Şimdi Ara

booking.com hakkında bilgi sahibi arkadaşlara bir sorum var (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
8
Favori
58.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McOrco

    arkadaşlar booking.com üzerinden bir otel rezervasyonu yaptım
    sanal kredi kartıma otel ücretinden oldukça fazla bir limit tanımladım
    böylece rezervasyonum onaylandı

    sorum şu ki

    otel konaklama ücretini rezervasyon anında kullandıgım
    sanal kredi kartımdanmı cekecek

    yoksa otelde nakıtmı odemelıyım
    malumunuz kredı kartı sanal kredı kartı oldugundan
    fiziksel elle tutulur birşey olmadığından
    otelde onu kullanmam mumkun olmayacak

    bilgisi olan arkadaslar aydınlatırlarsa mutesekkır olurum

    Sitedeki ödeme şekline göre değişir.

    Bende dün bir rezervasyon yaptım. Rezervasyon ücreti yok ve ücretsiz iptal seçenekleri vardı.

    Bu durudma kredi kartınızdan ön provizyon denen birşey çekiliyor ki bu sıradan birşey benim kartta 5 tl limit vardı 300 TLLik provisyon çekildi.

    Atıyorum 30 AĞustosarezervasyon yaptım 1 eylülde çıkarken receptionda ister başka kredi kartı ister nakit ücretimi öder çıkarım.

    Ama 30 ağustos da otele gelmezsem otel booking.com'e bilgi gönderir ve booking.com da sizin kartınızdan konaklama yapmamış olsanız dahi rezervasyonu zamanında iptal etmediğiniz için ücretim tamamını çeker. Limit yoksa kart bilgilerinizden her türlü size ulaşır ve o ücret bir şekilde alınır.

    Ücretsiz rezervasyon için konaklama sürenize 1 hafta kala iptal edebilirsiniz ben geçen sene balayına nereye gideceğime karar verememiş hazır oteller boş ve uygunken 8-9 ay öncesinden rezervasyonlarımı yapmıştım 3 farklı otel için...

    Sonra son 2-3 ay kala nerede kalacağıma karar verdim uçak biletimi aldım ve diğer 2 oteli iptal ettirdim.

    Ücret ve ya ceza ödemedim.




  • Booking com üzerinden Rodos ta 4 yıldızlı bir otele rezervasyon yaptırdım. 2 gün sonra otele gittik. Ama her yer full doluydu (ya da bize öyle söylediler).

    Rezervasyon onayını göstermemize rağmen "yer yok" dediler ve sizi 5 yıldızlı bir otelde aynı şartlarda ağırlatalım" dediler. Otele gittik önce biraz güldüler ve baktılar ki

    mağduruz bize suit oda verdiler. Aynı gün booking.comdan hala 4 yıldızlı otele rezervasyon yapılabiliyor görünüyordu. Yani Booking com ile rezervasyon her zaman güvenli

    olmayabiliyor özellikle yurt dışı yoğun yerlerde bence mutlaqka direkt otelden teyid edin. Eğer diğer otele transfer yapmasalardı bayağı mağdur olacaktık.
  • Yurt içi ya da yurt dışı tüm otel rezervasyonlarında hele ki yüksek sezonda önce otelden müsaitlik durumunu teyit etmeniz gerekmektedir. Bu duruma shorta düşmek deniliyor, kapasite fazlası satış anlamına geliyor.

    Rodos gerçekten güzel bir yerdir. Buram buram Osmanlı kokuyor. Nasip olursa bende gitmek istiyorum, bu konuda da paylaşımlarınızı bekliyorum Cenk bey , benim gibi gitmek isteyenlere yol göstermelisiniz. :)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bu arada booking com rezervasyon günü satın almadığım halde kartımdan parayı çekmiş. E çıkışta da yeni otele ödedik. Booking com parayı iade etmeli. Döneli 2 gün oldu.

    Bu durumda ne yapmalıyım? Mail attım dönüş olmadı.Müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum.


    Bu arada 2,5 günde Rodos hakkında epey bilgi sahibi oldum. Öncelikle güzel bir yer olduğunu belirteyim. Yunanistan ın en güzel adası bence. Marmaris ten katamaran ile

    adaya geçtik Araç kiralayarak gezme fırsatımız da oldu ailecek. Her zevke göre yerler var. Kesin bir kez daha gideceğim. Paylaşımlarımı da anlatacağım.
  • rezervasyon iptal şartları değişebiliyor.ben de bir kez rezervasyon çıktısı almadan gittim.rezervasyonum var dedim ama farklı oda verilmiş ve iki ücret ödemiş oldum.buna dikkat edin....
  • booking tarzı site yaptırıyorum. Fakat sadece 1 - 2 ilçeye özel olacak sizce bu durumda otellere iyide müşteri gönderme potansiyelim var. Sitem tutar mı ?

    Sitelerim Avşa adası ve Avşa pansiyonları Sizce booking tarzı çalışmaya dönmelimiyim malum booking %15 alıyor daha iyi kazanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miabt -- 29 Ekim 2013; 15:36:33 >
  • Aslında booking.com dan işlem yapmak çok kolay neden bu kadar komplike düşünüyosunuz arkadaşlar. Ben otele gidince gelen maildeki çıktıyı bile vermiyorum. pasaportu veriyorum zaten otel önceden haberdar edilmiş oluyor gerekli işlemleri yapıp ödeme şeklime göre ya girişte çekiyorlar parayı ya da çıkışıta. Çok zor değil yani.
  • Otele giris yapmadan 24 yada 48 saat once kartinfan otel ucretinin tamami kadar bloke koyucaklar sen otele gittiginde nakit vermek istiyorsan nakit vericeksin yoksa kredi karti ile odersin sorun olmaz yani baska bir kredi kartiyla ama son blokeden once sanal kartin gun sonu limit sifirlansin talimati dahilinde calisiyorsa blokeyi koyamiyicaklar ve sana mail aticaklat yeni kart bilgilerinizi girin diye maili takip et yoksa rezervasyon iptal olur.

    Bu yazdiklarim bastan sona kesin bilgidir ayrica bir benzerini kendim yasadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miabt

    booking tarzı site yaptırıyorum. Fakat sadece 1 - 2 ilçeye özel olacak sizce bu durumda otellere iyide müşteri gönderme potansiyelim var. Sitem tutar mı ?

    Sitelerim Avşa adası ve Avşa pansiyonları Sizce booking tarzı çalışmaya dönmelimiyim malum booking %15 alıyor daha iyi kazanıyor.

    Yaklaşık 3 yıldır , sektörü hem turist hem de komisyoncu olarak yakından takip eden birisiyim. Kanadalı turistlere tatil planları hazırlıyorum .

    Bahsettiğiniz tarzda bir site ben de düşündüm ,ancak global olan . Booking vb. 200 ün üzerinde tedarikçiler her halükarda sizin vereceğiniz fiyatı bir şekilde yakalayacaklarından , ve marka değeri yüksek ,görsel dizaynı kusursuz bir site oluşturmanız oldukça uzun zaman alacağından , bu tür bir lokal site kurmanız fizibıl görünmüyor .
    Tavsiyem bu konuda zaman kaybetmemeniz , booking veya daha düşük komisyonlar alan siteler kullanmanızdır .Ve tabi ki sosyal networkleri güçlü kullanmanız olumlu olabilir .Youtube videoları ,facebook sayfaları gibi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROUGE44

    Otele giris yapmadan 24 yada 48 saat once kartinfan otel ucretinin tamami kadar bloke koyucaklar sen otele gittiginde nakit vermek istiyorsan nakit vericeksin yoksa kredi karti ile odersin sorun olmaz yani baska bir kredi kartiyla ama son blokeden once sanal kartin gun sonu limit sifirlansin talimati dahilinde calisiyorsa blokeyi koyamiyicaklar ve sana mail aticaklat yeni kart bilgilerinizi girin diye maili takip et yoksa rezervasyon iptal olur.

    Bu yazdiklarim bastan sona kesin bilgidir ayrica bir benzerini kendim yasadim

    ben sanal kartima 60tl limit koyarak limit suresini 2 hafta olarak tanimladim 2 otelden booking araciligiyla 25 ekimde rezerve yaptirdim.onay geldi oraya gittigimde odemeyi dusunuyorum.ucretsiz iptal seklinde aldim.. fakat 25 ekimde rezerve yaptim gidicegim tarihler 22kasim 27 kasim arasi tatile 1-2gun kala rezervemi iptalmi edicekler limit olmadigindan bana herhangi birsey demediler bookingden aradim gittginizde nakit odiyceksiniz dediler yadaxkartla iptal vs bahsetmediler amacyanlismi bilgilendirildim.. ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serkanertekin kullanıcısına yanıt
    onlar bişeyi bilgilendirmiyorlar zaten siz mail adresinizi takip edin oraya mail düşebilir.Ücretsiz iptal şeklinde aldığınız için siz bundan muaf olabilirsiniz yani 24 saat kala karttan bloke koymazlar diye düşünüyorum.Benim başıma geldiğinde ücretsiz iptal hakkım yoktu.Mail adresinizi takip edin özellikle gitmenize son 2 3 gün zaten bi tek mail adresi ile ulaşıyorlar size.booking en son hatırladığım türkiyeye müşteri hizmetleri servisi vermiyor telefonda yani mail atarlar herhangi bir sorunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROUGE44

    onlar bişeyi bilgilendirmiyorlar zaten siz mail adresinizi takip edin oraya mail düşebilir.Ücretsiz iptal şeklinde aldığınız için siz bundan muaf olabilirsiniz yani 24 saat kala karttan bloke koymazlar diye düşünüyorum.Benim başıma geldiğinde ücretsiz iptal hakkım yoktu.Mail adresinizi takip edin özellikle gitmenize son 2 3 gün zaten bi tek mail adresi ile ulaşıyorlar size.booking en son hatırladığım türkiyeye müşteri hizmetleri servisi vermiyor telefonda yani mail atarlar herhangi bir sorunda

    bangkok ta bir otel rezervasyonu yapmıstım.sigara içilmeyen oda istemıstım rezervemde..bookıng den benı aradılar.. turk yetkılı..efendım dedıler.. siz sigara icilmeyen demıssınzı ama ellerınde sigara icilmeyen oda kalmamıs az içilen oda var dediler.. bende icime sinmedi basta hatta evt dedim.. sonra 3 saat sonra aynı fıyatlar daha ıyı bolgede ibis i buldum tekrar aradım yardmcı olucaklarını soyledıler..hemen ıptal ettiler iptel maili geldı hemen ama sizinde dediginiz olabılır sanal kartla cektım.. son ıkı gun kala rezerve iptal demesınler..? bookıng arıyım soriyim..mi acaba? agodadan aldım agoda direk cekti iptal sansı yok.. mesela..ilgi alakanız ıcın tesekkurler bugun arayıp teyid ederek sitede bilgi vericem .. bizden sonrakiler en azından bilinçli olmus olurlar.

    http://www.booking.com/content/cs.tr.html?aid=319929&dcid=1&label=bookings-name-nNYe4SOfEDdj3bqjKEmJ2AS15107115496%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2343.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg&sid=e52b7da0eef7b68c5b9cb786c06d2592
    Türkiye
    Müşteri hizmetleri:

    Yerel numara: 00800 448 826 367
    Cep telefonundan arama yaparken lütfen uluslararası numarayı girin.
    Uluslararası:
    +44 20 3320 2641 (Türkçe)
    bookıng tr hizmet telefonlarını verıyorum..




  • serkanertekin kullanıcısına yanıt
    booking den çok rezervasyon yaptım en sonuncusu 2 seneye yakın oldu sanırım ozaman türk müşteri temsilcileri yoktu mail atıyordum ona cevap bekliyordum müşteri temsilcileri koymaları güzel olmuş geç bile kaldılar.siz arayın en güzeli bir konuşun burdan da paylaşırsanız herkes okur iyi tatiller şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROUGE44

    booking den çok rezervasyon yaptım en sonuncusu 2 seneye yakın oldu sanırım ozaman türk müşteri temsilcileri yoktu mail atıyordum ona cevap bekliyordum müşteri temsilcileri koymaları güzel olmuş geç bile kaldılar.siz arayın en güzeli bir konuşun burdan da paylaşırsanız herkes okur iyi tatiller şimdiden

    ben bugun aradim konustum gelmeme 1 2 gun kala rezErvasyonu bosa cikarmasinlar dedim ben sizin yerinize 2 otelede mail aticam bir kopyasinida size yolliycam sizin mailinizide yaziyorum size ve bize ayni anda gelicek cvp dediler hayirlisi bakalim.. ortalarda kalmiyalimda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sorum var arkadaşlar durumum şu şekilde.Yazın Polonya için vize başvurusu yapmadan önce hostel rezervasyonunda bulunmuştum.Ücretsiz iptal özelliği olan, ödemenin hostele ulaştığımda nakit olarak yapılacağı ve teminatsız bir rezervasyondu.Sadece hostele isim ve mail adresimi vermiştim, kaldı ki kredi kartı kullanmadan rezerve etmiştim.Bunlarla birlikte başka bir ülkede bulunmam ve vize için belli bir prosedürleri gerçekleştirecek olmam sebebiyle konsolosluk gideceğim ülkeden vize almamı söylemişti, bu sebeple bende bu işi kafamda bitirmiştim.Bu arada da bu hostel rezervasyonunu unuttum haliyle ve bugün gelen mailde iptal masrafı olarak 60 TL gösteriyor, ödeme yapma gibi bir durum söz konusu olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flyafd -- 4 Kasım 2013; 15:27:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flyafd

    Bir sorum var arkadaşlar durumum şu şekilde.Yazın Polonya için vize başvurusu yapmadan önce hostel rezervasyonunda bulunmuştum.Ücretsiz iptal özelliği olan, ödemenin hostele ulaştığımda nakit olarak yapılacağı ve teminatsız bir rezervasyondu.Sadece hostele isim ve mail adresimi vermiştim, kaldı ki kredi kartı kullanmadan rezerve etmiştim.Bunlarla birlikte başka bir ülkede bulunmam ve vize için belli bir prosedürleri gerçekleştirecek olmam sebebiyle konsolosluk gideceğim ülkeden vize almamı söylemişti, bu sebeple bende bu işi kafamda bitirmiştim.Bu arada da bu hostel rezervasyonunu unuttum haliyle ve bugün gelen mailde iptal masrafı olarak 60 TL gösteriyor, ödeme yapma gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

    arkadasim istersen bu link ten gerekli bilgiyi alabilirsin rezerve kodunla daha iyi bilgi alirsinhttp://www.booking.com/content/cs.tr.html?aid=319929&dcid=1&label=bookings-name-nNYe4SOfEDdj3bqjKEmJ2AS15107115496%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2343.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg&sid=e52b7da0eef7b68c5b9cb786c06d2592

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar,
    Bende sizinle booking ile ilgili bir şey paylaşmak istedim.. Daha önce yurt dışına çıktığımda bookingi kullanıyordum geçen hafta Ankara'ya giderken booking den rezervasyon yaptırdım. Otelden çıkış yaparken resepsiyonist benden ücret istedi sistemde bir sorun var biz ücreti alamadık dedi bende nasıl olur felan derken adam bookingden aldığı çıktıyı çıkarttı bir baktım bütün kredi kartı bilgilerim orada mevcut!!! Kredi kart numaram, CVC numaram, kredi kartı kullanım süresi hepsi alelen yazıyor. Bu nedir dedim yahu bu nasıl birşey dedim ben size nasıl güvenicem dedim adamlar birşey açıklamaya çalıştı ama o sinirle hiç dinlemedim çıktım gittim sizi şikayet edicem diye.. Sonra booking e mail attım olayı izah ettim ama hala bir cevap gelmedi.. Benden size tavsiye arkadaşlar booking çok iyi çok hoş ama bu organizasyonu kötüye kullanabilecek çok insan çok fazla resepsiyonist vardır yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhalil

    Merhaba arkadaşlar,
    Bende sizinle booking ile ilgili bir şey paylaşmak istedim.. Daha önce yurt dışına çıktığımda bookingi kullanıyordum geçen hafta Ankara'ya giderken booking den rezervasyon yaptırdım. Otelden çıkış yaparken resepsiyonist benden ücret istedi sistemde bir sorun var biz ücreti alamadık dedi bende nasıl olur felan derken adam bookingden aldığı çıktıyı çıkarttı bir baktım bütün kredi kartı bilgilerim orada mevcut!!! Kredi kart numaram, CVC numaram, kredi kartı kullanım süresi hepsi alelen yazıyor. Bu nedir dedim yahu bu nasıl birşey dedim ben size nasıl güvenicem dedim adamlar birşey açıklamaya çalıştı ama o sinirle hiç dinlemedim çıktım gittim sizi şikayet edicem diye.. Sonra booking e mail attım olayı izah ettim ama hala bir cevap gelmedi.. Benden size tavsiye arkadaşlar booking çok iyi çok hoş ama bu organizasyonu kötüye kullanabilecek çok insan çok fazla resepsiyonist vardır yani...

    Bilmediğin nokta şu ; Booking .com hiçbir şeklide tahsilat yapmaz o bakımdan senin kredi kartı bilgilerini tabiki rezervasyon yaptığın otele iletecek. O bilgilerin resepsiyonda çalışan birisinde olması çok doğal. O bakımdan ya sanal kart kullanın ya da limiti düşük bir kredi kartı.




  • merhabalar, booking.com sitesinden geçtiğimiz ekim ayında köln'de bir otelde reervasyon yaptırdık, aslında konsolosluğa belge göstermek amaçlı yaptırmıştık yani kalmayacaktık. yolculuk tarihimiz 27 ocak. derken, otelin kurallarına göre konaklamadan 21 gün önce iptal edilmeyen rezervasyonların ücreti kesiliyormuş ve hesabımızdan 995 euro kestiler dün gece. (biz 5 kişi olduğumuz için hesap bu kadar kabarık) biz otelin bu kuralını gözden kaçırmışız, gitmeden bir hafta önce hallederiz diye bakıyorduk. oteli aradık, köln'de yaşayan bir arkadaşımız gitti konuştu ama nafile. kuralları gereği böyleymiş. rezervasyonu iptal de ettik, ancam 995 euro gitmiş oldu. booking.com'a durumu anlattık ve ne yapabiliriz diye sorduk. ancak daha bir yanıt alamadık. tahmin edersiniz çok canımız sıkıldı, az para değil, hatta neredeyse yolculuğumuz için ayırdığımız tüm parayı kaybetmiş olduk. ne yapabiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ponacokon

    merhabalar, booking.com sitesinden geçtiğimiz ekim ayında köln'de bir otelde reervasyon yaptırdık, aslında konsolosluğa belge göstermek amaçlı yaptırmıştık yani kalmayacaktık. yolculuk tarihimiz 27 ocak. derken, otelin kurallarına göre konaklamadan 21 gün önce iptal edilmeyen rezervasyonların ücreti kesiliyormuş ve hesabımızdan 995 euro kestiler dün gece. (biz 5 kişi olduğumuz için hesap bu kadar kabarık) biz otelin bu kuralını gözden kaçırmışız, gitmeden bir hafta önce hallederiz diye bakıyorduk. oteli aradık, köln'de yaşayan bir arkadaşımız gitti konuştu ama nafile. kuralları gereği böyleymiş. rezervasyonu iptal de ettik, ancam 995 euro gitmiş oldu. booking.com'a durumu anlattık ve ne yapabiliriz diye sorduk. ancak daha bir yanıt alamadık. tahmin edersiniz çok canımız sıkıldı, az para değil, hatta neredeyse yolculuğumuz için ayırdığımız tüm parayı kaybetmiş olduk. ne yapabiliriz?

    GEÇMİŞ OLSUN hocam anca otel tamam iaede ediyoruz derse alabilirsiniz :( keşke rezervasyonu iptal etmeseydiniz gidip kalırdınız orda




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.