Şimdi Ara

BYD CEO'su: Çinli elektrikli araçlar rakiplerinden 5 yıl önde

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BYD CEO'su: Çinli elektrikli araçlar rakiplerinden 5 yıl önde
    BYD CEO'su Wang Chuanfu, Çin otomotiv endüstrisinin elektrikli araç geliştirme konusunda dünyaya büyük bir fark attığının farkında. Deneyimli yönetici, verdiği son röportajda Çin'in elektrikli araçlarının ürün, teknoloji ve endüstriyel zincir açısından rakiplerinden yaklaşık 3 ila 5 yıl önde olduğunu söyledi. Hatta, Ford gibi bazı Batılı firmalar, Çinli elektrikli araçların rakiplerine göre 10 yıl ileride olduğunu düşünüyor.



    Ayrıca Bkz.OnePlus Watch 3'teki üretim hatası alay konusu oldu



    Çin'in lider elektrikli araç üreticisi olan BYD, sadece elektrikli araç üretmekle kalmıyor, aynı zamanda bataryalar dahil olmak üzere birçok önemli bileşeni de kendi bünyesinde üretiyor. Şirket, Çinli CATL'den sonra dünyanın en büyük ikinci batarya üreticisi konumunda. Ayrıca, BYD otonom sürüş teknolojilerine de büyük yatırımlar yapıyor. Son olarak, "God's Eye" adını verdiği otonom sürüş sistemini geniş çapta kullanıma sunarak bu alandaki iddiasını ortaya koydu.



    BYD CEO'su: Çinli elektrikli araçlar rakiplerinden 5 yıl önde
    Wang, ABD ve Avrupa Birliği'nin Çinli elektrikli araçlara uyguladığı ek vergilerden endişe duymuyor. BYD'nin patronuna göre bu tür korumacı politikalar iyi ürünler karşısında işe yaramaz. Dahası, Asyalı firma bu yılın sonunda Macaristan'da araç üretimine başlayacak. Bu sayede gümrük tarifeleri kısa vadede sorun olmaktan çıkacak.



    Avrupa topraklarında üretilecek modeller



    BYD'nin Avrupa topraklarında üreteceği ilk iki model, Dolphin ve Atto 3 modelleri olacak. Kısa süre sonra bu modellerin yanına B-SUV segmentindeki Atto 2 ve Dolphin Mini modelleri de eklenecek. Özellikle Dolphin Mini, Çin'de Seagull olarak bilinen modelden daha büyük olacak ve Avrupa pazarında B segmentinde konumlandırılacak.



    BYD CEO'su: Çinli elektrikli araçlar rakiplerinden 5 yıl önde
    BYD bu hamlelerle, Avrupa'da en çok satışın yapıldığı dört segmentte de (B, B-SUV, C ve C-SUV) iddialı bir konuma gelmeyi hedefliyor. Çinli marka söz konusu segmentlerde güçlü modeller sunarak Renault, Stellantis ve Volkswagen gibi büyük Avrupa üreticileriyle doğrudan rekabet edebilecek. BYD'nin Avrupa pazarındaki varlığı, elektrikli araç sektöründe rekabeti kızıştıracak ve tüketicilere daha fazla seçenek sunacak.




    Kaynak:https://www.reuters.com/business/autos-transportation/chinas-electric-vehicles-are-around-3-5-years-ahead-byd-ceo-says-2025-02-18/







  • Önce Çinli araçlara gelen ek vergi, sonra DeepSeek e yapılan muamele....

    Çok bariz şekilde Batı bazı alanlarda Çin'in gerisinde kalıyor. Bunu engellemek için de ellerinden geleni yapıyorlar.

    Önce dediler ki biz çevreciyiz. İlla elektrik. Çinliler bir saldırdı. Çevreciler oldu kapitalist. Hemen ek vergi üstüne vergi. Şimdi de elektrik zorunluluğunu ötelemek istiyorlar.

    Yıllarca Facebook, Microsoft vs bilimum firma verilerimizi topladı, daha yeni VW tüm kullanıcılarının konum bilgisi dahil her şeyini çaldırdı, ama DeepSeek bir çıktı... Neymiş efendim veri topluyormuş.... Yapma yaaaaa. Gel gör ki veri dahi girmedim sisteme. Onu da geçtik Microsoft un kod yapay zekasının milletin özel repo larından KEY aşırdığını gördük. 2-3 laf ebeliği yapıldı aynen devam.

    Çin iki üç güzel telefon üretti, çip geliştirdi. Hemen yasaklar geldi. Ama durmuyorlar gelişiyorlar. Çok da güzel oluyor. Accık da Batı tatsın bugüne kadar millete neler yaşattırdıklarını.
  • Önce Çinli araçlara gelen ek vergi, sonra DeepSeek e yapılan muamele....

    Çok bariz şekilde Batı bazı alanlarda Çin'in gerisinde kalıyor. Bunu engellemek için de ellerinden geleni yapıyorlar.

    Önce dediler ki biz çevreciyiz. İlla elektrik. Çinliler bir saldırdı. Çevreciler oldu kapitalist. Hemen ek vergi üstüne vergi. Şimdi de elektrik zorunluluğunu ötelemek istiyorlar.

    Yıllarca Facebook, Microsoft vs bilimum firma verilerimizi topladı, daha yeni VW tüm kullanıcılarının konum bilgisi dahil her şeyini çaldırdı, ama DeepSeek bir çıktı... Neymiş efendim veri topluyormuş.... Yapma yaaaaa. Gel gör ki veri dahi girmedim sisteme. Onu da geçtik Microsoft un kod yapay zekasının milletin özel repo larından KEY aşırdığını gördük. 2-3 laf ebeliği yapıldı aynen devam.

    Çin iki üç güzel telefon üretti, çip geliştirdi. Hemen yasaklar geldi. Ama durmuyorlar gelişiyorlar. Çok da güzel oluyor. Accık da Batı tatsın bugüne kadar millete neler yaşattırdıklarını.





  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt
    Ya batılı gözü kendi ne yapsa iyi, başkası ne yapsa kötü kafası. Gider kuran yakar ifade özgürlüğü der, sözde Ermeni kıyımı olmadı demeye hapis cezası verir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Özelden genele gideceğim.

    Mi Band 1-2-3-4 al yıllarca tepe tepe kullan hiçbir şey olmaz. İlk ürünler bunlar. Piyasaya girmek ve tutunmak, yer edinmek için sağlam tasarlanmış.

    Bundan 1 yıl önce, Mi Band 8 aldım. 8 ayda kendi kendine ani kapanmaya başladı.

    İlk ürünler evet kaliteli, ancak piyasada tutununca salıyor çinliler. Kalite iyice düşüyor.

    E garantisi var? Garantisi 1000₺'lik cihaza 2500₺ istiyor. Kendi kendine bozulduğu halde garantiye girmiyormuş.

    Dolayısıyla, çinliler güveni kazanana kadar iyi; kazandıktan sonra koyver gitsin.

    Bunu yaşayan benim çinlilere olan güvenim sıfır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cinli araclari önce bunlarda kanserojen madde kullaniliyor dandik vs dediler simdide baska yollar deniyorlar

  • Sermayenin iki yüzü var, bir tarafı orada yatırımcı parasını kazanıyor diğeri yatırım yerine tek kazanan olmak istediğinden orada olamıyor, haberleri dikkatlice analiz ettiğiniz zaman görüyorsunuz ki kaybeden oldukları için haber oluyor algı yapılıyor.

    Çinli CEO mevcut duruma bakıp kıs kıs gülüyor elini ovuşturuyordur, Avrupa'da fabrika kurup + çeşitli ortaklıklara girip oradaki pazarı domine etmeye çalışacaklar diye düşünüyorum, BYD'nin önünü kesmek için bizdeki vergi sistemine benzer bir şey çıkaracaklarını düşünüyorum.

  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    Citroen araç aldım 0. 3. ayda enjektör arızası verdi. Verir OK. Ama bir allahın kulu ne özür diledi ne de ikame araç verdi. İstedim kavga ettim. Nuh dediler peygamber demediler. Batılı da farklı değil.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu saatten sonra bu koministleri durdurmak zor gibi. Tek çıkış 3.dünya savaşı ile çinin ezilmesi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    konu bilinçli eksiltme ile alakalı olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt

    aynen öyle. 20. yy batılıların (avrupa ve abd) yüzyılıydı sscb baş edemedi bunlarla ama görünen o ki 21. yy çin ve uzakdoğu yüzyılı olacak.

  • Tesla dan ilerdelermi yoksa klasik batılı şirketlerimi kastediyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt
    psa grubu pişmanlıktır. özellikle citroen ve Peugeot

  • Gayet normal değil mi her ülke kendi bekasını düşünür..
    Avrupa'da kendi markalarıyla ayakta duruyor Avrupa'dan Avrupa'yı Avrupa yapan dev katma değer sağlayan otomobil firmalarını çıkar ülkeler batar ..
    Bugün Fransa deyince akla psa grubu Renault geliyor Almanya deyince vw Mercedes bmw geliyor..


    Avrupa genelinde bu ve alt markalarıyla yan şirketlerle ve aftermarket şirketlerle ekmek yiyen ailelerlriyle beraber belki yüz milyonlarca kişi var ..
    Tabiki bu işler beka meselesi ülkeler ve ab için haliyle kendi markalarını batırmamak için ellerinden geleni yapıcaklar ..

    Trump yaptı elektrikli araçlardaki süspanse indirimleri kaldırdı artık benzin ile aynı şartlarda satılıcak dedi indirimsiz.
    İnsanlar araç seçme hakkında özgür dedi . Bunu yurtdışından özellikle Çin'den gelebilicek araçlar için yaptı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt
    Valla hep söylerim. Çinlilerin araç sektörüne sert girişini hep olumlu karşılamışımdır. Elbette sorunları olabilir ama yıllarca avrupalı araçların o paket için + şukadar daha ödemeniz gerek. aaa o özellikler güvenlik paketine tabi yanlız. Ha sunroof mu istiyorsunuz o şu b*kum paketi ile geliyor ile tüm dünyanın kanını sömürdüler. Şimdi eldivenden merdivene dolu araçları Çinli firmalar çıkarınca tü kaka oldu. Neyse keyif ile izliyorum batının çırpınınışını.

  • pandemi ve çip krızi yalanıyla rakipler yerinde saydı çin boşdurmadı

  • Byd Türkiye pazarına da bence epey güçlü giriyor. Yedek parça ve teknik servis sikintisi yaşatmaz çünkü fabrika Manisa'da fiyat performans iyi sayılır byd nin ...

  • Kovid 19 projesini bu yüzden çıkardı Çin... Tüm dünyanın kapandığı dönem, onlar arı gibi çalışıp fark attılar...

  • vezir kullanıcısına yanıt

    1 yılını dahi doldurmadı ki. 8 ayda mahvoldu. Sürekli kapanıyor. Hatta konusunu da açmıştım forumda vardı. Yok yani olmuyor düzelmiyor. Yazılım güncellemesini de yaptım aynı şak diye kapanıyor pil dolu olduğu halde. Açma tuşu da yok, şarja takınca açılmıyor da. Ancak pili iyice bitirince yada soğukta bırakınca açılıyor kısa bir süre sonra tekrar ani kapanıyor.


    https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-mi-band-8-ani-kapanma-sorunu--159987039


    Bunları denetleyen kurumlarımız eksik bence. Türkiye'de herhangi bir elektronik ürün, sadece btk'dan ağ onayı değil de, sağlamlık ve siber güvenlik onayları da alsalar çok daha iyi olurdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    Garanti süresi içinde arızalanıyorsa farklı bir konudur .Zaten siz çözümü buldunuz sanırım .

    Bilinçli eksiltme konusunda ürünün garanti süresi dolduktan sonraki yıllar içinde ürünü çöpe atacak kadar ciddi mühendislik eksikliği söz konusudur .Bu eksiklik üretici üst yönetimi tarafından desteklenerek eksik mühendislik kapmasında bilinçli yapılıyorsa ,"Bilinçli eksiltme " kapsamında ürün diyoruz .

    Belki sizin bilginiz olabilir, ancak genel olarak bilgilendirmek için ilgili konunun linkini veriyorum.
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/98980628



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 26 Şubat 2025; 9:48:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt

    Planlı eskitmeye karşı mücadele yasamızın çıkması gerektiğini anlatan konu dahi açmıştım. BYD CEO'su: Çinli elektrikli araçlar rakiplerinden 5 yıl önde 


    https://forum.donanimhaber.com/planli-eskitmeye-karsi-mucadele-yasasi--159054812


    Bulduğum çözüm de bir işe yaramıyor yine kapanıyor. Atıl durumda duruyor evde öylece. Söküp bir bakasım var aslında da..


    Birde şimdi bu konu çinlilerin arabasını allayıp pullayan bir haberi içeriyor. Bunu paylaşma sebebim, 1000₺'lik cihazı garanti dahilinde onarmayıp, 2500₺ istiyorlarsa, araba gibi çok çok daha pahalı bir makinede çıkabilecek olası arızalarda ne yaparların tanıtım filmi gibi birazda. Bu sebeple konuyu paylaşmak istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.