|
BYD’nin ardından Çinli Chery de Türkiye’de fabrika kurmaya hazırlanıyor
-
-
İnşallah
-
gelin de ortam şenlensin pro maxlerle ultralarla . 4 teker 1 direksiyon satan kan emiciler düşünsün.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ha şöyle hizaya gelin, ek vergi yokken aklınız neredeydi.
-
Araçlar güzel, tam fiyat performans. Byd birkaç modelle daha gelse. Chery Jetour modellerini de getirse, piyasanın içinden geçerler. 1 milyona satılan 2. el egea gördü bu gözler araç kıtlığında.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu ulkede buyuk sermaye asla kaybetmez. bizim millet cama ekmek banar.
-
buyuk sermayenin de buyugu yok mu
-
Marka hazır tutturmuş satıyorken yapmaması hayatının hatası olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu bize peki indirim olarak yansıyacak mı? Tabii ki daha balon daha fırsatçı bir piyasa oluşacak. Dünyada bu kadar araç açlığı çekip birbirine zulmeden bir ülke daha yok
-
Full chery 1.6m full egea cross 1.45m . Şimdi Kim gidip egea cross alır
-
Samsuna gelip gittiklerini görüyoruzdan bu sonuç nasıl çıkarılabiliyor :)
-
Hocam byd’nin amacı türkiye’de satış yapmak değil avrupa’da rahat satış yapabilmek. Üretim kapasitelerinden dolayı 1 tane bile türkiye’ye mal satmasalar gene de ellerinde araç kalmaz avrupa’ya göndermelerinden kaynaklı. Koç grubunun izni olmadan ülkede çivi çakamazlar emin olun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haber güzel insanın sevinmemesi zor fakat tüketiciye etkisi yani fiyat olarak nasıl yansıyacağını merak ediyorum, misal BYD'nin Seal-u dm-i modeli ötv avantajından sonra şaşırtıcı bir rakama inmesi gerekiyor, eğer bu rakamlar gerçekleşirse stoklar tükenir Tiggo7/8pro gibi modelin çok ciddi reklamı yapılmış olur.
Haberde bahsi geçen firmalar hepsinin fabrika kurması şart başka türlü AB bunlara piyasayı bozdukça vergiyi dayayacağı için önceden fabrika kurarak tedariği Türkiye'den yapabilecek duruma gelmeleri gerektiğini anlamışlar anlaşılan.
Yine haberdeki gibi Chery'de fabrika duyurusunu yaparsa değmesin yağlı boya misali piyasa şenlenir, en başta segmentinden rekabet olmadığı için FIAT RENO PEJO vb markaların dandini modellerini satamayacaklarını az paraya daha iyi araç alabileceğimizi varsayabiliriz, tabi bunlar için resmileşmesi gerekli + biraz da zaman lazım.
-
Otomobil bölümüne girin hocam. Alan alıyor, bizim milletimiz arabayı yatırım aracı olarak gördüğü için Tank gibi Chery duruyorken mezar gibi Polo alıyor maalesef.
-
gelin de kartal-toros markalarının tekelinden kurtarın bizi az çeşit tek model nasıl olsa piyasada araba yok galericileri başımıza çıkaran da bunlar bilerek perakandeye geçmediler biraz durulurlar rekabeti görünce.
-
Daha çok Çinli markaların yatırımını bekliyoruz TR yatırım yapmayan VW bakta Türkiye ye yatırım yapan markalardan utan
-
Şu enflasyonist ortamda hiçbirşeye yansımaz, ne olur mesela 20% olan toyota pazar payı 10%a düşer bu çinli marklara kayar, genel satış adetleri bir miktar artar %5-10 gibi o kadar.
millette para yok veya var olan parasını kötü gün için saklıyor, nasıl alsın bu araçları.
-
Pazar payı değişimini kastetmemiştim, unutmamak lazım satış rakamları dipte değil, tam tersi insanlarda parası kadar harcama davranışı var, krediler bu durumda olduğundan sadece parası olan/harcama imkanı çok olan ancak satın almayı yada elindekini satıp geçmeyi düşünüyor, satıp geçerken krediler berbat olduğundan az bir kitle dışında kimseye uygun değil, haliyle geçiş yada satış sadece cebinde parası olan için mantıklı görünüyor, şu gerçek var sonuçta yaptığım işe değdi dedirtecek seçeneklerde çok değil, bu ÖTV indirimiyle BYD'nin aracı inanılmaz bir seviyeye geliyor ki bu onun adına satışı patlatacak bir gelişme.
Denk fiyatlardaki diğer markalar'da kısa vadede sadece kampanya yaparak satış artırmaya çalışacak, yıl başına kadar getirdiği tüm Seal-u Dm-i modellerini satma şansları var, PHEV getirmekte nazlanan distribütörlerin şartnameye uyacak şekilde model getirmeleri gerekiyor, DFSK 'nın şuan satışta olan bir modeli karbondioksit salınımı yüzünden indirime giremiyor örnek vermek gerekirse.
-
Bugün bayileri gezdik arkadaş araç bakıyordu. MG, Fiat,Skoda, Chery, WW bayilerini gezdik. Fiyatı yakın olmasindan dolayı karsilastirirsak , Fiat bayii ana baba günü tıklım tıklım, kocaman Chery bayisinde 2-3 kişi dolanıyor. Söylediğinizi canlı canlı gördüm hayret ettim 😂
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayır tabikide yansıkayacak bu Ülkede Vestel Arçelik bile yabancılardan bir tık altına satılüyor Bosch 5000 se Areçlik 4500₺ bundada aynı.Bu Ülkeye kim yatırım yaparsa yapsın Fiyatların aşağıya düşeceği anlamı taşımıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
gelin de ortam şenlensin pro maxlerle ultralarla . 4 teker 1 direksiyon satan kan emiciler düşünsün.
|
Otomobil bölümüne girin hocam. Alan alıyor, bizim milletimiz arabayı yatırım aracı olarak gördüğü için Tank gibi Chery duruyorken mezar gibi Polo alıyor maalesef. |
Daha çok Çinli markaların yatırımını bekliyoruz TR yatırım yapmayan VW bakta Türkiye ye yatırım yapan markalardan utan
|
Full chery 1.6m full egea cross 1.45m . Şimdi Kim gidip egea cross alır
|
Araçlar güzel, tam fiyat performans. Byd birkaç modelle daha gelse. Chery Jetour modellerini de getirse, piyasanın içinden geçerler. 1 milyona satılan 2. el egea gördü bu gözler araç kıtlığında.
|
Benzer içerikler
- wolfs hangi platformda
- whatsapp yedeklenen mesajları geri getirme
- stalklamak nedir
- st ne demek
- spotify müzik dinleyerek para kazanma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X