Merhaba ben superonlinedan türknete geçiş yaptım 1 ayım doldu ama 1 ayın 10 günü internet kullanabildim internetim kesildi ve bir daha gelmedi. İnternet problemimin çözülmediği yetmezmiş gibi birde ödenmemiş 2 fatura çıkıyor. Az önce defalarca aradığım şikayet hattını bu sefer 2 adet fatura için aradım ve mh internetimin 12.08.18 de verildiğini benimde 22.08.18 de internet için arıza kaydı oluşturtuğumu interneti sadece 10 gün kullanabildiğimi doğruladı fakat 2 adet ödenmemiş fatura konusunda yardımcı olamayacağını söyledi. Çıldıracağım artık az kaldı.
VDSL'e geçiş için mi kesildi acaba? Aynı durumu bende yaşamıştım da zamanında Zar zor hallettirmiştim.
Online işlemlere girip destek kaydı oluşturun fatura hakkında. Kullandığınız günler kadar fatura çıkarsınlar size. Diğer günleri faturadan düşsünler. İptal etmeyi düşünüyorsanız iptal edeceğinizi de söyleyin.
Ayrıca bence kesinlikle iptal edin aboneliğinizi. 19 gündür çözülmeyen sorun daha da çözülmez. Taahhüt falan da yok zaten.
Ama yok ben iptal etmeyeceğim bu sorun çözülür kullanmaya devam edeceğim diyorsanız bu faturaları ödemek zorundasınız. Destek kaydı açıp kullanmadığınız günlerin düşülmesini istediğinizde bir sonraki ayın faturasına indirim olarak yansıtacaklar bu ücreti.
Forumdaki @TurkNetDestek hesabı ile görüşebilirsiniz.
Hayır vdsl için değil. İptal etmeye çalışacağım yarın teşekkür ediyorum yardımlarınız için.
Bu linkten durumu anlatarak BTK'ya şikayet et:https://sikayet.btk.gov.tr Olumlu geri dönüş alamazsan, Tüketici Hakları Koruma Derneği'ne gidip şikayet dilekçesi ver.
Daha fazla beklemeden de iptal dilekçesini doldur ve 0212 - 216 - 55 - 60'a faksla. Çektiğin strese, yaşadığın sinir harbine değmez.
sikayetvara yaz btkya yaz her yerden yaz anca oyle cozerler
Şikayetvar'a daha önce yazdım fakat olumlu bir sonuç alamadım iptal için gerekli işlemleri yaptım. BTK'ya şikayet ettim yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Merhaba, öncelikle geç geri dönüş için sizden özür dilerim. Forum tarafında son zamanlarda yaşanılan yoğunluk oldukça fazla... İsterseniz size ben elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım. Hizmetinizi en ince ayrıntısına kadar inceleyip size net bir geri dönüş yapmak isterim. Rica etsem bana PM üzerinden bu sorunu alıntılayıp hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası iletir misiniz?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme