Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Wessa Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.669
Cevap
91
Favori
199.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BYD Türkiye pazarına girdi. İlk getirecekleri model Atto 3. Kasım'da ilk araç satılacakmış. Fiyatı belli değil %10 ÖTV dilimine girecek deniyor https://www.bydauto.com.tr/atto3


    MG4 luxury almayı düşünüyordum ama otobanda 100den sonra titreme yapıyor diyolar. Atto 3 Fiyatı 1500 ya da altında olursa almayı düşünüyorum.


    Almayı düşünenler ve Kasım sonrası alanlar bu başlıkta konuşabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxfield -- 30 Eylül 2023; 10:54:11 >



  • Daha da fena gelirlerdi de Togg’a rakip olamasınlar diye %40 ek Çin vergisi koyunca çok da sarsamıyorlar.

    Avrupa’da da Çin’e ek özel vergi var bu sorun değil aslında.

    Sıkıntılı olan hem ucuz Çinlilerin önünü kesiyorsun hem de Togg almak isteyenlere de Togg’u üretip satamıyorsun. Gücün, hızın, altyapın, yatırımın yetmiyor.

    Her durumda vatandaş zarar görüyor. Kimin umrunda vatandaş tabi.

    Sonra Sahibinden’dende 1.500bin ilana koydukları Togg’un sahibini arıyorsun. Sen fiyat söyle diyor 2milyondan aşağı olmasın. İşte sonucu bu. İnsanları ahlaksızlaştırıyorsun. Menfaatçi karaborsacı şerefsizlerin önünü açıyorsun.

    Sonra şikateyler gelince de gidip Sahibinden’e kontrol et bunları ceza keserim diyorsun.

    Etraflıca düşünmeden alınan bir kararın yanlışı çorap söküğü gibi başka başka az düşünülen başka aptal çözümsülere neden oluyor. Ülkenin boğazı boydan boya kesilmiş, içindeki kanser büyümüş büyümüş sen elinde yara bandıyla çözüm arıyorsun. Türkiye’de yönetilmeye çalışılan her şeyin özeti işte bu.
    Ülkedeki bütün otomobil fabrikalarından çıkan satış fiyatlarına bi bak istersen tekrar. Fabrikadan 1 milyona çıkan arabayı sen vergilerle birlikte 2-3 milyona alıyorsun. Sen memnunsan sana böyle devam etsin. Ben memnun değilim. Fabrikalar da artık karlarından feragat etmeli devlette az vergi almalı. Serbest piyasanın gereği budur. Böyşe işlemiyorsa ortada serbest piyasa yoktur.

    Dip not: Cahil mahil diye hakaret etmeden insan gibi yorum yapabilirsin.
    Kimseye kredi verilmediği için çoğu kişi elindeki aracı satıp bi araç alabiliyor.

    Son 2-3 aydır ikinci el arabalar %20-30 civarı değer kaybetti. Atıyorum 1.300bine satılacak araba 900-1000lere düştü. İnsanların cebinden 300bin gitti.

    Sıfır arabaların fiyatları kampanyalarla vs çok satmayanlarda benzer düşüş gördü ama elektriklilerin fiyatı aynı kaldı hatta yer yer arttı.

    İnsanlar 1.300binlik aracına 200bin verip 1.500bine sıfır bi elektrikli almaya belki evet derlerdi de artık aradaki fark 500binleri buldu. Alım gücü hakkaten çok düştü.

    İşimiz zor.
    herkese selamlar,
    atto 3 ile 1 aylık süremizi doldurduk bir kaç yorum yapmak istiyorum belki faydam olur.

    öncelikle araç şirket aracı yani maddi manevi 2. el fiyatı değer kaybı gibi konular benim için maalesef önemli değil.

    3 secenek vardı megane e tech, atto 3 ev3 boş paket biz atto 3 tercih ettik sebebi donanım ve genişlik olduğundan dolayı.

    şirketimize 3 adet 2024 atto 3 alındı 2 si siyah 1 i beyaz.
    2 tanesi full şehir içi kullanıyor ben bu dönemlerde hep şehirler arası kullanıyorum

    1 ayda 8.000 km yol yaptım benim aracımda herhangi bir problem trim sesi yada yazılımsal problem olmadı ama diğer arkadaşlarımın araçlarında sol ön çamurluğun orasından bir viyik viyik ses geliyordu serviste çözdüler bunun dışında bir problem yaşamadık

    elektirikli araba kullanmayı yavaş yavaş öğreniyorum çünkü ani gazlamalar uzun süre limitörde gitmek çok keyifli olsada menzil olayı ciddi problem oluyor

    şehir içi arkadaşlar çok rahat 350 km leri görebiliyor ama ben uzun yolda ac 26 koltuk ısıtma tek diş tek kişi ort 130 km/h maalesef 250 km bandında gidebiliyorum yağmurlu ve soğuk havalarda şarja takıp çıkarmak maalesef problem olabiliyor

    şarj uygulamalarında trugo enyakıt zes esarj gio kullanıyorum en az hata veren zes en fazla hata veren maalesef trugo

    bunun dışında elektirikli araç maalesef kötü bir alışkanlık gibi alıştığınızda bırakamıyorsunuz kullanımı donanımı ve atikliği insanı cezbediyor

    hepimize kazasız belasız sürüşler dilerim

    herkese iyi forumlar

    1 aylık atto 3 kullanıcısı olarak bizde aranıza katıldık.

    Aracı eşime aldık %70 şehir içi %30 şehir dışı.

    ilk izlenimlerim araç bence çok rafine bir araç 2012deki golf 7 gibi diyeyim.


    +'lar

    sessiz 110'a kadar (sonrasında rüzgar sesi) :(

    güçlü 210 beygir ve tork spor modda cok iyi

    konfor odaklı iyi yol tutuş (arka süspansiyonlar bağımsız süspansiyon bana göre biraz yumuşak ben biraz daha sert süspansiyon seviyorum)

    şehir içi inanılmaz ekonomik 380-400 km buluyoruz


    -ler


    klima bence çok kuvvetlli değil 35 derece ve yukarısı sıcaklıklarda çok yetersiz kalıyor. (camlara film çektirip birde öyle denemek lazım)

    apple car play bağlamak uğraştırıcı ben android kullanıcısıyım eşim bağlayamayınca apple ekosistemini çözmeye çalışıyorum.

    şarj 220v normal ev elektiriği 36 saat civarı sürüyor %10-%100 şarj

    verilen wallbox için proje hat vs biraz masraf edeceğiz. Deneyimleri paylaşırım

    max hız 160km (180-185 olabilirmiş)


    Eskişehir - Bursa %100 şarj ile git gel yapamadık yaklaşık 340 km

    klima açık full 100-110 cruise control gittik %40 şarj ile gittik dönerken bozüyükte şarj bitti

    klima açıkken, dik yokuş çıkıyorken, ve 130-140' a hızlanırken iken sarfiyat 140-170 kwh ler gördüm aynı yolda 130-140 sabit hızda 75 kwh civarı sarfiyat

    şehirler arası düz yolda 2 kademe klima cruise control 90-110 geçmem derseniz 280-300km gidersiniz 18-22 kw/h arası yakıyor

    klima açık rampalarda min 38-40 kw görürsünüz.

    tapa gaz 160 km/h saat hızlı max 150 km gider.


    özetle batarya şehir içi için fazlasıyla yeterli, ekonomik ve üstün sürüş performansı vaad ediyor


    ancak iş şehirler arası yola gelince maalesef ben dilediğim gibi gazlayamadım. 2 viraj yapayım bir 10-15 dk basayım deyince %25 batarya bırakıyorsun.

    Sonrasında kuzu kuzu sağdan sağdan gidiyorsunuz hep bir gözün kadranda ne kadar menzil ne kadar şarj kaldı, klimayı mı kapatsam vb tedirginlikleri.


    muazzam teknoloji

    muazzam fiyat/performans


    ama sehirler arası için halen alınması gereken çok yol var..



    pişman mıyım kesinlikle hayır


    uzun yol yapılır mı evet yapılır 500kmde max 1 saat atar 5 saat yerine 6 saatte gidersin

    1000 kmde 2 saat atar ondada yavaş gittiğin için zaten yorulmuyorsun 10 saat yerine 12 saatte gidersin.


    2.araç olarak alanlar gözü kapalı alabilir.


    1.araç olarak kullanacak ve ağırlıklı uzun yol yapanların daha iyi menzil için biraz daha beklemesinde yada hybridlere yönelmesinde fayda var..

    Merhaba,


    Bende yaklaşık 20 gün önce BYD ATTO3 aldım. Bursa Toyota Çavdarlıdan. Dağ beyazı renk , içi açık renk.


    İlk izlenimlerim görüşlerim;

    * Kaportasal olarak kapı vs. çok sağlam. 1.750 kg ..Teneke değil :)

    * 2 Anahtar + 1 NFC kart verdiler. kartlada açılabiliyor kapılar.

    * sesli komut özelliği mükemmel. algılaması tepkimesi v.s. perde aç , cam aç nedersn yapıyo (cappuchino hariç :) )

    * yakıt tüketimi şu şekilde . trafik malum yogun ve havada soguk ama şehir içi rahat 400 km yol yapıyorum. şuan aracım 1.500kmde .

    zes veya trugodan dolduruyorum. yarım saatte %60 dolduruyor. 45 50 dkda full şarj oluyor. kahve içer yemek yerken doluyor. ayrıca

    heryerde şarj istasyonu kaynıyor , istasyon vs dert değil yani.

    * kim binse araca inanılmaz begendi.

    koltuk ısıtma direksiyon ısıtması çok başarılı. süspansiyonları çok iyi. ivmelenmesi tepkimesi ve uzaması performans olarak yeterli.


    şuan benim açımdan tek eksik yada ben bilmiyorum youtube veya video izlemek için araç uygun değil.


    clio 1,7 milyona araç satarken bu fiyata türkiye şartlarına göre alınacak en iyi araba bu derim. iyiki almışım. tavsiye ederim.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    BYD Atto 3, 2022 yılında piyasaya sürülen elektrikli bir SUV'dur. Bu araç, modern tasarımı, geniş iç mekanı ve uygun fiyatı ile ilgi çekmiştir.

    BYD Atto 3 Yorumları

    BYD Atto 3 kullanıcıları genel olarak araçtan memnun kalmışlardır. Birçok kullanıcı, aracın sürüş kalitesini, performansını ve menzilini övmektedir. Kullanıcılar ayrıca, aracın geniş iç mekanı ve konforlu koltuklarından da memnundur.

    BYD Atto 3 Sahibinden yorumlarına göre, kullanıcılar aracın düşük yakıt tüketimi ve teknolojik özelliklerini de beğenmektedir.

    BYD Yorumlar

    BYD markası genel olarak güvenilir ve kaliteli elektrikli araçlar üretmesiyle bilinmektedir. BYD Atto 3 de bu itibarı sürdüren bir araçtır. Kullanıcılar, aracın sağlamlığını ve dayanıklılığını takdir etmektedir.

    BYD Kullanıcı Yorumları

    BYD Atto 3 kullanıcıları, araçla ilgili bazı şikayetlerde de bulunmuştur. Bazı kullanıcılar, aracın süspansiyon sistemini fazla sert bulmaktadır. Ayrıca, aracın navigasyon sisteminin zaman zaman hatalı yönlendirmeler yaptığından şikayet edilmektedir.

    BYD Alınır mı

    BYD Atto 3, özellikleri ve fiyatı göz önüne alındığında, satın alınmaya değer bir elektrikli SUV olarak kabul edilmektedir. Aracın kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve BYD markasının güvenilirliği de dikkate alınmalıdır.

    Yukarıdaki bilgiler, BYD Atto 3'ü satın almayı düşünen alıcılara ve kullanıcılarına yardımcı olmak için derlenmiştir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bende merak ediyorum bu araci,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın kapı içlerine bayıldım . Gördüğüm en farklı kendine has kapı içi tasarımı

    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mg hs almasam bunu alırdım. Çok beğendim.


    Fiyatı 1600-1650 arasında olacak. 1500 ler hayal. Mg4 bile 1500.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    İçi çok değişik (bence bi tık abartı) ama dışı da çok sıradan bi araba. Sanki dışını ayrı tasarımcı içini ayrı tasarımcı tasarlamış :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maxfield kullanıcısına yanıt

    Yemin ediyorum aynı şeyi düşünüyordum . Bir aracın içi ile dışı bu kadar mı farklı olur . Diğer modellerin dış tasarımı çok daha premium duruyor ama . Özellikle sedan modeli çok şık duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Para olmayınca insan ucuz olacak diye hayal ediyor işte napalım :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Klasik olacak ama, çinliler fena geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • socialworker kullanıcısına yanıt
    Daha da fena gelirlerdi de Togg’a rakip olamasınlar diye %40 ek Çin vergisi koyunca çok da sarsamıyorlar.

    Avrupa’da da Çin’e ek özel vergi var bu sorun değil aslında.

    Sıkıntılı olan hem ucuz Çinlilerin önünü kesiyorsun hem de Togg almak isteyenlere de Togg’u üretip satamıyorsun. Gücün, hızın, altyapın, yatırımın yetmiyor.

    Her durumda vatandaş zarar görüyor. Kimin umrunda vatandaş tabi.

    Sonra Sahibinden’dende 1.500bin ilana koydukları Togg’un sahibini arıyorsun. Sen fiyat söyle diyor 2milyondan aşağı olmasın. İşte sonucu bu. İnsanları ahlaksızlaştırıyorsun. Menfaatçi karaborsacı şerefsizlerin önünü açıyorsun.

    Sonra şikateyler gelince de gidip Sahibinden’e kontrol et bunları ceza keserim diyorsun.

    Etraflıca düşünmeden alınan bir kararın yanlışı çorap söküğü gibi başka başka az düşünülen başka aptal çözümsülere neden oluyor. Ülkenin boğazı boydan boya kesilmiş, içindeki kanser büyümüş büyümüş sen elinde yara bandıyla çözüm arıyorsun. Türkiye’de yönetilmeye çalışılan her şeyin özeti işte bu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Don lastikleri beğenmedim gerisi iyi. BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları araçları kaliteli.

    Byd ısı pompası standart kullanıyor toog ta yok malesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 1 Ekim 2023; 8:46:33 >
  • maxfield kullanıcısına yanıt

    Togg için olmadı sadece onlar,Çinli araçları 800 900bine içeri sokarsan ülkedeki bütün otomobil fabrikalarına beyaz bayrak çektirirsin

    Süzme cahilce yapılmış bir yorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasanın hizaya gelmesi lazım . Batmaları da hiç umrumda değil . Kullanıcıya yarayan rekabet her zaman iyidir. Boş , kalitesiz araçlara 1.5 milyon para veriyoruz . Seal bu paralara gelirse düşünmeden alırım . Hem de vw aracımı satıp premium motoru güçlü bir araç almış olurum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Ülkedeki bütün otomobil fabrikalarından çıkan satış fiyatlarına bi bak istersen tekrar. Fabrikadan 1 milyona çıkan arabayı sen vergilerle birlikte 2-3 milyona alıyorsun. Sen memnunsan sana böyle devam etsin. Ben memnun değilim. Fabrikalar da artık karlarından feragat etmeli devlette az vergi almalı. Serbest piyasanın gereği budur. Böyşe işlemiyorsa ortada serbest piyasa yoktur.

    Dip not: Cahil mahil diye hakaret etmeden insan gibi yorum yapabilirsin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maxfield kullanıcısına yanıt

    Tabi kaldır ÖTV yi herkes araba alsın elektrikli

    Peki şehirler buna hazır mı

    Değil

    Elektrik şarj altyapili Devasa otoparklar yapman,o arabaları sürecek yollar altyapı kentsel dönüşüm gerekir, ha desen şimdi baslasan takribi 10 sene falan sürer.

    Hatta aydınlık içerisindeki Atatürk ün İzmir'ini düşün bi,20 sene.K

    Ama şu var bak,kirsala gidene ÖTV siz araç vereceksen neden olmasın?

    Tabi kırsala dönecek adam bulabilirsenBYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 1 Ekim 2023; 12:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu markanın esas seal modeli gelirse siz seyredin cümbüşü, hem performans hem kasa hem de içi mükemmel, piyasada araç kalmaz, geldiği gibi alırım ben, ba-yıl-dım.

  • Başlığı açan arkadaş gibi aynı MG4 luxury alıcakken son gün BYD nin Türkiyede satışa başlayacağını öğrenip MG den vazgeçtim . Nisan ayındada Teslayayazılmıştım fiyatı 500-600 bin artınca alamadık .

    2018 yılında çine gittiğimde her yer BYD nin elektirikli araçları ile doluydu hatta taksiler dahil . adamlar 5 yıldır bu araçları kullanıyor .her ne kadar bizim için yeni olsada BYD çok eski ve köklü bir firma .

    Siparişlerin açılacağı günü dört gözle bekliyorum sitesinde henüz fiyat ve sipariş ile ilgili bilgi bulunmuyor .

  • maxfield kullanıcısına yanıt

    Zammı savunabilecek seviyedeki kişilere maalesef hiç bir şey anlatamazsınız. Babamdan biliyorum. Boşuna laf anlatmaya çalışmayın.

  • hmdreklam H kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı şekilde MG4 luxury için bayiye isim yazdırmışken ve Tesla fiyat artışı da fazla geldiği için BYD Atto 3'e yöneldim, heyecanla bekliyorum :). Umarım fiyat ve stok konusunda bir sürpriz olmaz da önümüzdeki aya hepimiz Atto 3 sahipleri forumunda görüşürüz :).

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hmdreklam H kullanıcısına yanıt
    BYD’nin satış temsilcisiyle görüştüm. Söylediğine göre daha araçlar gelmemiş. Bu ay içinde gelmesini bekliyoruz dedi.

    Geldikten sonra sitedeki araç talep formunu ilk önce dolduranlardan başlayacak şekilde arayacağız dedi. Almak isteyen herkes atto 3 sayfasının en altında bi form var onu doldursun.

    Gerçi bize düşer mi bilmiyorum eşe dosta gider gibi ama ben sitesinin ilk açışdığı gün formu doldurmuştum bakalım fiyata göre artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Önemli olan fiyat . Fiyatlar uygun olursa rekor kırar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.