Şimdi Ara

'BU ARABA GİTMİYOR' lafını ilk kez anladım ve yaşadım :( (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 75hp tüplü clio maşallah güzel gidiyor. Her kullanan güzel gidiyor diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ya...atmosferik 1.6 115 hp mi ne, işte o motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar eski common rail olmayan dizel vw araçlara hiç binmediyseniz kesin konuşmayın. Hani eski mazot pompalı modelleri.
    Ben bir polo kullanmıştım arkadaşın, yuvarlak farlı eski model, gaza bugün bas yarın gitsin öyle tepkisiz ilginç bir aletti.
    Renault modus kullandım kiralık, o da yokuşta gitmiyordu.
    Bir de Hyundai matrix otomatik sağdan direksiyon Kıbrıs'ta kiralamıştım. Gene yokuşta bayılıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dddr

    Yok hocam ya...atmosferik 1.6 115 hp mi ne, işte o motor

    J kasa artık eski kasa konumunda k çıktığı icin

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    100 bg altı araçlarda otomatik şanzıman tercih etmemek lazım satarsınız gider Allah başka dert vermesin
    imla


    tork olsa yürürdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 18 Haziran 2016; 20:57:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ozellikle sollamalarda kesinlikle performansli arac lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kadar ağır değişkene nefesi yetmemiş işte aracın madem beklenti yüksek ona göre araç bakacaksın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik şanzımanlar performansı ister istemez törpüleyebiliyor.Yarı otomatik olsa vites küçülterek bir nebze hızını alabilir.Klimanın da açık olması maalesef kötü etkiliyor aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dddr

    Bende son kasa 1.6 astra, bir önceki kasa Corolla, 1.6 elantra kullaninca anladim,

    1.4 77hp linea ile master yapiyoruz

    Onceki aracim 2013 benzinli lineaydi. Motorun 8v olmasindan heralde dusuk devirde cekisi 77 beygire gore bence cok iyiydi. Yuksek devirlerde pek iddiali degildi ama :) ayrica yakitindan da cok memnundum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinci arac olarak 1,2 94 bg suzukı swıft aracımız var , hakkını yıyemem ,rampaları keçi gibi tırmanıyor ,
    4 viteste ,İstanbul Şile arası rampaları 120kmH ile tırmanıyor
  • Peugeot 208 aracimi almadan 1.2 vti ile test surusune ciktim . Araba cok guzel ses cikariyodu ama gitmiyodu sonra dizel aldigima sukrettim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    Hocam önceki focus 2 makyajlı 1.6 ile 2. Ve 3. Viteslerde minimum 3.500 devirle maksimum 50-60 A çıkarak gittiğim yokuşlu yolu şimdi ibiza 1.2 tsi ile 5. Vitesle ( son vites oluyor kendileri) 2200 devirle 96 km hızla hiç zorlanmadan hem de hız sabitleyici ile çıkıyor. Bu tsi motor canavar cidden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    Hocam önceki focus 2 makyajlı 1.6 ile 2. Ve 3. Viteslerde minimum 3.500 devirle maksimum 50-60 A çıkarak gittiğim yokuşlu yolu şimdi ibiza 1.2 tsi ile 5. Vitesle ( son vites oluyor kendileri) 2200 devirle 96 km hızla hiç zorlanmadan hem de hız sabitleyici ile çıkıyor. Bu tsi motor canavar cidden.

    Düşük devir, maksimum tork.
    Düşük ses. Düşük yakıt ;)
    Adamlar yapmış Hocam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlginç olan şahinden selektör yemeniz...
  • Ben 2012 de kia rio 1.4 aldım lpg taktırdım. Çok memnundum arabadan. Sinoptan gelirken geredeye yaklaşırken araba dolu klima açık bas bas gitmedi 1 e düştüm az geldi 2 ye çektim gitmedi. Dönünce dizel i30 ile değiştim. Yokuş çoksa dizel bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devir artık turbo devri atmosferikler anca B segment şehir içi kullanımda gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    Hocam önceki focus 2 makyajlı 1.6 ile 2. Ve 3. Viteslerde minimum 3.500 devirle maksimum 50-60 A çıkarak gittiğim yokuşlu yolu şimdi ibiza 1.2 tsi ile 5. Vitesle ( son vites oluyor kendileri) 2200 devirle 96 km hızla hiç zorlanmadan hem de hız sabitleyici ile çıkıyor. Bu tsi motor canavar cidden.

    Düşük devir, maksimum tork.
    Düşük ses. Düşük yakıt ;)
    Adamlar yapmış Hocam:)


    Cidden motor sesi pek yok gibi.
    Yakıt olayıda hoşuma gitmiyor değil. Şehirler arası yol yaptım aracı ilk aldığımda. Aldığım şehirden yaşadığım şehire getirdim.aynı yolu en son astra j 1.4t ile almıştım. Aynı kullanım ile astranın 7.2 ortalama ile geldiği yolu ibiza 4.2 ile geldi. Müthiş bir değer benim için.

    Bu motorda 2.000 devir kullanımı diye bir şey yok. Maksimum torku 1400 de verdiği için düşük devirde kullanılabiliyor. Ve bu da şehir içi 29 km hız ile 6 litre yakıyor süper değerler
    Bu mesaja eklenen görseller:

     'BU ARABA GİTMİYOR' lafını ilk kez anladım ve yaşadım :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Klima acikken Otomatik 10 yillik araçta olur böyle şeyler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Hafif olması konusuna katılıyorum.
    Bir avantaj sağlıyor.
    Fakat sanki 1. Ve 2. Viteste hızlı kalkışlarda yüksek devirleri boşa çeviriyor gibi. Hemen yüksek vites istiyor.
    Tam bir şehir içi ekonomi motor-vites oranlarına sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    Hocam önceki focus 2 makyajlı 1.6 ile 2. Ve 3. Viteslerde minimum 3.500 devirle maksimum 50-60 A çıkarak gittiğim yokuşlu yolu şimdi ibiza 1.2 tsi ile 5. Vitesle ( son vites oluyor kendileri) 2200 devirle 96 km hızla hiç zorlanmadan hem de hız sabitleyici ile çıkıyor. Bu tsi motor canavar cidden.

    Düşük devir, maksimum tork.
    Düşük ses. Düşük yakıt ;)
    Adamlar yapmış Hocam:)


    Cidden motor sesi pek yok gibi.
    Yakıt olayıda hoşuma gitmiyor değil. Şehirler arası yol yaptım aracı ilk aldığımda. Aldığım şehirden yaşadığım şehire getirdim.aynı yolu en son astra j 1.4t ile almıştım. Aynı kullanım ile astranın 7.2 ortalama ile geldiği yolu ibiza 4.2 ile geldi. Müthiş bir değer benim için.

    Bu motorda 2.000 devir kullanımı diye bir şey yok. Maksimum torku 1400 de verdiği için düşük devirde kullanılabiliyor. Ve bu da şehir içi 29 km hız ile 6 litre yakıyor süper değerler
    Bu mesaja eklenen görseller:

     'BU ARABA GİTMİYOR' lafını ilk kez anladım ve yaşadım :(

    Hocam opel verim konusunda vw grubuna göre geride. Son kasalarda durum ne bilmiyorum ama astra j ve insignia tam bir facia .
    Yakınımızda insignia 1.4 140 hp var. Yakıt olarak benim 1.4 leonun 50 litre ile gittiğini 70 litre ile gidemiyor. Rampada hızı 110 a sabitledigi hizi koruyamiyormus felan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Hemşerim maraş değil Kahramanmaraş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.