Şimdi Ara

Bu golf ne hale gelmiş ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
1
Favori
5.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SEN NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUN TAKLA ATMAMA FİLAN GEREK YOK BEYFENDİ RESMEN SÖYLÜYORUM ALMAN ARABALARI FRANSIZ ARABALARINDAN SAĞLAMDIR BU KADAR BASİT BU BENİM GÖRÜŞÜM DAHA İLERİSİ VARMI ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiktuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucarikarga

    Kabin bütünlüğü korunmuş, hava yastıkları açılmış, motor elemanları kabine girmemiş, yani araç görevini yapmış...

    Hala şu çarpışmada esnek olma ve dağılmanın bir gereklilik olduğunu anlayamadınız...NCAP ten yüksek reyting alan araç dağılır, dağılmak zorundadır, enerjiyi kabine ve yolculara değil gövde elemanlarına dağıtarak sönümlerler. Araç güvenliğinde temel mantık budur.

    Dünyanın en güvenli aracı "tank" zannedenler varsa zırhlı araçların yaptıkları kazalarda içindekilere neler oluyor bir araştırsınlar..



    Kabin bütünlüğü korunmuş, hava yastıkları açılmış, motor elemanları kabine girmemiş, yani araç görevini yapmış...

    Hala şu çarpışmada esnek olma ve dağılmanın bir gereklilik olduğunu anlayamadınız...NCAP ten yüksek reyting alan araç dağılır, dağılmak zorundadır, enerjiyi kabine ve yolculara değil gövde elemanlarına dağıtarak sönümlerler. Araç güvenliğinde temel mantık budur.

    Dünyanın en güvenli aracı "tank" zannedenler varsa zırhlı araçların yaptıkları kazalarda içindekilere neler oluyor bir araştırsınlar..


    imza atılır

    +1

    Aslı vede normali budur zaten,eski amerikan araçlarına bakın 1960-70 kasaları ağır,ufak darbelerde sürücü yada yolcular ağır yaralanıyordu,arabaya bakıyorsun birşey yok,sağlamlıktan kasıt hala türk insanında malesef böyle,kasa sağlammı tamam kendisinin önemi yok yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: afas03

    SEN NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUN TAKLA ATMAMA FİLAN GEREK YOK BEYFENDİ RESMEN SÖYLÜYORUM ALMAN ARABALARI FRANSIZ ARABALARINDAN SAĞLAMDIR BU KADAR BASİT BU BENİM GÖRÜŞÜM DAHA İLERİSİ VARMI ?

    O senin resmen söylemenle olmuyor canım. Testler, yapılan kazalar, arıza istatistikleri vs ile oluyor. Yani inceleme gerekiyor. Ben de resmen çok şey söylüyorum ama, takan yok....

    Ayrıca zaten burada herkes kendi görüşünü belirtir. Burası forum. Forumun anlamını biliyorsun değil mi? İstersen sözlüğe bir bak, öyle gel.
  • Şu gereksiz konu ne kadar uzamış ya

    Kaza yapan araçların ikisi de güvenlik konusunda kendisini ispatlamış daha neyin tartışması yapılıyor anlamıyorum.Daha kazanın gerçekleşirken videosu yok, araçlardan biri daha hızlı belki o belli değil,golf arkadan darbe almış neden olduğu belli değil hemen golfün güvensiz bir araç olduğuna karar veriliyor.Aynen böyle devam edin bakalım DH-NCAP yetkilileri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Şu gereksiz konu ne kadar uzamış ya

    Kaza yapan araçların ikisi de güvenlik konusunda kendisini ispatlamış daha neyin tartışması yapılıyor anlamıyorum.Daha kazanın gerçekleşirken videosu yok, araçlardan biri daha hızlı belki o belli değil,golf arkadan darbe almış neden olduğu belli değil hemen golfün güvensiz bir araç olduğuna karar veriliyor.Aynen böyle devam edin bakalım DH-NCAP yetkilileri...

    Kafa kafaya çarpışmada, araçlardan birinin, diğerine göre hızlı olmasının hiçbir faktörü olamaz. Kafa kafaya çarpışmada, biri 50, diğeri 80 km hızla çarpıştıklarında, toplam 130 km hızla çarpmış olurlar. (Bkz : Lise 2-Fen Bilgisi-Vektörler Konusu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Şu gereksiz konu ne kadar uzamış ya

    Kaza yapan araçların ikisi de güvenlik konusunda kendisini ispatlamış daha neyin tartışması yapılıyor anlamıyorum.Daha kazanın gerçekleşirken videosu yok, araçlardan biri daha hızlı belki o belli değil,golf arkadan darbe almış neden olduğu belli değil hemen golfün güvensiz bir araç olduğuna karar veriliyor.Aynen böyle devam edin bakalım DH-NCAP yetkilileri...

    Kafa kafaya çarpışmada, araçlardan birinin, diğerine göre hızlı olmasının hiçbir faktörü olamaz. Kafa kafaya çarpışmada, biri 50, diğeri 80 km hızla çarpıştıklarında, toplam 130 km hızla çarpmış olurlar. (Bkz : Lise 2-Fen Bilgisi-Vektörler Konusu)

    Eminmisin?

    iki tane araba kafakafaya çarpıştığında ikiside 50 ile gidiyorsa 100km hızla çarpmış gibi olur diyorsun yani öyle mi?

    http://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4

    Şu video'yu izlemeni öneriyorum ingilizcen yetiyorsa konuşmalarıda dinle derim malesef lise 2 fen bilgisi dersin zayıfmış.

    Öyle birşey yok 50+50=100 olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 16 Ağustos 2012; 15:17:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Şu gereksiz konu ne kadar uzamış ya

    Kaza yapan araçların ikisi de güvenlik konusunda kendisini ispatlamış daha neyin tartışması yapılıyor anlamıyorum.Daha kazanın gerçekleşirken videosu yok, araçlardan biri daha hızlı belki o belli değil,golf arkadan darbe almış neden olduğu belli değil hemen golfün güvensiz bir araç olduğuna karar veriliyor.Aynen böyle devam edin bakalım DH-NCAP yetkilileri...

    Kafa kafaya çarpışmada, araçlardan birinin, diğerine göre hızlı olmasının hiçbir faktörü olamaz. Kafa kafaya çarpışmada, biri 50, diğeri 80 km hızla çarpıştıklarında, toplam 130 km hızla çarpmış olurlar. (Bkz : Lise 2-Fen Bilgisi-Vektörler Konusu)

    Eminmisin?

    iki tane araba kafakafaya çarpıştığında ikiside 50 ile gidiyorsa 100km hızla çarpmış gibi olur diyorsun yani öyle mi?

    http://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4

    Şu video'yu izlemeni öneriyorum ingilizcen yetiyorsa konuşmalarıda dinle derim malesef lise 2 fen bilgisi dersin zayıfmış.

    Öyle birşey yok 50+50=100 olmuyor.

    Bilgilendirme ve video için teşekkürler. Esnek olmayan çarpışmada, araçlar enerjiyi sömürdüğü için, kendi hızlarında duvara çarpmış gibi bir sonuç çıkmış. Ben yanlış biliyormuşum, aynı hızlardaki araç çarpışması bilgimi düzelttim. Esnek olmayan çarpışmalarla ilgili yüksek mühendislik bilgisi gerekli sanırım. Ben de mühendis değilim zaten.

    Ancak, farklı hızlarda çarpışan 2 araçın durumu ile ilgili video lazım ki, buradaki sorun ve iddia budur zaten.

    Farzedelim Golf 60 km hızla gidiyordu. Clio ise 40 km hızla. Sonuç nedir? Her ikisi de kendi hızlarında mı yoksa ortalama 50 km hızla mı hasar gördüler. Ortalama hızla hasar gördülerse, Golfün durumu ortada zaten. Ancak kendi hızlarında çarpıştılarsa, TSForeverın iddiası doğru oluyor.

    Bunu bize açıklayacak yüksek mühendis gerekli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Şu gereksiz konu ne kadar uzamış ya

    Kaza yapan araçların ikisi de güvenlik konusunda kendisini ispatlamış daha neyin tartışması yapılıyor anlamıyorum.Daha kazanın gerçekleşirken videosu yok, araçlardan biri daha hızlı belki o belli değil,golf arkadan darbe almış neden olduğu belli değil hemen golfün güvensiz bir araç olduğuna karar veriliyor.Aynen böyle devam edin bakalım DH-NCAP yetkilileri...

    Kafa kafaya çarpışmada, araçlardan birinin, diğerine göre hızlı olmasının hiçbir faktörü olamaz. Kafa kafaya çarpışmada, biri 50, diğeri 80 km hızla çarpıştıklarında, toplam 130 km hızla çarpmış olurlar. (Bkz : Lise 2-Fen Bilgisi-Vektörler Konusu)

    Eminmisin?

    iki tane araba kafakafaya çarpıştığında ikiside 50 ile gidiyorsa 100km hızla çarpmış gibi olur diyorsun yani öyle mi?

    http://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4

    Şu video'yu izlemeni öneriyorum ingilizcen yetiyorsa konuşmalarıda dinle derim malesef lise 2 fen bilgisi dersin zayıfmış.

    Öyle birşey yok 50+50=100 olmuyor.

    Bilgilendirme ve video için teşekkürler. Esnek olmayan çarpışmada, araçlar enerjiyi sömürdüğü için, kendi hızlarında duvara çarpmış gibi bir sonuç çıkmış. Ben yanlış biliyormuşum, aynı hızlardaki araç çarpışması bilgimi düzelttim. Esnek olmayan çarpışmalarla ilgili yüksek mühendislik bilgisi gerekli sanırım. Ben de mühendis değilim zaten.

    Ancak, farklı hızlarda çarpışan 2 araçın durumu ile ilgili video lazım ki, buradaki sorun ve iddia budur zaten.

    Farzedelim Golf 60 km hızla gidiyordu. Clio ise 40 km hızla. Sonuç nedir? Her ikisi de kendi hızlarında mı yoksa ortalama 50 km hızla mı hasar gördüler. Ortalama hızla hasar gördülerse, Golfün durumu ortada zaten. Ancak kendi hızlarında çarpıştılarsa, TSForeverın iddiası doğru oluyor.

    Bunu bize açıklayacak yüksek mühendis gerekli.

    Ortalama hızlarıyla hasar gördü diyebiliriz.

    Golf'ün durumunu fotoğraflardan anlayamayız sonuçta elimizde bir veri yok kaza nasıl oluştu onun hakkında bilgimiz yok.

    Fotoğraflardan gördündüğü kadarıyla golf görevini başarıyla yerine getirmiş gibi duruyor ön camda hasar oluşmamış,sürücü kapısındada hasar yok büyük ihtimalle kapı normal şekilde açılmıştır hatta.

    Amaç zaten yolcuları korumak arabanın dağılmaması değil olay.İki araçda görevini yerine getirmiş gibi duruyor.Burdan clio daha sağlam yada golf daha sağlammış gibi birşey çıkaramayız.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.