Şimdi Ara

'BU ARABA GİTMİYOR' lafını ilk kez anladım ve yaşadım :( (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    B ve c sınıf arabalarda minimum 100bg turbo benzin veya dizel ünite olmayınca bu durumlar çok oluyor.

    100beygir gerek yok 90hplik turbo motorlar bile hayvan gibi çekiyor rampada, test edildi onaylandı. İş turbo olsun, atmosferik olmasın.
  • Ağcalı yokuşunda dizeller bile en az bir vites aşağı düşüp devirlendirmek gerekiyor sizinki normal o motor ve şanzımanla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç markası nedir. ... cruze filan ise normal bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    75 Bg'lik Polo ile ilk klima açma denememde araçta tek başına olduğum halde kaldırırken stop ettirmiştim. 5 kişiyi düşünemiyorum bile.

    Hocam Allah'tan araba otomatik. Ehliyeti 1 sene önce almama rağmen ehliyetten hemen sonra otomatiğe alıştığım için düz vites sürmeyi unuttum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    B ve c sınıf arabalarda minimum 100bg turbo benzin veya dizel ünite olmayınca bu durumlar çok oluyor.

    100beygir gerek yok 90hplik turbo motorlar bile hayvan gibi çekiyor rampada, test edildi onaylandı. İş turbo olsun, atmosferik olmasın.

    Tabi aracın kilosu vs. Önemli.

    Ancak yokuşta bile araç sollamak için biraz daha güce ihtiyaç var. Tr gibi bol iniş çıkışların olduğu ülkede 100 ve üstü turbo üniteler bence gayet ideal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    B ve c sınıf arabalarda minimum 100bg turbo benzin veya dizel ünite olmayınca bu durumlar çok oluyor.

    100beygir gerek yok 90hplik turbo motorlar bile hayvan gibi çekiyor rampada, test edildi onaylandı. İş turbo olsun, atmosferik olmasın.

    Turbo motor isterse 60 beygir gücünde olsun yine rampada çeker. Çünkü önemli olan üretilen en yüksek beygir gücü değil. Bu motor normal seyir devirlerinde ne yapıyor? Örneğin VW'ni 1.2 TSI motoru 105 beygir en fazla güç verebiliyor ama daha 2000 devirde 50 beygir gücü vermiş oluyor. Bu motor toplamda en fazla 2450 devir ile limitlenip 60 beygir güç üretebiliyor olsa, yine 2000 devirle rampada çok güzel çekecek ama katalogda 60 Bg olarak geçecek.
    O yüzden Turbo benzinli bir motorun gücünü atmosferik benzinli ile kıyaslamayın. 2.0 140 beygir atmosferik motordan bile daha iyi çeker o devirlerde. Ha atmosferik araba 1.4 litre 100 beygirse, düşüp 1. vitese 40 km/sa hızla 5500 devirle çok güzel çeker ama bağırıp zorlandığı için "Gitmiyor" denir.
    Olay tamamen hangi devirde ne yaptığı ile ilgili.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    75 Bg'lik Polo ile ilk klima açma denememde araçta tek başına olduğum halde kaldırırken stop ettirmiştim. 5 kişiyi düşünemiyorum bile.

    Hocam Allah'tan araba otomatik. Ehliyeti 1 sene önce almama rağmen ehliyetten hemen sonra otomatiğe alıştığım için düz vites sürmeyi unuttum.


    Şimdi bereket 2.0 140 beygir araba kullanıyorum da klima açık mı kapalı mı pek umurumda olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 19 Haziran 2016; 0:37:39 >




  • pixelbs kullanıcısına yanıt
    4 vites 120 kmH devir 7 bin civarı galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ...DeAtH...

    75hp tüplü clio maşallah güzel gidiyor. Her kullanan güzel gidiyor diyor

    Düz yolda gider sadece. Bolu dağına klima açık araba dolu ancak ikinci viteste çıkabildim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    hocam 1. araç kaç nm tork?
    2. araç kaç beygir?
  • 1.4 ve otomatik arabaya 5 kişi binerseniz çekmemesi normaldir.Birde üstüne klima açmışsınız yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • accent blue 1.4 cvt de her yokuşta yaşıyorum o sorunu resmen gitmiyor bağırıyor.crafterla bile çok rahat çıkıyorum ne bir bayılma var ne bir çekmeme söz konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: dddr

    Bende son kasa 1.6 astra, bir önceki kasa Corolla, 1.6 elantra kullaninca anladim,

    1.4 77hp linea ile master yapiyoruz

    Son kasa astra 1.6 turbo 200hp 300nm üniteyi mi kullandın hocam yani?

    Galiba astra j 1.6 115 hp ecotec ten bahsediyor.

    Muhtemelen ondan bahsediyordur. Söylediğiniz araca sahibim, araç içerisinde yalnız olsam bile klima açıkken düz yolda kalkışlarda dahi motor garip sesler çıkartıyor. Açıkça zorlandığını hissediyorsunuz. Yukarıda arkadaşların belirttiği gibi yeni atmosferik motorlar klima ve ağır yüke tepkisiz yani sorunsuz şekilde sırtlanabilir. Böyle beslemesiz bir motora sahip olarak forumdaşlara tavsiyem kesinlikle bulaşmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: menesozun

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    hocam 1. araç kaç nm tork?
    2. araç kaç beygir?

    Hocam 1.6 atmosderikler genele 150 bm civarı york verir. Bahsettiğim araç 148 nm .
    ikinci araç 140 hp. Ama kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yok. Çünkü 6 vites 1500 devir giderken zaten çok düşük güç uretiyordur. Atiyorum 70 hp.
    Ve su da önemli :
    Biri 148 nm torku 3800 devirde verirken diğeri 250 nm torku 1500 devirde veriyor.
    Bu da ekstra rahatlık sessizlik ve yakıt ekonomisi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbolu araçlara binince dizel benzin farketmez kendi aracımı yakasim geliyor ki performans olarak beni hiç uzmemistir beklenenden fazlasını vermiştir şimdiye kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karışım sorunu demiş arkadaşlar onu da hesaba katmak lazım, yolu bilmiyorum ama rakım artıyorsa etkileme şansı var. Yokuş çıkarken önceki tecrübeleri de gözeterek, maks tork devrinin yakınında kullanmakta fayda var. Takriben 3700-4500 arası bir değer.

    Aşırı besleme " Can " dır. TwinCharge daha bi " Can " dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: menesozun

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    hocam 1. araç kaç nm tork?
    2. araç kaç beygir?

    Hocam 1.6 atmosderikler genele 150 bm civarı york verir. Bahsettiğim araç 148 nm .
    ikinci araç 140 hp. Ama kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yok. Çünkü 6 vites 1500 devir giderken zaten çok düşük güç uretiyordur. Atiyorum 70 hp.
    Ve su da önemli :
    Biri 148 nm torku 3800 devirde verirken diğeri 250 nm torku 1500 devirde veriyor.
    Bu da ekstra rahatlık sessizlik ve yakıt ekonomisi oluyor.

    kusura bakmayın hocam araçlardan çok anlamıyorum öğrenmeye çalışıyorum
    verdiğiniz örnek ilginç geldi sorayım dedim, teşekkürler




  • Imzamdaki arac fena degil rampada bundan once mondeo 2.0 tdci vardi o da iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanziman uzunlugu onemli bir faktor bence kisa sanziman atmosferikte olsa candır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terracide -- 19 Haziran 2016; 6:13:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanT4N

    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: dddr

    Bende son kasa 1.6 astra, bir önceki kasa Corolla, 1.6 elantra kullaninca anladim,

    1.4 77hp linea ile master yapiyoruz

    Son kasa astra 1.6 turbo 200hp 300nm üniteyi mi kullandın hocam yani?

    Galiba astra j 1.6 115 hp ecotec ten bahsediyor.

    Muhtemelen ondan bahsediyordur. Söylediğiniz araca sahibim, araç içerisinde yalnız olsam bile klima açıkken düz yolda kalkışlarda dahi motor garip sesler çıkartıyor. Açıkça zorlandığını hissediyorsunuz. Yukarıda arkadaşların belirttiği gibi yeni atmosferik motorlar klima ve ağır yüke tepkisiz yani sorunsuz şekilde sırtlanabilir. Böyle beslemesiz bir motora sahip olarak forumdaşlara tavsiyem kesinlikle bulaşmayın.

    Bizde de 1.6 110 hp astra h hb vardi ordan biliyorum. Kanser edecekti beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dizel olsa giderdi
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.