Bugün egea 1.6 multijet urban sedan kullandım.Egea'nın düşmanı çokmuş demek ki... (2. sayfa)
-
-
Yalnız bir şeyi göz ardı ediyorsun . Avrupa'da Sandero ' nün fiyatı çok uygun . Adamlar bir kaç maaşla Sandero alabiliyor. Bizde ise egea olsun , Sandero olsun vs araçlar çok uygun değil . Üzerine biraz daha ekleyip daha kaliteli araçlar alınabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2017 corollo kullanıcısı olarak Egea’ya bindiğimde başta yalıtım olmak üzere trim konusunda da çok daha iyi bi seviyede olduğunu hissetmiştim.
Egea, Golf, A3, A klasse veya BMW 1 gibi C segment nirvanaları ile civic, corollo gibi C’nin ayakçıları arasında kalmış Megane, Astra gibi bir model.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
C nin ayakçıları ne ya
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
adam jargonu sürekli geliştiriyor hergün başka bir kelimeyle çıkıp geliyor. neydi o her mesajın altına, "sınıfının banisi" lafı... şimdide c nin ayakcıları... japonlar gibi kaliteli istikrarlı yatay gelişim gösteriyor bu vosboy.
-
Egea o parlak çıtayı kaldırsinlar yandaki tam köylü işi görünüyor plastik koysalar daha iyi, bir arabaya bu kadar mı yakışmaz. Euroncap dan 3 yıldız alan bir araç.Ben kiralamistim manuel Multijet dizel aşırı kötüydü debriyaj, ses yalıtımı, sürüş hissiyatı felan. Araçta yeni duruyordu. Hatta sonra manuel C3 kiraladim egeadan sonra tipini felan sevmediğim bir arac ama konfor ve sürüş hissiyati sanki mercedese geçtim gibi geldi egeayi deneliyimleyince.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9090XWB -- 16 Eylül 2022; 14:6:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4,5 Yıldır HB 1.6 benzinli otomatiğini kullanıyorum. Ne göklere çıkartılacak kadar iyi ne de forumda bir çok üyenin eleştirdiği kadar kötü.
Yalıtımı cidden güzel, corolla, grandland, İ20, stonic, clio v.s. den daha sessiz bir kabine sahip, rijitlik açısından da hiç fena değil, sağı solu esnemez öyle kasislerden v.s. geçerken. Trim sesi zaten ayrı bir dünya, daha şu ana kadar süreğen bir trim sesi duymadım araçta. İçeride malzeme kalitesi iyi değil ama ilginç şekilde yıpranan, dökülen bir yeri de yok aracın ki benim arabam sürekli, dışarıda duran bir araç. Yeri geliyor Ankara kışında karda yağmurda yeri geliyor Antalya yazında sıcak altında günlerce, haftalarca kalıyor araba.
Genişlik olarak c segment araçların ortalaması neyse ona uygun ölçülerde yaşam alanı sunuyor ve uzun yolda olsun, şehir içinde olsun konforlu, rahat bir yolculuk edebiliyorsunuz. Konumlandırmam gerekirse Corolla ve Astra J kasalarla genel anlamda rekabet eder diyebilirim.
-
Hala c3 övmeyin. Leş gibi arabadır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vosboy efsane olmuş hocam ya, ağzınıza sağlık .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekran konumu ile ilgili bir eleştiriye cevap yazmak için direksiyona oturmaya gerek var mı hocam? Egeanin ekran konumunda bir sıkıntı yok. Bak mercedes ile ayni yerde konumu. Maksat eleştirmek ise mantıklı eleştiriler de yapabiliriz. Mesela 120 km hızda rüzgar sesi almaya başlıyor. Bak bu eleştiridir. Ama ekran konumu demek saçma. Nerede olsun ekran klima düğmelerini orada mi güneşlikde mi? Yüzde 95 neredeyse diğer araçlarda orada işte.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu paraya binilecek en iyi C sınıfı aile sedan aracı, gerçekten fiyatı 3 katı olan mersedesle karşılaştırmıyordan sınıfında daha iyi bir araç yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekran konumu kriterini de ilk defa duyuyorum. Egea fiyatına göre çok iyi bir arabadır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hala anlamadınız değil mi??? Avrupa, Amerika, Japonya kısacası gelişmiş olan tüm ülkeler de araçlar bizim ülkemizde ki bir statü belirleyici değildir. Örneğin Almanya da yaşayan ortalama gelirli bir Alman vatandaşı çok rahat E200 Mercedes ya da Audi A6 alabilecekken, aracını genelde şehir içi kullanıyorsa ve kalabalık bir aile değilse gidip A sınıfı veya B Sınıfı bir Hatcback almayı tercih ediyor. Burada belirleyici olan fiyat değil, ihtiyacını görecek en uygun araçtır. Ama aynı durumda bir Türk vatandaşı olsa, değil E200 Mercedes almayı, S Serisi hatta Maybach almaya çalışır, maalesef durum bu.
-
Yanıldığın bir nokta var. Avrupalılar fiyat/performansa bakmıyorlar. Doğrudan fiyata bakıyorlar. A noktasından B noktasına gitmeye yarayan araç arıyorlar. Sen büyük ekranlı multimedya isterken onlar ısıtmalı koltuğu standart olarak istiyor gibi bu örnekleri çoğaltabiliriz. Performanslı gidenlerin zaten tercihleri bu otomobiller değil. Marka fanatiği değiller tabi ama mesela İngiltere'de Ford'un kullanıcı kitlesi oldukça geniş.
-
Erkan konumundan kastı yolda pek görünmüyor demek istiyor sanırım, karşılaştırdığınız aracın ekranını kullanmanıza gerek yok hepsini gösterge üzerinden de yapabiliyorsunuz, o yüzden kullanınız mı dedim, resimler çok yanıltıcı, farkındaysanız egenanın direksiyon acısı ile mercedesin aynı değil. Kaldı ki 2 aracın kıyaslanması zaten bana göre gereksiz.
-
Dünya otomotiv sektöründe en seçici, en doymuş, en dikkatli, en bilinçli kısacası en nitelikli ve nicelikli sektör batı Avrupa sektörüdür.
Bu sektörde üretilen modeller talebe karşılık vermelidir. Sektör taleplerine karşılık vermeyen arz dibi görür.
Bu sebeple mesela honda filan bu pazarlardan çekildi, butik takılıyor.
Egea’da haliyle batı Avrupa ürünü dolayısıyla elbette ki uzakdoğulu rakiplerinden filan çok daha iyidir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 19 Eylül 2022; 12:44:45 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3 sene önce teneke ,uçan tabut şu bu diye iti götüne sokulan araba şimdi övmelere doyulamıyor . hadi baklım hayırlısı.
-
Yolda gözükmemesi lazım zaten. Yolda gözüken bir ekran varsa buyurun paylaşın. Sürücü dikkatini dağıtmasın diye bu ekranlarda video oynatılmaz zaten. Aynı şekilde egeada da ekrana dokunmadan direksiyondan ses açıp kapatıp şarkı değiştirebilirsiniz veya aux usb radio arasinda geçiş yapabilirsiniz. Hatta sesli komut ile arama yapabilir veya çalmasını istediğiniz şarkıcıyı veya şarkıyı da söyleyebilirsiniz. Direksiyon açısı çekim açısı ile alakalı, egeada zaten direksiyon yükseklik ve derinlik ayari var. İstediğin aciya ayarlayabirsin. 2 aracı zaten kesinlikle karşılaştıramayiz. Demek istediğim şey Egeadan çok daha üstün bir arabadan, Egeanin ekran konusunda bir eksiği olmadığı. Son olarak ekranın görünmemesi bir sorun ise ki ilk kez duydum Egeada ekran parlaklık ayarı da gündüz ve gece için ayrı ayrı olarak mevcut. Sözüm size değil burada bazı arkadaşlara Egea, A veya B segment almanlardan daha geniş desen hayır çok dar bir araba diyecekler. Onlara bir örnek attım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Ekranlar tesla ve megane de olduğu gibi konsol dışına taşmamalı bence.
Ama şimdi birçok firma tüketicinin gözüne sokmak için tik gibi yularıya uzatıyor tableti. Hele corolla'da plazma tv gibi kocaman.
Zaten şimdi boydan boya yekpare yatay ekranlar çıktı. Problem çözülür sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea,Linea,Doblo,Fiorino,301 ve bi kactane daha sayamayacagim arabalar trafigin en les arabalaridir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X