Şimdi Ara

BMW F34 GT XDRİVE (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
3
Favori
67.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dediğin paraya sıfır km benzinli 1600 cc araç bile vermiyorlar artık 😡

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raif bey merhabalar,xdrive deneyimlerinizi ilgiyle okudum. Yeni araç alma arifesinde biri olarak sizden tavsiye rica edeceğim. 150bin TL bütçe ile bir BMW almak istiyorum alternatiflerim 2011 model 198bin km 320 xdrive, 2011 model 135bin km 320d ve 2007 model 210bin km x3. Okuduğum kadarıyla yıllar önce X3 sahibiymişsiniz, gönlüm 2007 X3 den yana manuel vites olması tercihim. Maalesef bu model 3 serilerinde manuel şanzıman yok, ikinci elde otomatik şanzımanın çıkarabileceği arzalardan endişe duyuyorum sık sık uzun yol yapan birisi olarak masraftan ziyade yolda kalmak en büyük endişem. 3 serilerinin fiyatı 145 bin lerde x3 110 bin ama 20 bin TL kadar masraf etmeye hazırım X3 e. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    xd almanın bir mantığı olduğunu düşünmüyorum..

    3serisi zaten cok iyi yol tutan bi makine..

    4 çeker alırsanız ilerde garanti bittiğinde başınıza büyük belalar açabilir..2.elde de bi getirisi olmucaktır..

    deri koltuk felan vardır umarım aracta ,yoksa donanımsız 3 serisi cidden kötü gözüküyor..
    Çok boş bir yorum, muhtemelen hiç xdrive binmemişsindir... ben her ikisine de bindim ve BMW alırsam asla Xdrive olmayanı almam... her gaza köklediğinde göt atar yoksa...

    Aynısı 2.el için de geçerli, xdrive olmayanlara bakmam bile...
  • Slm Arkadas lar 2019 10000 km f30 3.20d xdrive m paket full 190 pk mi yoksa bos g20 3.18 d 150 pk mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakup198520

    Slm Arkadas lar 2019 10000 km f30 3.20d xdrive m paket full 190 pk mi yoksa bos g20 3.18 d 150 pk mi
    Hocam yeni her zaman iyidir de,sanırım yurt dışındasın araç ihtiyacın yoksa biraz daha bekle dolu g20 al
  • Evet yurtdisindayim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baranbayk B kullanıcısına yanıt
    Biraz geç oldu kusura bakmayın . Xdrive araçlarda vtg var ; yavru şanzıman diyebiliriz. Benim aracınki 130 küsür binde arızalandı, servis sıfırına 30 bin lira istedi , dışardan çıkma faturalı ; 8-9 bine hallettim.
    172 bin km civarında normal şanzıman arızalandı. Onun da sıfırına 90 bin ( doksan bin ) lira istedi servis. Daha sonra servis vasıtasıyla faturalı 1 sene garantili olarak orijinal sıfır parçalarla rektifiye oldu ; buna da 20 bin civarı harcadım. Bu daha ucuza çıkabilirdi ama i orjinali ile değiştirdiler ve mekatronik içindeki selonoid valfler de sofırıyla değişti. Bir de KDV eklenince fiyat buralara çıktı ama sıfır gibi oldu. Her araçta bu arızalar olacak diye birşey yok ama bana rastladı . Halen aracı severek kullanıyorum. Etse etse 250-300 bin arası bir para edecek. Bunun üzerine para koyup 2bin motor dizel 4çeler sıfır bir araç almak bana göre çok büyük paralara mal oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Biraz geç oldu kusura bakmayın . Xdrive araçlarda vtg var ; yavru şanzıman diyebiliriz. Benim aracınki 130 küsür binde arızalandı, servis sıfırına 30 bin lira istedi , dışardan çıkma faturalı ; 8-9 bine hallettim.
    172 bin km civarında normal şanzıman arızalandı. Onun da sıfırına 90 bin ( doksan bin ) lira istedi servis. Daha sonra servis vasıtasıyla faturalı 1 sene garantili olarak orijinal sıfır parçalarla rektifiye oldu ; buna da 20 bin civarı harcadım. Bu daha ucuza çıkabilirdi ama i orjinali ile değiştirdiler ve mekatronik içindeki selonoid valfler de sofırıyla değişti. Bir de KDV eklenince fiyat buralara çıktı ama sıfır gibi oldu. Her araçta bu arızalar olacak diye birşey yok ama bana rastladı . Halen aracı severek kullanıyorum. Etse etse 250-300 bin arası bir para edecek. Bunun üzerine para koyup 2bin motor dizel 4çeler sıfır bir araç almak bana göre çok büyük paralara mal oluyor
    bir ara ikinci el 525 x drive almaya niyetlenmiştim ama x drive araçların dediğiniz arızalarını okuduğum için almaktan vazgeçmiştim.




  • Burada not olarak dursun...
    Aracın yazlıkları artık beni değiştir diyordu.
    Arabam 177800 km civarında iken premium contact 6 lastik aldım.
    225/50/18 ebadında. Tanesi 1300 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu bahsettiğiniz arızalar gerçek mi? Bu kadar kolay mı ya o arızalandı 30 bin bu arızalandı 50 bin keyif değil dert olmuş sanki size mi özel bu kronik midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syntaxerroroccurred -- 29 Temmuz 2020; 13:5:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syntaxerroroccurred S kullanıcısına yanıt
    Araba bu arızalanabilir.
    Bana özel bir tarafı yok.
    Her xdrive yada zf arızalanacak diye birşey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Araba bu arızalanabilir.
    Bana özel bir tarafı yok.
    Her xdrive yada zf arızalanacak diye birşey yok
    Hocam biz de araç sahibiyiz Honda Opel Mercedes Skoda vw ama hiç böyle bir şey duymadım belli modeller hariç. Demek bu modellerde kronik sıkıntılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syntaxerroroccurred S kullanıcısına yanıt
    Yukarıda da yazdım . Kronik sorun değil, neticede makina bunlar sorun olabilir. Şimdi xdrive için vtg kutusu var içinde de çarklar var . Bunlar belli km sonra aşınabilir.
    Zincire gelirsek n47 2.0 177-184 HP motorlarda zincir değişimi 150 bin km den sonra tavsiye ediliyor . Bmw nin kullandığı yeni 2.0 190 HP motorda böyle birşey duymadım.
    Başıma gelen bir iki soruna karşın arabamı seviyorum . Benim için önemli olan da bu. 3 çocukla gayet rahat ediyorum. Gerek bagajı , gerek iç hacmi fazlasıyla yeterli. Performans/ yakıt da gayet iyi. Donanım dersen ; yeni güvenlik donanımları hariç çok dolu araba. Olsaydı diyeceğim bir koltuk soğutma yok.
    Yukarılarda da yazdım bunun dengi bir araba almak için en az 200-250 bin eklemek lazım. Şu ekonomik koşullarda hiç gerek yok. Bana fazlasıyla ne verecek o da meçhul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181.650 km de arka fren balataları orijinalleriyle değişti ; 800 TL balata fiyatı. Bakalım kaç km gidecek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu basligina f34 gt denmis ama baslikta GT (Gran Turismo) hakkinda kimse girdi girmemis...

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.