Şimdi Ara

Bozulan Razer Deathadder V3 PRO mouse garantiye gönderirken bana yardımcı olur musunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Donanım Haber Ailesi,


    1) Neden garantiye gönderiyorum?

    29 Temmuz 2023 yılında, Vatan Bilgisayardan satın aldığım Razer Deathadder V3 PRO farem, ortada bizden kaynaklı hiçbir sebep yokken bir anda takılmalara başladı.


    Garanti belgesindeki maddelerine göre: İşletim kurallarına harfiyen uyduğunuz halde, cihaz yine de normal şekilde çalışmıyor. Bu sebeple garantiye göndereceğim.


    Yaşadığım sorunun videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=JkArgAlnOlw&t=1s


    Video ile ilgili not:

    Fareyi olması gerektiği gibi, USB uzatma kablosunun bir ucu kasaya diğer ucu doongle takılı, 2.4GHz adaptöründe doongle takılı ve mouse çok yakın şekilde kullandım. Bu videoda gözükmektedir. Buna rağmen bu sorunu bir haftadır yaşamaya başladım. Bundan önce aylardır bu şekilde kullanmama rağmen hiçbir sorun yoktu.


    2) Garantiye göndereceğim ürünün içeriğinde neler olmalı?


    Ürünü geldiği gibi bu şekilde paketleyip garantiye gönderiyorum;


    Ben bir sıkıntı yaşamamak için ürünümü garantiye gönderirken az önce paketledim ve video çektim. Video istenirse YouTube linkini atarım. Ürün bana geldiği gibi garantiye gidecek. Sadece garanti bgelsini göndermeme gerek var mı bu konuyu size soracağım.


    Aklımdaki şu basit soru işaretini gidermenizi istiyorum:

    Ürünün faturası ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı?


    3) Ürünü garantiye göndermeden önce yapmam gereken bir şey var mı? Ürünü garantiye gönderirken hangi adrese göndermeliyim? Satın aldığım Vatan Bilgisayara mı yoksa Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma olan Bilikom firmasına mı? Bu konudaki kısa videom:

    https://www.youtube.com/watch?v=RwCuDLOC-V8


    Özetlemek gerekirse, henüz satın alalı 1 yılı doldurmamış Razer Deathadder V3 PRO farem, bir kaç hafta öncesine kadar bu şekilde kullanmaya devam ederken hiçbir sorun ve bozukluk göstergesi göstermez iken, son haftada takılmalara başladı ve bu yüzden ürünü, ''İşletim kurallarına harfiyen uyulmasına rağmen, yine de normal şekilde çalışmıyor.'' gerekçesiyle garantiye göndereceğim. Garantiye gönderirken ürün bana geldiği gibi gidecek ama sadece fatura ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı? Ayrıca ürünü garantiye gönderirken hangi adrese kargolamam gerekiyor? Yaşadığım sorunu merak edenler için video linki konuda bulunuyor.


    Yardımcı olursanız çok sevinirim :)









  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.