Benim samsung e250 telefonum vardı tam 30 iş günü önce tamire verdik. Adamlar şöle dedi eğer telefonu 30 işgünü içinde tamir edemezsek yenisini verecez. Sonra geçen hafta telefonun durumunu öğrenmek için teknik servise gittik sonra haftaya tamir olmazsa verecez dediler. Bugün gittik telefonun satıldığı yere orada siz teknik servise gidin dediler. Teknik servise gittik teknik serviste siz yeni model telefonunuzu samsunga giderek alabilirsiniz. Orayı aradık ve kapalıydı. Öyle bi yazıyim dedim ama siz bu durumda olsanız naparsınız?
Satış merkezinede teknik servisede samsungada koca bir
kardeş niye flood yapıp duruyon adamlar yenisini verecekmiş işte pazartesi git yenisini al ne yapalım topluca samsung a mı sövelim çok mağdur olduysan şikayet var.com a da yaz mağduriyetini..