro ediyor...insanlar genelde %8 indirim yapılıyor diyorlar ben göremesemde (ornegin bnm bindiğim 520 nin sahibi ) 87 bin yapıyor bna onu almak daha sıcak glirdi tabi kişisel tercih herkesein fkri değişir...ama bnm fiyat aralıgımda belli su an ...yinede tarf tutmadan fikir almak we araba tam olrak içime sinsin diye sizlerin fikirleri bnm için cok önemli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kararsızgenç -- 27 Şubat 2013; 8:48:28 >




  • sevgili üstadlar bir rahatsızlık sebebiyle arac için cuma günü işlem yapamadım...araç su an için satısta ancak ciddi bir alcısı varmış... gelicek olan bir quattro we bir onden cekişli arac warmıs türkiye ye...ben bu sanzımanlarla ilgili yardım istiycm ve satılmamıs olursa hafta içi alıcm aracı...multitronic le s- troni arasında nasıl bir fark bulunuyor acaba... simdiden tesekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    sevgili üstadlar bir rahatsızlık sebebiyle arac için cuma günü işlem yapamadım...araç su an için satısta ancak ciddi bir alcısı varmış... gelicek olan bir quattro we bir onden cekişli arac warmıs türkiye ye...ben bu sanzımanlarla ilgili yardım istiycm ve satılmamıs olursa hafta içi alıcm aracı...multitronic le s- troni arasında nasıl bir fark bulunuyor acaba... simdiden tesekkürler...

    Geçenlerde iki aracıda test ettim. Quatronun yol tutusuna, multitronic sanzimanin keyfine bayıldım.

    İmkan varsa QUATRO öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    sevgili üstadlar bir rahatsızlık sebebiyle arac için cuma günü işlem yapamadım...araç su an için satısta ancak ciddi bir alcısı varmış... gelicek olan bir quattro we bir onden cekişli arac warmıs türkiye ye...ben bu sanzımanlarla ilgili yardım istiycm ve satılmamıs olursa hafta içi alıcm aracı...multitronic le s- troni arasında nasıl bir fark bulunuyor acaba... simdiden tesekkürler...

    Geçenlerde iki aracıda test ettim. Quatronun yol tutusuna, multitronic sanzimanin keyfine bayıldım.

    İmkan varsa QUATRO öneririm.


    peki bu quattro da s- tronic 7 ileri şanzıman kullanılıyor benim aracımdakinin aynısı ..bu nüiteyi multitronic ile kıyaslıyablir misiniz acaba...önden çekişli modelde 8 ileri multi-tronic ünite kullanılıyor ve bildiğim kadarı ile bu ünitede bir sınır yok yanı 9 da olabilirmiş vs gibi...kullanışlılık ,verimlilik , konfor, performans acısından biligisi olnalar paylaşırlarsa cok sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kararsızgenç -- 4 Mart 2013; 15:34:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    peki bu quattro da s- tronic 7 ileri şanzıman kullanılıyor benim aracımdakinin aynısı ..bu nüiteyi multitronic ile kıyaslıyablir misiniz acaba...önden çekişli modelde 8 ileri multi-tronic ünite kullanılıyor ve bildiğim kadarı ile bu ünitede bir sınır yok yanı 9 da olabilirmiş vs gibi...kullanışlılık ,verimlilik , konfor, performans acısından biligisi olnalar paylaşırlarsa cok sevinirim...

    http://forum.donanimhaber.com/m_71998669/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71998669
    burada konum hocam umarım yardımı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    peki bu quattro da s- tronic 7 ileri şanzıman kullanılıyor benim aracımdakinin aynısı ..bu nüiteyi multitronic ile kıyaslıyablir misiniz acaba...önden çekişli modelde 8 ileri multi-tronic ünite kullanılıyor ve bildiğim kadarı ile bu ünitede bir sınır yok yanı 9 da olabilirmiş vs gibi...kullanışlılık ,verimlilik , konfor, performans acısından biligisi olnalar paylaşırlarsa cok sevinirim...

    http://forum.donanimhaber.com/m_71998669/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71998669
    burada konum hocam umarım yardımı olur.

    cok tesekkür ederim üstad ..cok yararlı oldu bana..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararsızgenç

    peki bu quattro da s- tronic 7 ileri şanzıman kullanılıyor benim aracımdakinin aynısı ..bu nüiteyi multitronic ile kıyaslıyablir misiniz acaba...önden çekişli modelde 8 ileri multi-tronic ünite kullanılıyor ve bildiğim kadarı ile bu ünitede bir sınır yok yanı 9 da olabilirmiş vs gibi...kullanışlılık ,verimlilik , konfor, performans acısından biligisi olnalar paylaşırlarsa cok sevinirim...

    http://forum.donanimhaber.com/m_71998669/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71998669
    burada konum hocam umarım yardımı olur.

    cok tesekkür ederim üstad ..cok yararlı oldu bana..

    Rica ederim kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • a-4ün eksilerine 7.9 saniye hızlanma süresi bmw ye 7.6 yazmışsın ralli felan mı yapıyorsunuz hocam acaba 0.3 saniyeyi dert ediyorsunuz :)

    benim tercihim a4 olurdu 2004 model a4 1.8t arkadaşlarımda vardı performansı çok güzeldi 1.8 olmasına rağmen tabi benzinli 2.0dizelide performans olarak üzmez hem yeni 3 serisinin tasarımı güzel değil bence
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.