bireysel kullanım için tartışılır ancak henüz uyanamayan taksiciler için bence önemli bir kriter. |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (83. sayfa)






-
-
Lfb bataryaları ayda bir kere %10 altı bir değere düşurdukten ten sonra %100 yapilmasi calibrasyon için öneriliyor.. Haftada bir kerede 100 e fullemeyi öneriyor üretici...
Senin verdiğin örnekte muhtemelen uzunca bir süre 40 - 80 arası sarjlar yapilmis calibrasyon bozulmuştur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Atto 3 hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hardcrss
Bu çinlilerin en büyük derdi yazılımı derme çatma olması. Çeviriler hatalı. Kelimelerin biri büyük biri küçük. Çin malı tabletler gibi.Sen 1.4-1.5 m ye boş paket buzdolabı niyetine Polo al hocam. Türkçeye çevirilerde hata yok, daha ne olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah Allah resimer attonun ekranından mı peki?
Şunun için sordum ilk resimde soc ayarı var da soc ayarı Seal u dmi da olan bisey
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Resimler seul u dmi dan, arayüzün nasıl göründüğü ile ilgili fikir olsun diye attım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oki şimdi oldu :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok komikmiş hocam, benim araçta çin zaten o yüzden diyoruz.
-
Arka koltukta emniyet kemeri takma şartının neresi saçma onu anlamadım ama neyse.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam bir an önce sat kurtul bence böyle hayati hatalar kabul edilemez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
saçma lafın gelişi diğer güncel araçlarda nasıl bilmiyorum ama ön kemeri takmayı yeni yeni alışmış olan bizlere bu dayatma gelir .Şimdi arkaya binen herkese emniyet kemerinizi takın dicem o saçma 😀
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir de şöyle bak duruma, önceden arka koltuğa binen herkese ben “emniyet kemerinizi takın” diyordum, ikna etmesi zaman alıyordu. Şimdi araba kendiliğinden ötüyor, arabayla tartışamayacakları için söylene söylene takıyorlar, benim de kafam rahat oluyor 😁 Ayrıca tam emin değilim ama sanırım o özelliği kapatma ayarı var, gördüm sanki menülerin birinde ama tabii ki kimseye söylemiyorum. Herkesin güvende olduğunu bilmek daha iyi. 😉
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elektrikli araç benim gibi garantici kişiler için şu an uygun değil. Ortalama menzilin 300-350 km. civarında oluşu, pilin sağlığı için %20-%80 kullanım şartlarına uymanın zorluğu beni yorar. Benim gözüm sürekli menzilde olur, takarım, takıntılı adamım. Şarjı uzun gitsin dile klimayı açma, teybi açma gibi şeylere uymak zorunda kalmak istemem. Telefonda sürekli şarj istasyonu aramak istemem. Önceden randevu al filan can sıkıntısı. Telefonu şarj etmekten sıkıldık artık, bir de araba çıkmasın. Şarj istasyonu her benzinlikte olursa düşünülebilir ama diğer türlü şarjım bitti bitecek korkusu ile kullanmak istemem. Fazla basarsan daha çabuk bittiği düşünülürse hep 80-90 gitmek zorunda kalınacak. Aslında trafik kazalarını azaltır bu durum. Sessiz olması ayrı güzel. Şu an için ikinci elinin kötü olması sorun. Sıfır Alıp 5 sene kullanıp pilin ömrü bitmeden satmak gerekiyor. İkinci üçüncü sahiplerinde sıkıntılar baş gösterecek. İleride pil teknolojisi gelişirse bu eski araçların durumu hepten zor olacak gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eser_aga_83 -- 19 Şubat 2025; 18:37:41 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Tam tersi. Pil teknolojisi gelişirse kişiler mevcut araçlarının pillerinide rahat bir şekilde değiştirebilirler. Ayrıca gözünüz sürekli menzilde olmuyor. Hemen hemen her yerde şarj istasyonları var. Hatta bazı benzinliklerde arka tarafında oluyor baya istasyon. Mevcut dinlenme tesisi tabelalarında da elektrikli araç için istasyon var mı yok mu tüm tabelalarda görünüyor. Aramak zorunda da değilsiniz. He önceden randevu almanoz işinizi kolaylaştırır. Kastamonuda seydilerde bile şarj istasyonları var 😂 o yüzden dert etmemek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
katılıyorum,ayrıca ben şu şarj süresinin abartılmasınada karşıyım.Evet Hyundai gibi 800 v mimarı,togg kia ev3 gibi yüksek hızlı dc şarjlı modelleri tercih etmek avantaj bu konuyu çok takanlar için ama ben çokta gereklide görmüyorum.En azından şimdilik çoğu istasyon vaad edilen şarj hızını veremiyor.
Birde 6 ay kadar egea 1.4 fire benzinli araç kullandım.Hiç te öyle 5 dk da benzin alıp çıktığımı hatırlamıyorum.
pompa dolu olur bekle
tam yanaşırsın pompa arızalı derler yana çekerim öndekini beklerim.
Hadi benzini aldım ödeme yapmaya giderim kasada sıra bekle.
Geri döndüm önümdeki aracın marketten gelmesini bekle.😀
yani sanmıyorum 10 dk nın altında bir sürede benzin alayım.
oysaki uzun yolculuklarda 200 km de bir durup 15 20 lık ara şarjlarla bir sıkıntı yaşamıyor çoğu kullanıcı.Millet çok ucuza 1000 km gidip geliyor bakıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar ,
Ben Atto3 ile 1 yılı ve 10.000 km yi doldurdum. Bu arada hem uzun hemde kısa mesafe yollar yaptım. Ben yazın şehir içinde 300 kışında 200 km yi anca görüyorum full dolu batarya ile. Arabayı hep evden yavaş şarj ile şarj ediyorum hatta bir kere pili sıfırlamak için pili sonuna kadar kullandım eve zor ulaştım :). Ben 2 km gibip aracı kapatıyorum 2 saat sonra tekrar aynı mesafe için arabayı çalıştırıyorum, arabayı çalıştırım şehir içi 30 km falan gitmiyorum. Bana sorunumun pilleri aracın sürekli ısıtmak zorunda kaldığından menzilin bu kadar az olduğunu söyledir.
Şehirler arasında 550 km lik yolu sadece 1 kere ara vererek gittim ki şarjı %90 a kadar yaptım ara şarjda(tabi bu yaz mevsiminde). Ancak gelirken iki defa şarj etmek zorunda kaldım(yoldaki trafik, şehirler arasındaki rakım farkları etkili oluyor). Benim sabit hızım 110 km uzun yollarda bunun üzerine çıkarsanız menzil düşüyor tabi. Şarj süreleri uzun yolda canımızı sıkacak gibi görünse de aslında pratikte zaten birşeyler atıştırayım falan derken 40 - 50 dk yi harcıyorum eğer çok acelemiz yok ise. Maalesef Türkiye de bu şarj işi şimdilik sıkıntılı gözüküyor özellikle otobanlarda. İzmir-İstanbul yolu üzerinde her yerde şarj istasyonu varmış gibi görünüyor ancak yanına yanaşıyorsunuz çevrim dışı, hatta bir tanesinde 2 tane zes 10 tane falan eşarj vardı ama sadece bir tane ZES aktif diğerlerinin hepsi kapalıydı, haliylen kavga başladı. Ben önceden rezervasyon yaptığım için benden başka kimse takamamıştı şarja. Yani uzun yola çıkacakken yolda şarj etme niyetiniz var ise mutlaka rezervasyonlu olarak plan yapın yoksa sizi yolda sıkıntıya ve strese sokabilir.
Hani bana deselerki al bunu bunun aynı ayarında bir içten yanmalı bir araç verelim deseler inanın kabul etmem. Canımı sıkan bazı yanları var ama verdi keyif bambaşka :).
Araçta şuana kadar herhangi bir sorun ile karşılaşmadım, benim 2023 versiyonun yağmur sensörünün olmaması canımı sıkan yanlarından bir tanesi ama 2024 te varmış sanırım. Bir çok arkadaşımda artık elektrikli araç kullanırlar ve farklı markalar. Fiyatları dışında şuan için aynı segmentte araçlar çok benzerler. Arıza istemeyen ve 1500 bandında alınabilecek en iyi seçenekler arasında bence hala Atto3. Şu sim kartı ve otonom araç özellikleri de gelirse(Bunu nasıl yapacaklar bilmiyorum bize bunu uygularlarmı bilmiyorum) Byd kendini seçeneler arasında 1. sıraya oturtur bence.
-
Balla her ne olursa olsun ben türkiye de otonom sürüşe karşıyım. Otonom geldiği anda kazalar 10 kat artar. Bazı yollar bile bir anda saçma sapan oluyor hele gişelerde bile 10 gişe şeridir bir anda 4-5 e falan düşüyor 😂😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şarj süresi bence her araç için normal. Benzin alırkende 20 dk gidiyor bende elektriklide de öyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X