Şimdi Ara

'BU ARABA GİTMİYOR' lafını ilk kez anladım ve yaşadım :( (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2004 otomatik 206 vardı bende, klimayla orman dairesini çıkarken aynı şeyi yaşardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    Hocam önceki focus 2 makyajlı 1.6 ile 2. Ve 3. Viteslerde minimum 3.500 devirle maksimum 50-60 A çıkarak gittiğim yokuşlu yolu şimdi ibiza 1.2 tsi ile 5. Vitesle ( son vites oluyor kendileri) 2200 devirle 96 km hızla hiç zorlanmadan hem de hız sabitleyici ile çıkıyor. Bu tsi motor canavar cidden.

    Demeyin böyle sonra hedef tahtasına dönüyoruz

    Hocam doğrusu bu :)

    Tsi motordaki tek hata bazı kendini bilmez kullanıcıların ş.içi 5 litre yakıyorum demesi. Yoksa motora kimse laf atmıyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erdm6 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle focus 4te 200ün üzerine zaten çıkıyor. Ama ben genelde 2 3 ile gidiyordum focus kullandığım zamanlar 2de 100ü 3de yanlış hatırlamıyosam 150 160 bişeyi deviriyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tomris Hatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    tsi motora gecmekle cok ıyı yapmıssınız hocam bende de 140lık var 220nm torku , sizin arac kac bg torku fazlaymıs

    140 hp 250 nm tork.

    yeni 140lıklardann mı hocam dsgli olanlardan benımkı 2008 jetta




  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    ARABAM 206 2004 LOOK 1.4 PROFİL RESMİNDEKİ IŞIK YANIYOR VE SÖNMÜYOR 10 KİŞİDEN 7Sİ ÇOK ÖNEMLİ MOTOR ARIZASI DEDİ
    3 TANE LPG TAKILI ONDAN YANIYOR DEDİ MOTOR BİLMEMNASYON IŞIĞI DİYOR O IŞIK SÖNERMİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netstat

    ılgazı bilen bilir. ankaradan kastamonu yönüne gidiyorum işte, araç kartal 1.6 ie 2001 model gayet temiz araç ama motor bildiğiniz tofaş motoru işte :) her neyse arabada 4 kişiyiz ılgaz dağı tek gidiş tek geliş. şimdi 1 de çıkınca 5-6 saniye sonra araba devri alıyor ve 3000 de filan bağırmaya başlıyor bende zarar vermemek için 2 ye atıyorum ancak 2 de de 1500 devire anca çıkıyor ve bazen 1000 e düşüyor tabi 1000e düşünce 1 çekiyorum yeniden böyle böyle çıktım ılgazı tabi arkamda 4-5 araçlık konvoy oluştu allahtan korna filan basan yoktu :) . tofaşı veya böyle eski model aracı olanlar iyi bilir bu durumu lanet birşey açıkçası.



    o bahsettiğiniz yolu 50 defa geçmişimdir, şahinlede geçtim ama hiçbir zaman 1.vitese düşecek gibi olmadı 3'den 2ye düşüyor ama 2 ile çok rahat gidiyor, bence o kartalda sorun vardır ya da arkada 1 ton yük




  • h4rml3ss kullanıcısına yanıt
    Suzuki Swift 100km/h hızı 2600 devirde yapıyor. Düz yolda 3000 devirde 120 km/h

    2013 model 1.2 GL AT için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UGUR1987

    ARABAM 206 2004 LOOK 1.4 PROFİL RESMİNDEKİ IŞIK YANIYOR VE SÖNMÜYOR 10 KİŞİDEN 7Sİ ÇOK ÖNEMLİ MOTOR ARIZASI DEDİ
    3 TANE LPG TAKILI ONDAN YANIYOR DEDİ MOTOR BİLMEMNASYON IŞIĞI DİYOR O IŞIK SÖNERMİ

    Arıza tespit cihazına bağlatın. Büyük ihtimalle oksijen sensörü veya katalitik konvertör arızasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    quote:

    Orijinalden alıntı: netstat

    ılgazı bilen bilir. ankaradan kastamonu yönüne gidiyorum işte, araç kartal 1.6 ie 2001 model gayet temiz araç ama motor bildiğiniz tofaş motoru işte :) her neyse arabada 4 kişiyiz ılgaz dağı tek gidiş tek geliş. şimdi 1 de çıkınca 5-6 saniye sonra araba devri alıyor ve 3000 de filan bağırmaya başlıyor bende zarar vermemek için 2 ye atıyorum ancak 2 de de 1500 devire anca çıkıyor ve bazen 1000 e düşüyor tabi 1000e düşünce 1 çekiyorum yeniden böyle böyle çıktım ılgazı tabi arkamda 4-5 araçlık konvoy oluştu allahtan korna filan basan yoktu :) . tofaşı veya böyle eski model aracı olanlar iyi bilir bu durumu lanet birşey açıkçası.



    o bahsettiğiniz yolu 50 defa geçmişimdir, şahinlede geçtim ama hiçbir zaman 1.vitese düşecek gibi olmadı 3'den 2ye düşüyor ama 2 ile çok rahat gidiyor, bence o kartalda sorun vardır ya da arkada 1 ton yük

    hocam 1 ile 2 değilde 3 ile 2 arası da değiştiriyo olabilirim tam hatırlamıyorum açıkçası. ama ben çıkarken baya siste vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tomris Hatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tomris Hatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Hocam sizinki yine normal.
    Ben 1.6 102 hp araçla 4 kişi klima açık uzun yola çıkmıştım. Gurur yapıp yazın ortasında klimayı da kapatmamistim. Dağları tırmanırken motora resmen tecavüz etmiştim.
    Sonra 1.4 tsi motora geçtim, 250 nm tork. Aynı ekiple aynı yollardan geçtik. 6. Vites 1.500 devir, klima acik. Arabada ölüm sessizliği.
    Teknoloji ile sidik yaristirmamak lazım.
    Kazanan her zaman teknoloji olur.

    tsi motora gecmekle cok ıyı yapmıssınız hocam bende de 140lık var 220nm torku , sizin arac kac bg torku fazlaymıs

    140 hp 250 nm tork.

    yeni 140lıklardann mı hocam dsgli olanlardan benımkı 2008 jetta

    Evet güncel motor 2013 model leon.
    Ama artık 150 hp olarak üretiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vaaaaay hemşerim benim agcalı yolunun oralarda benim evde o yolda cim kaza oldu allahım korusun ede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esC#

    Vaaaaay hemşerim benim agcalı yolunun oralarda benim evde o yolda cim kaza oldu allahım korusun ede.

    Amin üstad. Bu arada imza dikkatimi çekti. Bilgisayar mühendisi mezunu musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    quote:

    Orijinalden alıntı: esC#

    Vaaaaay hemşerim benim agcalı yolunun oralarda benim evde o yolda cim kaza oldu allahım korusun ede.

    Amin üstad. Bu arada imza dikkatimi çekti. Bilgisayar mühendisi mezunu musunuz?

    Evet aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    bu iş tork ile alakalı maksimum 105 nm torku olan araçın yük altında çekmemesi normal.

    Tork içinse turbo lazım.

    Mesele japonlara gelirse sanırım japonlar turbo konusunda bilgisiz veya güvenilir motor geliştiremiyorlar.

    Çünkü dikkat ederseniz turbolu motorları hep avrupadan temin ediyorlar mesela nissanın renodan dci, Toyata nın bmw den turbo

    dizel alması gibi.

    "Japonlar turbo konusunda bilgisiz"

    Japonlar o kitabı 30 sene önce kapattı:)

    80-90

    supra
    skyline
    rx-7
    impreza
    evo
    200sx

    kapatma sebebini merak ettim çok çok başarılıı oldular başarı burda kalsın bize 120 nm tork yeter mi dediler.

    madem çok başarılılar küçük hacimde hem daha verimli hem daha performans vaadeden bu sistemi koymuyorlar.

    Ayriyeten ben özellikle turbo dizeller için konuştum. Ha bilmem kaç senesinde numunelik üretebilirler bugün istese yine üretirde

    Ancak piyasada ne kadar mücadele edebilir? Meselenin özü bu. Onun için girmek istemiyorlar yoksa 2016 da 105nm gibi komik değerlerde

    motor koymak saçmalık.




  • ben mazda 323 otomatikle 4 kişi yokuşlarda max 100 e düşüyorumdum nasıl olur da 206 bu kadar bayılır bence araç problemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genie1

    Arkadaşlar eski common rail olmayan dizel vw araçlara hiç binmediyseniz kesin konuşmayın. Hani eski mazot pompalı modelleri.
    Ben bir polo kullanmıştım arkadaşın, yuvarlak farlı eski model, gaza bugün bas yarın gitsin öyle tepkisiz ilginç bir aletti.
    Renault modus kullandım kiralık, o da yokuşta gitmiyordu.
    Bir de Hyundai matrix otomatik sağdan direksiyon Kıbrıs'ta kiralamıştım. Gene yokuşta bayılıyordu.

    1.9 SDI vardı caddy , 69 beygirmi neydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdm6

    Focus la Ankara Kırıkkale arası 2 sene gidip geldim.Sonra satıp sıfır 2013 astra h kasa aldık 115 bg olanından bunula da 2 ay civarında gidip geldim.Dediğinize aynen katılıyorum.Focusun alt devirleri ve gaz tepkileri astra ya göre çok daha canlı ama 100 km hzı geçince işler değişiyor.Astra yokuşlarda daha iyi ve ivmelenme hissi focusa göre yine daha iyi.Bunun sebebi olarak astra 15bg daha güçlü ve 5. vites oranı focusa göre daha kısa olduğundan böyle bir fark olduğunu sanıyorum.Focus kullananlara tavsiyem eğer performans istiyorsanız 4. vitesde kalın.Zaten 200 km hızı görebiliyor 5 e atınca anca 5-10 km yolun eğimine göre ya hızlanıyor yada hızlanamıyor Ama focusu çok özlüyorum onu kullanmak çok daha zevkliydi.

    Hocam sizinde söylediğiniz gibi focus1 de şanzıman oranı uzun olduğu için gitmiyor hissi veriyor. Zaten bir sonraki kasada vites oranlarını kısalttılar. Kullanımı zevkli güzel araçlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    bu iş tork ile alakalı maksimum 105 nm torku olan araçın yük altında çekmemesi normal.

    Tork içinse turbo lazım.

    Mesele japonlara gelirse sanırım japonlar turbo konusunda bilgisiz veya güvenilir motor geliştiremiyorlar.

    Çünkü dikkat ederseniz turbolu motorları hep avrupadan temin ediyorlar mesela nissanın renodan dci, Toyata nın bmw den turbo

    dizel alması gibi.

    "Japonlar turbo konusunda bilgisiz"

    Japonlar o kitabı 30 sene önce kapattı:)

    80-90

    supra
    skyline
    rx-7
    impreza
    evo
    200sx

    kapatma sebebini merak ettim çok çok başarılıı oldular başarı burda kalsın bize 120 nm tork yeter mi dediler.

    madem çok başarılılar küçük hacimde hem daha verimli hem daha performans vaadeden bu sistemi koymuyorlar.

    Ayriyeten ben özellikle turbo dizeller için konuştum. Ha bilmem kaç senesinde numunelik üretebilirler bugün istese yine üretirde

    Ancak piyasada ne kadar mücadele edebilir? Meselenin özü bu. Onun için girmek istemiyorlar yoksa 2016 da 105nm gibi komik değerlerde

    motor koymak saçmalık.

    Japonlar Amerikan ve arap pazarının ihtiyaçlarını gözetir satışlarının büyük kısmı orda döner...bu pazarlar 1.4 motor değil 2.0 üstü motor istiyor.İhtiyaca cevap veriyorlar.Amerikalılaar ve Araplar Avrupalılar gibi düşük hacim + turbo istediği gün Japonların neler yapabileceklerine tekrar şahit olacağız.Zaten son çıkan civic 1.5 turbo, type r bu işin fragmanı niteliğinde bu ihtiyaç artarsa avrupalılar yine geri kalacak teknolojide japonlara nazaran.Çünkü Japonlar turboyu en iyi kullanan millet olmuş...bütün avrupa araçları atmosferikken onlar turbo spor araçlar yapıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    75 Bg'lik Polo ile ilk klima açma denememde araçta tek başına olduğum halde kaldırırken stop ettirmiştim. 5 kişiyi düşünemiyorum bile.


    Bende vakti zamanında düz vites 2004, 70bg kedi gözlü 1.4 polo vardı. Lpg'lide değil, benzinliydi. Mübarek yazın 2 kişi ile klima açıkken Ankara-Dikmen bölgesindeki hafif rampayı çıkamayıp boğuluyordu. Arkadaşta yine 1.4 motorla klima açık 5 kişi ile macera aramış resmen. Bunda arabanın suçu yok ki. Suç sizin aracınızın kapasitesini bilmemeniz.. Şimdi daha iyi anlamışsınızdır motor güçlerinin önemini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 23 Haziran 2016; 2:02:30 >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ama vites oranlarının uzun olması şehirler arası yollarda gerçekten çok iyi oluyor.Yanlış hatırlamıyorsam 5. vites 3000 devirde 115-117 gibi bi sürat yapıyordu.Bunun sayesinde 110 km hızda gayet sessiz ilerleyebiliyorduk tabi yol sesini saymazsak Kullanması gerçekten güzel arabaydı.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.