Merhaba Donanım Haber Ailesi,
1) Neden garantiye gönderiyorum?
29 Temmuz 2023 yılında, Vatan Bilgisayardan satın aldığım Razer Deathadder V3 PRO farem, ortada bizden kaynaklı hiçbir sebep yokken bir anda takılmalara başladı.
Garanti belgesindeki maddelerine göre: İşletim kurallarına harfiyen uyduğunuz halde, cihaz yine de normal şekilde çalışmıyor. Bu sebeple garantiye göndereceğim.
Yaşadığım sorunun videosu:
https://www.youtube.com/watch?v=JkArgAlnOlw&t=1s
Video ile ilgili not:
Fareyi olması gerektiği gibi, USB uzatma kablosunun bir ucu kasaya diğer ucu doongle takılı, 2.4GHz adaptöründe doongle takılı ve mouse çok yakın şekilde kullandım. Bu videoda gözükmektedir. Buna rağmen bu sorunu bir haftadır yaşamaya başladım. Bundan önce aylardır bu şekilde kullanmama rağmen hiçbir sorun yoktu.
2) Garantiye göndereceğim ürünün içeriğinde neler olmalı?
Ürünü geldiği gibi bu şekilde paketleyip garantiye gönderiyorum;
Ben bir sıkıntı yaşamamak için ürünümü garantiye gönderirken az önce paketledim ve video çektim. Video istenirse YouTube linkini atarım. Ürün bana geldiği gibi garantiye gidecek. Sadece garanti bgelsini göndermeme gerek var mı bu konuyu size soracağım.
Aklımdaki şu basit soru işaretini gidermenizi istiyorum:
Ürünün faturası ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı?
3) Ürünü garantiye göndermeden önce yapmam gereken bir şey var mı? Ürünü garantiye gönderirken hangi adrese göndermeliyim? Satın aldığım Vatan Bilgisayara mı yoksa Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma olan Bilikom firmasına mı? Bu konudaki kısa videom:
https://www.youtube.com/watch?v=RwCuDLOC-V8
Özetlemek gerekirse, henüz satın alalı 1 yılı doldurmamış Razer Deathadder V3 PRO farem, bir kaç hafta öncesine kadar bu şekilde kullanmaya devam ederken hiçbir sorun ve bozukluk göstergesi göstermez iken, son haftada takılmalara başladı ve bu yüzden ürünü, ''İşletim kurallarına harfiyen uyulmasına rağmen, yine de normal şekilde çalışmıyor.'' gerekçesiyle garantiye göndereceğim. Garantiye gönderirken ürün bana geldiği gibi gidecek ama sadece fatura ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı? Ayrıca ürünü garantiye gönderirken hangi adrese kargolamam gerekiyor? Yaşadığım sorunu merak edenler için video linki konuda bulunuyor.
Yardımcı olursanız çok sevinirim :)
Merhaba,
Sizlerden yardım diliyorum.
Onlarca sorum olacak.
Öncelikle sizlere e-devlet üzerinden, nizamiyeye teslim olurken yanımda götürmen gereken evrakın resmini paylaşarak başlamak istiyorum:
GÖRSELDEKİ EVRAKLA İLGİLİ KAFAMDAKİ SORULAR:
A)Yeşil olarak işaretlediğim alanlar bu evrak üzerindeki kafamda soru işaretleri bırakan alanlar.
1.sorum : Sevk tarihi 10 Kasım 2022 diyor. 10 Kasım 2022'de mi teslim olmam gerek?
2.sorum : Katılacağı tarih 12 Kasım 2022 diyor. Yani sev tarihi 10 Kasım ama bu 12 Kasım günü. 12 Kasım günü mü teslim olmam gerekiyor?
3.sorum : Yoksa 10-11 ve 12 Kasım'da fark etmiyor, bu üç günden herhangi bir günde mi teslim olmam gerekiyor? Eğer cevap evet ise, ilk gün mü yoksa son gün mü teslim olmak avantajlı? Terhis günüm buna göre mi belirleniyor?
4.sorum : Sınıfım İKMAL. İkmal sınıfına ait kişiler, acemi birliği ya da usta birliğinde ne yapar? Burada da bir tık detaya girerseniz müteşekkir olurum :)
GÖRSELDEKİ EVRAKTAN BAĞIMSIZ KAFAMDAKİ SORU İŞARETLERİ :
1.sorum: Çöl renginde ya da koyu yeşil renginde kaç tane tişört, boxer, çorap almalıyım?
2.sorum: İçlik almalı mıyım? Eldiven almalı mıyım? Cevap evet ise, bunların rengi de uyumlu olmalı değil mi? (Çöl rengi ya da koyu yeşil olacak şekilde)
3.sorum: Kulak tıkacına gerek var mı?
4.sorum: Kalıp sabun ve kalıp sabun kutusu, tırnak makası, bimden alacağım tek kullanımlık jilet paketi ve tıraş köpüğü, 2'li diş fırçası ve diş macunu kesin olarak yanıma alacaklarım. Peki bot boyası, dolap kilidi ve bot kilidi, yanık kremi ya da güneş kremi, askılık, ve ayak tabanlığı almama gerek var mı? Hangilerine gerek var? Bunun dışında aklıma gelmeyen önerileriniz nelerdir?
5.sorum: Kendi bireysel cüzdanım ile gitmemde bir sakınca var mı? Bazıları asker tipi cüzdan satın almış, sadece gördüm. Bunu merak ettim.
6.sorum: Acemi birliğinde haftada kaç gün duş alabiliyoruz ve bunun süresi ne kadar? Örneğin 10 dakika mı?
7.sorum: Nizamiyeye teslim olurken babamla gideceğim. Benim cebimde nizamiyeye teslim olduktan sonra nakit para olmalı mı? Yoksa banka kartım Enpara yeterli olur mu? (Temassız)
8.sorum: Bot gibi bana yeni verilen tertemiz giyim ya da kişisel bakım eşyaları çalınmaması için neler yapmalıyım?
9.sorum: Tahta kalemi almalı mıyım? Bana verilen bot gibi önemli, temiz eşyalara işaret bırakmak hatta yazı yazı yazıp çalınmasını önleyebilmek için?
10.sorum: Toplu selpak kağıdı almalı mıyım? 10'lu paket şeklinde. Ayrıca tuvalet kağıdı da almalı mıyım? 2 adet ya da 5 adet artık bilemiyorum.
11.sorum: Botun iplerini sıfırdan geçirip bağlayamam şu anda. Bunu askerde bireysel olarak herkes kendimi yapmak zorunda? (Çocukluğumdan beri ip bağlamakla aram iyi değildir. Gerekirse bir saatimi buna harcayacağım cevabınıza göre.)
NOT : 4.soru ile aynı konuya sahip olan 9. ve 10. sorular şu an yazarken aklıma geldiği için art arda sorulmadı. O kadar alakasız biriyim askerlikle. Çevremdeki bütün arkadaşlarım askerlikten okul uzatarak kaçtığı için bilgi edinemedim.
Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Es geçmemeniz benim için çok önemli. Çok müteşekkir olurum.
Merhaba Donanım Haber Ailesi,
26 Nisan 02.30'da fark ettim.
İçime aşırı dert oldu şu anda.
35 saniyelik bir video çektim ve ekran kartı kullanımının % kaç olduğunu ve nasıl oynadığını görmenizi/izlemenizi istiyorum.
Video :
Videoyu tam ekran yaparak dikkatlice izlemenizi istiyorum.
Bu normal mi?
Bunun sebebi nedir?
Ne yapmalıyım?
Bunun çözümü nedir?
Yardımcı olursanız çok sevinirim. :(
Merhaba,
Afganlar nasıl bu kadar rahat bir şekilde ellerini kollarını sallayarak Türkiye Cumhuriyeti sınırlarına girebiliyorlar.
Nasıl bu kadar rahat hareket ediyorlar?
Nasıl bu kadar sınırlardan içeri girebileceklerine eminler?
Farkettiniz mi?
Bu Afganlar sanki onları burada birisi bekliyormuş gibi geliyorlar.
:)
Buyrun az önce izlediğim video :
Bunlara neden kimse dur demiyor?
Bu ülkenin içişleri bakanı ne yapıyor?
Neden kimse bir açıklama yapmıyor?
Sonumuz ne olacak?
Merhabalar,
Gaming GEN TR'nin benim sorunumu artık çözmesini istiyorum.
Sipariş numaram: 77113 (CYBER-10400F)
VIDEO ve FOTOĞRAFLAR
EN ALT KISIMDA EKLER BÖLÜMÜNDE BİR SÜRÜ FOTOĞRAF VE VİDEOLAR MEVCUT.
VİDEOLAR;
1.VİDEO =Yurtiçi Kargo getirir getirmez KOLİ İNCELEMESİ 1
2.VİDEO =Ürünün nasıl geldiğine bakıyoruz PAKET AÇILIMI VE ÜRÜNÜN DURUMU
3.VİDEO = Elime ulaştırılan sistemin kolileri, paketlemesi ve ürünün durumu
Fotoğrafları da ekler kısmında paylaşacağım. Olmadı yorumlarda paylaşacağım.
27 Mayıs PERŞEMBE GÜNÜ AÇTIĞIM KONU BUYDU
https://www.technopat.net/.../gaming-gen-trden.../...
Bugün 18 Haziran 2021
27 Mayıs perşembe günü Gaming Gen TR sitesinden aldığım CYBER-10400F isimli sistemim, sanki bilerek fırlatılmış gibi çok fazla hasar almış bir şekilde geldi.
İşte o saniyeden itibaren, bugüne kadar hâlâ mağduriyetim giderilmedi ve çok yıpratıcı bir süreç yaşadım. Şimdi bütün detaylarıyla, adım adım size tüm süreci anlatacağım.
Müşteri hizmetlerinin çelişkili ifadelerinden, göz ardı edilmekten ve 25 Mayıs salı günü ödediğim 9.393, 85 TL'nin yanında elimde şu an hiçbir şey olmamasından bunaldım ve yıprandım.
Gaming GEN TR'den artık bu konuyla gerçekten ilgilenmesini ve yaşadığım bu süreci göz ardı etmemelerini istiyorum.
Gaming GEN TR'nin artık sorunumu çözmesini istiyorum.
CYBER-10400F isimli sistemi satın almak için Gaming GEN TR sitesine kayıt oluyorum.
25 Mayıs sabahı sistemi satın almak için, Enpara hesabımdan 9.383, 85 TL para çıkışını Gaming GEN TR'nin Akbank hesabına yatırıyorum. (Görsel yükleyeceğim)
25 Mayıs günü tamamen bitiyor ve ürünüm "Ödeme bekleniyor." kısmında duruyor. Sanki para ödememişim gibi hissettirilmişti bana ve hemen bu yüzden destek talebi oluşturup kendilerine bilet bile göndermiştim.(Görsel yükleyeceğim)
26 Mayıs günü ise ürünüm "Paketlendi." olarak güncellendi. Birkaç saat sonra ise "Kargoya teslim edildi." olarak güncellendi. Yani ürünüm bana 27 Mayıs sabahı gelecekti muhtemelen artık.
27 Mayıs perşembe günü Yurtiçi Kargo tarafından sistemim bana " iki koli" şeklinde getiriliyor ve hemen ardından kurye gittiği saniye kolinin sağını, solunu, kıyısını, köşesini, üstünü videoya alıyorum.(Video yükleyeceğim)
Daha sonrasında hemen videoya alıp kolilerimi açmak için harekete geçiyorum ve ilk önce 1.koliyi yani sistemin kasası ve ekran kartı hariç tüm parçaları takılı şekilde gelen koliyi video eşliğinde açıyorum.(Video yükleyeceğim)
Bir de ne görelim? Sistem sanki savaştan çıkmış gibi geldi. Sanki kolilerin içinde benim satın aldığım bilgisayarım yokta, battaniye ya da yorgan varmış gibi muamele görmüş şekilde geliyor. Hemen 6-8 adet kasanın fotoğraflarını çekiyorum. Ayrıca videolar mevcut!
Hemen saniyesinde bana en yakın Yurtiçi Kargo şubesini arayıp bu nasıl bir sorumsuzluk diye o telaşla hesap soruyorum. Yurtiçi Kargo ile telefon görüşmem biter bitmez Gaming GEN TR müşteri hizmetlerini arıyorum.
Telefonumu 1.müşteri temsilcisi diyeceğim nazik bir arkadaş açıyor. Olayları benden dinliyor ve bana söylediği "Kurye farkında öyle getirdiğinin hemen bırakıp kaçmış, Kolilerde; DİKKAT KIRILABİLİR! Etiketleri olmasına rağmen mi öyle getirmiş? Siz tutanak tutturmaya çalışın tutanak
Tutulmazsa bile ürünü bize gönderin biz üstleniyoruz." dedi. Telefonla görüşmemiz bitti ve ürünleri kargo şubesine hemen götürüp iade için teslim edecektim ama bir baktım ki; kolide DİKKAT KIRILABİLİR gibi etiketler asla yoktu. Zaten videolarda görülecek.
Bu sırada ben 1.koliyi açtığımda bu manzarayı gördüğüm için 2.koliyi yani ekran kartı, kutusu ve kasada takılı olan tüm parçaların kutularının geldiği koliyi açmıyorum bile. Sonuçta en pahalı parça ekran kartı ve o bile belki de paramparça gelmiş olabilirdi.
Paketi hiç açmadığımı zaten anlamaları için hiç dokunmadım. Ve bu yüzden ikinci koliyi hiç açılmamış bir şekilde onlara geri göndermem gerektiğini düşündüm ve öyle de yaptım.
Bütün bu olaylar aynı art arda yaşanırken ben hemen Gaming GEN TR 1.müşteri temsilcisi ile konuştuktan sonra apar topar iki koliyi yanıma alarak Yurtiçi Kargo şubesine doğru yol almaya başladım. Yurtiçi Kargo şubesine gidip olayları hemen orada çalışan hanımefendiye anlattım.
Oradaki hanımefendi hemen bilgileri aldı ve ürünün bana BETA OYUN TEKNOLOJİ A. Ş.'den geldiğini doğrulattı. Ürünü tekrar kendilerine iade etmek istediğimi ve kuryenizin bana bu ürünü bu şekilde ulaştırdığını vsvs anlattım.
Ve hanımefendi bana dedi ki; Biz bu ürünleri bu şirketten sigortasız alıyoruz. Durumu güzelce anlattı. Ve sonrasında ise ürünlerimi tekrar paketlediler. Orada çalışan hanımefendi bile; "bunların üzerinde neden kırılabilir etiketleri yok." demişti. Şaşırmıştı.
İki koliyi kargoda bıraktım ve eve döndüm. Hemen bir gün sonra 28 Mayıs cuma günü ürünüm Gaming GEN TR'ye ulaştı.
27 Mayıs günü hemen bu olaylar yaşanırken Technopat forumda konu açmıştım!
Ve bunu görüp beni 28 Mayıs günü sabah 09.12, 09.13, 09.14 ve 09.53 saatlerinde tam 4 kere aradılar. Ben kendilerine öğleden sonra döndüğümde ise Technopat'a açtığım konu hakkında konuştular. (Görsel yükleyeceğim) 1.müşteri hizmetleri temsilcisi ile konuştum.
1.müşteri hizmetleri temsilcisi ile bir daha görüşmedim. Başka iki tane müşteri temsilcisi ile artık görüşmelerim devam edecekti. 2.ve3.müşteri temsilcisi diyeceğim kendilerine.
Ben de daha tecrübesiz olduğum için 27 Mayıs günü sistemim kötü bir şekilde geldikten sonra hemen ilk konuştuğum müşteri hizmetleri üstte yazdıklarımı söyleyince kendilerine zaten Gaming GEN TR müşteri hizmetlerinin bana ilgili davrandığını ve telefonlarımı hep açtığını
Konuda belirtiyorum demiştim.
Kendilerine ayrıca size güveniyorum ve ürünün hemen bedel iadesini değil sadece ürünümün değişimini istiyorum demiştim ve hemen olumlu karşılamışlardı.
28 Mayıs gününden sonra neler mi oldu?
Kendilerini 31 Mayıs, 3 Haziran, 8 Haziran, 9 Haziran, 11 Haziran, 12 Haziran, 14 Haziran, 16 Haziran, 17 Haziran yani dün ve 18 Haziran bugün konuşmak için aradım.
31 Mayıs
31 Mayıs günü sistemimin 28 Mayıs'dan itibaren elinizde olduğunu ve 27 Mayıs günü şu şekilde geldiğini ve ürünün değişimini beklediğimi ve ne zaman ürünün bana geleceğini soruyorum. Sistemim göz ardı edildiği için bana "kasa değişikliğiniz yapılacak ve testlerden geçip size gönderilecek." deniyor.
Teknik servis çalışanının hasta olduğunu belirtiyor. Tabii ki o zamanlar inanıyorum. Yakında elimde olur zannediyorum. Bu konuşma ise 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapılıyor. Genelde aynı şeyleri tekrarlar ve hemen telefonu kapatmaya bakar.
3 Haziran
3 Haziran günü tekrar bilgi almak için arıyorum. Sistemimin tekrar nasıl geldiğini ve ürünün değişimini talep ettiğimi ve ne durumda olduğunu soruyorum ve yine sistemimin göz ardı edildiği ve hiç yüzüne bile bakılmadığını geçiştirircesine aldığım aynı cevaplardan anlıyorum.
Ve teknik servis çalışanlarının başta hasta olduğunu söylemişti bu sefer ise hafif trafik kazası geçirdiğini söylüyor. Muhtemelen her gün aramamam için olabilir.
Bu konuşmayı yine 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
Bu sırada sakin kalmam gerektiğini, kendilerinin her gün yüzlerce sipariş aldığını ve yüzlerce müşterinin arıza talebi oluşturduğunu ve benim gibi kargo tarafından sistemleri paramparça getirilmiş müşterilerinin olacağını kendime söylüyorum.
Sırf bu yüzden, Technopat, Donanımhaber, Donanım Arşivi, Uludağ sözlük, Ekşi sözlük, YouTube gibi alanlarda boş yere şikayet etmemeliyim ve günde 500 kişi sipariş veriyorsa 300 kişi vazgeçerse benim yüzümden çok zarara uğrarlar diye düşünüyorum.
8 Haziran
8 Haziran günü aradan dört gün sonra tekrar arıyorum ve ürünümle ilgili bilgileri verip hangi durumda olduğunu soruyorum.
Ürününüz 110 kişi arasından 4.sırada deniliyor ve sıra sizinkine geldiğinde işlem görecek deniyor. Tabii ki ben anlamıyorum. Meğer benim sistemimi teknik servise göndermişler! Ayrıca 4.sırada yalanına inandım
Ürünümün neden teknik serviste olduğunu ve 9.393.85 TL para verip sıfır bir ürün alan müşteri olarak bunu hak ettiğimi söylüyorum ve bana; "sadece kasanızda hasar var ise kasanız değişecek, diğer donanımlarda hiçbir zarar yok ise sağlam bir şekilde yine size gönderilecek." deniyor.
Ürününüz test aşamasından başarıyla geçmediği takdirde bozuk donanım tespitinde tabii ki oda değiştirilecek deniliyor.
Ve ayrıca teknik servis çalışanlarının hasta olduğunu ve bu sebeple yaklaşık bir haftadır çalışmadıklarını söylüyorlar.
Bu görüşmeyi ise 3.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
9 Haziran
Teknik servis çalışanımız "COVID" olduğu için ürününüzü PENTA TEKNOLOJİ'ye teslim ettik. Müşterilerimizin beklememesi için PENTA TEKNOLOJİ'nin teknik servisi ilgileniyor ürünlerinizle dedi.
Bilgi alabilir misiniz ürünümle ilgili kendilerinden dedim ve;
Bilgi almak için PENTA TEKNOLOJİ'den Ferhat Bey diye birini aradı. Sonra ise bana " ürününüz hazırmış, 11 Haziran cuma günü teslim edilecek gözüküyor dedi
Ben de çok teşekkürler deyip kapattım ama tabii ki kritik bir soru sormayı unuttum ve tekrar aradım kendilerini...
Benim sistemimde ne gibi değişiklikler yapıldı? Hangi parçalar değişecek? Ekran kartının bulunduğu koliyi hiç açmadım, ekran kartı zarar görmüştü? Sadece kasa değil de anakart aynası, anakart portları da zarar görmüş gibi. Vsvs birçok soru sordum.
Tabii ki efendim, hemen bilgi almak için arıyorum dedi. Ama ararken beni hatta bekletmedi ve sanki bilerek duymamı istiyormuş gibi davrandı. Ama hiç rol yapıyormuş gibi değildi.
PENTA TEKNOLOJİ'den Ferhat Bey diye birini aradı. "Merhaba Ferhat Bey, size bir isim soyisim ve bir sipariş numarası vereceğim, bu kişinin sistemi şu anda ne durumda?" diye soru sordu.
"Ürünün sadece kasası değil diğer donanımları da hasar mı görmüş? Ürünün tamamen sıfırı mı gönderilecek? Bu cuma günü kargoya mı verilecek? Peki Ekran kartında bir sorun var mı Ferhat Bey? Tamamdır Ferhat Bey teşekkürler." deyip telefonu kapatıp bana şunları söyledi;
"Ürününüzün sadece kasası değil, diğer donanımları da zarar gördüğü için ürünün size sıfırı yollanacakmış efendim. 11 Haziran cuma günü teslim edilecekmiş.
Bu görüşmeyi 3.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
11 Haziran
Kendilerini aradım yine 3.müşteri temsilcisi ile konuşmaya başladım. Öğleden sonra aramalara başlamıştım. Ürünüm ne durumda, öğlen saatlerindeyiz ve hâlâ kargoya verilmedi, ürünüm ne zaman kargoya verilecek?
Ürünümü kargoya verilince bana gönderi kodunu SMS yoluyla mı sağlayacaksınız vsvs konuları konuştuk.
Sisteminize saat 15.30 gibi Windows 10 deneme sürümü yüklenecek 180 günlük ve 17.00 gibi kargoya verilecek dediler ve verilmediği için tekrar geç saatlere kadar aradım. En son mesai saatleri 18.00'da bitiyor ve 18.00'a kadar aramamı açmadılar.
Taö 40 dakika 58 saniye hatta beklemişim.
12 Haziran
12 Haziran günü sadece sabah 9 30 gibi arıyorum ve neden cuma günü kargoya verilmediğini soruyorum :)-Bana "servis kayıt raporu oluşmadığı için servise veremedik." diyor. Bugün de kargoya veremeyiz çünkü cumartesi günü depolarımız çalışmıyor diyor.
Önümüzdeki pazartesi günü kargoya verilecektir diyor. Ben de telefonu kapatıyorum kısa görüşmeden sonra. Tabii hemen sonra bilet gönderiyorum destek talebi açıp ve o bileti de bu arkadaş cevaplıyor zaten hemen sonrasında.(Görseli yükleyeceğim)
14 Haziran
Hemen 14 Haziran pazartesi günü yine arıyorum. İlk iş günleri sonuçta. Pazar günü çalışmıyorlar. Bu sefer 2.müşteri hizmetleri temsilcisi açıyor ve bakın neler diyor!
Ürünüm PENTA TEKNOLOJİ teknik servise verilmişti ve ürünüm sıfır olarak değiştirilecekti. Kargoya bu cuma verilecekti ama verilmedi. Bugün kargoya verilir mi? Diye sordum.
Ve gelen cevapta ŞOK OLDUM!
Bu arkadaş bana ürününüz hiç PENTA TEKNOLOJİ'ye gitmedi, ürününüz burada gözüküyor, ürününüz burada ve henüz işlem görmedi, ürününüzün muhtemelen kasası değişip testlere girip size gönderilecektir dedi
Ayrıca teknik servis çalışanlarının hafif trafik kazası geçirdiğini söyledi.
16 Haziran
16 Haziran günü yine samimice konuştuğum 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile artık 35-45 dakika konuşuyoruz bayağı. Tüm olayları iyice anlatıyorum.
Bana ürününüzün 18 Haziran cuma günü teslim edileceğinin sistemde yazdığını söylüyor.
Ben istesem ilk hafta Şikayetvar, Technopat gibi gerekli yerlerde konularımı açardım ve belki de bu açacağım konu yüzünden bu hafta 500 müşteri sipariş verecekse sadece 200 kişi sipariş verecek. Sırf ürünümü Yurtiçi Kargo hasarlı getirdi diye ben tüketici olarak ve siz satıcı olarak
Uğraşıyoruz. Sadece benimle de uğraşmadığınızı, bir sürü yeni sipariş ve giden siparişlerde çıkan arızalı ürünlerin geri dönmesi, tekrar ürünü benim gibi kargo tarafından hasarlı gelen kişilerin olduğunu her şeyi söylüyorum açıkça.
Kendileri ise bugün denetimden geçtiğini, yetkili kişilerin şirket de olduğunu söylüyor.
Keşke herkes sizin gibi olsa efendim, sizin gibi olan müşterilerimizin işini daha kısa sürede hallediyoruz, arayan müşterilerimizi bir duysanız hep bağırıyorlar, sizi mağdur ettiğimiz için sisteminizin yanında bir de klavye hediye etmek istiyorum dedi.
Ürününüzü bu cuma günü 18 Haziran'da size söz veriyorum ulaştırmış olacağım efendim. Ürününüzle ilgili teknik servis çalışanımız Çağlar Bey'den bilgi alacağım. Biraz hatta bekleteceğim diyor ve hatta bekletiliyorum...
Ardından gelip sisteminizi Çağlar Bey bugün halledecek ve hatta Çağlar Bey sizi gün içerisinde arayıp bilgi de verecek diyor. Eğer Çağlar Bey aramazsa şu saatte ben sizi arayacağım diyor bilgi vermek için tekrar ve arıyor yine konuşuyoruz da.
Çağlar Bey dediği kişi ise beni hiç aramadı.
17 Haziran
Bu konuşmalar 3.müşteri temsilcisi dediğim kişi ile yapılıyor.
Sabah 10.30 gibi 40-45 dakika hatta kalıyorum. Bayağı bir konuşuyoruz.
Ürünümü 18 Haziran Cuma günü yani yarın artık teslim edeceğinizin sözünü vermiştiniz. Bugün artık kargoya verilmesi gerek durumu nedir ne zaman verilecek ne olacak vsvs konuşuyoruz.
Çağlar Bey'den bilgi alacağını ve sizi sonra arayacağım diyor olmazsa siz yine beni arayın diyor.
Öğleden sonra yine konuşmaya başlıyoruz. Sisteminizin nasıl geldiğini gördüm, kargo gerçekten çok kötü halde getirmiş, ama şu an ürününüz yapılıyor efendim dedi. İlerleyen saatlerde yine arayın dedi.
15.00'dan sonra arıyorum ve yaklaşık 30-40 dakika yine konuşuyoruz bayağı kendisiyle.
Bana Çağlar Bey'in yanından geldiğini ve artık ürününüzün işleminin bittiğini, ürünün test aşamalarından geçtiğini ve her şeyin çok iyi gözüktüğüne şahit oldum dedi.
Ben yine kendi dertlerimi, ve Yurtiçi Kargo ile ilgili ve benim evime en yakın şubedeki Yurtiçi Kargo şubesiyle ilgili dikkat etmeleri gerektiğini, uyarıda bulunmaları gerektiğini, eğer yine sistemim kargo tarafından böyle gelirse bu sefer ne olacak? Gibi sorular sorduğumu biliyorum.
Kendisi Yurtiçi Kargo'dan zararları karşıladıklarını, bununla ilgili hatta uyarılarda bulunduklarını ve sırf bu yüzden 10 gündür kargo yüzünden hasarlı gelmiş bir ürün şikayeti bile bulunmadığını falan söyledi.
Bayağı bir konuşmuştuk ama çok özet geçiyorum.
En son o işi bitmiş, çok güzel gözüken sistemim için şöyle dedi; Ben size Cuma günü yarın teslim edeceğimin sözünü verdim ama günlük limiti doldurduk, bu yüzden ürünü Cuma günü hemen yarın öğlen 12'de kargoya vereceğiz.
Teknik servisten geri gönderilen ürünler için SMS ile bilgi gönderilmez gönderi kodu söylenmiyor ama ben sizin için özel olarak ilgilenip sizi arayıp bildireceğim efendim dedi. Ben de tamam dedim.
Ama bakın cuma günü 18 Haziran neler oldu.
18 Haziran
Bu konuşmalar 3.müşteri hizmetleri temsilcisi dediğim kişi ile yapılıyor.
Saat 12.47'de arıyorum 1.sıraya geliyorum telefonum kapatılıyor. Hattan atıyorlar. Arama sonlandırıldı diyor.
Saat 13.47 gibi 20 dakikadan fazla kalıyorum ve konuşmam açılıyor. Benim niye aramalarımı 1.sıraya geldiğimde bilerek kapatıyorsunuz diyorum, geçen hafta da böyle yapmıştınız bunu diyorum.
Beni tekrar aramak zorundasınız ben neden 10 kişi sıra bekliyorum tekrar diyorum. Kendiniz kapatıyorsunuz diyorum.
Ürünümle ilgili bilgi almak istiyorum o kadar konuştuk 5 saatlik konuşma geçmişimiz var sizinle kişisel olarak bana cuma günü ürünü teslim edeceğinize dair söz bile verdiniz o kadar konuşmalar yaptık şimdi bugün cuma günü ve akşam olacak.
Ürünüm 12 gibi kargoya verilecekti son durumu nedir ne oldu bilgi alacaktım dedim.
Bunu dediğim an yanında 2.müşteri hizmetleri temsilcisi dediğim kişiyle konuşurmuş gibi yaparak Tabii ki X bey anladım tamamdır deyip bana dönüp; "Efendim, yarım saate ürününüz kargoya verilecek bilginiz olsun." Sizi bilgilendireceğim diyor.
Ben vazgeçmeden sürekli arayacağım tabii ki hakkım.
Sonra tekrar arıyorum ve 35-40 dakika hatta kalıyorum. Konuşuyoruz.
Ürünümün durumu nedir kargoya verildi mi bana bilgi verilmedi hani arayacaktınız ne oldu vsvs sorular soruyorum. Kendisi bana ürününüz bir saat önce kargoya verildi efendim diyor.
O zaman neden SMS gelmedi, arayıp bilgi verilmedi dedim. Kargo fatura kesmediği için gönderi kodu oluşmadı. Takip numarası sisteme düşünce bilgilendireceğiz denildi.
20.00'da Yurtiçi Kargo müşteri hizmetleri mesai saatleri biter.
19.30'da arayıp telefon numaramla, adım ve soyadımla adıma bir kargo var mı diye sorgulatıyorum ve kargo bulunmuyor.
3.müşteri temsilcisi ile en çok konuştuğum için olayları daha çok ona anlattım ve ona güveniyordum. Özellikle 8 Haziran 11 Haziran ve 16-17 Haziran'da çok aşama kaydettiğimizi düşünüyordum ve yine şu son olaya bakın.
Bugün 18 Haziran gece saatleri ve Gaming GEN TR'den aldığım CYBER-10400F sistem tarafıma Yurtiçi Kargo tarafından böyle ulaştırıldığı için çok fazla yıpratıcı bir süreç yaşadım.
Müşteri hizmetleri enteresan düzeyde çelişkili cevaplar veriyor yani yalan söylüyor.
PC HOCASI, Elwind ve Panky isimleriyle bilinen kişilerin gösterdiği sponsorluklar ve verdikleri güven neticesinde sizleri tercih ettim.
Teknik servis çalışanı Çağlar Bey benimle hiç iletişime geçmedi. Ben zaten iletişime geçemiyorum.
2.müşteri hizmetleri çalışanı neredeyse hiçbir şey söylemeden telefonu kapatıyor her seferinde.
3.müşteri hizmetleri çalışanı beni her aradığımda kandırıyor. 3.kere kargoya verildi ürününüz diyor ama ortada kargo yok ürün yok.
Ürünümle ilgili en ufak gerçek bir bilgi yok ve 25 Mayıs salı sabahı hesabımdan çıkan 9.393, 85 TL'nin karşılığında elimde hiçbir şey yok.
Bu kadar gündür paylaşım yapmak istemedim, Gaming GEN TR'ye güvendiğimi ve müşteri hizmetlerinin hep telefonları açtığını ve ilgilendiğini söyledim.
Satışlarınızın yapılması için 50-150-350-500 kişiyi etkilemek istemedim. Ama özellikle 16-17-18 Haziran yaşadıklarım beni maalesef buna zorladı.
Son üç gün yaşadıklarımı yaşamasaydım bile Şikayetvar, Technopat gibi mercilere konu açacağım zaman sadece bir şikayet değil de artık göz ardı edilmemek için bir istek üzerine yazılar yazacaktım.
Ama şu son üç gün böyle büyük yalanlar söylenince yıprandım... Bugün moralim çok bozulduğu için bu konuyu açtım.
İlgilenirseniz çok sevineceğim.
Artık her şeyden vazgeçtim ve paramın iade yapılmasını ister hale geldim.
Gaming GEN TR'nin benim problemimi çözmesini istiyorum.
Hatta şu an karar verdim ve paramın iadesini istiyorum. Ürünü istemiyorum. Ürün bir türlü gelmiyor, hiç gelmeyecek gibi!
Merhabalar,
Gaming GEN TR'nin benim sorunumu artık çözmesini istiyorum.
Sipariş numaram: 77113 (CYBER-10400F)
VIDEO ve FOTOĞRAFLAR
EN ALT KISIMDA EKLER BÖLÜMÜNDE BİR SÜRÜ FOTOĞRAF MEVCUT.
1.VIDEO = Yurtiçi Kargo getirir getirmez KOLİ İNCELEMESİ 1
2.VIDEO = Ürünün nasıl geldiğine bakıyoruz PAKET AÇILIMI VE ÜRÜNÜN DURUMU
3.VIDEO = Elime ulaştırılan sistemin kolileri, paketlemesi ve ürünün durumu
Fotoğrafları da ekler kısmında paylaşacağım.
27 Mayıs PERŞEMBE GÜNÜ AÇTIĞIM KONU BUYDU
Bugün 18 Haziran 2021
27 Mayıs perşembe günü Gaming Gen TR sitesinden aldığım CYBER-10400F isimli sistemim, sanki bilerek fırlatılmış gibi çok fazla hasar almış bir şekilde geldi.
İşte o saniyeden itibaren, bugüne kadar hâlâ mağduriyetim giderilmedi ve çok yıpratıcı bir süreç yaşadım. Şimdi bütün detaylarıyla, adım adım size tüm süreci anlatacağım.
Müşteri hizmetlerinin çelişkili ifadelerinden, göz ardı edilmekten ve 25 Mayıs salı günü ödediğim 9.393, 85 TL'nin yanında elimde şu an hiçbir şey olmamasından bunaldım ve yıprandım.
Gaming GEN TR'den artık bu konuyla gerçekten ilgilenmesini ve yaşadığım bu süreci göz ardı etmemelerini istiyorum.
Gaming GEN TR'nin artık sorunumu çözmesini istiyorum.
CYBER-10400F isimli sistemi satın almak için Gaming GEN TR sitesine kayıt oluyorum.
25 Mayıs sabahı sistemi satın almak için, Enpara hesabımdan 9.383, 85 TL para çıkışını Gaming GEN TR'nin Akbank hesabına yatırıyorum. (Görsel yükleyeceğim)
25 Mayıs günü tamamen bitiyor ve ürünüm "Ödeme bekleniyor." kısmında duruyor. Sanki para ödememişim gibi hissettirilmişti bana ve hemen bu yüzden destek talebi oluşturup kendilerine bilet bile göndermiştim.(Görsel yükleyeceğim)
26 Mayıs günü ise ürünüm "Paketlendi." olarak güncellendi. Birkaç saat sonra ise "Kargoya teslim edildi." olarak güncellendi. Yani ürünüm bana 27 Mayıs sabahı gelecekti muhtemelen artık.
27 Mayıs perşembe günü Yurtiçi Kargo tarafından sistemim bana " iki koli" şeklinde getiriliyor ve hemen ardından kurye gittiği saniye kolinin sağını, solunu, kıyısını, köşesini, üstünü videoya alıyorum.(Video yükleyeceğim)
Daha sonrasında hemen videoya alıp kolilerimi açmak için harekete geçiyorum ve ilk önce 1.koliyi yani sistemin kasası ve ekran kartı hariç tüm parçaları takılı şekilde gelen koliyi video eşliğinde açıyorum.(Video yükleyeceğim)
Bir de ne görelim? Sistem sanki savaştan çıkmış gibi geldi. Sanki kolilerin içinde benim satın aldığım bilgisayarım yokta, battaniye ya da yorgan varmış gibi muamele görmüş şekilde geliyor. Hemen 6-8 adet kasanın fotoğraflarını çekiyorum. Ayrıca videolar mevcut!
Hemen saniyesinde bana en yakın Yurtiçi Kargo şubesini arayıp bu nasıl bir sorumsuzluk diye o telaşla hesap soruyorum. Yurtiçi Kargo ile telefon görüşmem biter bitmez Gaming GEN TR müşteri hizmetlerini arıyorum.
Telefonumu 1.müşteri temsilcisi diyeceğim nazik bir arkadaş açıyor. Olayları benden dinliyor ve bana söylediği "Kurye farkında öyle getirdiğinin hemen bırakıp kaçmış, Kolilerde; DİKKAT KIRILABİLİR! Etiketleri olmasına rağmen mi öyle getirmiş? Siz tutanak tutturmaya çalışın tutanak
Tutulmazsa bile ürünü bize gönderin biz üstleniyoruz." dedi. Telefonla görüşmemiz bitti ve ürünleri kargo şubesine hemen götürüp iade için teslim edecektim ama bir baktım ki; kolide DİKKAT KIRILABİLİR gibi etiketler asla yoktu. Zaten videolarda görülecek.
Bu sırada ben 1.koliyi açtığımda bu manzarayı gördüğüm için 2.koliyi yani ekran kartı, kutusu ve kasada takılı olan tüm parçaların kutularının geldiği koliyi açmıyorum bile. Sonuçta en pahalı parça ekran kartı ve o bile belki de paramparça gelmiş olabilirdi.
Paketi hiç açmadığımı zaten anlamaları için hiç dokunmadım. Ve bu yüzden ikinci koliyi hiç açılmamış bir şekilde onlara geri göndermem gerektiğini düşündüm ve öyle de yaptım.
Bütün bu olaylar aynı art arda yaşanırken ben hemen Gaming GEN TR 1.müşteri temsilcisi ile konuştuktan sonra apar topar iki koliyi yanıma alarak Yurtiçi Kargo şubesine doğru yol almaya başladım. Yurtiçi Kargo şubesine gidip olayları hemen orada çalışan hanımefendiye anlattım.
Oradaki hanımefendi hemen bilgileri aldı ve ürünün bana BETA OYUN TEKNOLOJİ A. Ş.'den geldiğini doğrulattı. Ürünü tekrar kendilerine iade etmek istediğimi ve kuryenizin bana bu ürünü bu şekilde ulaştırdığını vsvs anlattım.
Ve hanımefendi bana dedi ki; Biz bu ürünleri bu şirketten sigortasız alıyoruz. Durumu güzelce anlattı. Ve sonrasında ise ürünlerimi tekrar paketlediler. Orada çalışan hanımefendi bile; "bunların üzerinde neden kırılabilir etiketleri yok." demişti. Şaşırmıştı.
İki koliyi kargoda bıraktım ve eve döndüm. Hemen bir gün sonra 28 Mayıs cuma günü ürünüm Gaming GEN TR'ye ulaştı.
27 Mayıs günü hemen bu olaylar yaşanırken Technopat forumda konu açmıştım!
Ve bunu görüp beni 28 Mayıs günü sabah 09.12, 09.13, 09.14 ve 09.53 saatlerinde tam 4 kere aradılar. Ben kendilerine öğleden sonra döndüğümde ise Technopat'a açtığım konu hakkında konuştular. (Görsel yükleyeceğim) 1.müşteri hizmetleri temsilcisi ile konuştum.
1.müşteri hizmetleri temsilcisi ile bir daha görüşmedim. Başka iki tane müşteri temsilcisi ile artık görüşmelerim devam edecekti. 2.ve3.müşteri temsilcisi diyeceğim kendilerine.
Ben de daha tecrübesiz olduğum için 27 Mayıs günü sistemim kötü bir şekilde geldikten sonra hemen ilk konuştuğum müşteri hizmetleri üstte yazdıklarımı söyleyince kendilerine zaten Gaming GEN TR müşteri hizmetlerinin bana ilgili davrandığını ve telefonlarımı hep açtığını
Konuda belirtiyorum demiştim.
Kendilerine ayrıca size güveniyorum ve ürünün hemen bedel iadesini değil sadece ürünümün değişimini istiyorum demiştim ve hemen olumlu karşılamışlardı.
28 Mayıs gününden sonra neler mi oldu?
Kendilerini 31 Mayıs, 3 Haziran, 8 Haziran, 9 Haziran, 11 Haziran, 12 Haziran, 14 Haziran, 16 Haziran, 17 Haziran yani dün ve 18 Haziran bugün konuşmak için aradım.
31 Mayıs
31 Mayıs günü sistemimin 28 Mayıs'dan itibaren elinizde olduğunu ve 27 Mayıs günü şu şekilde geldiğini ve ürünün değişimini beklediğimi ve ne zaman ürünün bana geleceğini soruyorum. Sistemim göz ardı edildiği için bana "kasa değişikliğiniz yapılacak ve testlerden geçip size gönderilecek." deniyor.
Teknik servis çalışanının hasta olduğunu belirtiyor. Tabii ki o zamanlar inanıyorum. Yakında elimde olur zannediyorum. Bu konuşma ise 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapılıyor. Genelde aynı şeyleri tekrarlar ve hemen telefonu kapatmaya bakar.
3 Haziran
3 Haziran günü tekrar bilgi almak için arıyorum. Sistemimin tekrar nasıl geldiğini ve ürünün değişimini talep ettiğimi ve ne durumda olduğunu soruyorum ve yine sistemimin göz ardı edildiği ve hiç yüzüne bile bakılmadığını geçiştirircesine aldığım aynı cevaplardan anlıyorum.
Ve teknik servis çalışanlarının başta hasta olduğunu söylemişti bu sefer ise hafif trafik kazası geçirdiğini söylüyor. Muhtemelen her gün aramamam için olabilir.
Bu konuşmayı yine 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
Bu sırada sakin kalmam gerektiğini, kendilerinin her gün yüzlerce sipariş aldığını ve yüzlerce müşterinin arıza talebi oluşturduğunu ve benim gibi kargo tarafından sistemleri paramparça getirilmiş müşterilerinin olacağını kendime söylüyorum.
Sırf bu yüzden, Technopat, Donanımhaber, Donanım Arşivi, Uludağ sözlük, Ekşi sözlük, YouTube gibi alanlarda boş yere şikayet etmemeliyim ve günde 500 kişi sipariş veriyorsa 300 kişi vazgeçerse benim yüzümden çok zarara uğrarlar diye düşünüyorum.
8 Haziran
8 Haziran günü aradan dört gün sonra tekrar arıyorum ve ürünümle ilgili bilgileri verip hangi durumda olduğunu soruyorum.
Ürününüz 110 kişi arasından 4.sırada deniliyor ve sıra sizinkine geldiğinde işlem görecek deniyor. Tabii ki ben anlamıyorum. Meğer benim sistemimi teknik servise göndermişler! Ayrıca 4.sırada yalanına inandım
Ürünümün neden teknik serviste olduğunu ve 9.393.85 TL para verip sıfır bir ürün alan müşteri olarak bunu hak ettiğimi söylüyorum ve bana; "sadece kasanızda hasar var ise kasanız değişecek, diğer donanımlarda hiçbir zarar yok ise sağlam bir şekilde yine size gönderilecek." deniyor.
Ürününüz test aşamasından başarıyla geçmediği takdirde bozuk donanım tespitinde tabii ki oda değiştirilecek deniliyor.
Ve ayrıca teknik servis çalışanlarının hasta olduğunu ve bu sebeple yaklaşık bir haftadır çalışmadıklarını söylüyorlar.
Bu görüşmeyi ise 3.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
9 Haziran
Teknik servis çalışanımız "COVID" olduğu için ürününüzü PENTA TEKNOLOJİ'ye teslim ettik. Müşterilerimizin beklememesi için PENTA TEKNOLOJİ'nin teknik servisi ilgileniyor ürünlerinizle dedi.
Bilgi alabilir misiniz ürünümle ilgili kendilerinden dedim ve;
Bilgi almak için PENTA TEKNOLOJİ'den Ferhat Bey diye birini aradı. Sonra ise bana " ürününüz hazırmış, 11 Haziran cuma günü teslim edilecek gözüküyor dedi
Ben de çok teşekkürler deyip kapattım ama tabii ki kritik bir soru sormayı unuttum ve tekrar aradım kendilerini...
Benim sistemimde ne gibi değişiklikler yapıldı? Hangi parçalar değişecek? Ekran kartının bulunduğu koliyi hiç açmadım, ekran kartı zarar görmüştü? Sadece kasa değil de anakart aynası, anakart portları da zarar görmüş gibi. Vsvs birçok soru sordum.
Tabii ki efendim, hemen bilgi almak için arıyorum dedi. Ama ararken beni hatta bekletmedi ve sanki bilerek duymamı istiyormuş gibi davrandı. Ama hiç rol yapıyormuş gibi değildi.
PENTA TEKNOLOJİ'den Ferhat Bey diye birini aradı. "Merhaba Ferhat Bey, size bir isim soyisim ve bir sipariş numarası vereceğim, bu kişinin sistemi şu anda ne durumda?" diye soru sordu.
"Ürünün sadece kasası değil diğer donanımları da hasar mı görmüş? Ürünün tamamen sıfırı mı gönderilecek? Bu cuma günü kargoya mı verilecek? Peki Ekran kartında bir sorun var mı Ferhat Bey? Tamamdır Ferhat Bey teşekkürler." deyip telefonu kapatıp bana şunları söyledi;
"Ürününüzün sadece kasası değil, diğer donanımları da zarar gördüğü için ürünün size sıfırı yollanacakmış efendim. 11 Haziran cuma günü teslim edilecekmiş.
Bu görüşmeyi 3.müşteri hizmetleri temsilcisi ile yapıyorum.
11 Haziran
Kendilerini aradım yine 3.müşteri temsilcisi ile konuşmaya başladım. Öğleden sonra aramalara başlamıştım. Ürünüm ne durumda, öğlen saatlerindeyiz ve hâlâ kargoya verilmedi, ürünüm ne zaman kargoya verilecek?
Ürünümü kargoya verilince bana gönderi kodunu SMS yoluyla mı sağlayacaksınız vsvs konuları konuştuk.
Sisteminize saat 15.30 gibi Windows 10 deneme sürümü yüklenecek 180 günlük ve 17.00 gibi kargoya verilecek dediler ve verilmediği için tekrar geç saatlere kadar aradım. En son mesai saatleri 18.00'da bitiyor ve 18.00'a kadar aramamı açmadılar.
Taö 40 dakika 58 saniye hatta beklemişim.
12 Haziran
12 Haziran günü sadece sabah 9 30 gibi arıyorum ve neden cuma günü kargoya verilmediğini soruyorum
-Bana "servis kayıt raporu oluşmadığı için servise veremedik." diyor. Bugün de kargoya veremeyiz çünkü cumartesi günü depolarımız çalışmıyor diyor.
Önümüzdeki pazartesi günü kargoya verilecektir diyor. Ben de telefonu kapatıyorum kısa görüşmeden sonra. Tabii hemen sonra bilet gönderiyorum destek talebi açıp ve o bileti de bu arkadaş cevaplıyor zaten hemen sonrasında.(Görseli yükleyeceğim)
14 Haziran
Hemen 14 Haziran pazartesi günü yine arıyorum. İlk iş günleri sonuçta. Pazar günü çalışmıyorlar. Bu sefer 2.müşteri hizmetleri temsilcisi açıyor ve bakın neler diyor!
Ürünüm PENTA TEKNOLOJİ teknik servise verilmişti ve ürünüm sıfır olarak değiştirilecekti. Kargoya bu cuma verilecekti ama verilmedi. Bugün kargoya verilir mi? Diye sordum.
Ve gelen cevapta ŞOK OLDUM!
Bu arkadaş bana ürününüz hiç PENTA TEKNOLOJİ'ye gitmedi, ürününüz burada gözüküyor, ürününüz burada ve henüz işlem görmedi, ürününüzün muhtemelen kasası değişip testlere girip size gönderilecektir dedi
Ayrıca teknik servis çalışanlarının hafif trafik kazası geçirdiğini söyledi.
16 Haziran
16 Haziran günü yine samimice konuştuğum 2.müşteri hizmetleri temsilcisi ile artık 35-45 dakika konuşuyoruz bayağı. Tüm olayları iyice anlatıyorum.
Bana ürününüzün 18 Haziran cuma günü teslim edileceğinin sistemde yazdığını söylüyor.
Ben istesem ilk hafta Şikayetvar, Technopat gibi gerekli yerlerde konularımı açardım ve belki de bu açacağım konu yüzünden bu hafta 500 müşteri sipariş verecekse sadece 200 kişi sipariş verecek. Sırf ürünümü Yurtiçi Kargo hasarlı getirdi diye ben tüketici olarak ve siz satıcı olarak
Uğraşıyoruz. Sadece benimle de uğraşmadığınızı, bir sürü yeni sipariş ve giden siparişlerde çıkan arızalı ürünlerin geri dönmesi, tekrar ürünü benim gibi kargo tarafından hasarlı gelen kişilerin olduğunu her şeyi söylüyorum açıkça.
Kendileri ise bugün denetimden geçtiğini, yetkili kişilerin şirket de olduğunu söylüyor.
Keşke herkes sizin gibi olsa efendim, sizin gibi olan müşterilerimizin işini daha kısa sürede hallediyoruz, arayan müşterilerimizi bir duysanız hep bağırıyorlar, sizi mağdur ettiğimiz için sisteminizin yanında bir de klavye hediye etmek istiyorum dedi.
Ürününüzü bu cuma günü 18 Haziran'da size söz veriyorum ulaştırmış olacağım efendim. Ürününüzle ilgili teknik servis çalışanımız Çağlar Bey'den bilgi alacağım. Biraz hatta bekleteceğim diyor ve hatta bekletiliyorum...
Ardından gelip sisteminizi Çağlar Bey bugün halledecek ve hatta Çağlar Bey sizi gün içerisinde arayıp bilgi de verecek diyor. Eğer Çağlar Bey aramazsa şu saatte ben sizi arayacağım diyor bilgi vermek için tekrar ve arıyor yine konuşuyoruz da.
Çağlar Bey dediği kişi ise beni hiç aramadı.
17 Haziran
Bu konuşmalar 3.müşteri temsilcisi dediğim kişi ile yapılıyor.
Sabah 10.30 gibi 40-45 dakika hatta kalıyorum. Bayağı bir konuşuyoruz.
Ürünümü 18 Haziran Cuma günü yani yarın artık teslim edeceğinizin sözünü vermiştiniz. Bugün artık kargoya verilmesi gerek durumu nedir ne zaman verilecek ne olacak vsvs konuşuyoruz.
Çağlar Bey'den bilgi alacağını ve sizi sonra arayacağım diyor olmazsa siz yine beni arayın diyor.
Öğleden sonra yine konuşmaya başlıyoruz. Sisteminizin nasıl geldiğini gördüm, kargo gerçekten çok kötü halde getirmiş, ama şu an ürününüz yapılıyor efendim dedi. İlerleyen saatlerde yine arayın dedi.
15.00'dan sonra arıyorum ve yaklaşık 30-40 dakika yine konuşuyoruz bayağı kendisiyle.
Bana Çağlar Bey'in yanından geldiğini ve artık ürününüzün işleminin bittiğini, ürünün test aşamalarından geçtiğini ve her şeyin çok iyi gözüktüğüne şahit oldum dedi.
Ben yine kendi dertlerimi, ve Yurtiçi Kargo ile ilgili ve benim evime en yakın şubedeki Yurtiçi Kargo şubesiyle ilgili dikkat etmeleri gerektiğini, uyarıda bulunmaları gerektiğini, eğer yine sistemim kargo tarafından böyle gelirse bu sefer ne olacak? Gibi sorular sorduğumu biliyorum.
Kendisi Yurtiçi Kargo'dan zararları karşıladıklarını, bununla ilgili hatta uyarılarda bulunduklarını ve sırf bu yüzden 10 gündür kargo yüzünden hasarlı gelmiş bir ürün şikayeti bile bulunmadığını falan söyledi.
Bayağı bir konuşmuştuk ama çok özet geçiyorum.
En son o işi bitmiş, çok güzel gözüken sistemim için şöyle dedi; Ben size Cuma günü yarın teslim edeceğimin sözünü verdim ama günlük limiti doldurduk, bu yüzden ürünü Cuma günü hemen yarın öğlen 12'de kargoya vereceğiz.
Teknik servisten geri gönderilen ürünler için SMS ile bilgi gönderilmez gönderi kodu söylenmiyor ama ben sizin için özel olarak ilgilenip sizi arayıp bildireceğim efendim dedi. Ben de tamam dedim.
Ama bakın cuma günü 18 Haziran neler oldu.
18 Haziran
Bu konuşmalar 3.müşteri hizmetleri temsilcisi dediğim kişi ile yapılıyor.
Saat 12.47'de arıyorum 1.sıraya geliyorum telefonum kapatılıyor. Hattan atıyorlar. Arama sonlandırıldı diyor.
Saat 13.47 gibi 20 dakikadan fazla kalıyorum ve konuşmam açılıyor. Benim niye aramalarımı 1.sıraya geldiğimde bilerek kapatıyorsunuz diyorum, geçen hafta da böyle yapmıştınız bunu diyorum.
Beni tekrar aramak zorundasınız ben neden 10 kişi sıra bekliyorum tekrar diyorum. Kendiniz kapatıyorsunuz diyorum.
Ürünümle ilgili bilgi almak istiyorum o kadar konuştuk 5 saatlik konuşma geçmişimiz var sizinle kişisel olarak bana cuma günü ürünü teslim edeceğinize dair söz bile verdiniz o kadar konuşmalar yaptık şimdi bugün cuma günü ve akşam olacak.
Ürünüm 12 gibi kargoya verilecekti son durumu nedir ne oldu bilgi alacaktım dedim.
Bunu dediğim an yanında 2.müşteri hizmetleri temsilcisi dediğim kişiyle konuşurmuş gibi yaparak Tabii ki X bey anladım tamamdır deyip bana dönüp; "Efendim, yarım saate ürününüz kargoya verilecek bilginiz olsun." Sizi bilgilendireceğim diyor.
Ben vazgeçmeden sürekli arayacağım tabii ki hakkım.
Sonra tekrar arıyorum ve 35-40 dakika hatta kalıyorum. Konuşuyoruz.
Ürünümün durumu nedir kargoya verildi mi bana bilgi verilmedi hani arayacaktınız ne oldu vsvs sorular soruyorum. Kendisi bana ürününüz bir saat önce kargoya verildi efendim diyor.
O zaman neden SMS gelmedi, arayıp bilgi verilmedi dedim. Kargo fatura kesmediği için gönderi kodu oluşmadı. Takip numarası sisteme düşünce bilgilendireceğiz denildi.
20.00'da Yurtiçi Kargo müşteri hizmetleri mesai saatleri biter.
19.30'da arayıp telefon numaramla, adım ve soyadımla adıma bir kargo var mı diye sorgulatıyorum ve kargo bulunmuyor.
3.müşteri temsilcisi ile en çok konuştuğum için olayları daha çok ona anlattım ve ona güveniyordum. Özellikle 8 Haziran 11 Haziran ve 16-17 Haziran'da çok aşama kaydettiğimizi düşünüyordum ve yine şu son olaya bakın.
Bugün 18 Haziran gece saatleri ve Gaming GEN TR'den aldığım CYBER-10400F sistem tarafıma Yurtiçi Kargo tarafından böyle ulaştırıldığı için çok fazla yıpratıcı bir süreç yaşadım.
Müşteri hizmetleri enteresan düzeyde çelişkili cevaplar veriyor yani yalan söylüyor.
PC HOCASI, Elwind ve Panky isimleriyle bilinen kişilerin gösterdiği sponsorluklar ve verdikleri güven neticesinde sizleri tercih ettim.
Teknik servis çalışanı Çağlar Bey benimle hiç iletişime geçmedi. Ben zaten iletişime geçemiyorum.
2.müşteri hizmetleri çalışanı neredeyse hiçbir şey söylemeden telefonu kapatıyor her seferinde.
3.müşteri hizmetleri çalışanı beni her aradığımda kandırıyor. 3.kere kargoya verildi ürününüz diyor ama ortada kargo yok ürün yok.
Ürünümle ilgili en ufak gerçek bir bilgi yok ve 25 Mayıs salı sabahı hesabımdan çıkan 9.393, 85 TL'nin karşılığında elimde hiçbir şey yok.
Bu kadar gündür paylaşım yapmak istemedim, Gaming GEN TR'ye güvendiğimi ve müşteri hizmetlerinin hep telefonları açtığını ve ilgilendiğini söyledim.
Satışlarınızın yapılması için 50-150-350-500 kişiyi etkilemek istemedim. Ama özellikle 16-17-18 Haziran yaşadıklarım beni maalesef buna zorladı.
Son üç gün yaşadıklarımı yaşamasaydım bile Şikayetvar, Technopat gibi mercilere konu açacağım zaman sadece bir şikayet değil de artık göz ardı edilmemek için bir istek üzerine yazılar yazacaktım.
Ama şu son üç gün böyle büyük yalanlar söylenince yıprandım... Bugün moralim çok bozulduğu için bu konuyu açtım.
İlgilenirseniz çok sevineceğim.
Artık her şeyden vazgeçtim ve paramın iade yapılmasını ister hale geldim.
Gaming GEN TR'nin benim problemimi çözmesini istiyorum.
Hatta şu an karar verdim ve paramın iadesini istiyorum. Ürünü istemiyorum. Ürün bir türlü gelmiyor, hiç gelmeyecek gibi!
|
|
|
Meslek: Uluslararası Ticaret
İlgi Alanları: Futbol, Basketbol, Teknoloji
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 56
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 92
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 22.669 (Bu ay: 432)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 46 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware