Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (297. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.017
Cevap
66
Favori
334.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar

    99 model e39 otomatik vites sahibiyim , bir kaç konuda yardıma ihtiyacım var .

    aracım 1500-2000 devirde titretme sorunu yapıyor , gazdan ayagını çekince titreme gidiyor yada devir yükselttiğinde
    1- şanzıman mı ?
    2- şafttan mı ?
    3- ateşleme den mi

    istanbul avrupa yakasında adam gibi bir servis var mı , fiyat konusunda geçirmeyecek arabaya nokta atışı yapacak bir yer varmı
    teşekkürler
  • Selamın aleyküm aracı aldığımda teyp'in arkasından bi kablo geliyordu bunun ucuna bisi takılıp usb aux felan takılıyormuş neyse ben teyp'i söküp arkasından kabloyu çıkarttım onu çıkarttığım yere changerin kablosunu geri taktım ama changere hiç Elektirik gelmez oldu teyp'in üstünde de changere geçiş Yok oldu neden olabilir acaba? Araç e39

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam, otomatik far yükseklik sensörünün çalışıp çalışmadığını anlamanın bir yolu yordamı var mıdır? Milletten küfür yiye yiye bir hal olduk. Değiştireyim olmazsa.
  • arkadaşlar e 46 almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir
    nelere dikkat etmem gerekir kronik problemleri sensörler ve klima diyor sorduklarım birde yağ eksiltme..
    fiyat limitim en fazla 45 bin lira...
    tavsiye edermisiniz almadan önce baktırmam gereken computest harici nereleridir
    yani kısacası beni aydınlatacak yardımcı olacak biri varsa sevinirim...
  • E39 kasa 5.20d kullanan var mı ? Yakıt , sürüş dinamikleri gibi özellikleri benzinli motora göre nasıl ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtaran_ali

    E39 kasa 5.20d kullanan var mı ? Yakıt , sürüş dinamikleri gibi özellikleri benzinli motora göre nasıl ?

    e39 5.20d alma üzer seni.. hem yakıt hem sorun olarak.
  • arkadaşlar e39 5.20i - 5.25i sahipleri mesaj atabilirlermi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtaran_ali

    E39 kasa 5.20d kullanan var mı ? Yakıt , sürüş dinamikleri gibi özellikleri benzinli motora göre nasıl ?

    e39 5.20d alma üzer seni.. hem yakıt hem sorun olarak.

    Eyvallah hocam. Yakıt konusunda yapacak birşey yok zaten benzinde çok yakıyor zaten. Dizelde anlaşılan çok yakıyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtaran_ali


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtaran_ali

    E39 kasa 5.20d kullanan var mı ? Yakıt , sürüş dinamikleri gibi özellikleri benzinli motora göre nasıl ?

    e39 5.20d alma üzer seni.. hem yakıt hem sorun olarak.

    Eyvallah hocam. Yakıt konusunda yapacak birşey yok zaten benzinde çok yakıyor zaten. Dizelde anlaşılan çok yakıyor :)

    kullanmadım ama vakti zamanında yaptığım araştırmalardan o döneme ait dizel araçlardan uzak durmam sonucunu çıkardı ortaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar,abiler
    Yakın zamanda ehliyet alacağım.E46 kasayı hep sevmişimdir.Tasarımını iç dizaynını vb.M3 almayı çok düşündüm.Ama M3'ten önce normal bir 3 serisi alman gerekiyor.Direk M3 sürmeye kalkarsam aracın kaza kaydı artar
    Sizden istediğim şu;
    3 serisi e46 alırken nelere dikkat edilmeli?
    316i-318i-320i modellerinin aralarında çok fark var mıdır?hangisi daha uygun olur ?en az 316i yakıt tüketiyor sanırım?
    Birde bu araçların yedek parçaları pahalıymış.Bunu daha çok E46 M3 için duymuştum.
  • _BigbyWolf_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Genel olarak Bmw daha sportif tarzıyla genç kesime hitap ettiğinden ve e46-e39 gibi araçların zamanla değer kaybına uğramasıyla bazı "kendini bilmez" gençlerin de bu araçlara ilgi gösterdiğini düşünürsek öncelikle acele etmeden orjinalliği mümkün olduğunca korunmuş araçlara bakman gerekiyor. Örneğin, far-sis farında farklı renkler, aracın yere basılması, orjinal olmayan aksesuar ilaveleri gibi detaylar aracın kimler tarafından kullanıldığını ele verecektir. Rutin bakımlarının aksatılmadan yapılması gereken bu araçların daha düzenli hayat yaşayan kişiler tarafından kullanılmış olması motor, şanzıman gibi hayati parçalarda farkını gösterecektir. Ucuz etin yahnisi yavan olur sözünü dikkate almalısın. Fakat piyasada fiyat şişirmeyi seven çok arkadaş var bunu da unutma. Aracı gördüğünde kaporta diriliği, tramer geçmişi gibi konularda problem yoksa profesyonel ekspertiz yapan bir firmada oto ekspertiz yaptır. (Örn. Otorapor) Parçalara gelince elektronik parçalar harici parçalar gayet uygun fiyatta. Zaten yan sanayi ürünlerinde kalitelileri var ve onlarda çok uygun fiyatta. Motor, şanzıman gibi parçalar veya tamiratı pahalı. Yani baştan temiz araçla yola başlarsan, sonrasında rutin bakımlar, ufak tefek alt takım parçalarıyla yıllarca keyif alarak binebilirsin. Yakıt konusunda 3.16 az yakar olayından çok 3.20-3.30 gibi araçların piyasada daha çok tutulması nedeniyle tercihini onlardan yana kullanmanı tavsiye ederim. Ayrıca çok basarsan çok yakar :) Şu an kullanmakta olduğum e39 aracımı 3 yıl araştırma sonucu almıştım. Sen de sabırlı ol ve doğru araçta 3'e 5'e bakma.




  • OrhanA. O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
    Benim için aracın orjinal olması önemli.Mesela sunroof yoksa bile olur ama yeterki orjinal olsun.Sizinde dediğiniz gibi apaçilerin kullandığı BMW'lerden uzak durulması gerekir.Bazı 3 serisi BMW ler fiyat konusunda M3 ile kapışıyor zaten.Fiyatı uygun,arızasız,hatasız,temiz bir 3 serisi avına çıktım bile.siz 3 yıl araştırıp aldınız.gerçekten orjinali temizini bulabilidiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrhanA.

    Merhaba,

    Genel olarak Bmw daha sportif tarzıyla genç kesime hitap ettiğinden ve e46-e39 gibi araçların zamanla değer kaybına uğramasıyla bazı "kendini bilmez" gençlerin de bu araçlara ilgi gösterdiğini düşünürsek öncelikle acele etmeden orjinalliği mümkün olduğunca korunmuş araçlara bakman gerekiyor. Örneğin, far-sis farında farklı renkler, aracın yere basılması, orjinal olmayan aksesuar ilaveleri gibi detaylar aracın kimler tarafından kullanıldığını ele verecektir. Rutin bakımlarının aksatılmadan yapılması gereken bu araçların daha düzenli hayat yaşayan kişiler tarafından kullanılmış olması motor, şanzıman gibi hayati parçalarda farkını gösterecektir. Ucuz etin yahnisi yavan olur sözünü dikkate almalısın. Fakat piyasada fiyat şişirmeyi seven çok arkadaş var bunu da unutma. Aracı gördüğünde kaporta diriliği, tramer geçmişi gibi konularda problem yoksa profesyonel ekspertiz yapan bir firmada oto ekspertiz yaptır. (Örn. Otorapor) Parçalara gelince elektronik parçalar harici parçalar gayet uygun fiyatta. Zaten yan sanayi ürünlerinde kalitelileri var ve onlarda çok uygun fiyatta. Motor, şanzıman gibi parçalar veya tamiratı pahalı. Yani baştan temiz araçla yola başlarsan, sonrasında rutin bakımlar, ufak tefek alt takım parçalarıyla yıllarca keyif alarak binebilirsin. Yakıt konusunda 3.16 az yakar olayından çok 3.20-3.30 gibi araçların piyasada daha çok tutulması nedeniyle tercihini onlardan yana kullanmanı tavsiye ederim. Ayrıca çok basarsan çok yakar :) Şu an kullanmakta olduğum e39 aracımı 3 yıl araştırma sonucu almıştım. Sen de sabırlı ol ve doğru araçta 3'e 5'e bakma.

    E39 5.20 mi var hocam ? Benzin LPG kış aylarında sizin yakıt tüketiminiz nedir ? Kaç model?




  • _BigbyWolf_ kullanıcısına yanıt
    Açıkçası aradığım aracı tam anlamıyla buldum diyebilirim. Webasto dahi mevcut araçta ve değişen yok. Motor-kaporta kondüsyonu çok iyi durumda. Sadece 2011 yılındaki kazasında sağ çamurluk boyanmış değiştirilmemiş. Onun dışında boyası yok. Yani sabırlı olduktan sonra hata yapmamak hala mümkün.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrhanA. -- 8 Ocak 2018; 17:22:51 >
  • kurtaran_ali kullanıcısına yanıt
    E39 5.28i 2000 model var hocam. Uzun yolda ortalama 30-35 kuruşlardayım bu ara lpg 3tlyi geçince. Şehir içi malum 40-45 kuruşları görüyor. 6 ay öncesinde 100 tl lpg (lpg fiyat:2,5tl) ile 400 km. görmüşlüğüm var tabi yolun düz rampasız olmasının da avantajı var. Shell,Opet öncelikli olmak üzere nadiren BP'den alıyorum yakıtımı sürekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrhanA. -- 8 Ocak 2018; 17:30:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrhanA.

    E39 5.28i 2000 model var hocam. Uzun yolda ortalama 30-35 kuruşlardayım bu ara lpg 3tlyi geçince. Şehir içi malum 40-45 kuruşları görüyor. 6 ay öncesinde 100 tl lpg (lpg fiyat:2,5tl) ile 400 km. görmüşlüğüm var tabi yolun düz rampasız olmasının da avantajı var. Shell,Opet öncelikli olmak üzere nadiren BP'den alıyorum yakıtımı sürekli.

    Valla sizin tüketim güzel. 98 model 5.20i kullanıyorum. Gözüm gibi bakarım ama şehir içi benzin+LPG 60 kuruş yakıyor. Sırf bu yüzden aynı model dizele bakayım dedim ama vazgeçtim. Evlat dursun köşede gerekirse 😂

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurtaran_ali kullanıcısına yanıt
    Sanıyorum ki m52tu motorla birlikte gelen çift vanos teknolojisi yakıt tüketiminde biraz avantaj sağlıyor. Dizel hepimizin hayali ama onlarda da yeni teknoloji motorları tercih etmek lazım bence. Bu aslanlar da çok yem yiyor napalım besleyebildikçe binicez :)
  • Merhaba Arkadaşlar,

    sizlere bir sorum olacak, 2014 35000 KM de manuel 1.16 Ed satın aldım. Aracın ilk sahibi bir bayandı. bu aracın debriyaj pedalı çok yukarıda kavrıyor ve araçta her vites geçişinde aracın ileri geri atması oluyor. Daha önce hiç bnm kullanmadım. pedalın yukarıda kavraması ve vites geçişlerinin sarsıntılı olması bnm kullanımıma bağlı mıdır ? Yoksa baskı balata bitmiş midir ?
  • Arkadaşlar m52 ve m54 motorların HP ve tork grafik eğrisini görebileceğimiz bir site var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Defkhan3459 -- 23 Mart 2018; 22:40:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre.baskan13 E kullanıcısına yanıt
    Silkeleme normal bir araçta olmaz, pedala alıştığınızı varsayarak balata bitmiş diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.