Şimdi Ara

BMW 320D Sport Line mı AUDİ A4 S-Line mı? (DURUM BİRAZ FARKLI LÜTFEN YARDIM)!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
6.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevgili üstadlar... biliyorum ki bu konuya defalarca yazmışsınızdır ancak benim durumum biraz daha farklı olduğundan tepkinizi almadan yardımınıza ulaşabilirim diye düşündüm. şu anda 2012 model 1.6 TDI ambition model AUDİ A3 kullanıcısıyım aracım henuz 1000 km de ancak değiştirme gibi bir imkan oluştu. Benzinli araçtan canım yeterince yandığından kesinlikle dizel düşünüyorum ve 2.0 olmasında kararlıyım. Şu andan Mersin Audi Aldo bayisinden aldığım bi fiyatta A4 2.0 TDI (177 hp) QUATTRO arac S-LİNE paket + sunroof + elektrikli koltuk +adaptif bi-xenon olan araç için ailemden audi kullanan kişiler aracılığı ve tanıdık yardımı ile 140 bin tl ye geliyor tabi bu fiyatta euro kuru üzerinden de hatırı sayılır bir indirim var...
    Baktığım ve test imkanı buldugum tek arac ise BMW 320d F30 kasa. Test aracım luxury line di test surusundeki arac 10.000 km de idi ancak anlayamadıgım bir kac sey var aracta hızlanırken göğüsten cıtırtı ve tıkıtrılar geliyor ayrıca run-flat lastıklerden midir bilemem ama yol sesi ve rüzgar sesi biraz cok gibi geldi bana ...üstelik audi a4 s-line a karsılık bmw 320d m paket gliyor ancak bu dolulukta arac olmadıgı gibi 160.000 tl istiyorlar ...hiç indirim yapmadıkları gibi euro kuru 2.4 tl den... Audi gibi dolu olacak olursa 175.000 gibi uçuk bir rakam oldu fiyat...audi fiyatına sunroof ve deri döşeme olmayan comfort ve tekno paketli sport line beyaz bir arac İÇİN 142.000 TL fiyat aldım üstelik arac nisan sonu gelicekmiş...bide ataldım kusura bakmayın audi A4 2012 MODEL OLUCAK

    işin özellik kısmında ise kafama takılanlar şunlardır...
    bmw için...
    -bana cok sade gelen gösterge paneli
    -mekanik el freni (21 yasındayım ancak kıyıpta o arabada el freni cekmem)
    -göğüsten gelen tıkırtılar
    -arkadan gelen rüzgar sesi
    -run flatlerden mi bilemediğim yol sesi
    +arkadan itiş
    +angel eye farlar ve görüntü
    -ankara ya gidip gelme durumum var ancak arkadan itiş sıkıntısı yaşar mıyı
    -sport line oldugu için deri - kumaşı bırakın sadece kumaş koltuklar
    -arkada biraz yüksek kalan şaft tüneli
    +standart gelen anahtarsız calıştırma
    -ön yolcu koltuğunun göğüsden daha doğrusu torpido dan dolayı dar ve sıkışık hissi vermesi
    +7.6 sn 0-100 km hızlanması


    AUDİ için...
    +yüksek doluluk oranı
    +cok istediğim sunroof
    +uygun fiyat
    + hava şartlarında destek olucak quattro
    +ön park sensörünün dahil olması
    +elektromekanik park freni
    +bmw ye ve benim a3 e göre daha spor ve gösterişli gösterge paneli
    +standart olan arka kol dayama
    +önden çekişli alırsak 4 bin tl fiyat indirimi
    +fren enerjisi geri kazanımı gibi bir sesitemin aktif kullanıyor olması (bunu ben kullanmadım ama yakıta etki ediyormuş tecrübem ile yazmadım kusura bakmayın)
    -quattro cok yakar mı?
    -yaşıma cok mu ağır kaçar?
    -konfor durumu nedir ?(test aracı su an mevcut deilmiş)
    -yol sesi miktarı 3 serisine göre nasıldır?
    -opsiyonel olan anahtarsız calıstırma (anahtar yok ma yuvaya yerleştirilmesi gerekiyor)
    -7.9 sn de 0-100 km hızlanma



    marka anlamında taraf tutmadan yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden cok tesekkürler...saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kararsızgenç -- 21 Şubat 2013; 1:39:03 >







  • A4'ün yüzü çok eskidi 2 sene kadar kasa değişir zaten diğer tarafta yepyeni bir otomobil.Bence Bmw (bmc gibi oldu)
  • Hocam fakemisin bilmiyorum ancak. Bu tarz araclari almayi dusunuyosan kimseye sorma. 21 yasindaymissin kendini almak istedigin aracta dusun. Hangisi icine siniyosa ona yonel. Bu araclarin birbirine gore belirgin ustunlukleri yada dezavantajlari yok. İ30 golf karsilastirmak gibi degil.

    Ancak benim onerim uniye gidiyosan farketmissindir ortalik zibil gibi 3.20d ben olsam farklilik yapar a4 alirdim. Suv harici 4 ceker gereksizdir bence.
  • Durumunun nesi farklı ben onu anlayamadım.
    Herkesin içine düştüğü bir durum.
    Bu fiyatlarla ben A4 quattro alırım ama pek de ucuz(indirim yapılmış) gelmedi bana.
  • E250 coupe al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    E250 coupe al
    Bence A4 2.0 TDI Quattro.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    E250 coupe al
    A4 bence... 4 bin tl fark için quattro den vaz geçilmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKG24 -- 21 Şubat 2013; 9:13:22 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    E250 coupe al

    Ne Bmw Ne Audi kesinlikle katılıyorum, ama bu aracın fiyatı arkadaşın bütçeyi aşacaktır, bu yüzden BMW tercih edilir, Audi kasadan kaybediyor yukarıdaki arkadaşların dedikleri gibi kasa değiştirecek, yenisini görünce içinizde burukluk oluşabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    E250 coupe al

    Ne Bmw Ne Audi kesinlikle katılıyorum, ama bu aracın fiyatı arkadaşın bütçeyi aşacaktır, bu yüzden BMW tercih edilir, Audi kasadan kaybediyor yukarıdaki arkadaşların dedikleri gibi kasa değiştirecek, yenisini görünce içinizde burukluk oluşabilir.

    Alıntıları Göster
    A4 aksesuar, iç mekan malzeme - işçilik kalitesi ve fiyat olarak daha avantajlı. BMW ise yeni kasa olduğu için ileride daha az değer kaybedecek. Hoş, A4'ün de kasası değiştiğinde değeri çok düşmez. Eski kasa A4'ler ile yenileri arasında öyle çok büyük bir fark yoktu. Şimdi biraz açıldı tabi fark.

    Eğer hızlı kullanmayı ve viraj hakimiyetini seviyorsanız Quattro tercih etmenizi öneririm. Virajlarda kaydırmayı seviyorsanız zaten BMW alın, Audi arkayı kaydıramaz. Kaydırmak yerine virajı hızlı ve hatasız dönmeyi seviyorsanız tercihiniz Audi Quattro olmalı.

    BMW runflat lastik kullanıyor, bu da lastiklerin darbe emişini ve yol sarsıntılarını izole etme becerisini biraz kısıtlıyor. Avrupa yollarında pek hissedilmez belki, ama memleketimizin yeniyken bile pek düz olmayan yollarında sıkıntı olabilir. Konforlu sürüş seviyorsanız pek hoşunuza gitmeyecektir. Bir de, BMW runflat lastik kullandığı için bagajda stepne yok. Lastiğin sönmeme özelliğine güvenip en yakın lastikçiye kadar o şekilde gitmeniz gerekli. İleride lastikleri değiştirirken de yine runflat almanız lazım, yoksa bagajda bir de stepne taşımanız gerekir.

    BMW'nin motoru daha güçlü, ama aradaki hızlanma farkı sadece 0.3 saniye. Bu da pilotajla kolayca giderilebilecek bir fark, kafaya takmaya gerek yok. Quattro tüketimi birazcık arttırır, ama virajlara daha az fren yaparak girebileceğiniz için bu da fazla farkedilmez. Eğer Quattro alma imkanınız varsa mutlaka tercih edin, memnun kalırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawnmower

    A4 aksesuar, iç mekan malzeme - işçilik kalitesi ve fiyat olarak daha avantajlı. BMW ise yeni kasa olduğu için ileride daha az değer kaybedecek. Hoş, A4'ün de kasası değiştiğinde değeri çok düşmez. Eski kasa A4'ler ile yenileri arasında öyle çok büyük bir fark yoktu. Şimdi biraz açıldı tabi fark.

    Eğer hızlı kullanmayı ve viraj hakimiyetini seviyorsanız Quattro tercih etmenizi öneririm. Virajlarda kaydırmayı seviyorsanız zaten BMW alın, Audi arkayı kaydıramaz. Kaydırmak yerine virajı hızlı ve hatasız dönmeyi seviyorsanız tercihiniz Audi Quattro olmalı.

    BMW runflat lastik kullanıyor, bu da lastiklerin darbe emişini ve yol sarsıntılarını izole etme becerisini biraz kısıtlıyor. Avrupa yollarında pek hissedilmez belki, ama memleketimizin yeniyken bile pek düz olmayan yollarında sıkıntı olabilir. Konforlu sürüş seviyorsanız pek hoşunuza gitmeyecektir. Bir de, BMW runflat lastik kullandığı için bagajda stepne yok. Lastiğin sönmeme özelliğine güvenip en yakın lastikçiye kadar o şekilde gitmeniz gerekli. İleride lastikleri değiştirirken de yine runflat almanız lazım, yoksa bagajda bir de stepne taşımanız gerekir.

    BMW'nin motoru daha güçlü, ama aradaki hızlanma farkı sadece 0.3 saniye. Bu da pilotajla kolayca giderilebilecek bir fark, kafaya takmaya gerek yok. Quattro tüketimi birazcık arttırır, ama virajlara daha az fren yaparak girebileceğiniz için bu da fazla farkedilmez. Eğer Quattro alma imkanınız varsa mutlaka tercih edin, memnun kalırsınız.




  • Quattro ve dolu donanım düşündüğümüzde Audi tartışmasız önde fiyatıda o kadar ek pakete rağmen çok iyi. Yeni bmw 3deki yol ve rüzgar sesini neredeye bütün yeni bmw 3 kullnıcılarından duydum.
    A4 doğru tercih
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Bence A4 2.0 TDI Quattro.

    Kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Quattro ve dolu donanım düşündüğümüzde Audi tartışmasız önde fiyatıda o kadar ek pakete rağmen çok iyi. Yeni bmw 3deki yol ve rüzgar sesini neredeye bütün yeni bmw 3 kullnıcılarından duydum.
    A4 doğru tercih

    beni de düşündüren o valla yani eski kasa olucak ama çok dolu zarar etme durumu az olur ve kullanım keyfi acısından daha iyi olur mu bilemedim...sizlerin görüşleri bu yüzden cok önemli benim için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    E250 coupe al

    tek kapı alamam abi su an bide beni aşar yani bunlar max limitlerim benim için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Durumunun nesi farklı ben onu anlayamadım.
    Herkesin içine düştüğü bir durum.
    Bu fiyatlarla ben A4 quattro alırım ama pek de ucuz(indirim yapılmış) gelmedi bana.

    abi istanbuldan sorduk quattro olmayan siyaf bir araca 153 bin dediler en son...kur indirimi de yok hem ondan uygun geldi bana...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawnmower

    A4 aksesuar, iç mekan malzeme - işçilik kalitesi ve fiyat olarak daha avantajlı. BMW ise yeni kasa olduğu için ileride daha az değer kaybedecek. Hoş, A4'ün de kasası değiştiğinde değeri çok düşmez. Eski kasa A4'ler ile yenileri arasında öyle çok büyük bir fark yoktu. Şimdi biraz açıldı tabi fark.

    Eğer hızlı kullanmayı ve viraj hakimiyetini seviyorsanız Quattro tercih etmenizi öneririm. Virajlarda kaydırmayı seviyorsanız zaten BMW alın, Audi arkayı kaydıramaz. Kaydırmak yerine virajı hızlı ve hatasız dönmeyi seviyorsanız tercihiniz Audi Quattro olmalı.

    BMW runflat lastik kullanıyor, bu da lastiklerin darbe emişini ve yol sarsıntılarını izole etme becerisini biraz kısıtlıyor. Avrupa yollarında pek hissedilmez belki, ama memleketimizin yeniyken bile pek düz olmayan yollarında sıkıntı olabilir. Konforlu sürüş seviyorsanız pek hoşunuza gitmeyecektir. Bir de, BMW runflat lastik kullandığı için bagajda stepne yok. Lastiğin sönmeme özelliğine güvenip en yakın lastikçiye kadar o şekilde gitmeniz gerekli. İleride lastikleri değiştirirken de yine runflat almanız lazım, yoksa bagajda bir de stepne taşımanız gerekir.

    BMW'nin motoru daha güçlü, ama aradaki hızlanma farkı sadece 0.3 saniye. Bu da pilotajla kolayca giderilebilecek bir fark, kafaya takmaya gerek yok. Quattro tüketimi birazcık arttırır, ama virajlara daha az fren yaparak girebileceğiniz için bu da fazla farkedilmez. Eğer Quattro alma imkanınız varsa mutlaka tercih edin, memnun kalırsınız.

    üniversiteyi mersinde okuyorum ancak aile ve hastamızdan ankara ya gitme durumundan quattro hava şartlarında güven verir we sportifliği destekler diye düşünüyorum...yani kaydırmayı illa isterm nasıl bir keyif tam olarak olmasa da biraz biliyorum... ama güwenlik önemli tek ben olmuyorum sehir dısında iken...ailemle seyahat ediyoruz...




  • A4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Bence A4 2.0 TDI Quattro.

    Kesinlikle

    Alıntıları Göster
    Al dolu bir A4 2.0 TDI Quattro bak keyfine. Quattro çok zevklidir.




  • Arkadan çekişli olması her açıdan daha iyi bence. Ayrıca 3.20d gerçekten inanılmaz bir araba. Fakat benimde gönlüm şuan audiden yana oldu nedenini bilmiyorum fiyatının daha uygun olması sunroof olması olabilir belki.. Ama deri koltukları olmayan 3.20d biraz tuhaf geliyor düşünmesi bile.

    Genede performans açısından 3.20d üstünlük sağlayacaktır. 3.20d ile yapamayacağınız hareket olduğunu sanmıyorum. Yan vere vere virajları alıyor tanıdıklarım. Arka tekerler ön tekerlerden ilerde gidiyor resmen Gerçekten çok kullanışlı ve agresif bi araba 3.20d

    Ama başka bi konuya değinecek olursak, 21 yaşındaki birine göre bence 3.20d ve A4 gerçekten ağır kalıyor. Maddi durumun ne kadar iyi olursa olsun, önemli değil. Bence herşey zamanında yaşayınca güzeldir. 25 yaşına geldiğinde A6 alırsın her açıdan uyum sağlarsın arabayla. Gerçekten 21 yaş için erken yani.. Maddiyatla bi alakası yok söylediğim şeyin. Mesela 21 yaşındaki bi erkeğe göre Scirocco R harika olurdu Veya Mercedes a200



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökaLp. -- 21 Şubat 2013; 11:50:38 >




  • a4 Quattro
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.