Şimdi Ara

Brother Ürünlerinden Uzak Durun!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    06.06.2012 tarihinde brother 6490 CW A3/Fax/Fotokopi makinamı Balıkesirde yetkilendirilmiş BİLSAM bilgisayara bıraktım.
    İlk hafta hiç kimseye ulaşamadım.
    ikinci hafta yazıcıyla ilgileneceklerini söylediler. Benim ısrarla aramalarım sonucu...
    üçüncü hafta yazıcıyı merkeze (istanbula) gönderdiklerini söylediler.
    dördüncü haftanın içindeyiz ve ne ses var ne de birşey.
    Yazıcım garanti kapsamında diye BROTHER yetkilli servisine verdim. Bulunduğum yerde bir çok servis var. birine baktırıp olmuyorsa gider yenisini alırdım. 24 günden beri çektiğim sıkıntıları dertleri hiç çekmezdim. Yazıcım yok, FAXım yok, Tarayıcım yok, Fotokopim yok... En önemlisi A3 çıktı alamıyorum.
    Sizlere önerim BROTHER alırken iki kere düşünün... Yazıcınıza birşey olursa emin olun kimse ilgilenmiyor...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika



    Öncelikle geçmiş olsun, fakat markayı karalamanız yanlış olur, burada marka değil muhatap olduğunuz servisi v.s tecrübeleriniz doğrultusunda şikayet etmelisiniz.

    Brother ürünlerini kullanıp yıllardır memnun olan kişiler var. dediğim gibi burada mağduriyet markadan değil ilgili servistendir.


    konu içerisinde gerekli düzenlemeleri yapmanız gerekmektedir.
  • Daha önce de Brother yazıcı kullandım çalıştığım yerlerde. sorun yaşamadım.
    kendi ofisime de "sorun yaşamadığım" yazıcıdan aldım. buraya kadar hiç sorun yok. Sorun yazıcının bozulmasıyla başladı. 4 F hatası diye bir hata verdi. Brother ı aradım beni balıkesirdeki yetkili servisine yönlendirdi. yazıcıyı ilgili servise bıraktım. sonra daha önceki mesajımda yaşananlar oldu.
    Ben BROTHER markasına birşey söylemedim.
    Ben BROTHER türkiye yetkili servislerine (bunun içinde Brother Türkiye de var) laf söylüyorum.
    Elektronik üründür bozulabilir, sorun sıkıntı yaratabilir. Ancak 24 günden beri bir yetkili sizin yazıcınızda şu sorun var, şu kadar daha kalacak, sizin moğduriyetinizi gidermek için size şu yazıcıyı verelim tarzında bir geri dönüş olmadı. Garanti şartlarında yazan 15 günde çözülemeyecek sorunlardan dolayı aynı özelliklere sahip bir ürün tüketiciye verilir şeklinde bir ifade olmasına rağmen ben 24 günden beri bütünleşik üründen dolayı (FAX, A3 yazıcı, Tarayıcı) ciddi sıkıntılar çekiyorum.
    Brother ürünü alacak arkadaşlar servislerinin durumunu bilmesi gerekir diye bu mesajı yazıyorum. Durumu bilsinler ki ona göre bir B planları olsun. Ya da BROTHER dan uzak dursunlar...
    Benim amacım karalama felan değil. Amacım forumda Brother kullanan arkadaşları uyarmak...
    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Daha önce de Brother yazıcı kullandım çalıştığım yerlerde. sorun yaşamadım.
    kendi ofisime de "sorun yaşamadığım" yazıcıdan aldım. buraya kadar hiç sorun yok. Sorun yazıcının bozulmasıyla başladı. 4 F hatası diye bir hata verdi. Brother ı aradım beni balıkesirdeki yetkili servisine yönlendirdi. yazıcıyı ilgili servise bıraktım. sonra daha önceki mesajımda yaşananlar oldu.
    Ben BROTHER markasına birşey söylemedim.
    Ben BROTHER türkiye yetkili servislerine (bunun içinde Brother Türkiye de var) laf söylüyorum.
    Elektronik üründür bozulabilir, sorun sıkıntı yaratabilir. Ancak 24 günden beri bir yetkili sizin yazıcınızda şu sorun var, şu kadar daha kalacak, sizin moğduriyetinizi gidermek için size şu yazıcıyı verelim tarzında bir geri dönüş olmadı. Garanti şartlarında yazan 15 günde çözülemeyecek sorunlardan dolayı aynı özelliklere sahip bir ürün tüketiciye verilir şeklinde bir ifade olmasına rağmen ben 24 günden beri bütünleşik üründen dolayı (FAX, A3 yazıcı, Tarayıcı) ciddi sıkıntılar çekiyorum.
    Brother ürünü alacak arkadaşlar servislerinin durumunu bilmesi gerekir diye bu mesajı yazıyorum. Durumu bilsinler ki ona göre bir B planları olsun. Ya da BROTHER dan uzak dursunlar...
    Benim amacım karalama felan değil. Amacım forumda Brother kullanan arkadaşları uyarmak...
    Kolay gelsin...

    Başlğı değiştirin o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba Arkadaşlar,
    06.06.2012 tarihinde brother 6490 CW A3/Fax/Fotokopi makinamı Balıkesirde yetkilendirilmiş BİLSAM bilgisayara bıraktım.
    İlk hafta hiç kimseye ulaşamadım.
    ikinci hafta yazıcıyla ilgileneceklerini söylediler. Benim ısrarla aramalarım sonucu...
    üçüncü hafta yazıcıyı merkeze (istanbula) gönderdiklerini söylediler.
    dördüncü haftanın içindeyiz ve ne ses var ne de birşey.
    Yazıcım garanti kapsamında diye BROTHER yetkilli servisine verdim. Bulunduğum yerde bir çok servis var. birine baktırıp olmuyorsa gider yenisini alırdım. 24 günden beri çektiğim sıkıntıları dertleri hiç çekmezdim. Yazıcım yok, FAXım yok, Tarayıcım yok, Fotokopim yok... En önemlisi A3 çıktı alamıyorum.
    Sizlere önerim BROTHER alırken iki kere düşünün... Yazıcınıza birşey olursa emin olun kimse ilgilenmiyor...


    makina garantideyse en fazla 30 iş günü teknik serviste kalabilir. aksi takdirde yenisini vermeleri lazım yenisi yoksa üstmodelini vermeleri lazım(bana vermişlerdi)
    EDİT:hafta sonu tatillerini iş günü olarak saymıyorlar. dikkatinize...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrime inanmayan maymun -- 30 Haziran 2012; 16:11:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: potlika



    Öncelikle geçmiş olsun, fakat markayı karalamanız yanlış olur, burada marka değil muhatap olduğunuz servisi v.s tecrübeleriniz doğrultusunda şikayet etmelisiniz.

    Brother ürünlerini kullanıp yıllardır memnun olan kişiler var. dediğim gibi burada mağduriyet markadan değil ilgili servistendir.


    konu içerisinde gerekli düzenlemeleri yapmanız gerekmektedir.

    satış sonrası destek verecek teknik servisi marka seçer teknik servisin hatası markanın kalitesini azaltır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkin0007

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: potlika



    Öncelikle geçmiş olsun, fakat markayı karalamanız yanlış olur, burada marka değil muhatap olduğunuz servisi v.s tecrübeleriniz doğrultusunda şikayet etmelisiniz.

    Brother ürünlerini kullanıp yıllardır memnun olan kişiler var. dediğim gibi burada mağduriyet markadan değil ilgili servistendir.


    konu içerisinde gerekli düzenlemeleri yapmanız gerekmektedir.

    satış sonrası destek verecek teknik servisi marka seçer teknik servisin hatası markanın kalitesini azaltır.

    doğrudur, fakat burada bir x markanın bile değişik servisleri farklı sekilde hizmet verebilir.

    konu başlığı cok haksızca olmuş, hani brother türkiyede değil, brother ürünlerinden uzak durun yazıyor,ama sorun brotherin servisi ile ilgili


    ki,,, brother sadece yazıcı sektöründe calışmıyor ve yine bunun için başlığın değiştirilmesi sart.


    Not: Brother ürünleriyle ve Brother ile yakından uzaktan alakam yok.




  • Brother Lazer yazıcım var toneri full olarak geliyor vede mürekkepi az kullanması toner sıkıntısını azaltıyor yani tam ofis yazıcısı ama bana sorarsan ben elektronik baskı devre için almıştım bana uygun gelmedi tekrar fırsat olsa samsung yada xeror alırım ha teknik servisi iyimi kötümü orasını bilmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafax_001

    Brother Lazer yazıcım var toneri full olarak geliyor vede mürekkepi az kullanması toner sıkıntısını azaltıyor yani tam ofis yazıcısı ama bana sorarsan ben elektronik baskı devre için almıştım bana uygun gelmedi tekrar fırsat olsa samsung yada xeror alırım ha teknik servisi iyimi kötümü orasını bilmem

    hicbir yazıcının kartuşu/toneri tam gelmez(istisnalar dışında)

    ki.. brother yazıcıların tonerleri yarım dolu geliyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafax_001

    Brother Lazer yazıcım var toneri full olarak geliyor vede mürekkepi az kullanması toner sıkıntısını azaltıyor yani tam ofis yazıcısı ama bana sorarsan ben elektronik baskı devre için almıştım bana uygun gelmedi tekrar fırsat olsa samsung yada xeror alırım ha teknik servisi iyimi kötümü orasını bilmem

    hicbir yazıcının kartuşu/toneri tam gelmez(istisnalar dışında)

    ki.. brother yazıcıların tonerleri yarım dolu geliyormuş

    Hiç bir değil kardeş Brother yazıcılardan haberin yok sanırım ben hl 2040 modelini aldım tam dolu geldi şu anda satılan düşük modellerde tam dolu geliyor

    http://www.vatanbilgisayar.com/lazer-yazici/brother-hl2130-hl-2130-lazer-yazici/productdetails.aspx?I_ID=55831




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafax_001

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafax_001

    Brother Lazer yazıcım var toneri full olarak geliyor vede mürekkepi az kullanması toner sıkıntısını azaltıyor yani tam ofis yazıcısı ama bana sorarsan ben elektronik baskı devre için almıştım bana uygun gelmedi tekrar fırsat olsa samsung yada xeror alırım ha teknik servisi iyimi kötümü orasını bilmem

    hicbir yazıcının kartuşu/toneri tam gelmez(istisnalar dışında)

    ki.. brother yazıcıların tonerleri yarım dolu geliyormuş

    Hiç bir değil kardeş Brother yazıcılardan haberin yok sanırım ben hl 2040 modelini aldım tam dolu geldi şu anda satılan düşük modellerde tam dolu geliyor

    http://www.vatanbilgisayar.com/lazer-yazici/brother-hl2130-hl-2130-lazer-yazici/productdetails.aspx?I_ID=55831


    Hocam tam dolu dediklerine bakmayın , bu model(zaten istisnalar dedim) dediğiniz gibi tam dolu geliyor olabilir, ki forumdaki arkadaşlara göre brotherin ilk gelen toneride dolamıyormuş sanırım, çoğu brother yazıcı alırken birde yedek toner alıyor.




  • Merhaba Arkadaşlar
    Cumartesi günü hem beni yönlendirdikleri servise hem de BROTHER Türkiye ye bir ihtar yazısı yazdım. Serviste geçen sürenin 15 günden fazla olduğunu, bundan dolayı benzer özelliklere sahip bir yazıcının tarafıma teslim edilmesi gerektiğini, aksi takdirde tüketici haklarımı arayacağımı ifade eden bir ihtar yazısı yazdım. Bugün sabah 9 da arandım ve yazıcımın parçasının yeni geldiğini, bugün yapılıp adresime kargolanacağı söylendi BROTHER Türkiye tarafından. ve bir gerçek daha ortaya çıktı. Balıkesir BİLSAM beni yanlış bilgilendirmiş. Yazıcıyı 2. haftasında istanbula gönderdiğini söylemişti. BROTHER türkiyenin söylediğine göre yazıcı geçtiğimiz perşembe merkeze ulaşmış.
    Yarın yazıcım elime ulaşmazsa cıngar çıkacak bilginiz olsun...
    Paylaşmak istedim.
    Kolay gelsin...
  • hakkını ara dostum serviside merkeze şikayet et derim. bu tip yazıcılar genellikle iş ortamında kullanılıyor ve yedek yazıcı yoksa işyerini bir hayli sıkıntıya sokuyor.
  • Merhaba
    Bugün gün içerisinde yazıcım kargo ile geldi. Çalışan arkadaşım servisle yaşadığım sorundan olsa gerek açıp bakmamış. ben geldiğimde saat 6 yı geçiyordu. kutusundan çıkarttım. bağlantılarını yaptım. ancak yine çalışmadı.
    bu sefer de kartuşları görmüyor.
    sabah ilk işim tekrar servisi aramak olacak. bugün 28. gün. ve hala yazıcıyı kullanamıyorum.
    yarın duruma göre tekrar yazarım.
    Paylaşmak istedim.
    Kolay gelsin...
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Son mesajı yazdığımın ertesi günü istanbul servisi aradım. Kartuşları görmediğini söyledim. "Sizin kartuşlarınız bozuktur. yenisini alın sorun olmaz" dediler. ben de "servise yazıcıyı gönderdiğimde kartuşlarda problem olmadığını söyledim. servis bir şey yapamayacağını söyledi. BROTHER türkiyeyi aradım. Bana bir takım kartuş göndereceklerini söyledi.
    Bir sonraki gün bir takım kartuş geldi. taktım kartuşları ve kartuşları yine görmedi. servisi aradım. servis beni telefonla yönlendirerek "maintrance" da bir dünya şey yaptırdı. Ancak sonuç değişmedi. yine kartuşları görmedi. bunun üzerine yazıcıyı servise geri istedi.
    07.07.2012 cumartesi günü yazıcıyı kargoladım. 09.07.2012 tarihinde yazıcı servise giriş yapmış. dün aradığımda üzerinde çalışmaya devam ettiklerini söylediler.
    06.06.2012 tarihinde servise bıraktığım BROTHER yazıcım hala serviste ve ben hala yazıcımı kullanamıyorum.
    bugünn yine servisi arayacağım. olmadı brother türkiyeyi arayıp yeni yazıcı isteyeceğim. bana yok olmaz derlerse yasal yollar kullanacağım.
    sorun çözülene kadar paylaşmaya devam edeceğim.
    kolay gelsin...




  • istediğin yere sıkayet et bi sonuca varamazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hedefkartus

    istediğin yere sıkayet et bi sonuca varamazsın

    Sanırım yeni Tüketiciyi koruma yasalarından haberiniz yok.

    İlgili arkadaşımızın bir sorunu var ise elinde bulunan tüm belgeleri ile tüketici hakem heyetine gitmesi akabinde lgereken ne ise yapılır.

    En basit örnek;

    Şuan bankaların çoğu kart aidatı, v.s alıyor kimi müşterinin sözleşmesinde alınacaktır diye yazıyor kimisinde yazmıyor, ama thh'Ye giden tüm müşteriler o kesilen paralarını çatır çatır aldılar,

    Bu arkadaşımızda hakkını alacaktır.
  • A3 boyutunda baskı alan Canon yazıcılar bulunmakta.

    Bence yenisini alıp brother e hiç bir uyarı yapmaksızın 30 gün bekleyin sonra direk gidip şikayet edin.

    Sonra onlar sizi bulsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tutakbilisim

    A3 boyutunda baskı alan Canon yazıcılar bulunmakta.

    Bence yenisini alıp brother e hiç bir uyarı yapmaksızın 30 gün bekleyin sonra direk gidip şikayet edin.

    Sonra onlar sizi bulsun...

    Maalesef bu şekilde olmuyor, şikayet edilecek veya mağdur olunan firma ile daha önce iletişime geçilmesi lazım. Yoksa direk bir sorun olduğunda Tüketici hakem heyetine gidilirse , bir sonuç alınamaz.
  • Bunu kim söylüyor ? Yasal yükümlülükte 30 iş günü içerisinde tesilim edilmeyen cihaz ya değiştirilir ya tamir edilir, Ha öncesi zaten 30 iş günü dolmadan önce 1 kere aranılır yapıldı yapıldı yapılmadıysa zaten yapılma imkanı yoktur... Sürekli telefon açma ile çözümlenen sorunlar değil bunlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.