Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (281. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
6.017
Cevap
66
Favori
335.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • exotic. kullanıcısına yanıt
    rica ederim. fiyat artışı pek iyi olmayacak. belki bizim aracın fiyatı biraz tıkırdar ama bugün 150 bine premium alabiliyorduysak bu aynı zamanda b segmenti 50-60 a satmaları demek yine c segmenti 60-90 a satmaları demekti. düşünün 200-250 binden başlayan bir premium araç var üst tavan fiyat ile alt fiyatın arası epey açık bizim dist. ne yapacak hemen zamı yapıştıracak. bugün 80 bine başlangıç fiyatlı passat 80 e audi a3 alınıyorken buunlar tamamen hayal olacak polo bu rakamlara gelecek. umarım bu düşüncemde beni yanıltırlar. yoksa sıfır araba almak insanlar için hayal olacak. gerçi şöyle dönüp baktığımızda biz yakıttaki ötvnin fiyatını kaldırdık ama trafiğe çözüm olsun diye diyen birinden ben herşey beklerim. millette buna inandı binmesinler deyiverdi :S şimdide yine aynı düşünceyle karşılaşıyorum bmw ye biniyorsan öde ben niye senle aynısını ödüyorum :S sanki biz düşman milletteniz keriz bilmiyor ki başına gelecekleri ben gider 90 modelini alırım ama yine bmw ye binerim.




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    10 küsür yaşında ama E segmentinde diye araca 6 aylık 400 TL den fazla vermem. Vermem etik olmaz zaten

    Orijinal zaman ben şuan ki aracımı satmıyım.
    Ya da satıyım, 2 adet corsa alayım. Nasıl olsa ücretleri artacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coviden C kullanıcısına yanıt
    takdiri sizin bu e39 ve e46 ların eski fiyatlarını umarım biliyorsunuzdur. +10 bin piyasası yülselmeden önceki fiyatları ! burası Türkiye !
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsun.

    Belirtmiştim zaten. Mayıs ayında tertemizi 35.000 tl yi geçmiyordu. Ne oldu 6-7 ayda 5 ayda anlamadım

    Ne kadar saçma sapan bir piyasa dalgalanması yaşanılan bir ülke, Allah yar ve yardımcımız olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coviden C kullanıcısına yanıt
    fiyatların artmasını bekleyenler ise hep vw ciler hani ikinci elde kar edicemciler varya onlar. bunlarda zaten doğuşçular malum particiler yani aslında hangi kesimin neyi desteklediği bellide :S
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Hiç sormayın ya..

    270 binin üzerinde 2006 passata dizel diye adam minimum 46.bin tl yazmış. Kendi aracımı satarken veya muadilleri ile karşılaştırdığımda salak gibi hissediyorum.

    Bakalım neler olacak

    Bu arada şu 2 araç nasıl acaba ?
    Eridim bittim ya

    1- 352737823
    2- 355917097

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coviden C kullanıcısına yanıt
    ikinci araç mantıklı duruyor tabi bakılması gerekli. kaza yok diyor ama yinede bir yerlere vurma sürtme olmuştur. m tamponlar orjinal değil bir defa. eski tamponları iyi durumdaysa onları takmak daha mantıklı olur. kozmetik olarak görünüşü güzel. ama asıl önemli olanı yürüyeni şanzımanı motoru arabanın altı. zaten masraf da tutan buralar.
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Benim kendi inisiyatifim 40 bin tl den fazla verilmemesi. Yani düşündüğüm rakam o fakat, teklif etsem ne derler acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coviden C kullanıcısına yanıt
    bilinçli tüketici malının kıymetini bilir. satmak isteyen olursa ederini yazar zaten görünüşüne 46 bin yazmış anladığım kadarıyla. bir arabanın sadece görünüşüyle gitmediğide aşikar ama toplum boya görünüş ve km odaklı araba aldığı için bu gibi rakamlar normal oluyor. siz yinede teklifinizi yapın o tarz rakamlara düşünürse gidip bakacağınızı söyleyin. her malın bir değeri vardır. kasko değerine bakınız.

    http://www.tsb.org.tr/kasko-deger-listesi.aspx?pageID=631#
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Günaydınlar

    Bahsettiğiniz program ile aracın değeri 38 bin maksimum. Ben güzel bir açıklama ile 40 bin nakit teklif edeyim. Bakalım, isteyenin 1 yüzü vermeyenin 2 yüzü kara demişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    dizel hakkındaki sallamalarınızın hepsini netteki forumlardan ve sanayide abi buna kaç paraya motor olur muhabbetinden tecrübe dindiğinizi düşünüyorum insanları yanıltmayın sizin fikirlerinizi dinliyorlar diye işkembeden girmeyin hocam

    bana sallamak yerine sizin şuradaki yazdığınız yanlıştır doğrusu budur diye aydınlatır mısınız ? madem ortada bir yanlış var düzeltelim ne dersiniz ?

    m47 serisi 20 dizellerin kronik sorunları çok yaktığı ve performans yönünden yavaşlığı genelde bilinir
    fakat mevzu m57 ise m57d25 m57d30 serisi motorlar uzun yıllar e39 e46 e65 e53 e90 ve e60 serilerinde kullanılmıştır
    yakıtları performansına göre makuldür , 2004 330d sahibiyim m57tud30 204 beygir 410 torklu , yakıt şehir içi 8 9 seviyelerinde şehir dışında 5.6 6 lara kadar düşürüyorum performansı anlatmaya gerek yok tork eğrisi uzun bi aralıkta stabil 2binde açtığı doğrudur buda alt takımı ve basınç altındaki parçaları korumak içindir 400 torku aslınca kırar geçer hem şanzuman hem alt takım vs vs
    motor yaptırma olayına gelince araç alınca 15 bin kenara ayrından ziyade alırken düzgün baktırın ve aracın dilinden anlayın , yağı kalmamış suyu eksilmiş araca tabiki 10 bin lira harcarsınız , bloğu patlatmadan gövdeyi yamultmadan motor arızasında onlarca parça değişimi yapılmaz bizim sanayi bu işleri çok sevdiği için kol gibi listeler yazılır
    yani 525d ler 530d ler 330d lerden korkmayın alırşırsanız birdaha benzinli sevmez aramazsınız




  • SMTRSLN kullanıcısına yanıt
    332 bindeki motor için bunlar söylenemez bende sorunsuzca uzun yıllar binersiniz diyorum. geçen ay x5 3.0 d 204 hp seninde kullandığın motora rektefiye yapıldı bandırma sanayide. bursa teknik otodan ayrılan usta yaptı 17 bin tl tuttu. zaten bakarsanız onno usta ve bmw özel servise hep dizel motor rektefiyelerine en az 12-13 bin tl diyorlar. siz hala 332 binde motor için sağlam deyin. 2007 yılında euro dizele geçtik ondan önceki dizel kırsal motorin olan yakıtlar kükürt abidesi idi. bence 332 bin o motor yine iyi dayanmış.

    dizel motor rektefiyesi için verilen fiyatları merak edenler için linler:

    http://www.ozelbmwservis.com/ustayasorun.php

    http://www.autoclub.com.tr/onno.php

    örnek:

    Ad soyad : Celal mese Tarih : 26 Ağustos 2016 17 47
    Soru
    Ustam 2008 3.20i e 90 kasa bmw var hararet yapti conta yakmis + komple motor yapilacak ortalama kaca mal olur
    Cevap
    6000 TL CİVARINDA MALİYET OLUR

    örnek:

    Ad soyad : hakan öğütlü Tarih : 27 Temmuz 2016 13 43
    Soru
    2011 model 3.20-D arabam var. 160 bin km de. Zincir değişimi masrafı ne kadar tutar.
    Cevap
    ZİNCİR DEGİŞİM MALİYETİ 3000 TL

    örnek:

    Ad soyad : Kemal Atasoy Tarih : 14 Temmuz 2016 20 50
    Soru
    2009 x6 3.0d için sandık motor fiyatı?
    Cevap
    35000 TL MOTOR

    örnek:

    Ad soyad : Mehmet Minas Tarih : 20 Haziran 2016 02 04
    Soru
    Usta kolay gelsin 2003 model 530i aracım var komple motor rektefiye ve işçilik kaça mâl olur?
    Cevap
    TAHMİNİ MALİYET 7000 TL

    örnek:

    Ad soyad : Muhammed akmurad Tarih : 16 Nisan 2016 21 13
    Soru
    Merhaba usta, 2003 x5 3.0 dizel otomatik 350 bin km. De motor revizyonu ne tutar
    Cevap
    REVİZYON MALİYETİ 12000 TL

    örnek:

    Ad soyad : Bora bicimli Tarih : 7 Şubat 2016 22 18
    Soru
    Merhaba ; 2013 f30 316i aracim var motor kol cikartti.servis 40bin tl masraf cikardi komple motoru kaca cikarabiliriz?
    Cevap
    25000 TL KASA MOTOR TAKILABİLİR


    daha fazla örnek için verdiğim linklere tıklayabilirsiniz. hala 2007 öncesi dizel motor için alınır diyen adama gülerim. alınır ama avrupa da alınır veya ülkemizde motor yaptırma maliyetleri eklenerek alınır.




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    gönenli biri olarak konuşayım bandırmada yapılan motoru izmirde ege bmwde , uçar bmwde , cp motorda 10 bin liralara rahatça yapabilirsiniz ufak yerlerdeki sirkülasyon farkından dolayı fiyatlar oynar , tekrar diyorum yatak vuran motora krank sağlamsa gömlek düzgünse zaten 10 bin harcanmaz bahsettiğim konu her arızada 15 bin ayır mevzusu , soru cevap işlerinin çoğu boş muhabbet açıp bakılmayan motora fiyat vermek ticari olarak etik değildir
    kötü yakıtla piston eritirsiniz , enjektör bozarsınız , emmeyi doldurr egrnin ömrünü bitirrsiniz kol çıkartmazsınız kol çıkarmak için yağsız kalmak gerek darbe almak gerek susz kalmak gerek bunlar 2016 dizellerinde başına gelebilecek şeyler
  • SMTRSLN kullanıcısına yanıt
    piston delen motora rektefiye zaten yapılmaz. sandık motor takılır. ve farkındaysanız hep sandık motordan bahsediliyor yani çoğu zaman 15 binde kurtarmıyor. alacağı arabaya yağ şanızman yağı triger amortisör lastik fren tertibatı filitreler yağ kaçakları turbo mili enjektör yani hiçmi bu arabanın eksiği olmayacak zaten bu tür temiz satılan arabalara 60 binden aşağı fiyat çeken yok. bendede bu şekilde bakımlı araba olsa kalkıp 40 satılan çöplerle aynı parayı istemem yada çöp oluncaya kadar kullanır o zaman 40 isterim. parçaların hepsi bursa ve istanbuldan temin edildi işçilik sadece bandırmada yapıldı. zaten verdiğim linkteki örneklere bakarsanız dizel motor rektefiyesi için 12 binden aşağı diyen yok hatta servisin 40 bin fiyat çıkardığı örneğe bakın verilen fiyat 25 bin sandık motordan bahsediyoruz rektefiyeden değil neredeyse yarısı canlı canlı örnekleri mevcut ben değil gerçekler konuşuyor orada.

    yine üzerine basa basa söylüyorum 2008-2009 dan aşağı üretim dizel araba alınmaz. hele bu tamamen ömrünün yüzde 70-80 ini kırsal motorinle tamamlamış bir dizelin yanından bile geçilmez. bu konuda kusura bakmasın kimsede alınmasın tecrübelere bakarım başkasının lafına değil.


    edit: bende manisada triger atladı üst kapak yaptırdım. parçaları izmirden ve konyadan temin ettim. dikaktimi çeken şeyse 2500 lirayada aynı iş çıkıyordu ben orjinal parçalarla yapınca aynı işlem bana 6 496 tlye mal oldu. herşey dahil buna 2500 nerde 6500 nerde. yani işin içine çan çin çon girerse gayet normaldir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 2 Kasım 2016; 18:34:26 >




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    teorik olarak haklı olsanızda pratikte piyasa bunu yalanlıyor , gerçek hayatın işleyişi bu yönde değil hdi tdci dci crdi tdi bunların hepsi 2002 2003 yıllarında commonraile geçtiler ve hepsi piyasada alınıp satılan koşan araçlar
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    ayrıca piston eriten motora o piston değiştirilir ve rektefiye yapılır sandık motor takılmaz dci lar piston eritmesiyle meşhurdur ama sandık motor takılmaz tamirata gidilir sandık motorda sensörler bobinler enjektörler vs vs hepsi mevcuttur piston eridi diye 10 bin lira para harcamaz kimse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    teorik olarak haklı olsanızda pratikte piyasa bunu yalanlıyor , gerçek hayatın işleyişi bu yönde değil hdi tdci dci crdi tdi bunların hepsi 2002 2003 yıllarında commonraile geçtiler ve hepsi piyasada alınıp satılan koşan araçlar

    bakınız kötü motor demiyorum o yılın yakıtıyla 300 bine gelen motordan şahsen ben daha fazlasını beklemem. zaten sorulan sorulara bakarsanız hep 280-350 bin arası hep motor rektefiyesinden bahsediliyor. alan kişi senelik 20 bin binse 2 sene sonra 270 bine gelen bir araba için hala motor rektefiyesi istemez denemez yani bir şekilde kısa veya orta vadede büyük çaplı bir masraf bekliyor olacaktır. alınmazda demiyorum alınır ama uygun fiyatlı olursa alınır. ben olsam 32-35 bandında alırım maximum kasası düzgünse motor şanzımana herşeyine 10-15 bin en az masraf yaparım 50 ye gelir ama bi en az 250-300 bin gideri olan e segment aracım olur. zaten düzgün olan 40-45 e alınanlarda en kötü ihtimal genel ağır bakımına girsen bile yine 50 ye geliyor. her şeyi kendim yapıp 50 ye binmek daha mantıklı olur. neredeyse polo bile daha pahalı.


    kısacası alacak kişi için işin özeti budur. ikinci el demek masraf demek. 300 binde değil 600 bindede araba alınır. pahalı veya ucuz kelimesi ise fiyat performans oranı içinde kalmasına bakılır. önemli olanda odur zaten.




  • Masraf boyutuna girmeden bir kaç birsey söyliyeyim;

    Dizel araç bence biraz da zevk meselesi.
    Alt devirlerdeki canlılığı ve koltuğa yapıştırma hissiyatıni (ya da hafif gazla beraber virajda kolayca yanlamayı seven :) alır seve seve kullanır.

    Üst devirle beraber motor sesini, lineer hızlanmayı, geniş devir bandını seven benzinli kullanır. Hatta lpg li biner.

    Dizeli kullandım hatta arac 300+ps ya 2008 ya 2009 makyajlı 530d idi şahsen çok sevemedim benzinli aldım. Zevk meselesi biraz da yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 2 Kasım 2016; 19:23:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    aynen bende e39 5.30 d yi sevememiştim 193 hp 410 tork olması gerekiyordu. manuel olmasına rağmen sevemedim ilginç. zaten dizelde lineerlik olmaması araba sürüş zevki vermiyor bilmiyorum herkes aynımı dşünür. kısacası zaman geçtikçe biz bu atmosferikleri mum ışığında arayacağız gibi :S
  • Rektefiye sırf motor ile bitse gene iyi

    Bu tür araçlarda bir şeyi düzeltirken diğer tarafında kötü olduğunu anlayıp mecbur değiştiriyorsun.

    Ne oldu sana "nakit"

    Bizim baktığımız 50 bin tl bandındaki araçlarda Hiç mi masraf yok Elbette var, yoksa da kısa sürede olacaktır.

    Bu tür eski model araçlar koleksiyoner yada maddi sıkıntısı olmayan hastalara hitap eder aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.