Kullananlar bilir amg'yi bu araç sürekli rus ruletı oynamak gibi birşey.Günlük kullanım için çok tehlikeli:)Güle güle kullanın
Tekrar sağolun arkadaşlar!
Neden tehlikeli oluyor fazla gaza gelincemi ?
Eskiden beri alışkınımdır hızlı araç kullanmaya, bi hızlı gitmediğim yer Ş-içi ve yokuş aşağıdır. Gaza gelince gerçi arasıra Trafik ışıklarında gazlarım ama fazla sürmez keserim herkez geçsin sorun olmaz Ş-dışıda ama hakkını veririm.
hayırlı olsun. güzel ve özel bir araç.
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: imagoodman
Kullananlar bilir amg'yi bu araç sürekli rus ruletı oynamak gibi birşey.Günlük kullanım için çok tehlikeli:)Güle güle kullanın
Tekrar sağolun arkadaşlar!
Neden tehlikeli oluyor fazla gaza gelincemi ?
Eskiden beri alışkınımdır hızlı araç kullanmaya, bi hızlı gitmediğim yer Ş-içi ve yokuş aşağıdır. Gaza gelince gerçi arasıra Trafik ışıklarında gazlarım ama fazla sürmez keserim herkez geçsin sorun olmaz Ş-dışıda ama hakkını veririm.
mercedeste ölmek isterdim hemide amg a.m.g
quote:
Orijinalden alıntı: newmonarch
Güç ağırlık oranına bakınca, F430 önde zaten. Ki , Attraction'unda F430'u standart değil diye biliyorum. Fakat dediğim gibi , kendisi M5'in üst süratlerde daha iyi olduğunu söyledi.
M5'de aşağı yukarı 1800-1900 kg felan, güç ağırlık oranına bakacak olursak o araç 650 hp felan olmalı o zaman.
Yada F430, gücün iletilmesi konusunda M5'e göre daha kötü...Buda bir ihtimal...
Tabii M5 hakkı yenmez ama ATM motor olduğundan sırf chiplen daha fazla performans zor çıkar, tahmin etmiyorum kapışdığı aracda Komp. veya 650hp olduğunu, tahmin ediyorum Şanzumanın çevirisine bağlı bu sebebden dolayı corvett fln çok sürer 300km varması
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: imagoodman
Kullananlar bilir amg'yi bu araç sürekli rus ruletı oynamak gibi birşey.Günlük kullanım için çok tehlikeli:)Güle güle kullanın
Tekrar sağolun arkadaşlar!
Neden tehlikeli oluyor fazla gaza gelincemi ?
Eskiden beri alışkınımdır hızlı araç kullanmaya, bi hızlı gitmediğim yer Ş-içi ve yokuş aşağıdır. Gaza gelince gerçi arasıra Trafik ışıklarında gazlarım ama fazla sürmez keserim herkez geçsin sorun olmaz Ş-dışıda ama hakkını veririm.
Türkiyede ki durumdan bahsediyorum :) Bu araçla bu ülkedeki trafikle hayatta kalma şansınız çok yüksek değil bence.Hele hele bahsettiğiniz gibi hakkını veriririm diyorsanız:)
quote:
Orijinalden alıntı: imagoodman
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: imagoodman
Kullananlar bilir amg'yi bu araç sürekli rus ruletı oynamak gibi birşey.Günlük kullanım için çok tehlikeli:)Güle güle kullanın
Tekrar sağolun arkadaşlar!
Neden tehlikeli oluyor fazla gaza gelincemi ?
Eskiden beri alışkınımdır hızlı araç kullanmaya, bi hızlı gitmediğim yer Ş-içi ve yokuş aşağıdır. Gaza gelince gerçi arasıra Trafik ışıklarında gazlarım ama fazla sürmez keserim herkez geçsin sorun olmaz Ş-dışıda ama hakkını veririm.
Türkiyede ki durumdan bahsediyorum :) Bu araçla bu ülkedeki trafikle hayatta kalma şansınız çok yüksek değil bence.Hele hele bahsettiğiniz gibi hakkını veriririm diyorsanız:)
Şunu hep söylerim yeniden tekrarlayım, şayet aracın performansı kullanandan fazlasa burdan esas tehlike doğar, tabii başdan Allah hepizi korusun. Nerde ve ne zaman hızlı gitmeyi iyi şeçmek lazım, altında 500 ps araç var diye her yerde basılmaz hele tabii dediğiniz gibi Türkiyede gibi yerlerde daha tehlikeli. Hem şuda var son sürat devamlı gitmek insanı yorar bu aracların zevki şöyle otobanda fln yol açıldımı hemen 200 veya yerine göre 250 dayanması bi başka zevkdir tabii o arada her gazlayınca motor sesi dinlemek orasıda bambaşka. Gerçi artık yaşlandımı nedir son zamanlar uzun süre motor sesi nedense beni rahatsız etmeye başladı.
Hayırlı olsun. Kazasız belasız...
Bu arada Amg paket ML 420 CDI da denedim o 4 matic idi yurtdışındaki kuzende var ondan dolayı da aklımda kalmış olabilir. 350 hp yanılmıyorsam 750 nm tork 0-100km/h 6 sn 2 tondan fazla bir araç için fena değil.
quote:
Orijinalden alıntı: newmonarch
Amg paketli ile karıştırdılar bence...
quote:
Orijinalden alıntı: taner11
Bu arada Amg paket ML 420 CDI da denedim o 4 matic idi yurtdışındaki kuzende var ondan dolayı da aklımda kalmış olabilir. 350 hp yanılmıyorsam 750 nm tork 0-100km/h 6 sn 2 tondan fazla bir araç için fena değil.
quote:
Orijinalden alıntı: newmonarch
Amg paketli ile karıştırdılar bence...
Tabii biraz arada fark varmış
E 420 CDİ W211 314 PS / 730 Nm artık W212 üretilmiyor (sırf arkadan çekiş)
ML 420 CDİ 306 PS / 700 Nm
ML içinde en uygun dizeldir şayet Arap ülkelerinde değilsen, tabii tork yüksek olduğundan öküz kuvveti gibi oluyor yanlız hep kendim bu SUV kaçınmışımdır o kadar ağırlık taşımak bana biraz tuhaf geliyor hele almanyada
bende 2007 e55 kullandım sevdigim bir abimindi ankaradan ,video bile çekmiştim aracın homurtusu bile yeterdi ,konuşurken bir ara istanbuldan ankaraya dönerken önüne bir f430 denk geldigini bizimki uzadıkca oda uzuyormuş (heralde f430 dikiz aynasında e200 gibi göründügü için enfazle 230 kadar gelir hesabında )neyse uzatmayalım 300e gelince egzozunu gösterdim demişti e55 in ,belkide f430 bune diye merak etmiştir ama araç modluydu
quote:
Orijinalden alıntı: kaptan69
bende 2007 e55 kullandım sevdigim bir abimindi ankaradan ,video bile çekmiştim aracın homurtusu bile yeterdi ,konuşurken bir ara istanbuldan ankaraya dönerken önüne bir f430 denk geldigini bizimki uzadıkca oda uzuyormuş (heralde f430 dikiz aynasında e200 gibi göründügü için enfazle 230 kadar gelir hesabında )neyse uzatmayalım 300e gelince egzozunu gösterdim demişti e55 in ,belkide f430 bune diye merak etmiştir ama araç modluydu
Orda duralim E55 ler altlarda cok iyi yuruyor yukarida okadar iyi degill
Cok denedik E55 AMG Corvette C6 ile heme nhemen ayni yuruyor..
Suan Ferrari kullanan bir arkadasimda vardi E55 AMG Agzina kadar yukluydu
100 200 9.1 altina inemiyordu F430 7.5 civari yuruyor kaldi ki E55 in espirisi 200 e kadar zaten
Cunku sadece egsoz ve olan m5 E55 i 200 den sonra cok fena ayiriyordu...
E55 F430 a kafa tutacak kapasitede bir arac degil
F430 ile basetmesi pek mumkun degil
Arac Çok güzel Mercedes'ler ap ayrı benim için Güle Güle Kullanın.
quote:
Orijinalden alıntı: ATTRACTION
quote:
Orijinalden alıntı: kaptan69
bende 2007 e55 kullandım sevdigim bir abimindi ankaradan ,video bile çekmiştim aracın homurtusu bile yeterdi ,konuşurken bir ara istanbuldan ankaraya dönerken önüne bir f430 denk geldigini bizimki uzadıkca oda uzuyormuş (heralde f430 dikiz aynasında e200 gibi göründügü için enfazle 230 kadar gelir hesabında )neyse uzatmayalım 300e gelince egzozunu gösterdim demişti e55 in ,belkide f430 bune diye merak etmiştir ama araç modluydu
Orda duralim E55 ler altlarda cok iyi yuruyor yukarida okadar iyi degill
Cok denedik E55 AMG Corvette C6 ile heme nhemen ayni yuruyor..
Suan Ferrari kullanan bir arkadasimda vardi E55 AMG Agzina kadar yukluydu
100 200 9.1 altina inemiyordu F430 7.5 civari yuruyor kaldi ki E55 in espirisi 200 e kadar zaten
Cunku sadece egsoz ve olan m5 E55 i 200 den sonra cok fena ayiriyordu...
E55 F430 a kafa tutacak kapasitede bir arac degil
F430 ile basetmesi pek mumkun degil
dogrudur kardeş ,makinaya ben basmadım ,dostumum dedigini yazıyorum ,pilotan pitola degişir belki çekindi basmadı ,bu arada sende kafama göre bir adamsım selamlar
Aynen Serhat'ın dediği gibidir. Kaldı ki M5'i kolay kolay AMG'ler yiyip atamaz. Bir çok rakibine göre tork aktarımı çok daha iyidir. Uygulamaya göre F430'uda yiyip atabiliyor bende E60'a yok canım diyordum da öyle olduğunu öğrendim gerçekten özellikle 200 km üstü hızlarda. 100-300km/h arasında çoğu rakip görülecek şeyi rahatlıkla yer M5.
quote:
Orijinalden alıntı: guyverland
Aynen Serhat'ın dediği gibidir. Kaldı ki M5'i kolay kolay AMG'ler yiyip atamaz. Bir çok rakibine göre tork aktarımı çok daha iyidir. Uygulamaya göre F430'uda yiyip atabiliyor bende E60'a yok canım diyordum da öyle olduğunu öğrendim gerçekten özellikle 200 km üstü hızlarda. 100-300km/h arasında çoğu rakip görülecek şeyi rahatlıkla yer M5.
Tork aktarımı derken? Bence o konuda Mercedes'in 6.2 litrelik V8 motorunuda küçümsememek lazım, çok başarılı makine...
üstteki mesajlarda bir 4 matic sevdası yakınması olmuşta bu tarz güçlü araçlarda arkadan itiş tercihtir diye biliyorum... prof. tecrübeli insanlar genelde arkadan itişten vazgeçmiyor....
amg 4 matic yok diye eleştirmek ne derece doğru bilemiyorum böyle bir talep var mı önce onu sorgulamak gerekir.
Bu arada araç çok güzel güle güle kullanın mumyalayıp kenara atın gelecek nesiller bizleri kıskansın....
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
üstteki mesajlarda bir 4 matic sevdası yakınması olmuşta bu tarz güçlü araçlarda arkadan itiş tercihtir diye biliyorum... prof. tecrübeli insanlar genelde arkadan itişten vazgeçmiyor....
amg 4 matic yok diye eleştirmek ne derece doğru bilemiyorum böyle bir talep var mı önce onu sorgulamak gerekir.
Bu arada araç çok güzel güle güle kullanın mumyalayıp kenara atın gelecek nesiller bizleri kıskansın....
Porsche Turbo örneği var ama? :-) Doğrudur RWD daha hislidir ama AWD da olmalıydı.
hakikaten süper bir araç. Allah uzun süre kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
soran olmamış sanırım aracı kaç bin avroya aldınız acaba ?
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Bu araba anlatılmaz yaşanır. Off be Güle güle binin.
Fotoğraf makinasının markası nedir? Çok kaliteli fotoğraflar çekmiş.
Herkeze yeniden Tşk ederim iyi dilekleriniz için.
Benim ufak oğlan meraklıdır resim çekmeye bi hooby olarak fotoğraf çeken arkadaşınlan çindeyken aracı yıkatıp çekmişler bütün yeşil alandaki resimleri , Email attım makinayı sordum cvp gelince yazarım, kendim çekdimlerim Casio Exilim 7.2. Orjinal resimler tabii daha güzel burdakiler pixel azaltılmışdır.