Şimdi Ara

Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.121
Cevap
117
Favori
170.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42


    quote:

    Orijinalden alıntı: wellwet

    E-Control'ün yeni versiyonu çıkmış, şimdi indiriyorum...

    Contros'un versiyonu v10003

    Galiba Samsung cihazlar için çıkmış
    Apple da tık yok

    Aynen. Appleda guncelleme basvurusu uzun suruyormus. Haftaya ancak gelir guncelleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akemals42 kullanıcısına yanıt
    Evet hepsini Türkiyeden aldım,

    3 SP de var bende, SP-CC, SP-Mini, SP2
    SP2 v26
    SP-Mini v100018
    SP-CC v10003

    Serverları ayırdılar artık. Uygulamadan TR yi seçmezseniz hem güncelleme hemde mobil kontrol sıkıntı oluyor dediğiniz gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    Evet hepsini Türkiyeden aldım,

    3 SP de var bende, SP-CC, SP-Mini, SP2
    SP2 v26
    SP-Mini v100018
    SP-CC v10003

    Serverları ayırdılar artık. Uygulamadan TR yi seçmezseniz hem güncelleme hemde mobil kontrol sıkıntı oluyor dediğiniz gibi.

    benim uygulamada tr ve spmini seninkiyle aynı versiyon ama access pointe bağlandığımdan dışarıdan yönetemiyorum.
    işin garibi bu sıkıntılar rm pro ve s1c de yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    Evet hepsini Türkiyeden aldım,

    3 SP de var bende, SP-CC, SP-Mini, SP2
    SP2 v26
    SP-Mini v100018
    SP-CC v10003

    Serverları ayırdılar artık. Uygulamadan TR yi seçmezseniz hem güncelleme hemde mobil kontrol sıkıntı oluyor dediğiniz gibi.

    kardeş
    bunlar türkiyede pahalı değil mi ?
    yoksa sana özel bir kampanya mı yaptılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    kardeş
    bunlar türkiyede pahalı değil mi ?
    yoksa sana özel bir kampanya mı yaptılar

    Toplu alınca bir miktar iskonto yaptılar evet. Ayrıca elektronik cihaz her zaman bozulma risk var. Çin'den alsam bozulunca ne yapıcam ? Biblo niyetine ofisimde masaya mı koyayım ?
    bu tarz ürünleri faturalı muhattap bulduğum yerden alma taraftarıyım ben, yoksa almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    kardeş
    bunlar türkiyede pahalı değil mi ?
    yoksa sana özel bir kampanya mı yaptılar

    Toplu alınca bir miktar iskonto yaptılar evet. Ayrıca elektronik cihaz her zaman bozulma risk var. Çin'den alsam bozulunca ne yapıcam ? Biblo niyetine ofisimde masaya mı koyayım ?
    bu tarz ürünleri faturalı muhattap bulduğum yerden alma taraftarıyım ben, yoksa almam.

    kardeş
    elektronik eşyalarda tek geçerli durum var o da şanslı olma durumu.
    garantili olması bir nebze de olsa şansı artırıyor ama..

    mesela bir arkadaş garantili telefon aldı, 2-3 kere gönderdi kullanıcı hatası vs dediler geri gönderdiler.
    başka bir arkadaş ta pasaport kayıtlı aldı sorunsuz kullanıyor.

    yalnız şu da var çinde 75-100tl ye satılan bir cihazın, sırf garantili diye türkiye de 2-3 katına satılması normal değil diye düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    kardeş
    elektronik eşyalarda tek geçerli durum var o da şanslı olma durumu.
    garantili olması bir nebze de olsa şansı artırıyor ama..

    mesela bir arkadaş garantili telefon aldı, 2-3 kere gönderdi kullanıcı hatası vs dediler geri gönderdiler.
    başka bir arkadaş ta pasaport kayıtlı aldı sorunsuz kullanıyor.

    yalnız şu da var çinde 75-100tl ye satılan bir cihazın, sırf garantili diye türkiye de 2-3 katına satılması normal değil diye düşünüyorum..


    Şans diye bir şey yok, bilinçli alışveriş ve hakkını arama diye bir şey var.
    Vatandan aldığım İphone 5 i 2 kere sıfırıyla değiştirdiler, garantisi bitmek üzereyken üstelik. Başta kullanıcı hatası dediler, hiç uzatmadım mahkemeye başvurucağımı onlara inandırdım ve yenisini aldım. Çünkü ben o cihaza o kadar para veriyorsam hakkımı sonuna kadar ararım. Arkadaşınız hakkını arayamamış, ona tavsiyem önce tüketici hakları mahkemesi ardından normal mahkemeye başvurmasını öneririm. Çok defa olumlu sonuçlar aldım bir çok üründen.

    2-3 kat olayı ise. Çinden alsam 38 dolar civarı RM örnek olarak. yani kargosuz 110 lira civarı. Faturalı TR cihazı 195 TL. Şimdi bu adamlar illaki toplu alıp belli indirimlerle alıyorlar ama ithalattan anlarmısınız bilmiyorum ama RM gibi ürünlerde ötv bile var. Ordan aldığı paranın aynısına buraya sokmuyor. vergisi gümrüğü derken bu fiyat artıyor ve satarken de fatura kesiyor hoooppp gelir vergisi ıvır zıvır yine gitti devlete. Eee ben ne zaman arasam ilgilenmek zorunda, bozulsa ücretsiz değiştirmek zorunda, parada kazancak. Ne yapsın 1 liramı kazansın cihaz başına.

    Bende ticaret üzerine çalışıyorum. Adamlar nedir ne değildir bilmem ama bahsettiğiniz kadar uç fiyatlar olmadığını düşünüyorum. Bende çok fazla böyle yorumlar alıyorum müşterilerimden. O yüzden sizin gibi düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    kardeş
    elektronik eşyalarda tek geçerli durum var o da şanslı olma durumu.
    garantili olması bir nebze de olsa şansı artırıyor ama..

    mesela bir arkadaş garantili telefon aldı, 2-3 kere gönderdi kullanıcı hatası vs dediler geri gönderdiler.
    başka bir arkadaş ta pasaport kayıtlı aldı sorunsuz kullanıyor.

    yalnız şu da var çinde 75-100tl ye satılan bir cihazın, sırf garantili diye türkiye de 2-3 katına satılması normal değil diye düşünüyorum..


    Şans diye bir şey yok, bilinçli alışveriş ve hakkını arama diye bir şey var.
    Vatandan aldığım İphone 5 i 2 kere sıfırıyla değiştirdiler, garantisi bitmek üzereyken üstelik. Başta kullanıcı hatası dediler, hiç uzatmadım mahkemeye başvurucağımı onlara inandırdım ve yenisini aldım. Çünkü ben o cihaza o kadar para veriyorsam hakkımı sonuna kadar ararım. Arkadaşınız hakkını arayamamış, ona tavsiyem önce tüketici hakları mahkemesi ardından normal mahkemeye başvurmasını öneririm. Çok defa olumlu sonuçlar aldım bir çok üründen.

    2-3 kat olayı ise. Çinden alsam 38 dolar civarı RM örnek olarak. yani kargosuz 110 lira civarı. Faturalı TR cihazı 195 TL. Şimdi bu adamlar illaki toplu alıp belli indirimlerle alıyorlar ama ithalattan anlarmısınız bilmiyorum ama RM gibi ürünlerde ötv bile var. Ordan aldığı paranın aynısına buraya sokmuyor. vergisi gümrüğü derken bu fiyat artıyor ve satarken de fatura kesiyor hoooppp gelir vergisi ıvır zıvır yine gitti devlete. Eee ben ne zaman arasam ilgilenmek zorunda, bozulsa ücretsiz değiştirmek zorunda, parada kazancak. Ne yapsın 1 liramı kazansın cihaz başına.

    Bende ticaret üzerine çalışıyorum. Adamlar nedir ne değildir bilmem ama bahsettiğiniz kadar uç fiyatlar olmadığını düşünüyorum. Bende çok fazla böyle yorumlar alıyorum müşterilerimden. O yüzden sizin gibi düşünmüyorum.

    hocam rm pro'yu 38 doların yarısından bile daha ucuza alıyorlar




  • marcelor kullanıcısına yanıt
    İllaki nette olan fiyattan almazlar, boşuna yatırım yapıp bayi olmaz hiç kimse belli iskontolardan almayacaksa.
  • 406SP kullanıcısına yanıt
    Broadlink'in 'de distribütörünün olması çok iyi. Türkiye'de uygulamaları artacak demektir....

    Kimi bizim gibi Çin'den ucuza alır, kimi 2 katına buradan. 406SP'ye katılıyorum, adamlar yurtdışındaki ölücü fiyatlarının 2 katına satmak zorundalar hele böyle oturmamış pazar için. Vergisi, elemanı, stoğu, garantisi... için. Çok giden bir ürün olsa koy stoğuna sürümden kazan. Zamanla aradaki fark azalacaktır.
  • arkadaşlar rm pro kendi kendine gün aşırı mesaj gönderme özelliğini iptal ediyor. nedendir anlamadım. bilgisi olan ya da yaşayan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    kardeş
    elektronik eşyalarda tek geçerli durum var o da şanslı olma durumu.
    garantili olması bir nebze de olsa şansı artırıyor ama..

    mesela bir arkadaş garantili telefon aldı, 2-3 kere gönderdi kullanıcı hatası vs dediler geri gönderdiler.
    başka bir arkadaş ta pasaport kayıtlı aldı sorunsuz kullanıyor.

    yalnız şu da var çinde 75-100tl ye satılan bir cihazın, sırf garantili diye türkiye de 2-3 katına satılması normal değil diye düşünüyorum..


    Şans diye bir şey yok, bilinçli alışveriş ve hakkını arama diye bir şey var.
    Vatandan aldığım İphone 5 i 2 kere sıfırıyla değiştirdiler, garantisi bitmek üzereyken üstelik. Başta kullanıcı hatası dediler, hiç uzatmadım mahkemeye başvurucağımı onlara inandırdım ve yenisini aldım. Çünkü ben o cihaza o kadar para veriyorsam hakkımı sonuna kadar ararım. Arkadaşınız hakkını arayamamış, ona tavsiyem önce tüketici hakları mahkemesi ardından normal mahkemeye başvurmasını öneririm. Çok defa olumlu sonuçlar aldım bir çok üründen.

    2-3 kat olayı ise. Çinden alsam 38 dolar civarı RM örnek olarak. yani kargosuz 110 lira civarı. Faturalı TR cihazı 195 TL. Şimdi bu adamlar illaki toplu alıp belli indirimlerle alıyorlar ama ithalattan anlarmısınız bilmiyorum ama RM gibi ürünlerde ötv bile var. Ordan aldığı paranın aynısına buraya sokmuyor. vergisi gümrüğü derken bu fiyat artıyor ve satarken de fatura kesiyor hoooppp gelir vergisi ıvır zıvır yine gitti devlete. Eee ben ne zaman arasam ilgilenmek zorunda, bozulsa ücretsiz değiştirmek zorunda, parada kazancak. Ne yapsın 1 liramı kazansın cihaz başına.

    Bende ticaret üzerine çalışıyorum. Adamlar nedir ne değildir bilmem ama bahsettiğiniz kadar uç fiyatlar olmadığını düşünüyorum. Bende çok fazla böyle yorumlar alıyorum müşterilerimden. O yüzden sizin gibi düşünmüyorum.

    hak arama konusunda dediklerinize katılıyorum.
    ama öyle tüketici mahkemeleri ve diğer mahkemelere gidip hakkını aramakta kolay değil.
    bir de firma cihazın kullanıcı hatası vs. olduğunu ispat ederse aldığınız telefon parası kadar da mahkemelere para yatırırsınız.
    netice de mahkemeyi kazansanız bile uğraştığınız zaman vs. sizden olumsuz bir durum yaşatır.
    bunları yaşamamak da işin şans kısmı işte.

    ticaret konusunda ne vergiler ne vs var detaylarını bilmiyorum.
    biraz daha makul fiyatlar ile satarsa şu an ki satışından daha fazla satacağını söylemek istiyorum sürece.
    yoksa Türkiye firmasının 1 tl kar etmesi gibi bir bekleyişim yok.
    belki yakında başka firmalar da bu ürünlerin satışına el atar da rekabet ortamı oluşur.
    ayrıca ileride belki firma 2-3 ürün alana kampanyalar yapar o zaman belki düşünülebilir.

    sonuçta öyle ya da böyle hepimiz bu ürünleri kullandığımız için broadlink liyiz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akemals42 -- 18 Aralık 2015; 9:13:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcelor

    quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    Evet hepsini Türkiyeden aldım,

    3 SP de var bende, SP-CC, SP-Mini, SP2
    SP2 v26
    SP-Mini v100018
    SP-CC v10003

    Serverları ayırdılar artık. Uygulamadan TR yi seçmezseniz hem güncelleme hemde mobil kontrol sıkıntı oluyor dediğiniz gibi.

    benim uygulamada tr ve spmini seninkiyle aynı versiyon ama access pointe bağlandığımdan dışarıdan yönetemiyorum.
    işin garibi bu sıkıntılar rm pro ve s1c de yok

    Broadlink benim internete bağlanmaya sp mini ile ilgili bir güncelleme linki yollamış. Bunu yükle diye.
    Benimkisi eski versiyonmuş yeni version v10021 miş
    Akşam eve gidince deniyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42
    hak arama konusunda dediklerinize katılıyorum.
    ama öyle tüketici mahkemeleri ve diğer mahkemelere gidip hakkını aramakta kolay değil.
    bir de firma cihazın kullanıcı hatası vs. olduğunu ispat ederse aldığınız telefon parası kadar da mahkemelere para yatırırsınız.
    netice de mahkemeyi kazansanız bile uğraştığınız zaman vs. sizden olumsuz bir durum yaşatır.
    bunları yaşamamak da işin şans kısmı işte.

    ticaret konusunda ne vergiler ne vs var detaylarını bilmiyorum.
    biraz daha makul fiyatlar ile satarsa şu an ki satışından daha fazla satacağını söylemek istiyorum sürece.
    yoksa Türkiye firmasının 1 tl kar etmesi gibi bir bekleyişim yok.
    belki yakında başka firmalar da bu ürünlerin satışına el atar da rekabet ortamı oluşur.
    ayrıca ileride belki firma 2-3 ürün alana kampanyalar yapar o zaman belki düşünülebilir.

    sonuçta öyle ya da böyle hepimiz bu ürünleri kullandığımız için broadlink liyiz :)

    wellwet arkadaşımızın dediği gibi şuan pazar sirkülasyonu yeni sistem olduğu için fazla olduğunu bende düşünmüyorum.
    Ürün ciddi bir alıcı kitlesine hitap etse, satışı adet bazında fazla olsa o zaman kızmakta haklısınız. Boş zamanınızda ithalat hakkında bilgi amaçlı araştırma yapmanızı tavsiye ederim.

    Kampanya için mail atarak sorun, ben öyle yapıyorum. İstediğim adetleri söylüyorum ve iskonto yapıp yapamacaklarını soruyorum. Belli miktarlar için illaki yaparlar bende olduğu gibi, yada hediye ürün eklerler siparişe. Sonuçta talep etmeden sonucu bilemezsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 406SP -- 18 Aralık 2015; 11:31:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcelor
    Broadlink benim internete bağlanmaya sp mini ile ilgili bir güncelleme linki yollamış. Bunu yükle diye.
    Benimkisi eski versiyonmuş yeni version v10021 miş
    Akşam eve gidince deniyeceğim.

    Nasıl yükleniyor bizimle de paylaşır mısınız?
    Benim versiyonda sizinki ile aynı sorun yaşamıyorum ama güncelleme yerine geldiğimde yeni versiyon var demiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 406SP -- 18 Aralık 2015; 11:29:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    quote:

    Orijinalden alıntı: marcelor
    Broadlink benim internete bağlanmaya sp mini ile ilgili bir güncelleme linki yollamış. Bunu yükle diye.
    Benimkisi eski versiyonmuş yeni version v10021 miş
    Akşam eve gidince deniyeceğim.

    Nasıl yükleniyor bizimle de paylaşır mısınız?
    Benim versiyonda sizinki ile aynı sorun yaşamıyorum ama güncelleme yerine geldiğimde yeni versiyon var demiyor.

    inşallah çalışan cihazınızdan olmassınız :)
    Çünkü linke şimdi baktım test falan yazıyor


    Please kindly note below is firmware version about 10021, you can try to updating,
    >>> Firmware upgrade procedure:

    >>> Click on the device list login equipment,

    >>> Select "Device info",

    >>> Select "Firmware Upgrade"

    >>> Select “Advanced”

    >>> In the text box input the link "http://upgrade.broadlink.com.cn/soft/test/WIFI_SPMINI2-10021-UPDATE-316.bin".

    Note: The upgrade should be in the LAN. And when you updating the firmware version you can't do any operation in the app or the device in 1-2 minutes.




  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Bozulursa da öğrenmiş oluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 406SP

    Bozulursa da öğrenmiş oluruz

    hocam sen zengin birine benziyorsun. deneyip banada haber versen çok iyi olur
  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Linki yazıyorum update diyorum biraz bekleyim "network overtime" uyarısı veriyor.
    Firmware Update kısmına geri geldiğimde yeni update var diyor (önceden yoktu), 07.02.2015 tarihli v29 diye.
    Buna update yap dediğimde cihazı kontrol edebiliyor olmama rağmen cihaz ile aynı ağda olun diye uyarı veriyor.

    Sizin yerinize denedim Sorunu bildirin bakalım ne cevap vericekler.
  • Aynı ağda olmayınca (Aynı WiFi) update etmiyor, mekanda olmanız lazım...
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.