merhaba donanımhaber üyeleri superonline den 1 Mbit sınırsız üyesiyim internetim borcundan dolayı kapatıldı(doğaldır 2 ay para vermezsen)bende her kullanıcı gibi faturaları yatırınca açılacağını zannettim ve faturaları ödedim şimdi beni deli eden sürece geldik 1. gün:borcum olmadığı halde bağlantım açılmadı(sistemlerindi arıza varmış ne zaman olmadıysa) 2. gün:arıza halen devam ediyor hizmet veremedikleri için üzgünler 3.gün:sinirimin tepeme çıkmasıyla müşteri hizmetini arayıp bağorıp çağırdım(aldığım cevap tamam bağlantınız açıldı) 4.gün:3. gün internete bağlanamadımarıza kaydı açan superonline kapıma telekom yetkililerini gönderdi(bu arada yetkili dediğim insanlar 55 ve 50 yaşlarında)Birşeyden anlamayan yetkililer hiçbirşey yapamadı akşama doğru gelen telefonla arızanın kendilerinde olduğunu kabullendiler ve en geç yarın bağlantımız açılacakmış 5.gün:internete yine bağlanamayan ben telekomdakilere telefon açıp yine bağırıp çağırdı ve de modem sinyalinin onlara ulaşmadığı gerekçesiyle modemi onlara götürüp ayarlarını yaptıracakmışım telefonu kapadım ve aynı numarayı bir daha aradım bir bayan telefonu açtı sorunumu anlattım ve modemin sinyalinin geldiğini ama İP alamadığını söyledi (bu arada akşam saat 6) port açılması gerektiğini söyledi busaatte olmayacağını yarın ilk işinim benim bağlantımı sağlayacağını söyledi ve işim gene yarına kaldı 6.gün:sabah saat 9 da bağlandım Şimdi Türkiyede bu kadar rahat iletişim kurduğumuz insanları böyle bir iletişim işine yerleştirirlerse işte böyle hizmet kalitesi olur ne ttnet ne superonline nede başkaları siz siz olun sakın ha borcundan dolayı bağlantınızı kapattırmayın BENİM BAŞIMA GELDİ SİZİN BAŞINIZ YANMASIN bu arada superonline telekoma
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme