Herkese merhabalar. Öncelikle bu başıma gelen olayı başkaları da yaşayıp mağdur olmasın diye ve Boyner'e olan sinirimden dolayı yazıyorum. Boyner'den bir mont almıştım. 500 liralık bir mont internet indirimi ve hediye çekimle birlikte 240 tl ye bana geldi. Birkaç kullanımdan sonra fermuarı bozuldu. Orjinal olsun diye aldığım boyner şubesine götürdüm . Kullanıcı hatası mı , ürün hatası mı diye eğerlendireceklerini ve bilgi vereceklerini soylediler. 10 gün sonra bilgi geldi. "Ürün hatası kabul ediyoruz. Buna karşılık size 240 tl hediye çeki veriyoruz" Ben kabul etmediğimi soyledim. Bana montumu verin ben dışarıda 50 liraya yaptıracaktım zaten, orjinal olsun diye size verdim dedim. Montumun imha edildiğini ve mümkün olmadığını söylediler. Aynı ürünü de veremediklerini kurallarının bu şekilde olduğunu soylediler. Şimdi aynı mont 650 tl. Aynı ürünü almak içi 410 tl vermem gerektiğini söylüyorlar. Şuan montum ortada yok. Ben de hediye çekini kabul etmiyorum. 1 aydır bu şekilde gidiyor. Resmen montuma el koydu. Boyle bir rezalet ilk defa başıma geldi. Bunun olacağını soyleselerdi ben vermezdim zaten , dışarıda kendim yaptırırdım. Siz siz olun, Boyner den alışveriş yaparken 2 değil 3-4 kere düşünün en az... |
Boyner rezaleti - montuma el koydu
-
-
Ekran kartı için de aynısını yapıyorlar, sonra o "onaramayız" dedikleri ekran kartı komple sistem içinde başkasına satılıyor. Burası Türkiye. Şikayetvar'a ve Ekşi'ye de yazın mutlaka.
-
Geçmiş olsun. Kan emici dünya işte. -
Bana tadilat için verdiğim montumu geri vermiyorlar. Hediye çeki verip , üstüne para verip alacağım bir sistem kurmuşlar. Ticari zekaya bakar mısınız.. -
Oha ya.. Resmen işin b*ku çıkmaya başlıyor. THH hiç bir işe yaramıyor. Aylar sürüyor incelenmesi ve zaten 3-4 senedir markalar sonuçlarıda takmıyor. Baktılar ki bir şey olmuyor. Çok daha hızlı, etkili ve müşteriye değer verilmesini sağlayacak düzenlemelerin yapılması gerekiyor. Özellikle internette satılan ürünler için. Bununla ilgili bir kampanya vs başlatılması lazım. Artık firmalar sallamıyor bile...
-
hiç uğraşmayın e-devlet ten verin thh ye... çeki de kabul etmeyin
-
Boyner iade şartları deneyimlerime göre şöyle işliyor,
Bir ürünü internetten aldıysanız ancak mağazada aynısı var ise değiştiriliyor. Yoksa para iadesi yapılıyor.
Eğer mağaza yerine depoya değişim için iade ederseniz iade alınıyor ve paranız iade ediliyor. Değişim yapılmıyor. Yeniden almanız gerekiyor.
Eğer giyilmiş ve hatalı olduğunu düşündüğünüz bir ürün ise mağazaya iade verdiğinizde, Ürünün durumu inceleniyor.
Hata kendilerinde ise para iadesi yapılıyor, değil ise ürün sahibine iade ediliyor, O nedenle Boyner’den alış veriş yaparken bu durumu gözününe almak gerekir.
Keşke hiç incelemeye göndermeseydiniz?
Kullandığın kuponun kullanım tarihi geçmediyse iade ediliyor. -
Mont imha etmek nedir, c4 patlayıcı mı bu, kimi yiyonuz çocuk mu kandırıyonuz. Tüketici heyetine başvur.
-
gençler ayıplı üründe seçimlik hakkınız var, size sormadan imha edip onlar karar veremez. tüketici hakem heyetine başvurun kabul etmeyin ücret iadesini. misli ile değişimi talep edin.
-
Tuketici hakem heyetine vasvurdum ama 2 aydan once sonuclanmaz diyorlar. Cimere de sikayet ettim bakalim ne olacak.
Ama ticari zeka muthis. Hediye ceki ile tekrar alisveis yapmami sagayacak bir tezgah kurmuslar.
-
Ürün kullanılmış ürün . Hata onlarda bile olsa size seçenek sunmalılar.
Tamir edilebilir
Aynısı ile değişim
Para iadesi
Öyle biz para iadesi yapıyoruz diyerek para iadesi yapamazlar. Birde hediye çekiymiş.
2 ayda beklesem sonuç alır hakkımı yedirmezdim. -
Tüketici hakem heyetine başvur alırsın aynı monttan verirler paşa paşa sakın peşini bırakma
-
Çok geçmiş olsun. Ben de dolar 8 lirayken 210 liraya deri ceket aldım. Üründe yanlış dikiş atılmış yerler var diye müşteri hizmetlerini aradım ve ellerinde aynı ceketten var mı diye sordum, 7-8 adet var, birebir değişim yapılabilir inceleme sonrasında, dedi ve incelemeye gitti. 20 gün sonra kullanıcı hatası denildi, bir daha itiraz ettim, ürünün kusurlu olduğunu kabul ettiler ve bana 210 liralık iade yaptılar. Ürünün fiyatıysa 1000 lira olmuştu, itiraz ettim ama ellerinde kalmadığını söylediler. Bu mağazadan alışveriş yapmadan önce iki kez değil, iki yüz kez düşünün. -
Thh heyeti size montun yenisi verilmesini hükmedecektir eğer siz o şekilde istemde bulunursanız ve boyner mağazalarında hala satıldığını kanıtlayabilirseniz. -
Boynerin şartlarının ne olduğunun hiç bir önemi yok. Thh halledecektir. -
"Hadi diyelim deponuzda yer yok ve sormadan çöpe attınız, enflosyondan niye haberiniz yok ?"
diye sorar insanlar ve alacak oldukları sahte gülüşlerle cinnet krizi geçirip kendilerini kaybedebilirler.
THH'de hakkınızı tekrar tekrar arayın ve ayrıca youtuber'lar ile bir şekilde anlaşıp bunu herkese yayın lütfen,
biz burada ne kadar öne çıakrsak da biraz boş. TÜrkiye'de adaletsizlik var, haksızlıklar unutulursa bu düzen değişmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limbesh -- 30 Ocak 2022; 2:41:31 > -
Mağdura neden işyükü yüklüyor ki thh onu anlamadım,
"aynısı var ise yenisinin verilmesi gerekir, eğer yok ise de enflasyona göre güncel ücretinin ödenmesi gerekir "
diye cevaplasınlar olsun bitsin, neden çok yavaş olan bürokrasiyi hızlandırmaya çalışmazlar anlamıyorum.
-
Cezalar eksij o yüzden böylr rahatlar. Bu gibi durumlarda tüketiciye mağduriyeti kanıtlandığında 10 katı ödeme yapılsa bakın fitmalar nasıl yola gelir. -
tüm ürünler için tüm firmalar aynı şeyi yapıyor. garantiye giden ürün geri dönmüyor. tüm firmalar tüm ürünlere el koyup para iadesi diyor, dolar bazında üçte birine inmiş parayı veriyorlar. ürünü de başka birine sıfır diye satıyorlar.
imha edildi kısmı yalan, sıfır diye satacaklar başka birine.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 30 Ocak 2022; 6:54:31 > -
Bu bana Suvari'de basima geldi. Mont aldim, tuylenme yapti. Gittim degistirdim, yeni model alacan dediler, ustune para verdik aldik. Ikincisi de tuylendi, yine gittik, yine ustune para verip yenisini alacaksin deyince kavga edecektim neredeyse.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuko -- 30 Ocak 2022; 7:15:37 >
Ekran kartı için de aynısını yapıyorlar, sonra o "onaramayız" dedikleri ekran kartı komple sistem içinde başkasına satılıyor. Burası Türkiye. Şikayetvar'a ve Ekşi'ye de yazın mutlaka. |
Oha ya.. Resmen işin b*ku çıkmaya başlıyor. THH hiç bir işe yaramıyor. Aylar sürüyor incelenmesi ve zaten 3-4 senedir markalar sonuçlarıda takmıyor. Baktılar ki bir şey olmuyor. Çok daha hızlı, etkili ve müşteriye değer verilmesini sağlayacak düzenlemelerin yapılması gerekiyor. Özellikle internette satılan ürünler için. Bununla ilgili bir kampanya vs başlatılması lazım. Artık firmalar sallamıyor bile... |
Bana tadilat için verdiğim montumu geri vermiyorlar. Hediye çeki verip , üstüne para verip alacağım bir sistem kurmuşlar. Ticari zekaya bakar mısınız..
|
Mont imha etmek nedir, c4 patlayıcı mı bu, kimi yiyonuz çocuk mu kandırıyonuz. Tüketici heyetine başvur. |
hiç uğraşmayın e-devlet ten verin thh ye... çeki de kabul etmeyin |
Benzer içerikler
- minoxil sakal çıkarır mı
- avcılardan beykoz"a nasıl gidilir
- sevgilinin daha önce biriyle yattığını nasıl anlarız
- evdeki eşyaların sürekli bozulması ne anlama gelir diyanet
- şerefsizin anlamı nedir
- türk çay emojisi
- bim para sayma makinesi
- arçelik güneş enerjili klima fiyatları
- prompt mühendisliği nedir
- exxen filmleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X