Şimdi Ara

BRC ' nin Garantisine Güvenmeyin !!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracıma Brc yetkili servisinden Garantili lpg kiti taktırdım ancak pişman oldum. Çünkü lafta kit garantiliydi ve garanti koşullarının geçerli olması için de aracın her 10.000 km de bir servise kontrole girmesi gerekiyordu.Ancak asıl iş bundan sonra başlıyor.

    İlk 10.000 km kontrolü için servise gittiğimde 50.00 tl kontrol ücreti istediler.

    Bende lpg kitinin garanti kapsamında ve istenilen ücretin yersiz olduğunu servis görevlisine belirttim ancak görevli ücret listesini göstererek mecbur olduğumu söyledi.

    Neyse ücreti vererek kontrolü yaptırdım bu sırada BRC genel merkezini aradım oradaki görevliye durumu anlattım ancak sistemlerinin böyle olduğunu söyledi ve hiç dinlemeden ve dikkate almadan teli suratıma kapattı.

    Aldığımız ürünün garantisine dikkat etmemizdeki amaçı herhangi bir arıza durumunda zor durumda kalmamaktır. Ayrıca belirli sürede kontrolü zorunlu tutan siz siniz ve birde üzerine ücret istiyorsunuz daha ne diyeyim.

    Brc firmasının ne kadar kaliteli ( ? ) bir firma olduğunu bu sayede gayet güzel anladım ve sizlerle de paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuventhh -- 12 Mayıs 2014; 15:52:46 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuventhh

    Aracıma Brc yetkili servisinden Garantili lpg kiti taktırdım ancak pişman oldum. Çünkü lafta kit garantiliydi ve garanti koşullarının geçerli olması için de aracın her 10.000 km de bir servise kontrole girmesi gerekiyordu.Ancak asıl iş bundan sonra başlıyor.

    İlk 10.000 km kontrolü için servise gittiğimde 50.00 tl kontrol ücreti istediler.

    Bende lpg kitinin garanti kapsamında ve istenilen ücretin yersiz olduğunu servis görevlisine belirttim ancak görevli ücret listesini göstererek mecbur olduğumu söyledi.

    Neyse ücreti vererek kontrolü yaptırdım bu sırada BRC genel merkezini aradım oradaki görevliye durumu anlattım ancak sistemlerinin böyle olduğunu söyledi ve hiç dinlemeden ve dikkate almadan teli suratıma kapattı.

    Aldığımız ürünün garantisine dikkat etmemizdeki amaçı herhangi bir arıza durumunda zor durumda kalmamaktır. Ayrıca belirli sürede kontrolü zorunlu tutan siz siniz ve birde üzerine ücret istiyorsunuz daha ne diyeyim.

    Brc firmasının ne kadar kaliteli ( ? ) bir firma olduğunu bu sayede gayet güzel anladım ve sizlerle de paylaşmak istedim.


    sayın tuventh : bu duurmda siz haksızsınız. çünkü filitre bakımları her sektörde ücretlidir. sizden fazla bir ücrette taleb edilmemiş. orası ayrı neticede filitre ve bakım kullanıcının kullandığı yakıt içindir. eğerki siz bu bakımları yaptırısanız ve ondan sonra herhangi bir parçanızda sıkıntı oluşursa ve firma kabul etmezse o zaman hakkınız vardır. ama bakımları yaptırmayıp herhangi bir yerden kirli yakıt aldığınızda herhangi bir parça arızalanırsa o yakıttan ötürü firma haklı olarak garantiye almaz ve yine ücret ödemeniz gerekecek. dolayısyla bu bakım aslında sizin faydanızadır. iyi günler dilerim




  • Filtre değişmeden mi aldı yoksa değiştikten sonra mı aldı?
  • Oldu. Arabayı bakıma götürdüğümüzde de garantili diye para ödemeyelim o zaman bir sürü parça değiştirip. Ne ala memleket. Garantinin anlamı ve kapsamını öğrenmek lazım önce. Kitin parçaları durduk yerde bozulur, üretim hatası olur, adamlar garantiden değiştirir. Size en başta ücretsiz bakım olacağı söylenmemiştir herhalde. Söylendiyse o zaman kızın. Yoksa siz bilgilenmediniz ve bu tür ürünlerde garantinin nasıl işlediğini öğrenmediniz diye adamlara laf etmeye hakkınız yok. Edecekseniz de tüm araba ve lpg üreticilerine laf söyleyin ve bu sistemin değişmesi gerektiğini söyleyin. BRC'ye laf sokmakla olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk78

    Oldu. Arabayı bakıma götürdüğümüzde de garantili diye para ödemeyelim o zaman bir sürü parça değiştirip. Ne ala memleket. Garantinin anlamı ve kapsamını öğrenmek lazım önce. Kitin parçaları durduk yerde bozulur, üretim hatası olur, adamlar garantiden değiştirir. Size en başta ücretsiz bakım olacağı söylenmemiştir herhalde. Söylendiyse o zaman kızın. Yoksa siz bilgilenmediniz ve bu tür ürünlerde garantinin nasıl işlediğini öğrenmediniz diye adamlara laf etmeye hakkınız yok. Edecekseniz de tüm araba ve lpg üreticilerine laf söyleyin ve bu sistemin değişmesi gerektiğini söyleyin. BRC'ye laf sokmakla olmaz.

    Mesajınızdan anladığım kadarıyla bir BRC çalışanı veya servisi olmalısınız. Ama beş liralık filtre için 50 lira almak ne kadar mantıklı sizce?

    Zaten servisteki fiyat listesi aynen şöyle. Garantili araç bakım 50.00 tl - Garantisiz araç bakım 70.00 tl. Yani burada garantinin hiç mantığı kalmıyor. Ayrıca bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Sadece garantinin geçerli olabilmesi için 10.000 km kontrollerini aksatmamam gerektiğini söylediler.

    Ayrıca garanti belgesini tam incelemedim ama sanırım orada da kontrollerin ücretli olacağı yönünde bir ibare yok.




  • Bos yere acilmis bir konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuventhh
    Mesajınızdan anladığım kadarıyla bir BRC çalışanı veya servisi olmalısınız. Ama beş liralık filtre için 50 lira almak ne kadar mantıklı sizce?

    Zaten servisteki fiyat listesi aynen şöyle. Garantili araç bakım 50.00 tl - Garantisiz araç bakım 70.00 tl. Yani burada garantinin hiç mantığı kalmıyor. Ayrıca bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Sadece garantinin geçerli olabilmesi için 10.000 km kontrollerini aksatmamam gerektiğini söylediler.

    Ayrıca garanti belgesini tam incelemedim ama sanırım orada da kontrollerin ücretli olacağı yönünde bir ibare yok.

    Hayır, BRC çalışanı değilim. Milli Eğitim'de memur olarak çalışıyorum. Eylül ayında Honda Civic aldığımda anlaşmalı olduğu için BRC taktırmıştım ve taktırdığımdan beri çok memnunum. Garanti aynen araba bakımlarında olduğu gibi işliyor. Geçerli olabilmesi için bakımları aksatmamak gerekiyor ve ücret alıyorlar. Aynı araba bakımlarında olduğu gibi. (Arabanız olduğunu tahmin ediyorum.) Taktırdığım gün bunu anlattı ustam ve bakımların da 70 tl olduğunu söyledi. Bu olay, hele arabası olan biri için nasıl şaşırtıcı ve isyan ettirici oluyor ve daha da garibi garanti kısmına laf ettiriyor, ben anlayamadım. Anlayan varsa beri gelsin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MSI Garanti Servisine Dikkat!
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Herkese Merhaba ;

    Konuda bahsi geçen firma muhtemelen benim kendi firmam ÖZENÇLER OTOGAZ . Özençler Otogaz kimdir ?

    *1998 yılından bu yana lpg dönüşüm sektöründe olan ve aynı telefon numarasını kullanan bir firma
    *BRC Bölge Bayisi
    *Son 5 Yılın en çok BRC satış -montaj yapan ilk 3 firmadan birisi
    *2A Mühendislik tarafından müşteri şikayeti almayan firmalardan
    *BRC Eğitim ve teknik destek merkezi
    *12 Sigortalı, eğitimli Personeli ile müşteri memnuniyetini ön planda tutmak için sürekli kendisini yenilemeye çalışan bir lpg dönüşüm servisi
    *Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırmak için TÜRKİYE'NİN EN MODERN LPG Dönüşüm Servisini yakında açmayı planlayan bir lpg dönüşüm firması
    *Gerek forum ortamında gerekse kendi servisinde , kendi montajı OLMAYAN Türkiye'nin farklı yerlerinden gelen sorunlu lpg kullanıcılarına hizmet etmek için çalışan bir firma.

    Bu liste uzayabilir peki ÖZENÇLER OTOGAZ 10.000 KM bakımına gelen müşterisine ne yapmış ?

    Aracındaki lpg sisteminin sorunsuz çalışabilmesi , müşterinin ilerleyen dönemde sorun yaşamaması ve lpg sisteminin garantisinin devamı için periodik bakımının yapılmasının zorunlu olduğunu belirtmiş , bu işlemlerin ;
    *LPG gaz ve su hortumlarının kontrolü
    *Gaz sızdırmazlık kontrolü
    *Filitre değişimi
    *LPG yol ayarı olduğunu ve bu işlemin 50 TL bedel karşılığında yapılması gerektiğini müşterisine belirtmiş , müşterisinin onayını almış ve bakım işlemini gerçekleştirip servis formu düzenleyip müşterisine teslim etmiş. Ve müşterisi de bu durumu 2A MÜhendisliğe şikayet etmiş . Durumu kamuoyunun taktirine bırakıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozenclerotogaz -- 14 Mayıs 2014; 10:15:04 >




  • Bildiğim kadarıyla ilk 1000 km bakımı (o da sadece kontrol) ücretsiz olabiliyor. Periyodik bakıma götürülen her araçtan gerek işçilik gerekse parça maliyeti adı altında ücret alınması gayet normaldir. Bu sadece LPG li araçlara mahsus birşey değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuventhh T kullanıcısına yanıt
    Bakımlar ücretsiz olmaz,

    bu sadece Lpg için değil her türlü bakım için geçerlidir..

    sadece sıfır aracın ilk 1000KM bakımı ücretsizdir, zaten onda da herhangi bir sarf-parça değişimi yapılmıyor.

    ücretsiz olmayacağını araç kullanan herkes bilir, bu firmalar amme hizmeti vermiyorlar ki; işçisi var, kirası var, vergisi var, var da var...

    haa şunu derseniz tartışılabilir, 3-5 tl lik bir filtre değişimi ve kontrol için 50 TL fazla değil mi? O konuda haklı olabilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Bakımlar ücretsiz olmaz,

    bu sadece Lpg için değil her türlü bakım için geçerlidir..

    sadece sıfır aracın ilk 1000KM bakımı ücretsizdir, zaten onda da herhangi bir sarf-parça değişimi yapılmıyor.

    ücretsiz olmayacağını araç kullanan herkes bilir, bu firmalar amme hizmeti vermiyorlar ki; işçisi var, kirası var, vergisi var, var da var...

    haa şunu derseniz tartışılabilir, 3-5 tl lik bir filtre değişimi ve kontrol için 50 TL fazla değil mi? O konuda haklı olabilirsiniz...


    Hocam benim değinmek istediğim nokta da bu zaten.

    5 tl lik filtre ve basit kontroller için alınan 50.00 tl nin fazla olması,

    Yapılacak kontrollerin ücretli olacağına dair önceden bilgilendirilme yapılmaması,

    Tabiki de en önemlisi BRC ' genel merkezindeki görevlinin telefonu yüzüme kapatması. Böyle saygısız bir davranış olabilir mi ? Sanki ben adamdan sadaka istiyorum da teli yüzüme kapatıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuventhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Bakımlar ücretsiz olmaz,

    bu sadece Lpg için değil her türlü bakım için geçerlidir..

    sadece sıfır aracın ilk 1000KM bakımı ücretsizdir, zaten onda da herhangi bir sarf-parça değişimi yapılmıyor.

    ücretsiz olmayacağını araç kullanan herkes bilir, bu firmalar amme hizmeti vermiyorlar ki; işçisi var, kirası var, vergisi var, var da var...

    haa şunu derseniz tartışılabilir, 3-5 tl lik bir filtre değişimi ve kontrol için 50 TL fazla değil mi? O konuda haklı olabilirsiniz...


    Hocam benim değinmek istediğim nokta da bu zaten.

    5 tl lik filtre ve basit kontroller için alınan 50.00 tl nin fazla olması,

    Yapılacak kontrollerin ücretli olacağına dair önceden bilgilendirilme yapılmaması,

    Tabiki de en önemlisi BRC ' genel merkezindeki görevlinin telefonu yüzüme kapatması. Böyle saygısız bir davranış olabilir mi ? Sanki ben adamdan sadaka istiyorum da teli yüzüme kapatıyor.

    Beyefendi ;

    1. Tüm müşterilerimize bakım öncesi yapılacak işlemler ve ücreti hakkında kesinlikle bilgi veriyoruz , oturduğunuz masada , müşteri bekleme odasında periodik bakımda nelerin yapılacağı ve kaç TL olduğu yazmakta ki siz yukarıdaki mesajınızda garantili araç bakımı ile garantisi dolan aracın bakım ücretlerinin farklı olduğunu kendiniz belirttiniz , ki bilgiler bahsettiğim yazıda mevcut

    2. Bakım 5 TL lik filitreden ve basit kontrollerden ibaret değil ki bu kadar basit olsa araç sahipleri bu bakımları kendileri yapabilir.O basit dediğiniz ve küçümsediğiniz kontrollerde ;
    * Maaşlı , sigortalı ,yıllardır lpg sektöründe çalışan personelimiz tarafından yapılıyor
    * Sızdırmazlık testlerinde RIDGID MİC-100 elektronik gaz dedektör cihazları kullanıyoruz . Maliyeti 1.500 TL ( Her yıl yenilenir)
    * Yol ayarınızı AEB EOBD Cihazı ile yapıyoruz . Maliyeti 1.000 TL ( Her yıl en az 2 adet alınır)
    * Piyasadan temin edilen 5 TL lik filitre değil Distibütör firmamızdan aldığımız kağıt kalitesi ve standartı farklı olan filitreler kullanırız.
    * Bunların dışında sayabileceğimiz bir çok maliyet kalemleri var .

    3. İstanbul merkezdeki görevlinin telefonu yüzünüze kapatmayıp telefon hattının düştüğünü de hesaba katmanızı tevsiye ederim , aranan numara gözükmediği için tekrar dönüş yapılmamıştır , keşke tekrar arasaydınız.

    4. Son olarak servisimize bir sonraki bakım için şayet gelirseniz lütfen kendinizi tanıtın , sizi şahsen tanımak istiyorum!!!



     BRC ' nin Garantisine Güvenmeyin !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuventhh

    Aracıma Brc yetkili servisinden Garantili lpg kiti taktırdım ancak pişman oldum. Çünkü lafta kit garantiliydi ve garanti koşullarının geçerli olması için de aracın her 10.000 km de bir servise kontrole girmesi gerekiyordu.Ancak asıl iş bundan sonra başlıyor.

    İlk 10.000 km kontrolü için servise gittiğimde 50.00 tl kontrol ücreti istediler.

    Bende lpg kitinin garanti kapsamında ve istenilen ücretin yersiz olduğunu servis görevlisine belirttim ancak görevli ücret listesini göstererek mecbur olduğumu söyledi.

    Neyse ücreti vererek kontrolü yaptırdım bu sırada BRC genel merkezini aradım oradaki görevliye durumu anlattım ancak sistemlerinin böyle olduğunu söyledi ve hiç dinlemeden ve dikkate almadan teli suratıma kapattı.

    Aldığımız ürünün garantisine dikkat etmemizdeki amaçı herhangi bir arıza durumunda zor durumda kalmamaktır. Ayrıca belirli sürede kontrolü zorunlu tutan siz siniz ve birde üzerine ücret istiyorsunuz daha ne diyeyim.

    Brc firmasının ne kadar kaliteli ( ? ) bir firma olduğunu bu sayede gayet güzel anladım ve sizlerle de paylaşmak istedim.



    Maalesef yanlış düşünüyorsunuz.
    Sıfır km bir araç alıyorsunuz, 3 yıl garantisi var. O zaman 3 yıl boyunca bakımlarını ücretsiz mi yapmalı servis? Sizinki de aynı olay.
    Ha şunu diyebilirsiniz. 50,00 TL bakım ücreti pahalıdır. Ona eyvallah. Ama serbest piyasada isteyen isteidiği ücreti istiyor maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erAn_ -- 16 Mayıs 2014; 13:43:58 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.