Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.661
Cevap
88
Favori
197.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • standalone S kullanıcısına yanıt

    BYD mağazasından indirilen Youtube araç hareket halinde çalışıyor mu hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt

    Malesef mağazadan kurulan uygulamalar browser da dahil gördüğüm kadarıyla P vites konumuna getirince çalışıyor.

  • AliYazıcı A kullanıcısına yanıt

    2408 de usb den güncelleme için qr kod çıkıyor. önlem almışlar. ancak tuş kombinasyonu ile recovery mode a geçip kurulum yapılabiliyor.

    ancak bu durumda da herşey sıfırlanıyor. eğer 2407 deyseniz usb yi taktığınızda qr kod çıkmıyorsa update için yüklü uygulamalar gitmez diye düşünüyorum.

    ben 2407 den 2408 e geçerken qr kod çıkmamıştı ancak 2408 den 2412 ye qr kod istedi mecburen recovery mode dan güncelledim.

    bende daha önceden kurulu uygulamalar yoktu sorun etmedim gerçi.

    store da çok az uygulama var şu anda benim işime yarar youtube ve browser oldu.

    eğer önceden birçok apk kurmuşsanız byd store da malesef yok.

  • standalone S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Oldukça bilgilendirici oldu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu aracın pilini şehir içinde %20 ile %80 arasın döngüde mi kullanmak gerekiyor?

    yoksa %100 kadar dolduruyor musunuz?


    (MG4 comfort kullanıcıları Lityum (LFP) pil olduğu için %100 kadar dolduruyormuş)

  • Mihmander kullanıcısına yanıt

    Kullanım kirapçığında mümkünse her hafta %100 şarj öneriliyor. Lfp nin nmc ye göre en büyük artısı da bu. Direk dolduruyorum şarjda. Kafamız rahat o konuda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • standalone S kullanıcısına yanıt

    Selamlar,

    Bunu yapmak için bir rehber falan var mı? Bende bayinin geçtiği versiyon duruyor, sıfırdan yapmak istesek nasıl yaparız?

  • pelitahmet P kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Bu işlemi şu anda servisin dışında kendinizin yapması riskli. Ben artık servisin sim kart için çağırmasını, güncelleme yapmasını beklemekten sıkıldığım için riski göze aldım.

    Sim kart için çağırdıklarında servis görünce ne diyecek bilmiyorum açıkcası.

    Aslında çok zor olmayan bu işlemler konusunda deneyiminiz yoksa risk almamanızı tavsiye ederim.

    Eğer bir sorun yaşarsanız aracın büyük ekranını kullanamaz duruma gelebilirsiniz.


    Yinede ben riski alıyorum yapıcam diyorsanız Byd Türkiye telegram ve whatsapp gruplarında çokca konuşuluyor bu konu.


    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  • 2412 güncellemesi ile gelen yeni arayüz.

    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları
    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları
    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları
    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları
    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları
    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Bunun sebebi lfp bataryada pil kalibrasyonu zor. (voltaj farkı çok az olduğu için)

    pilin kendini kalibrasyon yapması için öneriliyor.
    doğru hesaplayamazsa %10-15de bile pil bitebilir.

    Bu nmcye göre avantaj mı dezavantaj mı bilemedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Bu çinlilerin en büyük derdi yazılımı derme çatma olması. Çeviriler hatalı. Kelimelerin biri büyük biri küçük. Çin malı tabletler gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Aracınız Seal u dmi mıdır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt

    Bence dezvantaj. Zira nmc pili %100 yapamazsın gibi bir kısıtlama yok. Onuda yapabilirsin. Ama şarjda byd denk geldim. Araç yüzde yüz olmasına rağmen istasyon şarja devam ediyordu bir 10 dk kadar %100 de şarj almaya devam etti. Sonra şarj kesti araç. Uzun yolda güven vermedi açıkçası sen %10 sanıyorsun halbuki 1-2 kalmış bu da bir risk. Maliyeti düşürmek şehir içi kullanımı arttırmak ve genelde evde şarja takıp çekip gidenler için ideal ve uygun araçlar bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VethekBK V kullanıcısına yanıt
    Cell balancing yapiyor o sirada. LFP bataryalar sarji volt olarak olctugu icin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VethekBK V kullanıcısına yanıt

    hocam her zaman yapmak zorunlu değil ayda bir kez yeterli.Lfp pillerin 3000 cyle ile 5000 cyle kadar dolum ömrü , daha az yangın ihtimali ve ömür olarak göz önüne alırsak kesinlikle lfp piller önde.

  • meeb kullanıcısına yanıt
    Evet çok avantajlı hocam 30 yıl doldur boşalt atto 3 kullanılır…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • meeb kullanıcısına yanıt

    3000 cyle bile olsa, aracın 1 cyle ile 350 km menzil olsa= 1 milyon km. yapar.

    çok çok iyi rakam.


    ömrümüz yetmez.

  • VethekBK V kullanıcısına yanıt
    Öyle bisey yok yani sen %10 var sanırken %1 falan kalması gibi bisey yok .. Yüzde yüzden sonra sarji bitirmeyi beklemesi i herzaman olan bisey değil bende mesela hiç olmuyor.. Olanlarda da cell balancing yapıp calibre ediyor. Calibrasyona ihtiyaç duyduğunda yaptığı bisey.. Özellikle AC şarj yaparken yapabilir bunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamboc -- 18 Şubat 2025; 13:6:19 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kamboc K kullanıcısına yanıt

    Bilmiyorum yurt dışı sitelerde bunla ilgili yazılar yazılmışta. Şarjım varken bitti vs gibisinden. Tabi detayını bilemem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.