okuma yazmanız da yok demek yazıııııh daha doğrusu 4 işlem de yohhh yazıııııııııııııııh be. hemen en yakındaki ilkokula kayıt olun bence. bu çağda bu kadar cahillik büyük lüx.... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neyzen.Tevfik -- 3 Şubat 2025; 22:24:17 > |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (72. sayfa)
-
-
yaw he he......
bak toplamaya örnek vereyim 2 + 2 = 4 eder. böyle böyle başla
-
Hocam boşverin anlamak istemeyene laf anlatmaya çalışmanın bir manası yok.
Çin fiyatını söylersin, Çin'de sübvansiyon var o yüzden fiyatlar bu kadar düşük derler. Yunanistan fiyatını söylersin o zaman da ülkemizdeki yüksek ÖTV'den dolayı öyle derler...
İnsan bir gerçeği kabul etmek istemeyince ne desen boş, kendimizi yormaya gerek yok.
Gerçek şu: Avrupa Birliği Çin malı elektrkli araçlara %20-40 arası gümrük vergisi uyguluyor. Üstüne de %20 KDV var, aynen bizde olduğu gibi. Adamlara AB ülkelerindeki satış rakamını söyleyince hemen onun üzerine ÖTV + KDV ekleyip ülkemizdeki fiyatın neden yüksek olduğunu açıklamaya çalışıyor. Ona açıklama demeyelim de resmen bizleri aptal yerine koymaya çalışıyor. Madem hesap işine giriyorsun, düşsene o zaman AB'deki gümrük vergisi ile %20 KDV'yi... Neden AB'deki tüm vergiler dahil edilen liste fiyatının üzerine ÖTV ve KDV ekleyip insanları salak yerine koymaya çalışıyorsun???
Çin fiyatının üzerine lojistik ve ülkemizdeki vergileri ekleyince çıkan rakam ne? Taş çatlasın 26.000€... Bize dayatılan rakam ne?? Tam 40.000 €... Görünüşe göre adamlar fabrika yatırımını bizim sırtımızdan yapmaya çalışıyorlar. O zaman bu yatırıma destek olmak isteyen arkadaşlara engel olmayalım tabii ki. Çinliler onlar sayesinde ülkemizde fabrika sahibi olacaklar. Zira fabrika yatırımı yapmayı planlamadıkları Yunanistan'da Çin fiyatı + vergileri ekleyip gayet de güzel satış yapabiliiyorlar...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
dallamos nickinin hakkını veriyorsun gerçekten.
egea fiyatına bu arabayı bulmuşsun da halen "byd bizi kandiriiii" edebiyatı yapıyorsun. sen git egea ya bin lol
-
hepinize yetecek kadar kapağım var sırayla yalnız.
-
Toplama İşlemi Dersi
Toplama, iki veya daha fazla sayıyı bir araya getirerek toplamı bulma işlemidir. Matematikte en temel işlemlerden biridir ve “+” sembolü ile gösterilir.
Örnek:
Ali'nin 3 elması, Ayşe'nin 5 elması var. İkisi toplam kaç elmaya sahip?
Çözüm: 3 + 5 = 8 elma.
Toplama Özellikleri:
- Değişme Özelliği: Sayıların yerini değiştirsek de sonuç aynıdır.
- Örnek: 2 + 4 = 4 + 2
- Birleşme Özelliği: Parantezlerin yeri değişse de sonuç değişmez.
- Örnek: (1 + 2) + 3 = 1 + (2 + 3)
Toplama, günlük hayatta para hesaplamalarında, alışverişte ve birçok alanda kullanılır.
-
Örnek:
Bir ürünün başlangıç fiyatı 100 TL olsun. Önce %10, ardından %20 zam yapalım.
- İlk zam (%10):
- 100 × 1,10 = 110 TL
- İkinci zam (%20):
- 110 × 1,20 = 132 TL
Toplam artış oranı:
(132 - 100) / 100 = %32 değil, %32 yerine %32
Ancak doğrudan %10 + %20 = %30 deseydik:
100 × 1,30 = 130 TL olurdu, ama gerçek değer 132 TL.
Bu nedenle, birleşik yüzde hesabı yapılırken her artış bir önceki artışlı değer üzerinden hesaplanmalıdır.
-
Ya hocam oyle ya da boyle.. sonuca bakalim. 1500 e atto 3 mu alirsin? Yoksa 1900 lere polo mu :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yunanistan ile kıyaslayanlara bir kapak da burdan gelsin :
Natural persons
•
There’s a 30% subsidy of up to € 9,000 for long-term leases, without the obligation to purchase the car at the end.
•
There’s also an extra € 1,000 subsidy for the long-term lease of a car for a person with disabilities.
•
There’s also an extra € 1,000 subsidy for families with at least three dependent children (€ 1,000 for three dependent children, plus an additional €1,000 per extra dependent child up to a maximum of € 4,000).
•
There’s also an additional € 1,000 for young people aged under 29 buying or leasing a car.
•
There’s a € 1,000 bonus for scrapping an old car and € 500 subsidy to purchase a smart charger.
•
Additionally, there’s a € 1,000 subsidy for buying a car for persons with disabilities.
Companies
•
There’s a subsidy of 30% of the retail price before taxes (up to a maximum of € 6,000) for long-term leases, without any obligation to purchase the vehicle at the end. This applies for leases of between 1 to 20 vehicles. The subsidy falls to 20% of the retail price before taxes (up to a maximum of € 4,000) where 21 vehicles or more are leased.
•
There’s a € 2,000 bonus for scrapping an old vehicle and a € 400 charger purchase subsidy per charging point.
•
There’s also an additional € 4,000 per car for companies operating on the Greek islands.
türkçeye çevirmeyecem. yoksa toplama bile bilmeyenler üşüşüyor. hamamböceğinden 1 tık ileri evrimleşmesini gerçekleştirmiş herkes bunları türkçeye çevirebilir.
-
yani herkesin kendi ihtiyacına göre. eğer ailede dwarfizm varsa genlerde tabii ki poloyu seçmek 1000 kat mantıklı yoksa geniş geniş atto 3'ün içerisinde o mini mini vücutlar harab olur murdar olur....
-
Buraya eğlenmeye geldim, hadi çalışın bakalım biraz boş durmayın byd ceo'su izliyor uzaktan biraz daha överseniz 20kwh şarj hediye edecekmiş size
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: masterap
Buraya eğlenmeye geldim, hadi çalışın bakalım biraz boş durmayın byd ceo'su izliyor uzaktan biraz daha överseniz 20kwh şarj hediye edecekmiş sizesizin gibiler olmasa kimleri bloklayacağım ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neyzen.Tevfik -- 4 Şubat 2025; 1:15:43 > -
0 araçlardaki hatalara bak. hele biri var 45 gündür serviste bende 1 hafta kaldı araç demiş içim cızladı.
adamlar zaten Türk müşterisini öpmeye geldik diye beyan veriyorlar üstüne bu bile gücüne gitmemiş vatandaşın gitmiş almış şimdi yaşadığı problemlere bak. bir kaç yıla kalmaz ya bu çinliler ciddi fiyat kıracak ya da satışları patlayacak. ne olursa olsun ikinci elde ciddi zarar yazdırır bu araçlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X