Şimdi Ara

Buji tırnağı kırılmış ne olur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
2
Favori
5.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • meraba arkadaşlar corsa d 1.2 easytronik lpgli aracımda uzun yolda vuruntu oldu araç hangi vites olduğu farketmeksizin 2500 devire kadar titreme ve tekleme yapıyordu. Snayiye gittim iki bujinin tırnağı kırılmış resimde gördüğünüz gibi. yenisini taktırdım şimdi bu kırılan tırnak motora herhangi bir zarar verir mi ki ne yapmalıyım?

    Usta ekzozdan çıkabilirde çıkmayabilir de dedi kıllandım bi

    Buji tırnağı kırılmış ne olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Eğer karteri söktürüp ve de krank milini indirip pistonu kontrol etme imkanı varsa; bunu atlamayın ve kontrolünü yaptırın..Önemli sorunlar çıkabilir canınız sıkılır sonra..Yada üstten silindir kapağını sökmek gerekiyorsa bunu ihmal etmeyin derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 2 Şubat 2018; 15:51:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silindir kapağının sökülüp bakılması gerekir hem piston ve silindirde hasar var mı diye hem de o kırılan parça ordaysa çıkarılır. İçinizin rahat olması adına ve masrafın büyük olmaması için bu yapılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krank sömek kapak açmak nedir ya

    hazır açmışken bir de conta değişsin



    buji deliğinden içeei hortum sarkıtıp vakumla çekiliyor

    kapak açmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    krank sömek kapak açmak nedir ya

    hazır açmışken bir de conta değişsin



    buji deliğinden içeei hortum sarkıtıp vakumla çekiliyor

    kapak açmaya gerek yok

    Oluşan hasarları nasıl göreceksin? Diyelimki kompresyon testi yapıldı, yine de içerdeki hasarı görmek daha iyi olacaktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    ben bununla bakıyorum

    https://www.amazon.com/BlueFire-Android-Endoscope-Phones-Function/dp/B013HZCYXK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    ben bununla bakıyorum

    https://www.amazon.com/BlueFire-Android-Endoscope-Phones-Function/dp/B013HZCYXK

    Ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu delik macunla düzelir mi?
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • peki bu küçük arkadaşın emme manidolduldan çılma ihtimali nedir ekzozda dışarı yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkaraokur -- 2 Şubat 2018; 19:25:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkaraokur

    peki bu küçük arkadaşın emme manidolduldan çılma ihtimali nedir ekzozda dışarı yani

    Egzoz manifoldundan çıkabilir elbette ama çıkana kadar içerde hasar verdimi, içerden gerçekten çıktımı bilmek iyi olur....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar küçük bir parça egzoz manifoldundan doğruca egzoza doğru basılır. Bence merak edilecek bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı belirgin hasar varsa ancak endoskopla görülebilir ya da parça hala orada mı diye bakılabilir, ince cidar çizikleri bu endoskoplarla görülmez. Kaldı ki sanayide endoskopu bulmak biraz zor

    Aracınızın kompresyon testine ihtiyacı var. TÜM bujileri sökün, marş basın. Deli gibi hızlı marş alacak zaten. O iki silindiri dinlesin usta, eğer parça içeride ise tık tık tık oraya buraya vuracaktır. Değilse sıradaki anlattığımı pas geçip kompresyon testi paragrafına geçin. Eğer parça hala içeride ise buji deliğinden içeri vakum hattı sokturun. Vakum yapacak hat, buji yerinden aşağı fazla salınmamalı. Bu sırada birisi marş basarsa daha iyi olur. Merak etmeyin zaten bujisiz çalışmaz. Eğer hattı fazla uzatırsanız piston çarpacaktır.

    İçeriden parça çıksa da çıkmasa da ardından kompresyon testine tabi tutturun. Eğer kırık bujilerin olduğu silindirlerde, fabrika toleranslarının üstünde kompresyon kaybı varsa geçmiş olsun. Yoksa ve içeride tırnağın kalmadığından eminseniz yeni bujiler ile aynen devam. Egzozdan çıkabilir de, çıkana kadar zarar verebilir de.

    Benim merak ettiğim olay, bujilerin tırnaklarını kıran olgu ne ve motora etkisi ne olmuştur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 3 Şubat 2018; 1:2:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aşırı belirgin hasar varsa ancak endoskopla görülebilir ya da parça hala orada mı diye bakılabilir, ince cidar çizikleri bu endoskoplarla görülmez. Kaldı ki sanayide endoskopu bulmak biraz zor

    Aracınızın kompresyon testine ihtiyacı var. Bujileri söküp içeriye doğru vakum tutturun. Bu sırada birisi marş basarsa daha iyi olur. Merak etmeyin zaten bujisiz çalışmaz.

    Ardından kompresyon testine tabi tutturun. Eğer kırık bujilerin olduğu silindirlerde, fabrika toleranslarının üstünde kompresyon kaybı varsa geçmiş olsun. Yoksa ve içeride tırnağın kalmadığından eminseniz yeni bujiler ile aynen devam. Egzozdan çıkabilir de, çıkana kadar zarar verebilir de.

    Benim merak ettiğim olay, bujilerin tırnaklarını kıran olgu ne ve motora etkisi ne olmuştur ?

    Tebrikler. Ben de yazmaya gelmiştim. Endoskopi cihazi ile bakıyorlar ama daha ucuz yontem miknatis sal haci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aşırı belirgin hasar varsa ancak endoskopla görülebilir ya da parça hala orada mı diye bakılabilir, ince cidar çizikleri bu endoskoplarla görülmez. Kaldı ki sanayide endoskopu bulmak biraz zor

    Aracınızın kompresyon testine ihtiyacı var. Bujileri söküp içeriye doğru vakum tutturun. Bu sırada birisi marş basarsa daha iyi olur. Merak etmeyin zaten bujisiz çalışmaz.

    Ardından kompresyon testine tabi tutturun. Eğer kırık bujilerin olduğu silindirlerde, fabrika toleranslarının üstünde kompresyon kaybı varsa geçmiş olsun. Yoksa ve içeride tırnağın kalmadığından eminseniz yeni bujiler ile aynen devam. Egzozdan çıkabilir de, çıkana kadar zarar verebilir de.

    Benim merak ettiğim olay, bujilerin tırnaklarını kıran olgu ne ve motora etkisi ne olmuştur ?

    Tebrikler. Ben de yazmaya gelmiştim. Endoskopi cihazi ile bakıyorlar ama daha ucuz yontem miknatis sal haci

    Ya mıknatıs da içeride kalırsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aşırı belirgin hasar varsa ancak endoskopla görülebilir ya da parça hala orada mı diye bakılabilir, ince cidar çizikleri bu endoskoplarla görülmez. Kaldı ki sanayide endoskopu bulmak biraz zor

    Aracınızın kompresyon testine ihtiyacı var. Bujileri söküp içeriye doğru vakum tutturun. Bu sırada birisi marş basarsa daha iyi olur. Merak etmeyin zaten bujisiz çalışmaz.

    Ardından kompresyon testine tabi tutturun. Eğer kırık bujilerin olduğu silindirlerde, fabrika toleranslarının üstünde kompresyon kaybı varsa geçmiş olsun. Yoksa ve içeride tırnağın kalmadığından eminseniz yeni bujiler ile aynen devam. Egzozdan çıkabilir de, çıkana kadar zarar verebilir de.

    Benim merak ettiğim olay, bujilerin tırnaklarını kıran olgu ne ve motora etkisi ne olmuştur ?

    Tebrikler. Ben de yazmaya gelmiştim. Endoskopi cihazi ile bakıyorlar ama daha ucuz yontem miknatis sal haci

    Ya mıknatıs da içeride kalırsa

    2. Katman miknatis..inception. Bidaha sal mıknatısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    çivi çiviyi söker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamircinin muknatıslı ucu flex tornavidası vardır buji deliğinden sokup almadı mı bu işler için el aletleri var
  • bugün bi 50 km kadar kullandım heehangi bir performans kaybı hissetmedim birde içerde olsaydı tıır tıkır ses yapmaz mıydı ki dinledim motoru ses felan duymadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t u r g a y

    tamircinin muknatıslı ucu flex tornavidası vardır buji deliğinden sokup almadı mı bu işler için el aletleri var

    valla yaptı bişiler ama gelmedi ucuna tırnak felan bide bujiler çıkıkken marşa basmış ben buji almaya gitmiştim varsa basınçla çıkmıştır dedi ama yinede kıllanıyorum bir motor açtırmak 1500 ü bulur diye biliyorum o yüzden ayağım geri gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkaraokur


    quote:

    Orijinalden alıntı: t u r g a y

    tamircinin muknatıslı ucu flex tornavidası vardır buji deliğinden sokup almadı mı bu işler için el aletleri var

    valla yaptı bişiler ama gelmedi ucuna tırnak felan bide bujiler çıkıkken marşa basmış ben buji almaya gitmiştim varsa basınçla çıkmıştır dedi ama yinede kıllanıyorum bir motor açtırmak 1500 ü bulur diye biliyorum o yüzden ayağım geri gidiyor

    1500 mü :) keşke. Açıp kapatmak öyle, cidar çiziği varsa oy dağlar. Kompresyon testi ile sağlama alın
  • Tamirci boşta marşa basıp attırmıştır buji deliğinden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.