Şimdi Ara

Bmw x5 3.0d SporPaket

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
5.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepinize Merhaba,
    Öncelikle şunu söyleyebilirim buraya üye olurken baya bi uğraştım ama başardım. Neyse sorum şu arkadaşlar..
    X5 3.0d almayı düşünüyorum 2000-2005 2 kere kullandım toplam 800 km kadar. Arabaya âşık oldum resmen. Rahatlık konusunda kesinlikle diyeceğim hiç bişey yok. Hızdada öle. Ama Şanzımandan cok korkuyorum özellikle otomatiklerde. X5 sürenler veya ne bilim tamirini yapan servisde calısan arkadaslar.. Sizce alayımmı?
    Sanzıman cok sık sorun yaratırmı?
    Full paketlerde elektronik koltuklar felan sorun oluyormu?
    Virajlarda savrulma oranı yüksekmi?
    Sık sık verdiği bi arıza varmı?
    3.0i mi iyidir 3.0d mi.
    Manuel mi iyidir otomatik mi?
    Hepinize şimdiden cok tesekkur ediyorum.
    Bu arada almanyada yaşıyorum Passatım var 2010 model ama alcak arabadan bıktım. Bütcem x5 e yetiyor. Q7 leri sevmiyorum cünkü içi hemen hemen hepsi aynı a4 a6 felan hep aynı. İnsan çakmaklın olsa bile yerini değiştirir.mercedes ML Düşündüm ama tipi sorentoya benziyor. X5 geniş duruyor ve birazda zevk meselesi. Yakıt acısından hiç fark etmez. Güçlü olması veya hızlı olması önemli değil. Bi cocum olcak inşallah bekarken önemli idi ama artık geniş rahat araba lasım ve hızlılı önemli değil. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karabatak5552 -- 22 Ekim 2014; 11:27:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sanırım kimse yok yanıtlayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karabatak5552

    Arkadaşlar hepinize Merhaba,
    Öncelikle şunu söyleyebilirim buraya üye olurken baya bi uğraştım ama başardım. Neyse sorum şu arkadaşlar..
    X5 3.0d almayı düşünüyorum 2000-2005 2 kere kullandım toplam 800 km kadar. Arabaya âşık oldum resmen. Rahatlık konusunda kesinlikle diyeceğim hiç bişey yok. Hızdada öle. Ama Şanzımandan cok korkuyorum özellikle otomatiklerde. X5 sürenler veya ne bilim tamirini yapan servisde calısan arkadaslar.. Sizce alayımmı?
    Sanzıman cok sık sorun yaratırmı?
    Full paketlerde elektronik koltuklar felan sorun oluyormu?
    Virajlarda savrulma oranı yüksekmi?
    Sık sık verdiği bi arıza varmı?
    3.0i mi iyidir 3.0d mi.
    Manuel mi iyidir otomatik mi?
    Hepinize şimdiden cok tesekkur ediyorum.
    Bu arada almanyada yaşıyorum Passatım var 2010 model ama alcak arabadan bıktım. Bütcem x5 e yetiyor. Q7 leri sevmiyorum cünkü içi hemen hemen hepsi aynı a4 a6 felan hep aynı. İnsan çakmaklın olsa bile yerini değiştirir.mercedes ML Düşündüm ama tipi sorentoya benziyor. X5 geniş duruyor ve birazda zevk meselesi. Yakıt acısından hiç fark etmez. Güçlü olması veya hızlı olması önemli değil. Bi cocum olcak inşallah bekarken önemli idi ama artık geniş rahat araba lasım ve hızlılı önemli değil. Teşekkürler

    2003 BMW X5 3.0d sport

    0 km alıp 235 bin km'ye kadar kullandım. 2013'te sattık.

    Sport olanlarında yol tutuş İ N A N I L M A Z dır. Bu cüssede ki 2 tondan fazla ağırlığı olan bi araç nasıl böyle yol tutar diye şaşırtır insanı. 5 serisi kullanmak gibidir. Verdiği güvenle 200 km civarı hızlarda rahat rahat şerit değiştirtir insana. Frenler de çok iyidir.

    Her kış üzerinde 4 mevsim Bridgestone Touranza lastiklerle uludağa çıktım indim, gayet iyidir 4 çekeri. Her koşulda ilerler, ve karda DSC'yi kapatıp acayip yanlayabilirsin resmen yengeç gibi yan yan gider araba. Ama otoyol/hız/yaz lastikleri ile karda verim vermez. (zaten hiç bi jip otoyol/hız/yaz lastikleri ile karda verim veremez, istersen 10 çeker olsun)

    Bu model X5'lerde Amerikan GM (General Motor) şanzıman vardır. Dayanıklıdır. Ama arabanın motoru kuvvetli ve tork çok yüksek olduğu için şanzımanı yorar ve km arttıkça arıza ihtimali belirir.

    Lakin bu şanzımanın tamiri kolay ve çok pahalı değildir. Parçası her yerde boldur. İyi ve güvenilir bir serviste 3-5 bin tl arasına komple revizyon edilebilir ve yıllarca kullanılmaya devam edilir.

    Yüksek km'lerde turbo'da yağ kaçağı oluşabilir, ıslık sesinden anlaşılır, ama bakımla parça değişimi ile düzelebilir çoğu zaman eğer çok hor kullanılmamışsa araç. (hor kullanımdan kastım, motor ısınmadan yüksek devir çevirmek, yağ değişimlerini geç yapmak, uygun yağ kullanmamak, kalitesiz yakıt vs) Bu konulara dikkat edildiyse hiç sorun olmaz.

    2000'li yılların ilk yarısında Türkiye'de eurodizel yakıt henüz yaygınlaşmamıştı, vardı, ama kullanıcılar bilinçli değildi, dolayısıyla normal kırsal çok (ama gerçekten çok) yoğun sülfürlü mazot kullanılabiliyordu bazı dizel araçlarda. Bu da enjektörleri aşındırıp yanma kalitesini düşürtebilir. 2000-2005 arası dizel (BMW ya da başka marka) bakarken bilinçli kullanıcıdan alıyor olmak lazım kesinlikle. Ama diyelim ki enjektörler sorunlu, değiştirirsin olur biter. Enjektörü sorunlu dizel araba, kendini egzozdan bol duman atarak ve düşmüş performans ve artmış yakıt tüketimi ile belli eder

    Elektronik olarak çok sorunsuz bi arabadır, koltuk vs sorun olmaz.

    Biz satarken 235 bin km'de 10 yaşında arabanın şasesi, yürüyeni hala taş gibiydi. Ses tıkırtı vs eser yoktu. Ve iç mekan neredeyse hiç yıpranmamıştı. Yani kalitelidir malzemesi.

    Temizini bulursan tavsiye ederim.

    Bu arada şehir içinde 100km'de ortalama 12 litre civarı tüketimi olur.

    2003'ten sonra makyajlanmıştır, motorlarda değişmiş güçlenmiştir, onlara yönelebilirsin, ama makyajsızlar da verimlidir.




  • Kardeşim allah razı olsun senden.beni aydınlattin, lakin bişi daha soracağım
    Vitesde triptonik özelliği var.
    Otomatik araçlarda dikkat etmem gereken kurallar nelerdr.
    Bu arkadaşlra soramıyprum erkekliğe yağ sürülmesin.hesabı :)
    Birde triğtonik i nasıl kullanmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar bende suan araba alma arefesindeyim ve kararsizim..
    Hollandadayim bende kardesim, ve Q7 ile x5 ler arasinda karasizim bakip bakip karar veremiyorum.. 2006 ve 2007 modellere bakiyorum butcem geregi, zaten avrupada bu modellerden yukarsina fazla para vermek
    gereksizdir cunku nasil olsa 1-2 sene icinde fiyatlari acaip dusuyor..
    arkadaslar ozellikle tecrubesi olan arkadaslar: audi q7 2007 S-line mi dersiniz yoksa BMW X5 SPORT 2007 mi? ikisindede 7 koltuklu ve full panaroma camli bakiyorum benim icin olmazsa olmaz ozelligi bunlar..
    q7 daha masrafli olur diyorlar, x5 ona gore biraz daha az yakiyormus, vergiside x5 in biraz daha az..normal aile icin binilecek araba amacli bakiyorum..

    acil onerilerinizi bekliyorum arkadaslar cuma aksamina kadar. cunku cmt si gunu almanya sinirinda bi x5 e bakmaya gidicem nasibse, 2007 model siyah sport packet, 7 koltujklu ici bej rengi deri ve 170.000km civarlarinda..
    daha once audi yada x5 kullanmis olanlarin dusuncelerini bekliyorum arkadaslar..

    haa birde diger konu eger x5 almaya karar verirsek, 2005 cok guzel eski kasasindan buldum yine panaroma tavan siyah araba spor paket ve ici bej deri 5 kisilik buldum birde yukarda anlattigim 2007 yeni kasa.. ama arasindaki fiyat farki 2 kat (avrupa icin) acaba hangisini tercih ederdiniz..
    2005_model : 9000 eur
    2007_model:20.000 eur

    bekliyorum cevaplarinizi arkadaslar....




  • Hocam sanırım bahsettiğiniz model E70, ancak E53 kasa X5 oldukça rahat, çevik ve ağırlığına göre çok yakmayan bir araç.

    E70 kasa olan 3.0d kullanma fırsatım oldu, o da çok keyifli tabiki, sadece biraz fazla büyük geldi.

    E53 X5 inceleme videosu ilginizi çekebilir belki. Sorularınız olursa E53 kasa için özellikle yardımcı olmaya çalışırım.

    https://www.youtube.com/watch?v=PMB3g3GwJPA
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.