Şimdi Ara

BOSCH KGE58AW30N A++ Kombi Buzdolabı İncelemesi (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
37
Favori
327.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun kardeşim iade yoluna git o dolap la çok ugrasirsin bu dolap problemli seri adamın gazina geldik aldık iade edene kadar akla karayı seçtik.bakın ya.lis anlamayın marka model vermiyorum iade edin serviside ağzından kaçırdı problemli seri bırakın ya bırakın löw frostu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bosch KGE58AW30N Low Frost dolabı nihayet aldım ve 2 saattir çalışıyor. Mersin'de ve denize yakın bir evde yaşıyorum.

    Sıcak ve yüksek nemli Akdeniz Bölgesi'nde yaşayan hiç kimse bu buzdolabıyla ilgili tecrübelerini paylaşmadığı için kendime vazife çıkardım ve dolapla ilgili tecrübelerimi paylaşmak istedim. Ben dolabı almadan önce çeşitli rivayetler yüzünden epey şüpheye kapılmıştım. Kafalardaki bazı soru işaretlerini giderebilirsem ne mutlu bana.

    Teknik servis görevlisi bu mevsimde (gündüz gölgede 35-36 derece ve nem oldukça yüksek) soğutucuyu 4 derecede, dondurucuyu da -20 derecede kullanmamı önerdi. Soğutucunun arka duvarındaki kristallenmeler dışında anormal bir durum görünmüyor dolapta. Henüz en ufak bir ses duymadım dolabın çalıştığına dair. Çok sessiz. İlerleyen saatlerde dolap tam performansına ulaştığında bakalım neler olacak... En azından raflardan damlayan sular (Forum AVM Bosch bayisinin iddiası) efsanesine dair hiç bir belirti yok şimdilik. Teknik servisin dolabı kuran oldukça bilgili elemanı da böyle bir şey duymadığını, cihazın kronik bir herhangi bir probleminin olmadığını söyledi.

    Teknik servisçi arkadaş 3 yıl garantiye ek olarak 4 yıllık garanti uzatımını yaptırmamı da tavsiye etti şiddetle. Mutlaka bu süre içinde bazı sorunlar olacak günümüzde satılan tüm aletlerde olduğu gibi dedi. 7 yıl dolmadan 2-3 ay öncesi bizi arayıp dolabın performans değerlerini (kompresör vs.) kontrol ettirin, yolunda gitmeyen şeyler varsa garanti bitmeden değiştirip dolabın ömrünü uzatalım diye de ekledi.

    İlerleyen saatlerde bir değişiklik olursa yine yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurhaka -- 26 Temmuz 2013; 22:11:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurhaka

    Bosch KGE58AW30N Low Frost dolabı nihayet aldım ve 2 saattir çalışıyor. Mersin'de ve denize yakın bir evde yaşıyorum.

    Sıcak ve yüksek nemli Akdeniz Bölgesi'nde yaşayan hiç kimse bu buzdolabıyla ilgili tecrübelerini paylaşmadığı için kendime vazife çıkardım ve dolapla ilgili tecrübelerimi paylaşmak istedim. Ben dolabı almadan önce çeşitli rivayetler yüzünden epey şüpheye kapılmıştım. Kafalardaki bazı soru işaretlerini giderebilirsem ne mutlu bana.

    Teknik servis görevlisi bu mevsimde (gündüz gölgede 35-36 derece ve nem oldukça yüksek) soğutucuyu 4 derecede, dondurucuyu da -20 derecede kullanmamı önerdi. Soğutucunun arka duvarındaki kristallenmeler dışında anormal bir durum görünmüyor dolapta. Henüz en ufak bir ses duymadım dolabın çalıştığına dair. Çok sessiz. İlerleyen saatlerde dolap tam performansına ulaştığında bakalım neler olacak... En azından raflardan damlayan sular (Forum AVM Bosch bayisinin iddiası) efsanesine dair hiç bir belirti yok şimdilik. Teknik servisin dolabı kuran oldukça bilgili elemanı da böyle bir şey duymadığını, cihazın kronik bir herhangi bir probleminin olmadığını söyledi.

    Teknik servisçi arkadaş 3 yıl garantiye ek olarak 4 yıllık garanti uzatımını yaptırmamı da tavsiye etti şiddetle. Mutlaka bu süre içinde bazı sorunlar olacak günümüzde satılan tüm aletlerde olduğu gibi dedi. 7 yıl dolmadan 2-3 ay öncesi bizi arayıp dolabın performans değerlerini (kompresör vs.) kontrol ettirin, yolunda gitmeyen şeyler varsa garanti bitmeden değiştirip dolabın ömrünü uzatalım diye de ekledi.

    İlerleyen saatlerde bir değişiklik olursa yine yazarım.

    Dolabınız hayırlı olsun ilerki günlerdede incelemelerinizi paylaşırsanız almayı düşünenler için yararlı olur gördüğüm kadarıyla baya tarafsız yaklaşmışsınız sizin görüşleriniz bu açıdan her kez için önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon81


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurhaka

    Bosch KGE58AW30N Low Frost dolabı nihayet aldım ve 2 saattir çalışıyor. Mersin'de ve denize yakın bir evde yaşıyorum.

    Sıcak ve yüksek nemli Akdeniz Bölgesi'nde yaşayan hiç kimse bu buzdolabıyla ilgili tecrübelerini paylaşmadığı için kendime vazife çıkardım ve dolapla ilgili tecrübelerimi paylaşmak istedim. Ben dolabı almadan önce çeşitli rivayetler yüzünden epey şüpheye kapılmıştım. Kafalardaki bazı soru işaretlerini giderebilirsem ne mutlu bana.

    Teknik servis görevlisi bu mevsimde (gündüz gölgede 35-36 derece ve nem oldukça yüksek) soğutucuyu 4 derecede, dondurucuyu da -20 derecede kullanmamı önerdi. Soğutucunun arka duvarındaki kristallenmeler dışında anormal bir durum görünmüyor dolapta. Henüz en ufak bir ses duymadım dolabın çalıştığına dair. Çok sessiz. İlerleyen saatlerde dolap tam performansına ulaştığında bakalım neler olacak... En azından raflardan damlayan sular (Forum AVM Bosch bayisinin iddiası) efsanesine dair hiç bir belirti yok şimdilik. Teknik servisin dolabı kuran oldukça bilgili elemanı da böyle bir şey duymadığını, cihazın kronik bir herhangi bir probleminin olmadığını söyledi.

    Teknik servisçi arkadaş 3 yıl garantiye ek olarak 4 yıllık garanti uzatımını yaptırmamı da tavsiye etti şiddetle. Mutlaka bu süre içinde bazı sorunlar olacak günümüzde satılan tüm aletlerde olduğu gibi dedi. 7 yıl dolmadan 2-3 ay öncesi bizi arayıp dolabın performans değerlerini (kompresör vs.) kontrol ettirin, yolunda gitmeyen şeyler varsa garanti bitmeden değiştirip dolabın ömrünü uzatalım diye de ekledi.

    İlerleyen saatlerde bir değişiklik olursa yine yazarım.

    Dolabınız hayırlı olsun ilerki günlerdede incelemelerinizi paylaşırsanız almayı düşünenler için yararlı olur gördüğüm kadarıyla baya tarafsız yaklaşmışsınız sizin görüşleriniz bu açıdan her kez için önemli

    Teşekkür ederim.

    Şu an itibariyle dolaptaki termometre alttan 2. rafta duruyor ve 10 dereceyi gösteriyor. Yalnız dolabın arka duvarında 50-60 cm'lik bölümde 2-3 mm kadar bir karlanma oluştu. Rahatsız edici değil, kullanıma engel bir durum yaratmıyor. Dolap kendini topladığında muhtemelen defrost yaparak karlanmayı giderecek. Görebildiğim başka bir sorun yok.




  • Bosch KGE58AW30N dolabın ilk test aşamasını tamamladım sanırım. Dolap çalışmaya başlayalı 24 saate yakın oldu. Şu an 4 dereceye ayarlı soğutucunun alttan ikinci rafındaki termometre 3,5 dereceyi gösteriyor. Sabah 11'de ben evden çıkarken 5,5 dereceydi. Termometrenin kalitesini göz önüne alırsak 4 dereceyi yani hedefi tutturuyor diyebiliriz. Dolabın arka duvarında oluşan karlanma tamamen kayboldu. Cam raflarda buğulanma var ama herhangi bir damlama vs. problemi yok. Dolap ultra sessiz şekilde çalışmaya devam ediyor. Dondurucuda hiç yiyecek yok, görünürde herhangi bir sorun da yok.

    Şu an itibariyle dolap (görebildiğim kadarıyla) benden tam not aldı. Özellikle Akdeniz Bölgesi'nde yaşayıp tereddütü olan arkadaşlara duyurulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurhaka -- 27 Temmuz 2013; 20:43:52 >
  • Low Frost dolaplarla ilgili daha önce bahsedilen bir sorun benim Bosch KGE58AW30N'de de var galiba. İlk gün soğutucunun alttan 2. rafını 4 derece civarı ölçmüştüm ama şu an 9 derece civarı görünüyor. Üst raflarda 10 dereceyi de geçiyor. Dolabın soğutmasında bir stabilizasyon sorunu var sanırım. Yarın teknik servisi arayıp dolaba baktırmayı düşünüyorum. Ayrıca dolabın sağ alt tarafında kutudan çıkarıldığında farketmediğim küçük bir göçük te var. Bakalım teknik servis ne diyecek...
  • Dün itibariyle, Bosch bayiden 1.550,00 TL ye 5 ay erteleme ve 12 taksit ile aldım.
    Umarım memnun kalırız.
  • Herkes buzdolabını termometrelerle ölçüyor, vallahi çok enteresan geliyor bana.

    Amatör ölçümler yanıltıcı olabilir. Buzdolabının kapısının bir kere açılması içerisinin 3-4 derece birden sıcak olması demektir. Amatör ölçümlerle net sonuç almanız zordur. Soğutmada şüpheniz varsa servise başvurmanız daha mantıklı olabilir.

    Ben hiç termometreye ihtiyaç duymadım. Aldım alalı 5'C'den soğuğa da almak nasip olmadı. İçi çivi gibi soğuk. Alt raflar üst raflardan daha soğuk, bu da zaten normal bir durum. Cihazda multi flow özelliği yok, çalışma prensibi böyle. Üst rafta herhangi bir ürünü de bozduğunu görmedim. Yeşil sebzeleri 10 günden fazla, sert sebze ve meyveleri aylarca, sulu yemekleri de 7-10 gün arası bozmadan saklayabiliyor. Dolabın kapak rafından alınan su kafaya dikilip içilemiyor. Elime dijital termometre geçerse ben de bir gün ölçerim




  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Elimizdeki amatör termometreler çok sağlıklı sonuç vermiyordur eminim. Ama aynı termometre aynı rafın aynı bölgesinde bir gün 3,5 derece ertesi gün 9 derece ölçünce tuhaf oluyor. Her iki ölçümde de rafta 1 saatten fazla kalıyor termometre. Hatta bugün işi abartıp daha hatasız ölçüm yapacak bir termometre tipi var mı diye bile araştırdım :) Termometre vs. işine hiç bulaşmayıp cihazı kullanmak elbette en mantıklısı. No Frost dolapta hiç aklımıza gelmeyen termometre konu Low Frost olunca nedense elimizden düşmez oldu :)

    Az önce gidip kapaktaki şişeden su içtim test etmek için. Tepeye dikilebiliyor ama biraz diş sızlatıyor. :)

    Bu arada üst rafların daha az soğuk olması bence bir avantaj. Çok soğukta kaldığında lezzeti azalan gıdalar (2 günlük ekmek, yazın erimesin diye çikolata vs) için bence ideal en üst raf.

    Yarın tüm gün şu anki performansıyla çalışıyor olursa sorun yok. Gereğinden fazla vaktimi aldığı için termometreyi ve buzdolabını unutmayı tercih ederim. Ama yine 9-10 dereceleri gösterirse servis çağırmayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurhaka -- 29 Temmuz 2013; 1:36:53 >




  • Birkaç gün takip edin, sıkıntı devam ediyorsa servise başvurun derim. Siz değil, servis uğraşsın
  • Vızıltı sesi ile ilgili;

    Kompressörün sıkıştırdığı gaz sıcaklığını arttırır ve ısısını dolabın arka tellerinde attıktan sonra buzluk ve soğutucuya geri dönerken genleşir. Bu genleşme sırasındada kompressörde yüksek basınca maruz kalan gaz, bir genleşme valfinden geçecektir. Genleşme valfinden geçen gazın sıcaklığı termodinamik yasaları gereği düşer ve dolabı soğutur. Sonra kompressöre geri döner...

    Ses kompressör sesi ile aynı anda değil değil, kompressör çalıştıktan yaklaşık 10 dakika sonra oluyormuş. Neden? Çünkü kompressör çalışır çalışmaz genleşme valfi açılmıyor da ondan. Biraz basıncın artmasını bekleniyor. Buzdolabındaki motor da küçük olduğu için ~10 dakikada gerekli basıncı anca topluyordur. Sonrada valf açılıyor ve ses başlıyor.

    Benim tahminim, %95 de eminim, çıkan ses genleşme valfinden geliyor. Tam olarak nokta belirtmek gerekirse, buzluk ve soğutucu için farklı genleşme valfleri var anladığım kadarı ile, çift çevrim olduğu için. Bu ses sürekli değil, arada bir oluyorsa büyük ihtimal ile buzluğun genişleme valfinden kaynaklanıyordur. Valften çok hızlı geçen gazın çıkarttığı ses kimi buzdolaplarında daha fazla sese sebep oluyor. Bu da üretimdeki ufak farklardan (hatalardan) kaynaklanıyordur diye düşünüyorum. Çaresi nedir derseniz bence tek yol genleşme valfinin değişmesi. Ama bence uğraşmayın. Alın bir desibel ölçen cihaz, koyun 41 i görüyorsanız servis çağırın. Onlar çözsün. 3-4 kere aynı hatadan servis çağırdığınızda sorun giderilemezse iade eder paranızı alırsınız. Garantiniz dolmuş olsa bile! (4077 nolu tüketici hakları yasası gereği).

    Sıcaklık sorunu çeken arkadaşlar için. Yine tahminim o ki, buzdolabınızın arkasında yeterli hava sirkülasyonu için yer yok. Buzdolabının arkasındaki teller ısınır. Bunların soğuması için dolabın arkasındaki tellerin hava akımına ihtiyacı vardır. Isınan hava da genleşip yükseleceğinden buzdolabının üst kısmına doğru ilerleyecektir. Dolap duvara dayanmış ve üstünde çok yakında duran dolap gibi engeller bulunuyorsa hava akımını düşüreceğinden arkadaki tellerin yeteri kadar soğutamaz. Bu da hem enerji tüketimini arttırır hemde dolabın yeteri kadar soğutmamasına sebebiyet verir diye düşünüyorum.

    Isı ölçümü için, benve en iyi çözüm log tutan termometrelerden kullanmak. Hazır satılanlar var ama $3-5 lik devre ve bir saat pili ile küçük bir şey yapabilirim sanırım. Gün içinde dakika dakika sıcaklık seviyelerini ölçmek lazım. Sıcaklık en fazla kaça çıkıyor minimum kaça düşüyor ne kadar periyotla soğutma çevrimi yapıyor kabak gibi ortaya çıkar. Ayrıca ölçüm yapmak için kapak açılmayacağından tam ve kusursuz değerler de elde edilmiş olunur. Lakin ben KDV serisi almayı düşünüyorum. Buzluğu üstte olandan. KGE ler bizim boyumuzu aşar. (191 buzdolabı mı olur leyn!) Onda aynı sıkıntılar var mıdır bilmiyorum. Alır 1 hafta denerim olmadı, beğenmez, memnun kalmazsam iade ederim diye düşünüyorum...




  • Yorumlarınıza katılıyorum hocam. Bosch'un bu serisinde arı vızıldaması sesi soğutucu bölmenin evaporatöründen veya dediğiniz gibi valfinden geliyor. Çünkü üst soğutucu kısmın ayarını sıcağa alıp devre dışına alınca kesiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinkuzey

    selamlar ben bu dolaptan mayıs ayında almıstım.siemens serisi olanını buradakı arkadasların yorumlarına ıtıbar ederek.daha sonra 3-4 tane sıkayet mesajı attım dolabı karalar nıtelıkte cunku memnun kalmadık koku sorunu ses sorunu yasadık.sonradan bazı arkadaslar benı fake uye ılan ettı bende mesajlarımı sıldım.benım dolabımdakı sorun kapıdakı sıcaklık 11 derece gıbı en ust raflar 9 10 derece gıbı vede vızlama gıbı ses sorunu yasadık sans buya dolabı teslım alırken dolabın kapısını cızdırdıler vede ıade hakkımızı kullanıp dolabın parasını ıade aldık.sımdıkı dolabım sıemens naw 32n no frost yenı kapaklı olan modelı onda koku moku yok memnunmuyuz eh neden eh eskı b sınıfı dolaplar gıbı guldur guldur sogutmuyor ama cok kotu degıl eskı dolabnım ındesıt ıdı elektrık canavarı odedıgım faturalar 95-105 tl ıken low frostu 20 gun kullandık fatura 55 tl lere dustu.ıade ettıkten sonra naw32n no frostu aldık sımdıkı faturalar 45-50 tl gelıyor ayrıca arkadaslar bloklanma yok ve tak tuk buz kırma sesı benım aldıgım dolapta cok az ses olarak duyuluyor hıc rahatsız etmıyor belkı sans ısı belkı bıze problemlı low frost cıktı neyse ıade ettık no frosta devam 10 tl fazla yaksın kafam rahat olsun.brde arkadas benı arıston ındesıt satıcısı gıbı lanse etmıs yaw ben ıstanbul sırınevlerde bır pastahanede tezgahtarlık yapan bır ınsanım ne satıcısı ne toptancısı telefonum 0535 334 1515 asıl dıkkat edılmesı gereken sudur ınsanlar sankı her modelı kullanmıs gıbı onerıyorlar neye dayanarak aldınmı kullandınmı aslında urunlerın handıkapları uzun sure kullanınca ortaya cıkar ben 2 2.5 aydır kullanıyorum naw32n 505 lt olanının memnunmuyuz eh ıste yanı bana ıyı gelen baskasına ıyı gelmeyebılır yanı urunlerı kullanmadan yanlı yorum yapma asıl sen yanlıssın arkadas eger gelmek ıstersen bır yemegımızı yemek ıstersen ara o telefondan candogan bey .tekrar dıyorum arkadasımızınkı sorunsuz dur olabılır bıze problemlı olanı denk geldı belkıde yada kullananlaqr pek farkında degıl neyse saglık olsun ben kendı adıma aldım memnun kalmadım ama kalanda olabılır kendı dolabımı onerıyormuyum naw32n olanı oneremem neden 2-2.5 ayın yorumu cıvı gıbı sogutmuyor.benım sua ana kadar gonderdıgım mesaj sayısı 5-6-7 gıbı neyın reklamını yapacagım 15000 tane mesajım yokkı yanı arkadaslar alacagınız urun ne olursa olsun ancak 3-5 ay sonra eksılerı cıkıyor yanı katalog degerlerıne bakarak kulannamdan evınıze almadan bence sız yanıltmayın okadar cok esyaya neye gore yorum yapılıyor yaw paramı yeter o kadar esyanın butcesıne alamassın vaktın yetmez .forumdakı bır arkadasımızın annesı ne guzel yazmıs yok strecı yok kokusu elde edecegınız tasarrufu posete strece yatırmayın saygılar sevgıler yanlıs anlamayın ben bır sey onermıyorum ALLAH kolaylık versın sımdı bakalım kac kısı yıne benı fake uye ılan edecek @mahçup @mahçup

    Bu yazdıklarınızı en baştan yazsaydınız sizi suçlamazdım. Ancak ilk yazdıklarınız şüphe uyandırıcıydı. Şu anki üslup ve seçtiğiniz cümlelerle o zamanlardaki yazdıklarınız ve ima ettikleriniz çok farklı. Malum Ariston'un reklamını sahteciliklerle yapmaya çalışanlar çok. Dolabı iade etmenize sevindim, siz kurtulduysanız sorun yok. Ben KD56NAW32N modelini asla evime sokmam. Siz memnunsanız sorun yok, beklenti ve memnuniyetle alakalıdır. Ben dolabın kapısını her açışımda içimden iyi ki bu dolabı almışım diyorum. Şu an buzdolabına ihtiyacım olsa bir saniye bile düşünmeden bu dolabı alırdım. Tasarruf, uzun süre saklama, sessizlik, tüketim, raf kullanımı, fiyat, kalite ve tasarım konularını hep birlikte ele aldığımızda bu dolabın piyasada hiçbir zaman rakibi bile olmadı bana göre.

    Bu dolabın daha iyisini ancak Liebherr veya Electrolux 70cm derin A++ bir dolap yaparsa ya da Bosch bu markalardaki gibi dondurucusu No Frost, soğutucusu statik sistemli olarak piyasaya çıkarırsa alabiliriz. Tabi o zaman dolap 1400 değil, 2200-2300TL olur; o kadar para vermeye de değmez.




  • artıları malum
    eksisi buzluk kısmı aşırı buzlanıyor akdeniz bölgesinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    quote:

    Orijinalden alıntı: akinkuzey

    selamlar ben bu dolaptan mayıs ayında almıstım.siemens serisi olanını buradakı arkadasların yorumlarına ıtıbar ederek.daha sonra 3-4 tane sıkayet mesajı attım dolabı karalar nıtelıkte cunku memnun kalmadık koku sorunu ses sorunu yasadık.sonradan bazı arkadaslar benı fake uye ılan ettı bende mesajlarımı sıldım.benım dolabımdakı sorun kapıdakı sıcaklık 11 derece gıbı en ust raflar 9 10 derece gıbı vede vızlama gıbı ses sorunu yasadık sans buya dolabı teslım alırken dolabın kapısını cızdırdıler vede ıade hakkımızı kullanıp dolabın parasını ıade aldık.sımdıkı dolabım sıemens naw 32n no frost yenı kapaklı olan modelı onda koku moku yok memnunmuyuz eh neden eh eskı b sınıfı dolaplar gıbı guldur guldur sogutmuyor ama cok kotu degıl eskı dolabnım ındesıt ıdı elektrık canavarı odedıgım faturalar 95-105 tl ıken low frostu 20 gun kullandık fatura 55 tl lere dustu.ıade ettıkten sonra naw32n no frostu aldık sımdıkı faturalar 45-50 tl gelıyor ayrıca arkadaslar bloklanma yok ve tak tuk buz kırma sesı benım aldıgım dolapta cok az ses olarak duyuluyor hıc rahatsız etmıyor belkı sans ısı belkı bıze problemlı low frost cıktı neyse ıade ettık no frosta devam 10 tl fazla yaksın kafam rahat olsun.brde arkadas benı arıston ındesıt satıcısı gıbı lanse etmıs yaw ben ıstanbul sırınevlerde bır pastahanede tezgahtarlık yapan bır ınsanım ne satıcısı ne toptancısı telefonum 0535 334 1515 asıl dıkkat edılmesı gereken sudur ınsanlar sankı her modelı kullanmıs gıbı onerıyorlar neye dayanarak aldınmı kullandınmı aslında urunlerın handıkapları uzun sure kullanınca ortaya cıkar ben 2 2.5 aydır kullanıyorum naw32n 505 lt olanının memnunmuyuz eh ıste yanı bana ıyı gelen baskasına ıyı gelmeyebılır yanı urunlerı kullanmadan yanlı yorum yapma asıl sen yanlıssın arkadas eger gelmek ıstersen bır yemegımızı yemek ıstersen ara o telefondan candogan bey .tekrar dıyorum arkadasımızınkı sorunsuz dur olabılır bıze problemlı olanı denk geldı belkıde yada kullananlaqr pek farkında degıl neyse saglık olsun ben kendı adıma aldım memnun kalmadım ama kalanda olabılır kendı dolabımı onerıyormuyum naw32n olanı oneremem neden 2-2.5 ayın yorumu cıvı gıbı sogutmuyor.benım sua ana kadar gonderdıgım mesaj sayısı 5-6-7 gıbı neyın reklamını yapacagım 15000 tane mesajım yokkı yanı arkadaslar alacagınız urun ne olursa olsun ancak 3-5 ay sonra eksılerı cıkıyor yanı katalog degerlerıne bakarak kulannamdan evınıze almadan bence sız yanıltmayın okadar cok esyaya neye gore yorum yapılıyor yaw paramı yeter o kadar esyanın butcesıne alamassın vaktın yetmez .forumdakı bır arkadasımızın annesı ne guzel yazmıs yok strecı yok kokusu elde edecegınız tasarrufu posete strece yatırmayın saygılar sevgıler yanlıs anlamayın ben bır sey onermıyorum ALLAH kolaylık versın sımdı bakalım kac kısı yıne benı fake uye ılan edecek @mahçup @mahçup

    Bu yazdıklarınızı en baştan yazsaydınız sizi suçlamazdım. Ancak ilk yazdıklarınız şüphe uyandırıcıydı. Şu anki üslup ve seçtiğiniz cümlelerle o zamanlardaki yazdıklarınız ve ima ettikleriniz çok farklı. Malum Ariston'un reklamını sahteciliklerle yapmaya çalışanlar çok. Dolabı iade etmenize sevindim, siz kurtulduysanız sorun yok. Ben KD56NAW32N modelini asla evime sokmam. Siz memnunsanız sorun yok, beklenti ve memnuniyetle alakalıdır. Ben dolabın kapısını her açışımda içimden iyi ki bu dolabı almışım diyorum. Şu an buzdolabına ihtiyacım olsa bir saniye bile düşünmeden bu dolabı alırdım. Tasarruf, uzun süre saklama, sessizlik, tüketim, raf kullanımı, fiyat, kalite ve tasarım konularını hep birlikte ele aldığımızda bu dolabın piyasada hiçbir zaman rakibi bile olmadı bana göre.

    Bu dolabın daha iyisini ancak Liebherr veya Electrolux 70cm derin A++ bir dolap yaparsa ya da Bosch bu markalardaki gibi dondurucusu No Frost, soğutucusu statik sistemli olarak piyasaya çıkarırsa alabiliriz. Tabi o zaman dolap 1400 değil, 2200-2300TL olur; o kadar para vermeye de değmez.

    Merhaba Candoğan Bey ben de bu dolabı almayı düşünüyorum. 32N modelini niye beğenmediniz 30N'den farkı nedir acaba? Bir de 40N mi 30N mi sizce? Son olarak ben birkaç aya kadar alacağım sizce biraz daha bekleyip başka A+++ kombi model çıkmasını mı bekleyeyim yoksa şimdiden gönül rahatlığıyla 30N veya 40N alayım mı? İzmir'de kullanacağım.




  • KGE58A"W"30N İLE KGE58A"L"30N arasındaki fark nedir arkadaşlar yani A harfinden sonraki W ve L Nneyi ifade ediyor arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Site_Kapıcısı

    KGE58A"W"30N İLE KGE58A"L"30N arasındaki fark nedir arkadaşlar yani A harfinden sonraki W ve L Nneyi ifade ediyor arkadaşlar?

    W olan beyaz L olan inox başka bir fark yok sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet öyleymiş W olan beyaz, L olan ise İnoks (çelik) modeli bugün BOSCH bayiinde gördüm içim rahatladı.Teşekürler.. Ayrıca A++ ile A+++ arasında 300 lira fark var.Onun karmaşasındayım A++ modelinde BOSCH bayiileri Kampanya ile 1.700 küsürden 1.600 e indirmişler A+++ ise 1.900 ve 1.930 fiyat veriyorlar böyle olunca A++ ya daha yakın oluyor insan. İnternette 1.770 e kargo dahil var fakat Bayi olunca servisini gönderir en azından muhatap bulurum güvencesi taşıyorum.. Burdaki kulanıcıların görüşlerini önemseyeceğim ilaki. Teşekkürler şimdiden
  • Öncelikle candogan62 beye teşekkürleri mi sunmak istiyorum. Tavsiyesi üzerine aldığımız AEG kurutmalı çamaşır makinesinden son derece memnunuz. Bosch un bu lowfrost ürününü çok beğenmemize rağmen eşim arka tarafının açık oluşundan dolayı temizlik problemi yaşayacağını düşünüyor. Önceki ariston ve şimdi kullandığımız general electric buzdolaplarından bu sebeple sorun yaşamıştık. Duvarda is lekesi ve soba kurumu gibi problemlerde cabası olmuştu.
    Sizden ricam nofrost bir buzdolabı tavsiyesi olacak. Yaklaşık aynı yada daha büyük iç hacim ve kullanışlı iç dizayna sahip bir buzdolabı tavsiyesi alabilirmiyim?
    Aslında hala gönlüm bu dolaptan yana. Arkasının açık oluşu size sorun yaratmadıysa bu cihaz alabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lacokaan -- 17 Ağustos 2013; 12:21:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.