Şimdi Ara

[b]BRC SQUENT MY 07[/b]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Artık BRC Squent 24 yerine BRC SQUENT MY 07 takıyorlarmış. Fast'e göre fiyatı daha ucuz. Artık Squent 24 üretilmiyormuş. Aracına BRC MY 07 taktıran var mı? Düşünceleri ne?



  • ÇOK İLGİNÇ 24 SON VERSİYONDU HER HALDE YANLIŞ BİLGİ
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Artık BRC Squent 24 yerine BRC SQUENT MY 07 takıyorlarmış. Fast'e göre fiyatı daha ucuz. Artık Squent 24 üretilmiyormuş. Aracına BRC MY 07 taktıran var mı? Düşünceleri ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    ÇOK İLGİNÇ 24 SON VERSİYONDU HER HALDE YANLIŞ BİLGİ
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Artık BRC Squent 24 yerine BRC SQUENT MY 07 takıyorlarmış. Fast'e göre fiyatı daha ucuz. Artık Squent 24 üretilmiyormuş. Aracına BRC MY 07 taktıran var mı? Düşünceleri ne?
    BRC my 07'yi ben de duydum. Hem de Erzurum'da....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anterior1

    BRC my 07'yi ben de duydum. Hem de Erzurum'da....

    Alıntıları Göster
    ben 1 ay önce taktırdım 1550 ytl peşin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal55b

    ben 1 ay önce taktırdım 1550 ytl peşin

    Alıntıları Göster
    SEQUENT MY 07, Sequent24'ün biraz daha geliştirilmiş bir modeli, regülatörü falan farklı, apayrı bir model değil yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    SEQUENT MY 07, Sequent24'ün biraz daha geliştirilmiş bir modeli, regülatörü falan farklı, apayrı bir model değil yani.

    Alıntıları Göster
    Daha geliştirilmiş modeliyse niye BRC Fast modelinden daha ucuz anlamadım. Şuan söylenen fiyat şu: BRC Fast 1600.-YTL BRC My 07 - 1500 YTL. Hatta peşin olursa 1400.-YTL diyen yer bile var. Arkadaşlar benim önceleri polom vardı. "Abi sıralı sistemi boşver normal taktır, hiç bir şey olmaz dediler." Bir hafta geçmeden manifold patladı. Yerine ikinci el manifold buldum ve Ankara'da Dağ-Cey diye bir yere BRC sıralı sistem taktırdım. Fakat takan yerin kötü işçiliğinden midir yoksa manifoldun ikinci el olmasından mıdır nedir bi türlü ayar tutmadı. Özellikle kalkışlarda araba çok vurgu yapıyordu. Gaza iyi yüklenmezsen stop ediyordu.

    Şimdi Bora var bende. Ona da LPG taktıracam. BRC'de kesin karar kıldım gibi. Fakat bir kez ağzım yandığı için çok korkuyorum. Yarın muhtemelen Ostimde Üstün Otogaz diye bir yere taktıracam. (Kayın pederim Opel Merivasına orada taktırdı ve çok memnun kaldı)Ama yine de tırsıyorum. Çünkü bir kez deldiler mi manifoldu kız gibi bi daha eski haline getirmek mümkün değil. Bu iş biraz da şans işi sanırım. Bence takılan yer değil takan ustanın marifeti önemli olan. İşçilik iyi ve temiz ise sorun olmuyor genelde. Elbette manifoldun ne şekilde delindiği, nereden delindiği gibi konular da çok önemli. Taktırdıktan sonra tecrübelerimi buradan sizlerle paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitkacar

    Daha geliştirilmiş modeliyse niye BRC Fast modelinden daha ucuz anlamadım. Şuan söylenen fiyat şu: BRC Fast 1600.-YTL BRC My 07 - 1500 YTL. Hatta peşin olursa 1400.-YTL diyen yer bile var. Arkadaşlar benim önceleri polom vardı. "Abi sıralı sistemi boşver normal taktır, hiç bir şey olmaz dediler." Bir hafta geçmeden manifold patladı. Yerine ikinci el manifold buldum ve Ankara'da Dağ-Cey diye bir yere BRC sıralı sistem taktırdım. Fakat takan yerin kötü işçiliğinden midir yoksa manifoldun ikinci el olmasından mıdır nedir bi türlü ayar tutmadı. Özellikle kalkışlarda araba çok vurgu yapıyordu. Gaza iyi yüklenmezsen stop ediyordu.

    Şimdi Bora var bende. Ona da LPG taktıracam. BRC'de kesin karar kıldım gibi. Fakat bir kez ağzım yandığı için çok korkuyorum. Yarın muhtemelen Ostimde Üstün Otogaz diye bir yere taktıracam. (Kayın pederim Opel Merivasına orada taktırdı ve çok memnun kaldı)Ama yine de tırsıyorum. Çünkü bir kez deldiler mi manifoldu kız gibi bi daha eski haline getirmek mümkün değil. Bu iş biraz da şans işi sanırım. Bence takılan yer değil takan ustanın marifeti önemli olan. İşçilik iyi ve temiz ise sorun olmuyor genelde. Elbette manifoldun ne şekilde delindiği, nereden delindiği gibi konular da çok önemli. Taktırdıktan sonra tecrübelerimi buradan sizlerle paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    Herşeyin çözümü vardır rahat olun.

    Ama şunu anlamakta zorluk çekiyorum tabiki teknoloji gelişiyor ancak aynı program gelişmeli model gelişmemeli fark neki işlem hep aynı model değişirse insanların kafası karışır . Şimdiye kadar kullandığımız sorunlumuydu demezlermi? yenisi iyi demek ne demek.

    Saygılarımla


    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Daha geliştirilmiş modeliyse niye BRC Fast modelinden daha ucuz anlamadım. Şuan söylenen fiyat şu: BRC Fast 1600.-YTL BRC My 07 - 1500 YTL. Hatta peşin olursa 1400.-YTL diyen yer bile var. Arkadaşlar benim önceleri polom vardı. "Abi sıralı sistemi boşver normal taktır, hiç bir şey olmaz dediler." Bir hafta geçmeden manifold patladı. Yerine ikinci el manifold buldum ve Ankara'da Dağ-Cey diye bir yere BRC sıralı sistem taktırdım. Fakat takan yerin kötü işçiliğinden midir yoksa manifoldun ikinci el olmasından mıdır nedir bi türlü ayar tutmadı. Özellikle kalkışlarda araba çok vurgu yapıyordu. Gaza iyi yüklenmezsen stop ediyordu.

    Şimdi Bora var bende. Ona da LPG taktıracam. BRC'de kesin karar kıldım gibi. Fakat bir kez ağzım yandığı için çok korkuyorum. Yarın muhtemelen Ostimde Üstün Otogaz diye bir yere taktıracam. (Kayın pederim Opel Merivasına orada taktırdı ve çok memnun kaldı)Ama yine de tırsıyorum. Çünkü bir kez deldiler mi manifoldu kız gibi bi daha eski haline getirmek mümkün değil. Bu iş biraz da şans işi sanırım. Bence takılan yer değil takan ustanın marifeti önemli olan. İşçilik iyi ve temiz ise sorun olmuyor genelde. Elbette manifoldun ne şekilde delindiği, nereden delindiği gibi konular da çok önemli. Taktırdıktan sonra tecrübelerimi buradan sizlerle paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Herşeyin çözümü vardır rahat olun.

    Ama şunu anlamakta zorluk çekiyorum tabiki teknoloji gelişiyor ancak aynı program gelişmeli model gelişmemeli fark neki işlem hep aynı model değişirse insanların kafası karışır . Şimdiye kadar kullandığımız sorunlumuydu demezlermi? yenisi iyi demek ne demek.

    Saygılarımla


    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Daha geliştirilmiş modeliyse niye BRC Fast modelinden daha ucuz anlamadım. Şuan söylenen fiyat şu: BRC Fast 1600.-YTL BRC My 07 - 1500 YTL. Hatta peşin olursa 1400.-YTL diyen yer bile var. Arkadaşlar benim önceleri polom vardı. "Abi sıralı sistemi boşver normal taktır, hiç bir şey olmaz dediler." Bir hafta geçmeden manifold patladı. Yerine ikinci el manifold buldum ve Ankara'da Dağ-Cey diye bir yere BRC sıralı sistem taktırdım. Fakat takan yerin kötü işçiliğinden midir yoksa manifoldun ikinci el olmasından mıdır nedir bi türlü ayar tutmadı. Özellikle kalkışlarda araba çok vurgu yapıyordu. Gaza iyi yüklenmezsen stop ediyordu.

    Şimdi Bora var bende. Ona da LPG taktıracam. BRC'de kesin karar kıldım gibi. Fakat bir kez ağzım yandığı için çok korkuyorum. Yarın muhtemelen Ostimde Üstün Otogaz diye bir yere taktıracam. (Kayın pederim Opel Merivasına orada taktırdı ve çok memnun kaldı)Ama yine de tırsıyorum. Çünkü bir kez deldiler mi manifoldu kız gibi bi daha eski haline getirmek mümkün değil. Bu iş biraz da şans işi sanırım. Bence takılan yer değil takan ustanın marifeti önemli olan. İşçilik iyi ve temiz ise sorun olmuyor genelde. Elbette manifoldun ne şekilde delindiği, nereden delindiği gibi konular da çok önemli. Taktırdıktan sonra tecrübelerimi buradan sizlerle paylaşırım.


    Alıntıları Göster
    Dünya değişiyor, teknoloji başdöndürücü bir hızla ilerliyor. Bu değişime ayak uyduranlar kalacak, uyduramayanlar gidecek. Her yıl otomobiller modellerle teknolojilerle geliyor, eskisini alan benimkinde ne vardı? Niye yeni model çıkardınız diye sorarsa biraz saçma olmaz mı? Kendini yenileyemeyenlerin durumu zor saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhannn

    Dünya değişiyor, teknoloji başdöndürücü bir hızla ilerliyor. Bu değişime ayak uyduranlar kalacak, uyduramayanlar gidecek. Her yıl otomobiller modellerle teknolojilerle geliyor, eskisini alan benimkinde ne vardı? Niye yeni model çıkardınız diye sorarsa biraz saçma olmaz mı? Kendini yenileyemeyenlerin durumu zor saygılar

    Alıntıları Göster
    BRC Sequent24 MY-07 deki yenilikler;
    1-Isıtma kapasitesi artırılmış buharlaştırıcı
    2-Daha şık tasarlanmış dokunmatik lpg göstergesi
    3-Daha gelişmiş ECU
    4-Daha gelişmiş lpg proğramı (Tip-in Tip-out menüleri sürüş konforu için)
    5-Proğramcıya kolaylık sağlayan özellikler
    6-Daha gelişmiş benzinden lpg geçiş seçenekleri
    7-Test amaçlı aracın iki silindirini lpg de iki silindirini benzinde çalıştırabilme
    8-Daha basit enjektör bağlantısı saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhannn

    BRC Sequent24 MY-07 deki yenilikler;
    1-Isıtma kapasitesi artırılmış buharlaştırıcı
    2-Daha şık tasarlanmış dokunmatik lpg göstergesi
    3-Daha gelişmiş ECU
    4-Daha gelişmiş lpg proğramı (Tip-in Tip-out menüleri sürüş konforu için)
    5-Proğramcıya kolaylık sağlayan özellikler
    6-Daha gelişmiş benzinden lpg geçiş seçenekleri
    7-Test amaçlı aracın iki silindirini lpg de iki silindirini benzinde çalıştırabilme
    8-Daha basit enjektör bağlantısı saygılar

    Alıntıları Göster
    MY 07. BRC nin son modelidir.
    mükemmel ve sorunsuz...
    Sakarya ve civar iller için;




  • BRC SEQUENT 24 MY-07 MODELİ EN SON VERSİYONDUR. 2A MÜHENDİSLİĞİN WEB SİTESİNDEN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Artık BRC Squent 24 yerine BRC SQUENT MY 07 takıyorlarmış. Fast'e göre fiyatı daha ucuz. Artık Squent 24 üretilmiyormuş. Aracına BRC MY 07 taktıran var mı? Düşünceleri ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekicbilek

    BRC SEQUENT 24 MY-07 MODELİ EN SON VERSİYONDUR. 2A MÜHENDİSLİĞİN WEB SİTESİNDEN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Artık BRC Squent 24 yerine BRC SQUENT MY 07 takıyorlarmış. Fast'e göre fiyatı daha ucuz. Artık Squent 24 üretilmiyormuş. Aracına BRC MY 07 taktıran var mı? Düşünceleri ne?
    sonuçta 24. fastin yanından geçmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    sonuçta 24. fastin yanından geçmez

    Alıntıları Göster
    bizim arkadaşın boraya taktılar

    ama araba ilk marşta almıyor

    2.marşta almaya başladı artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bizim arkadaşın boraya taktılar

    ama araba ilk marşta almıyor

    2.marşta almaya başladı artık

    Alıntıları Göster
    Ben de taktıralı 1 hafta oldu Boraya. Genelde memnunum. Ancak bazen devir göstergesi bi inip bi çıkıyor. Yani bazen kırmızı ışıkta beklerken (boşta iken)sabit durmuyor. Ama kesinlikle stop etmedi bu güne kadar. O sabit durmama olayını da her zaman yapmıyor. Taktırdığım yere götürdüm. Tek bir sebebi olabilir o da boğaz kelebeği pislenmiştir dediler. Pazartesi ona baktıracam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    bizim arkadaşın boraya taktılar

    ama araba ilk marşta almıyor

    2.marşta almaya başladı artık



    Bu hadise sanırım bende de oluyor. Mesela sabahları arabayı çalıştırırken şak diye çalışıyor. Marşa 1 saniye basmam yetiyor. Gün boyu arabayı hiç kullanmazsam akşam iş çıkışı da çok rahat çalışıyor. Ancak araba bir kez ısındımı ve tüpe geçtimi bundan sonra durdurup tekrar çalıştırdığımda iki üç saniye marşa basmam gerekiyor. Bunun sebebi tüp mü tam emin değilim. Acaba bir kez araba durunca borularda LPG kalıyor da onun için mi zor çalışıyor diye geliyor aklıma. Taktırdığım yere sordum. Alakası yoktur dediler. Fakat tüpü taktırmadan önce kontağı çevirmemle arabanın çalışması bir oluyordu. Şimdi yalnızca sabahları ilk çalıştırdığımda öyle oluyor. Isındıktan sonra tekrar çalıştırdığımda araba, daha doğrusu motor iyi bi sallanıyor (marşa basarken).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitkacar

    Ben de taktıralı 1 hafta oldu Boraya. Genelde memnunum. Ancak bazen devir göstergesi bi inip bi çıkıyor. Yani bazen kırmızı ışıkta beklerken (boşta iken)sabit durmuyor. Ama kesinlikle stop etmedi bu güne kadar. O sabit durmama olayını da her zaman yapmıyor. Taktırdığım yere götürdüm. Tek bir sebebi olabilir o da boğaz kelebeği pislenmiştir dediler. Pazartesi ona baktıracam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    bizim arkadaşın boraya taktılar

    ama araba ilk marşta almıyor

    2.marşta almaya başladı artık



    Bu hadise sanırım bende de oluyor. Mesela sabahları arabayı çalıştırırken şak diye çalışıyor. Marşa 1 saniye basmam yetiyor. Gün boyu arabayı hiç kullanmazsam akşam iş çıkışı da çok rahat çalışıyor. Ancak araba bir kez ısındımı ve tüpe geçtimi bundan sonra durdurup tekrar çalıştırdığımda iki üç saniye marşa basmam gerekiyor. Bunun sebebi tüp mü tam emin değilim. Acaba bir kez araba durunca borularda LPG kalıyor da onun için mi zor çalışıyor diye geliyor aklıma. Taktırdığım yere sordum. Alakası yoktur dediler. Fakat tüpü taktırmadan önce kontağı çevirmemle arabanın çalışması bir oluyordu. Şimdi yalnızca sabahları ilk çalıştırdığımda öyle oluyor. Isındıktan sonra tekrar çalıştırdığımda araba, daha doğrusu motor iyi bi sallanıyor (marşa basarken).

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darling3434

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    bende yakıt tüketimi benzindekinin tam 1,2 katı çıktı.
    rolantide dalgalanma çok hafif var ama
    yigitkacar bey deki gibi degil videoda 2-3-4 birim dalgalanma olduğu görülüyor. benim aracımda bu dalgalanmayı görebilmek için dikkatlı bakmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitkacar

    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım görüntüleri inceledim kim ne derse desin sizin aracın lpg ayarı bozuk.Gaz kelebeğinin kirli olması o sorunu yapar ama o kadarını değil,eğer o kadar çok oynatıyorsa benzinde de azda olsa yapması lazım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağrıbey

    Arkadaşım görüntüleri inceledim kim ne derse desin sizin aracın lpg ayarı bozuk.Gaz kelebeğinin kirli olması o sorunu yapar ama o kadarını değil,eğer o kadar çok oynatıyorsa benzinde de azda olsa yapması lazım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU


    Bu normal değil, bir sorun var. Benim arabada da LPG arasıra rölantide devrin düştüğü oluyor ama bir kez biraz düşüyor sonra hemen normale dönüyor ve normal rölantide devam ediyor, böyle devamlı iniş çıkış yok. Çoğu zaman rölantide iniş, çıkış, titreme sorunu yok.

    Motorun hava emişinde bir problem, yeterince hava alamama olabilir, Ateşlemede de bir problem olma ihtimali var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Arkadaşlar. Motor devir göstergesini videoya çektim ve youtube a koydum. Lütfen izleyin... Gaz pedalına en ufak dokunmadığım halde ibrenin nasıl yukarı aşağı oynadığını göreceksiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KlOw1Nw27cU


    Bu normal değil, bir sorun var. Benim arabada da LPG arasıra rölantide devrin düştüğü oluyor ama bir kez biraz düşüyor sonra hemen normale dönüyor ve normal rölantide devam ediyor, böyle devamlı iniş çıkış yok. Çoğu zaman rölantide iniş, çıkış, titreme sorunu yok.

    Motorun hava emişinde bir problem, yeterince hava alamama olabilir, Ateşlemede de bir problem olma ihtimali var.

    Alıntıları Göster
    Hava filtresini yeni değiştirdim. Bujileri de kontrol ettirdim. İyi dediler. Zaten bunlarda platin buji oluyormuş. Ömrü en az 50.000 km dediler. Benimki 25.000.km de. Yalnız bu aralar daha seyrek yapmaya başladı. Yavaş yavaş alışıyor mu diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitkacar

    Hava filtresini yeni değiştirdim. Bujileri de kontrol ettirdim. İyi dediler. Zaten bunlarda platin buji oluyormuş. Ömrü en az 50.000 km dediler. Benimki 25.000.km de. Yalnız bu aralar daha seyrek yapmaya başladı. Yavaş yavaş alışıyor mu diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigitkacar

    Hava filtresini yeni değiştirdim. Bujileri de kontrol ettirdim. İyi dediler. Zaten bunlarda platin buji oluyormuş. Ömrü en az 50.000 km dediler. Benimki 25.000.km de. Yalnız bu aralar daha seyrek yapmaya başladı. Yavaş yavaş alışıyor mu diye düşünüyorum.


    Sayın kaçar, yaşadığınız bu sorunu LPG sistemini taktırdıktan 15 gün sonra ben de aracımda yaşamaya başladım.. Sorunu görüntülemişsiniz, çok güzel olmuş.. Aynısı. Hatta o rolanti dengelenmesi sırasında gaza basarsanız ilk bir iki saniye aracınız gazı almayacak tıkanacaktır.. Yani sorun aynı.. Peki çözümü nedir?

    Şimdi aracınızda sorun olmadığını anlamanız için 3-4 gün aracınıza sadece benzinde binin. Biraz da km yapın.. Öncelikle ilk çalıştırmada ya da daha sonraki çalıştırmalarda rolantinin düzenli olduğunu göreceksiniz. Yani sorun kalmayacak.. Demekki sorun LPG deymiş diyeceksiniz..

    Araba halen daha benzinde iken aracınızı LPG montajı yaptırdığınız yere götürün ve sorununuzu ısrarla üstüne basa basa (anlamaları açısından) anlatınız. Hatta LPG taktırdığınız markanın merkezini aramalarını, onlardan yardım istemelerini hatta internetten bağlanarak sizin aracınıza ait verilerini görmelerini sağlayınız (ama bu merkezi arama olayını büyük ihtimal kabul etmeyeceklerdir) Hatta LPG merkezine bi mail bile atabilirsiniz, yardımcı olsunlar. Sorununuz anlattıktan sonra güzelce ve itinayla ayar yapılması gerekir..Umarım ayarı iyi yaparlar. Bu iş biraz da şans işi..

    Benim sorunum şu an için çözüldü.. Ayar yaptıralı 2-3 ay oldu.. Şu ana kadar rolanti bozukluğundan eser yok. Tek basışta da alıyor.. Önemli olan ayar.. Ayarı bulana kadar umarım sizin ayarınız bozulmaz..

    Sistem: BRC sequent 24,
    Araç: 99 Vectra 1.6 gl




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.