Şimdi Ara

Bmw aracım tahrik arızası verdi şu an yılda kaldım (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
144
Cevap
6
Favori
32.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle çok geçmiş olsun ama aks mili darbe olmadan nasıl kırılır anlamak mümkün değil daha önce bu sorunu yaşayanlar var mı araştırmak lazım.İnceleme olayı da ilginçmiş aracı lifte kaldırıp darbe var kı yok mu bakamıyorlar mı yoksa işlerine mi gelmiyor. Biraz ısrarcı ve sert davranın,bütün başvurulabilecek yerlere de başvurunuz,o zaman yardımcı olmasınlar da görelim.Borusan suyun ısındı zaten yakında BMW direk Türkiye ye girecek diye bir söylenti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    mercedesi, volvo'yu anladık da audi'yi hiç anlamadık. audi bence uyduruk ve sorunlu dsg şanzımanı yüzünden bu sınıfta en son tercih edilecek markadır.
    Bu üst motorlu aletlere daha iyi bir dsg koyuyorlar yağlı tip
    He bide audinin garanti süresi uzun bir sakatlık olursa uyguna kapatılır ondan dedim
    Ben yeni a6da eleştirecek bir şey görmedim gardaşım alet mermi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun, maalesef yetkili servislerin çoğu böyle, marka farketmiyor, hepsi Redkit çizgi filmindeki cenazeci gibi. BMW, Mercedes gibi yeni ve modelli araçları kullanıyorsanız bu tip durumlar için kenarda en az 10.000 bulundurmalısınız ki çoğu zaman yeterli gelmez, ortalama15.000 çıkaracak durumda olmalısınız.Bu arabaları yürütmek ve ekstra maliyetlerine katlanmak satın almaktan daha zordur.
    F10 vardı, bir yıldan biraz daha fazla oldu, sattım, çünkü araba fiyatları inanilmaz arttı, maliyetler çok arttı, yürütme maliyetleri çok fazla olmaya başladı, bu kadar masrafa katlanmak anlamsız geldi ve aracımı sattım, şu anda 15 yaşında bir arabam var ve masraflarım çok çok azaldı.
    Bu tip durumlar için kenarda para çıkamayacak olan kişilere tavsiyem bu durumları değerlendirerek yoluna devam etmesi olur, zaman zaten otomobile para harcama zamanı değil, elde para tutma ve tasarruf dönemi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 9 Ocak 2020; 0:25:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buradakilerin gazına gelip boşuna uğraşmayın, garantisi bitmiş bir araç için Borusan hiçbir şey yapmak zorunda değil, boşuna zaman kaybedersiniz, BMW Almanya'ya yazabilirsiniz, onlar da Borusani adres gösterecektir size.
    Yapabileceğiniz iki şey var, ya 13.000 ödeyip aracı yaptıracaksanız, ya da arabayı dışarda yaptiracaksiniz, dışarda tahminim 5000-7000 arası bir rakama halledilir.
    Mahkeme, şikayet boşuna uğraşmayın, külliyen zaman kaybı ve gereksiz stresten başka bir şey olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 9 Ocak 2020; 0:35:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede BMW binmek ye haram gardaş. Vallah Mercedes BMW Audi alacak gücüm olsada işte bu sebeblerden asla almam. Benim skodam yetiyor 3 buçuk senedir tık demedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya'ya mail gönderdim. Onlar da Borusan Genel Merkeze iletmişler. Borusan Genel merkez de benden ruhsat bilgilerini önceki bakım faturalarını vs. istedi gönderdim. Bakalım nolacak. Bu araba aracım Cuma gününden beri serviste bekliyor yürümez vaziyette.
  • O zaman meshur sozu soyleyelim. İlk sahibi BMV ye bine BMV de diger sahiplerine ... bence parcayi disardan alin yetkili servis tamirini yapsin cikmacilarda belki vaedir ankara da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model 52000 kmde arkadaşım. Sonucundan haberdar edeceğim zaten parça Almanya'dan gelecekmiş. Stokta olmayan bir parçaymış. Şunu anladım insanlık falan fitmiş. Her şey ticari her şey para olmuş. Hiç müşteri memnuniyeti falan kalmamış. İnsanlarda ruh yok çok can sıkıcı, bundan sonra arabayı dışarıda yaptıracağım. Bunların tek artısı güncel arıza tespit cihazları o kadar onu anlıyorum.
  • Attorney58 A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Araçtaki problemin Tamiri için istenen ücret bence normal. Bugün kendi f10 aracımın ön disk Balata ve kablolarını değiştirttim. 4000 e yakın para gitti. Orjinal parça ile onarımda 13.000 çok para değil. Buna çok kafayı takmamak lazım, ki başka bir araç olsa fiyatlar çok da değişmezdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Araçtaki problemin Tamiri için istenen ücret bence normal. Bugün kendi f10 aracımın ön disk Balata ve kablolarını değiştirttim. 4000 e yakın para gitti. Orjinal parça ile onarımda 13.000 çok para değil. Buna çok kafayı takmamak lazım, ki başka bir araç olsa fiyatlar çok da değişmezdi.
    İyi de üretim hatalı olduğu belli, yanlanmamış edilmemiş bakımlı aracın aks mili 50k km'de kırılır mı ?
  • Çok ezbere yorumlar yazıyorsunuz, onu söyleyeyim. Bmw bu aracı iyiniyete sokmak zorunda değil, önce bunu en baştan yazalım.

    Örneğin Vw DSG arızalarını araç yetkili servis bakımlı ise iyiniyet kapsamında değerlendiriyor. Bunun da nedeni DSG'deki hatayı kabul etmelerinden kaynaklı, bir değil, birçok araçta bu olunca Vw Almanya bu parçayı ücretsiz değiştiriyor veya tamir ediyor. Türkiyedeki Vw bayileri isterse sıfır TL'ye yapacakları arıza üzerinden de para kazanıyor, işçilik alıyor. Diyorlar ki arızayı iyiniyet kapsamında değerlendirdik, ama şu kadar işçilik alacağız falan filan, Redkit çizgi filmindeki cenaze levazımatçısı gibiler.

    Bmw'de aks kırılması gibi kronik bir arıza yok, bu istisnai bir durum, dolayısıyla Borusan aracı iyiniyet kapsamına almak zorunda değil.

    Sadece şunu yapabilir ; MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ gerekçesiyle bu aracın bakımları yetkili serviste zamanında yapılmışsa aracı iyiniyet kapsamında değerlendirebilir, burada da Borusan'ın diyeceği şu olur ; maliyetin % 40 yada % 50'sini siz ödeyin, % 40 yada %50'sini iyiniyetten karşılayalım, daha da fazlasını demezler, BURADA DA İNSİYATİF TAMAMEN BORUSAN'da, isterse bu araç İYİNİYET KAPSAMINA GİRMİYOR der, bunu da söyleyebilirler, kimse de hiçbir şey yapamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 10 Ocak 2020; 11:33:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Araçtaki problemin Tamiri için istenen ücret bence normal. Bugün kendi f10 aracımın ön disk Balata ve kablolarını değiştirttim. 4000 e yakın para gitti. Orjinal parça ile onarımda 13.000 çok para değil. Buna çok kafayı takmamak lazım, ki başka bir araç olsa fiyatlar çok da değişmezdi.
    Bmw, Mercedes, Audi kullanıyorsanız rutin bakım ücretleri her zaman x 2,5 dur, Vw de X 1,75'dir üç aşağı beş yukarı. Bmw, Mercedes, Audi kullanıyorsanız bunları bilerek kullanacaksınız, gittiğiniz lokantada, oto yıkamacıda, vale de dahi x 2 dir bahşiş. Bu araçları satın almak değil, yürütmek daha zordur. Ankarayi bilenler bilir, Çukurambarda restaurantlarda hesap x 2.5 gelir, bu araçları kullanmakta Çukurambarda lüks bir restoranda yemek yemeye benzer.




  • geng G kullanıcısına yanıt
    evet kanunen doğru olabilir dediğin arkadaşım ancak yeni gelişmeyi herkesle paylaşayım. En son Almanya'ya bir mail göndermiştim, söz konusu parçanın incelenmesini bir hata varsa destek olunmasını talep eder gibisinden. Ve Bmw Almanya'dan aldığım mailde, durumun Türkiye Bmw'ye iletildiği bildirilmiştir. BMW tarafından arandım ve zararın yarısının BMW tarafından karşılanacağı, tarafıma bugün yeni bir fatura gönderileceği, bunun imzalanması gerektiği belirtildi. Bu ancak gelen bir şey yok. Yani 13.000 değil de 6.500 TL ödeyeceğim bunların demesine göre, son gelişme bu yöndedir. Almanya girişimlerinin biraz olsa işe yaradığını görüyorum şu an inşallah bir sıkıntı çıkarmazlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Attorney58 -- 10 Ocak 2020; 17:22:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    evet kanunen doğru olabilir dediğin arkadaşım ancak yeni gelişmeyi herkesle paylaşayım. En son Almanya'ya bir mail göndermiştim, söz konusu parçanın incelenmesini bir hata varsa destek olunmasını talep eder gibisinden. Ve Bmw Almanya'dan aldığım mailde, durumun Türkiye Bmw'ye iletildiği bildirilmiştir. BMW tarafından arandım ve zararın yarısının BMW tarafından karşılanacağı, tarafıma bugün yeni bir fatura gönderileceği, bunun imzalanması gerektiği belirtildi. Bu ancak gelen bir şey yok. Yani 13.000 değil de 6.500 TL ödeyeceğim bunların demesine göre, son gelişme bu yöndedir. Almanya girişimlerinin biraz olsa işe yaradığını görüyorum şu an inşallah bir sıkıntı çıkarmazlar
    Tebrikler. Cabanizin meyvesini almissiniz. Yaklasik 1000 euro civarına arızayı halletmiş olacaksiniz. Bu da gayet normal bir fiyat.

    Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu almanlar hep yolda kalıyor geçen gecede bir tane passat gördüm yolun ortasında kalmış, Chevrolet alsaydınız yolda kalmazdınız
  • Araç halen serviste bir parça gelemedi Almanya dan. Bmw yüzde 50 karşılıyormuş başka da bir şey yapmadılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.