Şimdi Ara

Bmw 4.18i gran coupe (ultimate m paket) mi? Audi a5 sportback (deluxe + prestige paketleri) mi? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
12.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Iki model arasinda kalmis biri olarak a5 bana daha teknolojik geliyor.Mesela Istanbul trafiginde büyük rahatlik olan auto hold 4 serisinde yok.A5 de elektronik park freni var 4 serisinde yok.Bunlar tercih icin belirleyici degil tabiki ama bu tip özelliklerden dolayi a5 bana daha teknolojik geliyor.Iki aracinda dis tasarimi bence cok basarili.250 bin TL verip 2016 model quattro secenegini degerlendirirmisiniz bilmiyorum ama benim aklimi bu tercih karistiriyor.Ikinci el a5 Kasa dezavantaji olabilir ancak quattro secenegi sürüs keyfi olarak farki kapatabilir.Test sürüsü yaptiniz mi bimiyorum ama tercihinizi ve sonrasi icin tecrubelerinizi merak ediyorum.Zor seçim kolayliklar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sansarbela kullanıcısına yanıt
    Valla dizel için iyi fiyat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





  • Bmw derim. Neden?

    Tasarim olarak bence daha iyi. (Kisisel)

    Sokakta bmw ve mercedesin ayri bir havasi var audi o kadar degil(kisisel)

    Arka cekis(quattro olsaydi audi derdim)

    idrive sistemi

    Alt seviye markalarla ortak parca kullanmamasi(bu aslinda audi icin bir avantaj ama psikolojik olarak 300000 liraya yakin para verdigim aracimin seatla,skodayla, vw'le ayni motor parcalarini kullanmasini istemezdim)(kisisel)

    Hali hazirda bmw kullaniyor olmam.(kisisel)



    Yani aslinda goruldugu gibi 2 neden disinda yazdiklarim kisisel seyler. Siz de kendi zevkinize gore arac alin bence.



    Bu arada navigasyon meselesine takilmayin. Android auto ya da apple carplay sistemi olan bir araba olmadiktan sonra o navigasyon pek ise yaramiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • A5 kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki aracıda test ettim ve ben tercihimi 418i den yana kullanırdım sanırım. Kendimce sebepler olarak arakdaş itiş olması ve şanzımandan dolayı daha zevkli ve görselliği daha fazla özelliklede yeni gelen mavisi çok güzel canlı görünce anlarsınız. A5 ise içine binince komforu 418 den daha iyi geldi bana farlardaki ambiyans daha albenisi var A5 in fakat iki aracı yan yana park ettiğinizde kesinlikle bmw tercih edilir ama insanlarımızdaki genel yargı " o paraya çakal işi BMW ye para vermem 3 silindir 136hp imiş birde gidip AUDİ alırım daha iyi " ama çoğuda kedi ciğer muhabbeti
    test sürüşü yapın içinize sineni alın kimseyi dinlemeyin para sizin zevk sizin
    bunlar kendi fikrim kimse üzerine alınmasın lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





    Zamanında 1.4 tsi 160 hp araç kullanıyordum 1.6 dizel accent bluelar beni epey terletiyordu. Araç almada kriterimiz terlememek mi? Dönüp bakmayacağım çöp araçlar otoyolda beni terletse nolur?

    Ben aynı fikirde değilim. Bu video beni şaşırttı açıkçası. 250 bin verip trafikte böyle bir muamele ile karşılaşmak hoşuma gitmez. Zaten bir önceki mesajımda da belirttim.



    Bunu trafikte yarışmak olarak konuşmuyorum. Adam sol şeridi tıkar , çekilsin diye selektör atarsın , sağa çekilir yol verir sonra gıcıklığına sen geçerken gaza basar. Geçemezsin, sinir olursun. Buna benzer 3-4 senaryo başa geldikten sonra arabandan soğutur beni. 250 bin verdiğim için soğutur tabi , 150 bin versem soğutmaz belki :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ZF > Audi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Motor /Performans =A5



    İç Mekan / Kalite =A5



    Konfor =A5



    Görüntü / Prestij =A5



    Bence durum böyle



    Acilen Bmw dusmanligini birakmalisin.

    TAMAM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bmw ciyim ama mantık çerçevesi içerisinde alırsak 4 serisinin yüzü eskidi yakında kasa değişikliğine gidilir. A5 ise yepyeni bir yüz kısa sürede değişiklik olması beklenemez. O yüzden A5 alırsanız daha mantıklı geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





    Yalnız 418i bariz şekilde düzgün kalkmamış,frenle kalkılırsa ok gibi fırlıyor bu araçlar.Ayrıca fabrika verisi 10.8 saniye octavia'ların,böyle benzer gitmesi şaşırtıcı.




  • Arkadan cekis gibi bir takintiniz yoksa kesinlikle a5 alin, sectiginiz renkte bence a5in en guzel rengi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarda gerekli sebepler söylendiği için yazmadım ama sizin için yazıyorum.

    Performans-konfor-tasarım(bence) a5 ten yana.

    1.5 motor 4 serisinde hantal kalıyor. Hantal bi arabanın sürüşünden ben keyif alamam açıkcası. Zf şanzıman iyidir de stronic in de zf den aşağı kalır yanı yok. Ben bir bmwci olarak bu karşılaştırmada a5 diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gearbox AG

    ZF > Audi

    Teknik olarak dsg sistemi zf den daha ileridir onu belirteyim. Sistem çabuk bozuluyordur vs ona bir şey diyemem ama çalışan bir dsg yi zf ye tercih ederim her zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





    Zamanında 1.4 tsi 160 hp araç kullanıyordum 1.6 dizel accent bluelar beni epey terletiyordu. Araç almada kriterimiz terlememek mi? Dönüp bakmayacağım çöp araçlar otoyolda beni terletse nolur?

    Ben aynı fikirde değilim. Bu video beni şaşırttı açıkçası. 250 bin verip trafikte böyle bir muamele ile karşılaşmak hoşuma gitmez. Zaten bir önceki mesajımda da belirttim.



    Bunu trafikte yarışmak olarak konuşmuyorum. Adam sol şeridi tıkar , çekilsin diye selektör atarsın , sağa çekilir yol verir sonra gıcıklığına sen geçerken gaza basar. Geçemezsin, sinir olursun. Buna benzer 3-4 senaryo başa geldikten sonra arabandan soğutur beni. 250 bin verdiğim için soğutur tabi , 150 bin versem soğutmaz belki :)

    Bu arabanın 2.0 ve 3.0 motor seçenekleri de var. bir 250 bin daha verip bu muameleyle karşılaşmayabilirsiniz. Takdir sizin. Günümüzde 250 bin tl para değil, böyle arabalara binmek isteniyorsa. 170 hp'lik 3.20i ed'de alınabilir, ama bu araba kadar trafikte dönüp baktırmaz. 150 bine anca 1.18i ve 1.16d nin Joy plus paketini alırsınız.

    Doğru söylüyorsunuz alternatifleri mevcut ama 250 bini bile tartışırken 400+ bin eder etmez , vergiler mtv vs tartışılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





    Zamanında 1.4 tsi 160 hp araç kullanıyordum 1.6 dizel accent bluelar beni epey terletiyordu. Araç almada kriterimiz terlememek mi? Dönüp bakmayacağım çöp araçlar otoyolda beni terletse nolur?

    Herkesin kendi tercihi. Fakat bir otomobile 250 bin tl verdikten sonra, o araçtan çok daha iyi bir performans sunmasını isterdim. Terlemekten kasıt, performans. Yukarıda ridleyscott çok güzel özetlemiş. Sizin 418i kullandığınızı biliyorum. Otomobile bir eleştirim yok, oldukça beğendiğim bir otomobil, fakat o motor benim gibi bir kullanıcıyı kesinlikle ama kesinlikle tatmin etmiyor.

    250 bin tl verdikten sonra 136 beygirlik gitmeyen bir bmw'm olsun istemem.

    Accent Bluelar gayet iyi gidiyor fakat 160 beygirlik 1.4 tsi ile onları geçemiyorsanız, bu sizin ayıbınız.

    O araçlar beni otobanda terletse ertesi günü o otomobili direk satılığa koyarım. Tabi bu tamamen kişinin beklentisine bağlı.



    @Anthony Hopkins Bir de kanalda roll videosu var mobilde olduğum için paylaşamıyorum video kaydı olmayan denemelerimizde olmuştu sonuç çok yakın. 50-130ları birebir aynı, 160ta bile octavia arkasından ayrılmadan kovalıyor, 200lere pek çıkamamıştık. 418i fabrika verilerini tutturabilen bir otomobil değil. 250 bin tl verdikten sonra bu kadar hantal giden bir otomobil alınmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar sıkıntıda şu gitsin dediğiniz motorların vergiden dolayı fiyatlarını söylememe gerek Yok. Hepsi bir arada olamayacak malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: debonair6666

    Arkadaşlar sıkıntıda şu gitsin dediğiniz motorların vergiden dolayı fiyatlarını söylememe gerek Yok. Hepsi bir arada olamayacak malesef

    Ben çözümü buldum :) renault kadjar aldım o kadar rahat ki anlatamam. Ailecek her yere gidiyoruz. Ne kadar basarsan bas 6 litre tüketim var. O araçtan hiç beklenmeyecek bir yol tutuş var , şaka yapmıyorum mükemmel bir direksiyon ve sürüş dinamiği var araçta. Geniş , rahat , her türlü teknolojik oyuncak mevcut. Gece oto uzun far sistemi bu güne kadar gördüklerimin en iyisi. Donanım listesini Alman 3 lüde almaya kalksan fiyat ne olur bilemiyorum. :) korkunç fiyat çıkar. Ne yaparsam yapayım en az 850-900 km gidiyorum. 20 binde 1 servis var 500 lira :) . Araba malzeme olarak plastik :) ama geri kalan her şeyde bu kadar verdiğime sonuna kadar değdi dediğim araba çok azdır ( 320d de bu şekildeydi )



    Diğer aracım audi TT quattro 8j . Onu da çok düşük km de aldım kendim stage 2 modifiye ettim özenle. 0-100 5 saniye 100-200 15 saniye civarı. Son hız 270+ ( ben 271 den fazla cesaret edemedim). Gerçek anlamda basarsam 400 km gitmiyor , 350 km falan ancak. Yani bir depo 2 defa İzmir çeşme yapıyor. Eko gidersem ki gitmiyorum ama tahminim 600 km belki gider. Servis masrafı düşük , vergisi düşük.



    Mal beyanı yapmıyorum sadece c200d için kapora vermiş sonradan vaz geçmiş biri olarak bahsi geçen kıymetlerde naçizane alternatif sunmak istedim. 2 aracımın toplam değeri 250 bin değildir. Yıllık masrafları da herhangi bir 2 litre premium dizel araç kadar değildir. Ayrıca park yerinde Gamze mi olmuş , tampon mu sürtülmüş, hanım bir yere mi çarpmış hiiiiç umrumda olmuyor. Kafam rahat. 400 bin ödeyip kapıya koyduğum arabanın kapısı çizilse canım sıkılır. ( ayda 100bin+ kazansam belki sıkılmaz )



    Ben çözümü bu şekilde buldum ve gayet keyif aldım. Sürüş keyfi ve ekonomi bir arada olsun dediğiniz zaman en az 2 litreye gitmeniz lazım. Vergisi MTV si fiyatları ortada.



    Uzun yazdım ama bu da küçük bir alternatif olsun. Dezavantajı da var tabii onu da es geçemem, prestij olmuyor bu çözümde. Bir mekana Yeni a5 ile girmekle aynı şey değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Matador Kırmızı veya Skuba Mavi bir A5...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İki araçta gayet dolu, A5'in yüzü biraz daha yeni, 4 tasarım olarak çok güzel olsada artık yavaş yavaş eskiyor, ve 18i adlı 3 silindirlik 136 beygirlik motor o kasaya gerçekten zayıf kalıyor, A4'deki 1.4 tsi performans olarak çok daha iyi olacaktır. BMW'nin yeni 3 silindir oyuncakları, hızlanma olarak fabrika verilerini tutturamıyor, yakıt olarakta pek bir numaraları yok. Eski 1.6 psa motoru yazılım ile direk 200 beygir olurken bu motor 165-170te kalıyor. Eski motorunda hızlanma verileri yapılan testlerde bariz daha iyi. 250 bin tl bu motorlu versiyonlar için oldukça yüksek fakat ikisi arasından ben motoru sebebiyle Audi A5 derdim.

    Son olarak geçen yıl 418i ve 1.6 TDI Octavia ile denediğimiz drag videosunu paylaşıyorum. Performans açısından fikriniz olsun diye. 418i alırsanız eğer otoyolda 1.5 dCi symboller bile 140-150 km/s hıza kadar sizi epey terletir. 1.6 crdi accent blue'lar sizinle alay eder.





    Zamanında 1.4 tsi 160 hp araç kullanıyordum 1.6 dizel accent bluelar beni epey terletiyordu. Araç almada kriterimiz terlememek mi? Dönüp bakmayacağım çöp araçlar otoyolda beni terletse nolur?

    Herkesin kendi tercihi. Fakat bir otomobile 250 bin tl verdikten sonra, o araçtan çok daha iyi bir performans sunmasını isterdim. Terlemekten kasıt, performans. Yukarıda ridleyscott çok güzel özetlemiş. Sizin 418i kullandığınızı biliyorum. Otomobile bir eleştirim yok, oldukça beğendiğim bir otomobil, fakat o motor benim gibi bir kullanıcıyı kesinlikle ama kesinlikle tatmin etmiyor.

    250 bin tl verdikten sonra 136 beygirlik gitmeyen bir bmw'm olsun istemem.

    Accent Bluelar gayet iyi gidiyor fakat 160 beygirlik 1.4 tsi ile onları geçemiyorsanız, bu sizin ayıbınız.

    O araçlar beni otobanda terletse ertesi günü o otomobili direk satılığa koyarım. Tabi bu tamamen kişinin beklentisine bağlı.



    @Anthony Hopkins Bir de kanalda roll videosu var mobilde olduğum için paylaşamıyorum video kaydı olmayan denemelerimizde olmuştu sonuç çok yakın. 50-130ları birebir aynı, 160ta bile octavia arkasından ayrılmadan kovalıyor, 200lere pek çıkamamıştık. 418i fabrika verilerini tutturabilen bir otomobil değil. 250 bin tl verdikten sonra bu kadar hantal giden bir otomobil alınmamalı.

    geçemiyorum demedim, terletiyor dedim otoban şartlarında peşimden ayrılmadı 200 ü geçince aramız açılıyordu sadece.

    Bu araba sadece 1.5 motorla satılmıyor 2.0 hatta 3.0 motorla alabilirsiniz. 250 bine çok diyorsunuz ama bu aracın bazı 250 bin. 2017 model 2.0d veya 2.0 benzinli almak isterseniz 400 - 500 bin liraları gözden çıkarmanız gerekir. Ayrıca siz sadece salt hızlanma performansını karşılaştırıyorsunuz, virajlı bir pistte örneğin nurburgringde, 30-40 sn'lik farklar oluşur octavia ile bu araç arasında. Altyapı tamamen aynı yüksek güçlü versiyonlarıyla.



    Yanılıyorsun hocam artık o farklar Yok maalesef. Önden çeker rekoru civic type-r da. Benzer güçteki hiç bir Alman 3 lü o performansı sergileyemiyor. Hatta bmw m4 ten 9 saniye daha iyi süresi var ki m4 ü kullanan kişi horst von saurma nürburgring de efsane bir kişilik.



    Ama şu video için konuşursak sen haklısın, videodaki iki aracı ringe soksak bmw farkını koyar. Altyapı bmw de her zaman çok iyi oldu , sürüş keyfini bizim vergi sistemi baltalıyor maalesef.



    2.0 - 3.0 versiyon ve 400-500 bin vermeye gelince de , işte ekonomik suv + ring rekortmeni + 13 metre yelkenli alırsın o paraya :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.