|
BYD, Avrupa'daki ilk otomobil fabrikasını kuracağı ülkeyi açıkladı
-
-
Türkiye Togg'u ön planda tutabilmek için elinden geleni yapacak ama Çin'in hamlelerini bence engelleyemeyecek. BYD satışları muhtemelen 5 yıl içinde togg'u ezecektir. Çünkü bu agresif üretim ve satış kabiliyetine karşı durmak kolay bir iş değil. Almanya gibi ülkeler baş edebilir ama bizim için toz pembe hayallerde yaşayan ülkelerin direnç göstermesi zor. Hele ki hukuksuzluğun dibine vuran ve ülkeyi dışa bağımlı yapmayı seven yöneticiler olduğu sürece.
Kalite ve menzil yönünden "çinli" algısını bozacak bu marka.
-
İyi olur, ne kadar çok alternatif olursa kibirli Avrupalıların burnu o kadar sürtülmüş olur. Ayrıca dünya üzerindeki ekonomik hegemonyalarının sarsılmaya başladığını görebildiğim için ayrıca mutluyum. Bunu siyasi hegemonyanın sarsılması takip edecektir. Dolayısıyla diğer dünyanın otomotiv, ilaç ve svunma alanındaki her başarısı bize de alan açacaktır kaçınılmaz olarak. Devam BYD :)
-
hadi chery sıra sende mersine aç şu fabrikayı
-
Olur mu bizim hökömet avrupadan ithal elektrikli araçlar için de esktra %50 ötv vergisi çakar...Yoksa toggu boggu kime alacak ?
-
Macaristan doğru seçim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geri kapatmak en iyisi o zaman togg fabrikasını!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2500 Euro işçi maaşı vererek Almanya’nın Çin’le başetmesi mümkün değil .Çin’in önceden tasarım ve teknoloji eksiği vardı ciddi anlamda . Ama parayı bastırıp Avrupalı tasarımcıları getirdiler , teknolojiyi de öğrendiler . Ok yaydan çıktı artık. Avrupalıların tek şansı Stellantis-VW- Renault u tek bir marka yapmak .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 23 Aralık 2023; 0:13:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O kadar basit değil. AB zaten Çin'in bu atağını kesmek için şu an soruşturma başlattı. Ekstra vergi koyacaklardır. Tıpkı BMW'nin ABD'den Türkiye'ye ithal ettiği X2'nin daha pahalıya satılması gibi. Çelik gibi ürünler de mesela ekstra vergilendirilebiliyor. BYD de fabrikayı Macaristan'a kurarak başka bir girişim yapıyor mesela.
-
TOGG'un 2030 sonuna kadar hedefi 1 milyon. BYD'nin sadece bu yıl sattığı araç 2 milyonu geçti, gelecek sene 3 milyon adete oynarlar büyük ihtimalle. Hala bizim insanımız zannediyor ki Devrim arabasının önünü kestiler, yakıtını koymadılar, Koç yerli araç ürettirmedi ( Anadol sanki Mars üretimi idi) vs vs. Yani 5 yıl bile iyimser rakam, ek vergiler ile ne kadar önleyebilirsin ki?
Ülkende satamazsan büyüyemezsin, ülkende satman içinde bu aracı alabilecek parası olan vatandaşın olacak. Hadi diyelim TOGG yıllık 1 milyon üretim adeti yaptı, o sene satar seneye kimseye satamaz. Çünkü fiyatı 1.5 milyon tl olan bu aracı alacak insan sayısı bile belli ülkede.
-
2030 yılı 1 milyon üretim değil o tarihe kadar 1 milyon toplam üretim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Türkiye Togg'u ön planda tutabilmek için elinden geleni yapacak ama Çin'in hamlelerini bence engelleyemeyecek. BYD satışları muhtemelen 5 yıl içinde togg'u ezecektir. Çünkü bu agresif üretim ve satış kabiliyetine karşı durmak kolay bir iş değil. Almanya gibi ülkeler baş edebilir ama bizim için toz pembe hayallerde yaşayan ülkelerin direnç göstermesi zor. Hele ki hukuksuzluğun dibine vuran ve ülkeyi dışa bağımlı yapmayı seven yöneticiler olduğu sürece.
Kalite ve menzil yönünden "çinli" algısını bozacak bu marka. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X