Şimdi Ara

Bu Türk Telekom çok alem..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Mayıs ayının sonunda Smile'dan kurtulup TTNET'e geçmeye karar verdim. Santralle arama 170 metre var. 16 Mbit istedim, mümkün değil dediler, bende 8'e razı oldum. Hattım açıldıktan 3 gün sonra burada okuduklarıma dayanarak Tivibu abonesi de olmak istedim. Hattın daha stabil olduğu yazılımıstı.

    Tivibu için başvurduktan 1 gün sonra hattım tak diye 16 Mbit'e çıktı:) 1ay boyunca 16 Mbit interneti sorunsuz kullandım. Herhangi bir kopma sorunu yaşamadım. Download hızlarım 1500-2000 arası değişti. Ancak Tivibu saçmalığından sıkılıp iptal ettirdiğim gün hattım küt 4 Mbit'e düştü. 4440375'i aradığımda hattınız kaldırmıyor dendi.

    Bende iptal ettiririm dediğimde bayan tamam dedi ve iptal servisine yönlendirdi, orasıda interneti anında kesti :)) Hiç acımaları yok valla. Ama kesin iptal için Telekoma dilekçe vermeniz gerekir dedi. Sabah soluğu Telekom Müdürlüğünde aldım.

    Yetkililerle yaptığım konuşmalarda durumu anlattım. Hattınız 16 Mbit alır dediler. Görevli bir yeri aradı, oradaki görevli bilgisayardan hattıma 18 Mbit alabilir ayarı yaptı.. Bilgisayara daha önce en yüksek 8 Mbit girmişler. Sonuçta Bir iki tuşa basarak 16 Mbit internet verdiler. Sağolsunlar:)

    İşin ilginç yanı Telekomda kimse bana kimlik sormadı:) İşlemleri yapıp çıktım...







  • TTNET bu peşinden koşmadan istediğini alamazsın
  • Keske bu basina gelenin aynisi banada olsa.o kadar ugasmaya en azindan full olarak 16 aliyorsan sanslisin bence
  • Vaybe bu kadar basit demekki.
  •  Bu Türk Telekom çok alem..


    Banada İl telekom müdürlüğündeki ağ şefi 10 mb rahat alırsın diyor.Aşağıdaki kağıt imzalatmaktan başka birşeyden anlamayan insan en fazla 8 mb diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thrax

     Bu Türk Telekom çok alem..


    Banada İl telekom müdürlüğündeki ağ şefi 10 mb rahat alırsın diyor.Aşağıdaki kağıt imzalatmaktan başka birşeyden anlamayan insan en fazla 8 mb diyor.


    bu arada 8mb değil o 8mbit deniyor :D





  • Arkasında durdunmu oluyormuş demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ch4ylak -- 6 Temmuz 2011; 18:51:49 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • paranızla rezil olmak buna denir dostlar telekom büyük şehirlerde ve telekom müdürlügüne eger ykaın bir noktada iseniz gidin bizzat müdürlük çalışanlarıyla sorununuzu halledin müşteri hizmetleri bi halttan anladıgı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede

    paranızla rezil olmak buna denir dostlar telekom büyük şehirlerde ve telekom müdürlügüne eger ykaın bir noktada iseniz gidin bizzat müdürlük çalışanlarıyla sorununuzu halledin müşteri hizmetleri bi halttan anladıgı yok


    aynen müşteri
    hizmetleri out
    müdürlükler in
    trend değişince haber veririm
    başlık hız sorunu çözmece
  • 18 mbit alabilirsin diye bir ayar yok, hattınızın değerleri iyiyse zaten alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    18 mbit alabilirsin diye bir ayar yok, hattınızın değerleri iyiyse zaten alırsınız.


    siz ttkom yetkilisimisiniz yada ordamı çalışıyosunuz eğer öyleyse bi sorum olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinyap


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    18 mbit alabilirsin diye bir ayar yok, hattınızın değerleri iyiyse zaten alırsınız.


    siz ttkom yetkilisimisiniz yada ordamı çalışıyosunuz eğer öyleyse bi sorum olacak ?


    Hayır değilim ama telekom sektörünün içinde sayılırım, buyrun sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinyap


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    18 mbit alabilirsin diye bir ayar yok, hattınızın değerleri iyiyse zaten alırsınız.


    siz ttkom yetkilisimisiniz yada ordamı çalışıyosunuz eğer öyleyse bi sorum olacak ?


    Hayır değilim ama telekom sektörünün içinde sayılırım, buyrun sorun.


    şimdi bu hız sorunundan çoğu kişi müzdarip bu sabit.Bunun altında yatan temel sebep nedir?Şimdi bana ev içi tesisat,virüs taraması,Bilgisayarın donanımsal hataları gibi şeylerden bahsetmeyin lütfen.Madem telekom sektörünün içindesiniz burda temel faktörü açık yüreklilikle söylemenizi beklerim.




  • santralden niye oynuyorlarki senin hızınla.otomatik ayarlıyo hızını zaten santral.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    santralden niye oynuyorlarki senin hızınla.otomatik ayarlıyo hızını zaten santral.


    inanın bende bilmiyorum aynen dediğiniz gibi hızımla oynuyolar.
    Kesin konuşmuyim ama netdisk diye birşey için aramışlardı istemedim
    tahattüt sürem bitti tahattüt yenilemedim
    acaba bu yüzdenmi oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinyap


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinyap


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    18 mbit alabilirsin diye bir ayar yok, hattınızın değerleri iyiyse zaten alırsınız.


    siz ttkom yetkilisimisiniz yada ordamı çalışıyosunuz eğer öyleyse bi sorum olacak ?


    Hayır değilim ama telekom sektörünün içinde sayılırım, buyrun sorun.


    şimdi bu hız sorunundan çoğu kişi müzdarip bu sabit.Bunun altında yatan temel sebep nedir?Şimdi bana ev içi tesisat,virüs taraması,Bilgisayarın donanımsal hataları gibi şeylerden bahsetmeyin lütfen.Madem telekom sektörünün içindesiniz burda temel faktörü açık yüreklilikle söylemenizi beklerim.


    Bunun nedenlerini daha önce başka konularda anlatmıştım.

    Bu sorun için 2 faktör var.

    Birinicisi heryerde konuşulan telefon hattınızla santral arasındaki mesafe ve aradaki bağlantının şekli.

    Bilindiği gibi her il ve ilçede telekom santral binaları var santrallere bağlantı ankara merkez telekomdan fiber kablolarla geliyor, santrale uzak bazı bölgelerde santral ile sizin hattınız arasında bakır kablo ile bağlantı sağlanıyor, bakırın iletkenliği iyidir ama mesafe uzadıkça kayıplar artar, sonuçta santralinde eski tip telefon çıkışları için verdiği güç bellidir, mesafe çok arttıkça birde aldığınız adsl sinyali büyük bir rakam ise kayıplar dahada artar, sonucunda kopan veya yavaş bir bağlantıya sahip olursunuz, bu sorunu çözmek için 2-3 yıldır telekom santralin uzak olduğu bölgelere aradaki bağlantıyı fiber optik kablo ile yapıyor, caddelere koyulan saha dolablarına santralden direk fiber optik kablo geliyor fiber optik kabloda iletişim ışık ile yapıldığı için bakır kabloya göre hız ve erişim süresi çok daha iyi, böylece sizin santralle olan bağlantınız direk saha dolabı üzerinden hızlı şekilde gerçekleşiyor. Yani özetlersek telekomun bölgenizde altyapı yatırımı yapmaması birinci faktör.

    İkinci faktör ise santrale verilmiş bant genişliği hakkı ile bölgedeki kullanımın birbirini tutmaması. Her santralin belli bir internete çıkış bant genişlik hakkı vardır, bu bant genişliği sınırı hiçbir zaman bölgedeki adsl kullanıcılarının hatlarını maksimum seviyede kullanma durumlarına göre belirlenmez, her zaman alt limiti göz önünde bulundurur, ulen ya kullanıcıların yüzde 80 i yoğun kullanım yaparsa diye düşünmez ve düşünmediği başına gelir internet kullanımının yoğun olduğu bölgelerde santrale verilmiş bant genişliği ile bölgedeki kullanım birbirini aşar bunun sonucunda o bölgedeki kullanıcıların bağlantıları yavaşlar, bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü bunu tespit ettiğinde yapacağı şey size verdiği sinyali kısmak olacaktır, kendilerinde önlem almış oluyorlar yani, 50 kullanıcının bağlantısını kıstıklarında bant genişliği istenilen düzeye geliyor.

    Yani eğer santral ve bölgenizdeki altyapı uygunsa size o hızı verirler zaten ama yok değilse böyle acı çektirirler.

    Yurtdışı çıkışlarının patlamasıyla olan yavaşlıklara hiç girmiyorum.

    Sevgiler.




  • @donanımcı123 böyle bir hız problemi daha önce bende yoktu vardı ama hiçbukadar uzun sürmemişti 1 aydır bağlantım düşük sizinde dediğiniz gibi bağlı olduğum santral hızı çok fazla kişiye yaydığı için kendi kotasını aşmış bulunuyo böylecede rastgele kim denk gelirse onun hızını düşürerek cezalandırıyor.Bu kesinlikle altyapı sorunudur.Ama her ne hikmetse telefonda altyapı sorunu olduğunu söylemiyorlar ağırıma gidende bu oldu zaten millete maymun mualemesi yapıp yok virüs taraması yaptınmı,kabloları kontrol ettinmi,git adsl in fişini çek 5 dk bekle (dilini burnuna dokundurduysan) sonra fişi tak.SONUÇ:Problem çözülmedi yaptığımız maymunluklarla kaldık.HAalbuki altyapı sorunu var çalışmalar sürüyor deseler ne olacak ki sakıncası ne hala kafam basmıyor.Doğru düzgün söyleseler kardeşim birşey yapmana gerek yok bağlantıyı aldığın bölgeyi söyle hee tamam orasımı o bölgede olan saha dolabı çalışmaları sürüyo şu şu tarihe kadar çalışmalar bitmiş olacak dese eyvallah.

    YANLIYOMUYUM?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinyap

    @donanımcı123 böyle bir hız problemi daha önce bende yoktu vardı ama hiçbukadar uzun sürmemişti 1 aydır bağlantım düşük sizinde dediğiniz gibi bağlı olduğum santral hızı çok fazla kişiye yaydığı için kendi kotasını aşmış bulunuyo böylecede rastgele kim denk gelirse onun hızını düşürerek cezalandırıyor.Bu kesinlikle altyapı sorunudur.Ama her ne hikmetse telefonda altyapı sorunu olduğunu söylemiyorlar ağırıma gidende bu oldu zaten millete maymun mualemesi yapıp yok virüs taraması yaptınmı,kabloları kontrol ettinmi,git adsl in fişini çek 5 dk bekle (dilini burnuna dokundurduysan) sonra fişi tak.SONUÇ:Problem çözülmedi yaptığımız maymunluklarla kaldık.HAalbuki altyapı sorunu var çalışmalar sürüyor deseler ne olacak ki sakıncası ne hala kafam basmıyor.Doğru düzgün söyleseler kardeşim birşey yapmana gerek yok bağlantıyı aldığın bölgeyi söyle hee tamam orasımı o bölgede olan saha dolabı çalışmaları sürüyo şu şu tarihe kadar çalışmalar bitmiş olacak dese eyvallah.

    YANLIYOMUYUM?


    Haklısınız kesinlikle, fakat günümüzde hiçbir firma artık kendi suçlarını yada eksiklerini kabul etmemekte, özellikle sikayetvar.com tarzı sitelerdeki şikayetleride incelerseniz bir tanesi bile ''evet xxx bey bu konuda hatalı olduğumuzu kabul ediyoruz veya xxx bey şu an bölgenizdeki altyapı buna uygun değildir'' gibi bir mesajla hiç karşılaşmassınız, suçu ya size atarlar yada klasik biz firmayız biz kurumsalız ayağına yatarlar.

    Bizim bölgemizdede ciddi altyapı sorunu var 6 mbit hız verebiliyorlar onunda 2-3 mbitini ancak alabiliyoruz derken binamızın altına saha dolabı koyuldu fiber çektiler herşeyi hazır ettiler bugün yarın olayı bitirirler hat değerlerimiz iyileşir derken hızlı giden çalışmalar bir anda durdu 1 haftadır hiçbir faaliyet yok herhangi bir bilgilendirmede yok, santrali 3 gün aradım birinde 5 te aramıştım dedim hadi mesai bitmiştir, daha sonra sabah 10 da aradım yine kimse yok dedim herhalde beyefendiler uyanıp gelemedi, üçüncü aramayı 2 de yaptım yine açan yok, işte koskoca özelleşen telekomun hali bu, ne söylesek boş alternatif yok adsl için, smile türknet biride yine telekom altyapısını kullanıyor pek birşey değişmiyor, hatta türk telekom o sağlayıcılarıda en kötü portlara atıyor, arıza olduğunda en son onlara bakıyor, işte telekom böyle bir kurum, cem yılmaza para dökmeye devam etsinler...




  • @donanımcı123 aynen aynen hatta ben daha santrala bir kere bile ulaşamadım tüm aramalarıma rağmen.Santrallerin numaralarınıda bulmak zaten bir o kadar zor.Söylenecek söz kalmadı heralde bizim bu duruma düşmemize neden olanlara izin verenler utansın
  • Türkiye'de rekabet olmassa Türk Telekom elini kollunu sallayarak her istediğini yapar..Sen zaten sözleşmede kabul ediyorsun ki, adamlar sana 512kb/s verse gıkını çıkartamassın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.