Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

Bosch'tan Düğün Hediyesi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar düğün üstü yaşadığım olayı şikayet var adresinde paylaştığım gibi burada da paylaşmak istedim.

    16.06.2012 tarihinde aldığım ve alırken "yeni evleniyorum o yüzden evde kimse yok gelmeden en az bir saat önce arasınlar" dememe rağmen 18.06.2012 tarihinde gelen "Horoz Lojistik" yetkilileri kapının önüne gelince haber vermelerinden dolayı 23.06.2012'te düğünü olan bizi iki elimizi birbirine dolaştırdı. Ben işte olduğum için eşimi eve yönlendirdim.
    Aldığım dolabın modeli KGE58AL30N 70cm genişliğinde 191cm yüksekliğinde. Bosch firmasının anlaşmalı firması olan Horoz lojistik 5. katta ki evimin 4. katına kadar ürünü çıkarttıktan sonra;

    Şimdi Horoz Lojistik firmanının elemanının eşime ve anneme karşı ağzından çıkan sözleri yazıyorum:

    "Sizin hiçmi kafanız çalışmıyor bu kadar büyük dolap aldınız?"
    "İki tane dışardan adam tutun, verin parasını, burdan yukarı çıkarttırın"
    "Bu dolabı alırken burdan çıkmayacağını hiç düşünmediniz mi?"
    "Birde yeni evleniyorsunuz sizin neyinize bu kadar büyük dolap"
    "(Anneme dönerek) hadi bunlar cahil siz hiç mi akıl vermiyorsunuz"
    "Bu dolaba ne koyacaksınız eşinizi mi saklayacaksınız?"
    "Biz ürünü burda teslim edelim siz ne yaparsanız yapın"
    "Siz şimdi kirada da oturuyorsunuzdur?"

    Bunlara ilaveten annemin ve eşimin söylediğine göre 4. kata çıkartana kadar ürünü perişan hale getirmişler. Biz bu eve bütün eşyalarımızı taşıdık ve hepsini aynı merdivenlerden. Ürünün çıkmama gibi bir ihtimali yok!

    Akşam eve geldiğimde eşimin yaşadığı olayları anlatırken "ağlaması" düğünümüze 4 gün kalan beni iyice çileden çıkarttı.

    Siz ne kadar kaliteli ürün yaparsanız yapın, hizmetiniz kaliteli değilse benim gözümde 0(sıfır)'sınız.

    Robert Bosch'un bir söze eskiden reklamlarda çıkardı "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim." Sanırım artık firma politika değiştirdi, insanları parasıyla rezil olunacak konuma getirdi.

    Artık bu markayı kimseye ne evime sokarım nede tavsiye ederim. Bana ve eşime Düğün üzeri yaptıklarını da her platformda anlatacağım. Tüketici haklarına başvurup yapabileceğim birşey var mı öğreneceğim.

    Düğün Hediyeniz İçin Teşekkürler Bosch!







  • Terbiyesizlik bu. En sevmediğim şey; işini laubali yapan insanlar.
    Mutfağa kadar taşıdılar mı? Herhangi bir yaptırımınız oldu mu?
  • 30 gün iade süreci yok mu?

    Bu kargo firmalarında çalışan insanlara da birşey anlatamazsınız. Onların patronlarına anlatacaksınız.

    Yada siz olacaktınız orada, tersleyecek "sanane lan" dicektiniz onlarda tırsacaklardı.

    Ürünü iade etmeyi deneyin varsa imkan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahtizm

    Arkadaşlar düğün üstü yaşadığım olayı şikayet var adresinde paylaştığım gibi burada da paylaşmak istedim.

    16.06.2012 tarihinde aldığım ve alırken "yeni evleniyorum o yüzden evde kimse yok gelmeden en az bir saat önce arasınlar" dememe rağmen 18.06.2012 tarihinde gelen "Horoz Lojistik" yetkilileri kapının önüne gelince haber vermelerinden dolayı 23.06.2012'te düğünü olan bizi iki elimizi birbirine dolaştırdı. Ben işte olduğum için eşimi eve yönlendirdim.
    Aldığım dolabın modeli KGE58AL30N 70cm genişliğinde 191cm yüksekliğinde. Bosch firmasının anlaşmalı firması olan Horoz lojistik 5. katta ki evimin 4. katına kadar ürünü çıkarttıktan sonra;

    Şimdi Horoz Lojistik firmanının elemanının eşime ve anneme karşı ağzından çıkan sözleri yazıyorum:

    "Sizin hiçmi kafanız çalışmıyor bu kadar büyük dolap aldınız?"
    "İki tane dışardan adam tutun, verin parasını, burdan yukarı çıkarttırın"
    "Bu dolabı alırken burdan çıkmayacağını hiç düşünmediniz mi?"
    "Birde yeni evleniyorsunuz sizin neyinize bu kadar büyük dolap"
    "(Anneme dönerek) hadi bunlar cahil siz hiç mi akıl vermiyorsunuz"
    "Bu dolaba ne koyacaksınız eşinizi mi saklayacaksınız?"
    "Biz ürünü burda teslim edelim siz ne yaparsanız yapın"
    "Siz şimdi kirada da oturuyorsunuzdur?"

    Bunlara ilaveten annemin ve eşimin söylediğine göre 4. kata çıkartana kadar ürünü perişan hale getirmişler. Biz bu eve bütün eşyalarımızı taşıdık ve hepsini aynı merdivenlerden. Ürünün çıkmama gibi bir ihtimali yok!

    Akşam eve geldiğimde eşimin yaşadığı olayları anlatırken "ağlaması" düğünümüze 4 gün kalan beni iyice çileden çıkarttı.

    Siz ne kadar kaliteli ürün yaparsanız yapın, hizmetiniz kaliteli değilse benim gözümde 0(sıfır)'sınız.

    Robert Bosch'un bir söze eskiden reklamlarda çıkardı "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim." Sanırım artık firma politika değiştirdi, insanları parasıyla rezil olunacak konuma getirdi.

    Artık bu markayı kimseye ne evime sokarım nede tavsiye ederim. Bana ve eşime Düğün üzeri yaptıklarını da her platformda anlatacağım. Tüketici haklarına başvurup yapabileceğim birşey var mı öğreneceğim.

    Düğün Hediyeniz İçin Teşekkürler Bosch!


    beyefendi cok buyuk terbiyesizlik yapmislar.karakola gidip hakaret ettiler diye sikayetci olun..gelsin sizin yuzunuzede soylesinler delikanlilarsa ben okurken piskopata bagladim. ..firmayi arayin onlar horozu arayip teslimat yapanlari bulup gereken cezayi verir.ama yazdiklarinizin bosch ile alakasi yok.kargo sirketi ve kargo elemanlarinin hatasi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu olaylar olurken durumu dataylı anlatmadıkları için o an müdahale etme imkanım olmadı bana sordular "çıkartamıyorlar ne yapalım" bende "geri götürsünler o zaman" dedim ve teslim almadık, hatta umursamadım gider başka bi dolap alırım diye düşündüm, ama akşam eşimle ve annemle görüştüğümde hemen ürünü aldığımız electroworld e gittim, dedim "taşıma dan siz mi sorumlusunuz bosch mu?" onlar bana bosch firmasının horoz lojistikle anlaşmasının olduğunu söylediler. Yanımda bosch merkezi aradılar telefona çıkan olmadı, horoz u aradılar telefonu bana verdiler iyice bi fırçaladım, sonra ew'ün bölüm şefi ürünü kendi stoklarından kendi araçlarıyla teslim edeceklerini söylediler bende kabul etmedim. Bosch firmasından beni aramadan bana ürün falan yollamayın dedim. Bugün aratacaklardı ama arayan soran yok!

    Kısacası 4 gün sonra düğün var ama buzdolabımız yok bu karaktersizler yüzünden.




  • kardeş Allah sabır versin onca derdin arasında bir de böyle talihsiz bir olay yaşamışsın seni gerçekten iyi anlıyorum
  • o stresin içinde bir de bunlarla uğraş...büyük geçmiş olsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun, büyük talihsizlik yaşamışsınız.

    Yalnız olayın bosch markasına maletmeniz yanlış bence. Bosch Türkiye Horoz lojistiklemi anlaşmış, tüm ülkemizdeki sevkiyatları bu adı geçen firmamı yapıyor. Hiç sanmıyorum. Aldığınız yerle/bölgeyle/bayiyle alakalı lokal bir durum muhtemelen.

    Electroworldün kendi imkanları ile sevkiyat yapma durumları varsa en başta yapmalı, vatandaşı bu basiretsiz kargo firmaları ile muhatap etmemeli.
  • şaka gibi gerçekten... Çok geçmiş olsun... Bu durumu lütfen Bosch Merkez ile paylaşın 444 6 333
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bahtizm

    Arkadaşlar düğün üstü yaşadığım olayı şikayet var adresinde paylaştığım gibi burada da paylaşmak istedim.

    16.06.2012 tarihinde aldığım ve alırken "yeni evleniyorum o yüzden evde kimse yok gelmeden en az bir saat önce arasınlar" dememe rağmen 18.06.2012 tarihinde gelen "Horoz Lojistik" yetkilileri kapının önüne gelince haber vermelerinden dolayı 23.06.2012'te düğünü olan bizi iki elimizi birbirine dolaştırdı. Ben işte olduğum için eşimi eve yönlendirdim.
    Aldığım dolabın modeli KGE58AL30N 70cm genişliğinde 191cm yüksekliğinde. Bosch firmasının anlaşmalı firması olan Horoz lojistik 5. katta ki evimin 4. katına kadar ürünü çıkarttıktan sonra;

    Şimdi Horoz Lojistik firmanının elemanının eşime ve anneme karşı ağzından çıkan sözleri yazıyorum:

    "Sizin hiçmi kafanız çalışmıyor bu kadar büyük dolap aldınız?"
    "İki tane dışardan adam tutun, verin parasını, burdan yukarı çıkarttırın"
    "Bu dolabı alırken burdan çıkmayacağını hiç düşünmediniz mi?"
    "Birde yeni evleniyorsunuz sizin neyinize bu kadar büyük dolap"
    "(Anneme dönerek) hadi bunlar cahil siz hiç mi akıl vermiyorsunuz"
    "Bu dolaba ne koyacaksınız eşinizi mi saklayacaksınız?"
    "Biz ürünü burda teslim edelim siz ne yaparsanız yapın"
    "Siz şimdi kirada da oturuyorsunuzdur?"

    Bunlara ilaveten annemin ve eşimin söylediğine göre 4. kata çıkartana kadar ürünü perişan hale getirmişler. Biz bu eve bütün eşyalarımızı taşıdık ve hepsini aynı merdivenlerden. Ürünün çıkmama gibi bir ihtimali yok!

    Akşam eve geldiğimde eşimin yaşadığı olayları anlatırken "ağlaması" düğünümüze 4 gün kalan beni iyice çileden çıkarttı.

    Siz ne kadar kaliteli ürün yaparsanız yapın, hizmetiniz kaliteli değilse benim gözümde 0(sıfır)'sınız.

    Robert Bosch'un bir söze eskiden reklamlarda çıkardı "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim." Sanırım artık firma politika değiştirdi, insanları parasıyla rezil olunacak konuma getirdi.

    Artık bu markayı kimseye ne evime sokarım nede tavsiye ederim. Bana ve eşime Düğün üzeri yaptıklarını da her platformda anlatacağım. Tüketici haklarına başvurup yapabileceğim birşey var mı öğreneceğim.

    Düğün Hediyeniz İçin Teşekkürler Bosch!


    beyefendi cok buyuk terbiyesizlik yapmislar.karakola gidip hakaret ettiler diye sikayetci olun..gelsin sizin yuzunuzede soylesinler delikanlilarsa ben okurken piskopata bagladim. ..firmayi arayin onlar horozu arayip teslimat yapanlari bulup gereken cezayi verir.ama yazdiklarinizin bosch ile alakasi yok.kargo sirketi ve kargo elemanlarinin hatasi...

    hakkaten bende okurken pskopata bagladım bu nasıl biseydir böyle insanlar bazen boşa katil olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birincisi o herifi evire çevire bir güzel döverdim ikincisi ister 4.katta bıraksın ister başka bir sokak köşesinde teslim almayacaktınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 19 Haziran 2012; 18:09:35 >
  • aynen dostum, bırakçaklardı 4cü katta side teslim almayacaktınız, dursun orda dekor diye :D

    genel konuşmayayım ama kargocuların geneli bi tuhaf, tamam işleri zor bişey demiyorum ama, ağır yüklerde merkezdeki şefleri vs insanlar fazladan adam yollamalılar. ama damın soru ve yorumları cinsmiş, sanane arkadaş istersem kumpircilerin, dondurmacıların yada süpermarketlerdeki dolaplardan alırım sanane.
    belki kapağı açık bırakıp mutfak serin olsun istiyorum. para bizim değilmi.

    bosch firmasıda horozun prestijine aldanmıştır.
  • Bende evimisterden aldım bir buzdolabı.
    Evimde kiracı olduğundan en üstteki katın daire numarasını yazdım.
    anneme de gelirler ise verdiğim daire numarasının bir üst katına koysunlar dedim (aradaki boşluğa)
    Ceva kargo getirmiş.1 saate yakın uğraşmış çıkarmışlar.
    Adamlar şöyle demiş:

    Abla bu buzdolabı çok büyük merdivenlerinizden çıkmıyor.Keşke daha küçük alsaydınız.
    Annem birşey dememiş tabi ama adamlar çıkarmış.
    Annem de evde kiracı olduğunu ve bir üte bırakabilir misiniz demiş.
    Adamlar birşey dememiş ve çıkartmış.
    Beni aradı teslim aldım diye.Adamlara bir ikram et dedim yazıktır diye.
    Annemde Nişandan kalma kuruyemiş varmış onu vermiş.
    Soğuk su falan adamlar çok mennun kalmışlar.

    Yani adam var adam olduğunu sanan hayvan var.
    O adamın işi taşımak ama zor geliyor.
    Madem zor geliyor git başka işte çalış.
    Tamam taşımak zor ama kimse imseyi zorla çalıştırmıyor...

    Siz cidden çok dengesiz adamlara rast gelmişsiniz geçmiş olsun.




  • arkadaşlar bugun yaşanan gelişmeleri sizinle paylaşayım. paylaşmadan önce de arkadaşların yorumlarına ilavede bulumayım.

    öncelikle ben ürünü teslim almadım hala ürün horoz lojistikte.

    bosch firması daha doğrusu BSH Grubu 17 yıldır horoz lojistik ile bursa ve bölgesinde dağıtım konusunda anlaşmalıymış.
    Bazı arkadaşlar olayın bosch ile alakası olmadığını düşündüğünü söylemiş ama bence durum tamamen bosch ile alakalı. Ben buzdolabını eve teslim edilip kurulumunu yapmak kaydı ile satın aldım. Bu bakış açısını şöyle örneklendireyim, bu dolabın imalatçısı aslında LG, nasıl ki arıza verdiğinde sorumluluk bosch firmasına aitse, bütün servissel sıkıntılarda yine muhattap bosch ise nakliye ve teslimat konusunda da tek yetkili bosch'tur.Yanim tek muhattap alacağım kurum bosch.

    gelelim bugun yaşananlara.

    sabahtan horoz lojistik teslimattan sorumlu Serkan Bey diye birisi aradı electroworld den arandığını ve talihsiz bir olay yaşadığımı öğrendiğini söyledi, durumu olduğu gibi anlattım, çok özür diledi farklı müşterilerinde bu gibi durumun yaşanmaması için gerekli önlemi alacaklarını söyledi.

    aradan 1 saat kadar geçti. yine horoz lojistikten teslimatlar müdürü Tayfun bey diye birisi aradı, serkan beyin durumu anlattığını kendisinin de çalışanları adına özür dilediğini söyledi biraz konuştuktan sonra kapattık.

    ardından kısa bir süre sonra horoz lojistik bölge müdürü Hacı Ali bey diye biri aradı ve oda çok çok özür diledi ayrıntıları anlatacağım şarj bitiyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahtizm

    arkadaşlar bugun yaşanan gelişmeleri sizinle paylaşayım. paylaşmadan önce de arkadaşların yorumlarına ilavede bulumayım.

    öncelikle ben ürünü teslim almadım hala ürün horoz lojistikte.

    bosch firması daha doğrusu BSH Grubu 17 yıldır horoz lojistik ile bursa ve bölgesinde dağıtım konusunda anlaşmalıymış.
    Bazı arkadaşlar olayın bosch ile alakası olmadığını düşündüğünü söylemiş ama bence durum tamamen bosch ile alakalı. Ben buzdolabını eve teslim edilip kurulumunu yapmak kaydı ile satın aldım. Bu bakış açısını şöyle örneklendireyim, bu dolabın imalatçısı aslında LG, nasıl ki arıza verdiğinde sorumluluk bosch firmasına aitse, bütün servissel sıkıntılarda yine muhattap bosch ise nakliye ve teslimat konusunda da tek yetkili bosch'tur.Yanim tek muhattap alacağım kurum bosch.

    gelelim bugun yaşananlara.

    sabahtan horoz lojistik teslimattan sorumlu Serkan Bey diye birisi aradı electroworld den arandığını ve talihsiz bir olay yaşadığımı öğrendiğini söyledi, durumu olduğu gibi anlattım, çok özür diledi farklı müşterilerinde bu gibi durumun yaşanmaması için gerekli önlemi alacaklarını söyledi.

    aradan 1 saat kadar geçti. yine horoz lojistikten teslimatlar müdürü Tayfun bey diye birisi aradı, serkan beyin durumu anlattığını kendisinin de çalışanları adına özür dilediğini söyledi biraz konuştuktan sonra kapattık.

    ardından kısa bir süre sonra horoz lojistik bölge müdürü Hacı Ali bey diye biri aradı ve oda çok çok özür diledi ayrıntıları anlatacağım şarj bitiyor :)

    Bence sorumlu ne bosh nede horoz.Burda tek sorumlu annenizle ileri geri konuşan taşıma görevlisi olabilir.Dünyanın binbir türlü hali var, kimbilir belkide dolabı taşırken balatayı sıyırıp contaları yaktı ve bu talihsiz olayın üstüne ilk validenizi gördüğü içinde ona çattı, denk geldi...Siz dua edin binayı yakmamış...Ama burda horoz logistiğe biraz haksızlık edildiğinide düşünüyorum.Ben teknosadan samsung rt62 dolap almıştım.Sabah kapı çaldı, açtım ve birde baktımki iri yarı bir adam (ben hiç taşırmısın edermisin demeden) 100 kiloya yakın dolabı sırtlanmış bana doğru (3.kat) yürümekte.Takdir ettim...Sonra internetten bir dolap daha aldım (lg 652).Kargo arabası kapıya geldi, çıktım dışarı baktım aras. 3 eleman dolabı indirmeye çalışıyo ama nafile adamlar dolabı arabadan indiremiyorlar (güçleri yetmiyor)..Sonra kargoyu araçtan indiremeyince içlerinden biri bana (size gelen kargo elemanının annenize söylediklerine benzer) boş boş laflar etti.Neymiş efendim böyle ağır eşyalar internetten alınırmıymış vs... ve dolabı taşıyamayacaklarını söylediler.Bende elemana daha öncede dolap aldım ve horoz taşımıştı deyince eleman bana dönerek "onlar taşır, biz horoz değiliz" deyiverdi.Bende hallerine acıyıp (birde ağır ve düzenli spor yapmamagüvenerek) babamıda çağırarak bi ucundan tutup binanın önüne kadar getirmiştik dolabı...Bana göre horoz iyidir.Kimsenin taşıyamadığını horoz taşır...

    NOT: Bu arada mesajınızda gelen dolaba (KGE58AL30N) LG imalatı demissiniz.Benim bildiğim Türk üretimi..Alttaki marka ve modeller LG ÜRETİMİ:
    Bosch KDN75A10 NE
    Bosch KDN70A10 NE
    Bosch KDN70A40 NE
    SIEMENS KD70NA10NE
    SIEMENS KD70NA40NE
    SIEMENS KD75NA10NE
    PROFILO BD7310 ANF
    PROFILO BD7510 ANF



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 20 Haziran 2012; 7:42:31 >




  • Çok geçmiş olsun, gerçekten çok sinir bozucu bir durum. Benim anlamadığım Electroworld'ün nakliye imkanı varken niye kargo firması ile gönderiyorlarki, hadi kargoyu geçtim ürünü eve servislerin bırakması lazım. Denizli'de sistem böyle işliyor. Hangi mağazadan alırsanız alın servis ürünü eve teslim ediyor, başka bir ekip de gelip montajını yapıyor. Geçen yıl Teraspark AVM'den Bosch setüstü ocak aldık, teslimat dediğim gibi yapıldı. Artık bayiler nakliye işi ile uğraşmıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahtizm

    arkadaşlar bugun yaşanan gelişmeleri sizinle paylaşayım. paylaşmadan önce de arkadaşların yorumlarına ilavede bulumayım.

    öncelikle ben ürünü teslim almadım hala ürün horoz lojistikte.

    bosch firması daha doğrusu BSH Grubu 17 yıldır horoz lojistik ile bursa ve bölgesinde dağıtım konusunda anlaşmalıymış.
    Bazı arkadaşlar olayın bosch ile alakası olmadığını düşündüğünü söylemiş ama bence durum tamamen bosch ile alakalı. Ben buzdolabını eve teslim edilip kurulumunu yapmak kaydı ile satın aldım. Bu bakış açısını şöyle örneklendireyim, bu dolabın imalatçısı aslında LG, nasıl ki arıza verdiğinde sorumluluk bosch firmasına aitse, bütün servissel sıkıntılarda yine muhattap bosch ise nakliye ve teslimat konusunda da tek yetkili bosch'tur.Yanim tek muhattap alacağım kurum bosch.

    gelelim bugun yaşananlara.

    sabahtan horoz lojistik teslimattan sorumlu Serkan Bey diye birisi aradı electroworld den arandığını ve talihsiz bir olay yaşadığımı öğrendiğini söyledi, durumu olduğu gibi anlattım, çok özür diledi farklı müşterilerinde bu gibi durumun yaşanmaması için gerekli önlemi alacaklarını söyledi.

    aradan 1 saat kadar geçti. yine horoz lojistikten teslimatlar müdürü Tayfun bey diye birisi aradı, serkan beyin durumu anlattığını kendisinin de çalışanları adına özür dilediğini söyledi biraz konuştuktan sonra kapattık.

    ardından kısa bir süre sonra horoz lojistik bölge müdürü Hacı Ali bey diye biri aradı ve oda çok çok özür diledi ayrıntıları anlatacağım şarj bitiyor :)

    Beyefendi yaşadıklarınız çok sinir bozucu ve üzücü. Lakin benim kanaatimce sorun bosch tan kaynaklanmıyor.( Bosch ' u hiç sevmem bu arada fiyatları çok pahalı geliyor bana ürünlerde estetik değil şahsi fikrim.) Her kurumda çürük elmalar mevcut.sorun tamamen horoz lojistik %30, Muhtemelen horoz lojistik'in 3 kuruş kar edicem diye ucuz çalıştırdığı personelinden kaynaklanıyor %70 bence.Bosch burda %5-10 belki suçludur.ama türkiyede nerdeyse tüm beyaz eşya taşımacılığı horozda zaten.

    Bana Ankastre davlunbaz montajını yapmayı bilmeyen vestel servisi denk geldi.denk geldi değil adam yapamadı tekrar gelldi adama nasıl yapılacağını ben öğrettim kullanma kılavuzunu okuyarak hatalı montaj fotoları ve düzelmiş hali fotoları bende mevcut..

    Nedense dağıtım şirketleri profosyenel çalışmıyor içlerinde çok iyi dürüstleride var çok iş bilmez sahtekarlarda var.vakıfbank world kart göndermiş kart 2 ay oldu elime ulaşmadı bankayı aradım dedim böyle böyle cumaya kadar kart gelmezse sizin olsun kart dedim tamam beyefendi özür dileriz hemen kargoyla iletişime geçiyoruz bir daha böyle sorun yaşanmayacak cart curt kargocu arıyor abi cuma getiriyorum kartı ok dedim kart pazartesi geldi üzerinde 6 kere evde bulunamadı notu var halbuki yalan bizim ev 7/24 annem babam evde.bankayı aradım benim bir kargo şirketine sözünü geçireemeyen bankayla işim olmaz dedim kapattım kartı.zaten vakıfbankada antipatim vardı.çok enteresan banka kızılay şubesine giden varmı bilmiyorum şubeye gittim para çekicem bu banka devamlı doludur hiç boş kalmaz öğlen 12:30-13:30 kapalı zaten tam 13:32 de kapıları açtılar neyse çıktık yukarı sıra fişini bir bayan kendi basarak veriyor biz özürlüyüz ya kendimiz basıp almayı beceremiyoruz önümde 15 kişi var çıktık üst kata her zamanki gibi 5 banko var bir tane stajyer çalışana benzeyen bir bayan açık yine açtım telefonu gazete felan okuyorum yarım saat sonra sıra geldi dedim merhaba para çekicem dedim hatuna tamam dedi yaptı işlemi tutar 3000tl çıkartttı makbuzu şuraya isim soyisim imza makbuzda yazan kısımı yazıyorum 3000tl elden aldım imzaladım.kadın bunu 2.kat vezneye götürüp paranızı alın dedi.ulan sen bana peşin imzalattın kağıdı ben o sırada kaysam düşsem çıkarken kalp krizi geçirsem başıma bir iş gelse yada üst kattaki adam tuvalete mıçmaya gittiyse onumu beklicem yada yukardaki adama bişey olsa ben verdim paranı dese ne olacak.işte bu kurum bence profosyenel çalışmıyor o profosyenel değilse bende profosyenellerle çalışırım..yıllardı yapı kredi ile çalışıyorum bu yazdıklarımın hiçbirini yaşamadım mesela.hatta kartım yenilenmişti pazartesi bir hafta sonraki pazartesi aradım salı günü şehir dışına çıkıcam dedim kart bugün ulaşırsa iyi olur dedim kadın şikayet oluşturdu hemen kargoyla görüşmüş 3 saat sonra kart elime ulaştı sonra tekrar arayıp teyit aldılar kart teslim edildi diyemi.

    Söylemek istediğim siz bosch ile iletişime geçin eğer bosch çözüm üretmez mağduriyetinizi gidermezse hep birlikte bizde yüklenelim.burda inek dağa küsmüs dağın haberi olammış gibi bir durum ortaya çıkıyor.sizin muhatabınız lojistik firması değil electroworld ve bosch firması.lojistik taşeron sadece..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 20 Haziran 2012; 10:29:55 >




  • 22 yaşındayım. aynısı başıma gelse gider o adamı bulurdum. bi güzel ifadesini alırdım. önceliğim tabi ki konuşmaktır her zaman fakat konuşmanın gidişatına ve adamın takındığı tutuma göre belki opsiyonel olarak ağzına 1 tane patlatabilirim de !!! Sen buraya yazdın ben sinirlendim yemin ederim sana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragorn -- 24 Haziran 2012; 0:58:42 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.