Şimdi Ara

BYD’nin ardından Çinli Chery de Türkiye’de fabrika kurmaya hazırlanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BYD’nin ardından Çinli Chery de Türkiye’de fabrika kurmaya hazırlanıyor
    Bu ayın başlarında Çinli otomobil devi BYD, Türkiye'ye 1 milyar dolar yatırım yapma kararı almış ve Manisa’da 150 bin araç kapasiteli üretim tesisi ile mobilite AR-GE merkezi kuracağını açıklamıştı. Bu yatırımla teşviklerle birlikte gümrük vergileri yükünden kurtulan şirketi şimdi de bir başka Çinli dev Chery takip edecek gibi görünüyor.



    Chery, Samsun'u tercih edebilir



    Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, yaptığı açıklamada “Bugünlerde Samsun’da önemli bir yatırımcı trafiği ile karşı karşıyayız. Avrupa’ya Samsun üzerinden girmek isteyen özellikle Çinli yatırımcıların önemli bir şekilde Samsun’a gelip gittiklerini görüyoruz” dedi.



    Doğan, son dönemde sıkça Samsun’a gelip incelemelerde bulunan Çin menşeili otomotiv devi ‘Chery Automobile’ ve lastik üreticileri gibi birçok global firmanın Samsun’dan Avrupa’ya açılmak için girişimlerde bulunduğunu açıkladı.



    Chery’nin Türkiye’ye karşı bir ilgisi olduğu ve yatırım için fizibilite çalışmaları yaptığı biliniyor. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, mayıs ayında BYD ve Chery ile görüşmelerin ileri aşamada olduğunu söylemişti. Nitekim BYD, bu ay içerisinde yatırımını duyurdu. Yatırım merkezli MG'nin sahibi olan SAIC ve Great Wall Moto ile de görüşmeler yapılıyor.



    Ayrıca Bkz.Chery'nin yenilenen SUV ailesi Türkiye'de: Omoda 5 Pro, Tiggo 7 Pro Max ve Tiggo 8 Pro Max



    Öte yandan Chery, Türkiye’de de başarılı olan bir firma. Yılın ilk yarısında toplam 34.501 otomobil satarak Türkiye'de en çok satan marka olmuştu. Burada firmanın fiyat/performans olarak değerlendirebileceğimiz başarılı otomobillerinin etkisi büyük. Türkiye pazarında OMODA 5, TIGGO 7 PRO ve TIGGO 8 PRO isimli 3 farklı SUV modelle faaliyetlerini sürdüren Chery’nin temmuz ayı itibari ile popüler SUV modellerinin TIGGO 7 PRO Max, TIGGO 8 PRO Max ve OMODA 5 PRO adı verilen güncellenmiş versiyonlarını piyasaya sürdüğünü de belirtelim.




    Kaynak:https://www.iha.com.tr/samsun-haberleri/baskan-dogan-cinli-yatirimcilar-avrupaya-samsun-uzerinden-girmek-istiyor-102745782







  • İnşallah

  • gelin de ortam şenlensin pro maxlerle ultralarla . 4 teker 1 direksiyon satan kan emiciler düşünsün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ha şöyle hizaya gelin, ek vergi yokken aklınız neredeydi.

  • Araçlar güzel, tam fiyat performans. Byd birkaç modelle daha gelse. Chery Jetour modellerini de getirse, piyasanın içinden geçerler. 1 milyona satılan 2. el egea gördü bu gözler araç kıtlığında.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt

    bu ulkede buyuk sermaye asla kaybetmez. bizim millet cama ekmek banar.

  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    buyuk sermayenin de buyugu yok mu

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Marka hazır tutturmuş satıyorken yapmaması hayatının hatası olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu bize peki indirim olarak yansıyacak mı? Tabii ki daha balon daha fırsatçı bir piyasa oluşacak. Dünyada bu kadar araç açlığı çekip birbirine zulmeden bir ülke daha yok

  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Full chery 1.6m full egea cross 1.45m . Şimdi Kim gidip egea cross alır

  • Samsuna gelip gittiklerini görüyoruzdan bu sonuç nasıl çıkarılabiliyor :)

  • nuksws_99 N kullanıcısına yanıt

    Hocam byd’nin amacı türkiye’de satış yapmak değil avrupa’da rahat satış yapabilmek. Üretim kapasitelerinden dolayı 1 tane bile türkiye’ye mal satmasalar gene de ellerinde araç kalmaz avrupa’ya göndermelerinden kaynaklı. Koç grubunun izni olmadan ülkede çivi çakamazlar emin olun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haber güzel insanın sevinmemesi zor fakat tüketiciye etkisi yani fiyat olarak nasıl yansıyacağını merak ediyorum, misal BYD'nin Seal-u dm-i modeli ötv avantajından sonra şaşırtıcı bir rakama inmesi gerekiyor, eğer bu rakamlar gerçekleşirse stoklar tükenir Tiggo7/8pro gibi modelin çok ciddi reklamı yapılmış olur.

    Haberde bahsi geçen firmalar hepsinin fabrika kurması şart başka türlü AB bunlara piyasayı bozdukça vergiyi dayayacağı için önceden fabrika kurarak tedariği Türkiye'den yapabilecek duruma gelmeleri gerektiğini anlamışlar anlaşılan.

    Yine haberdeki gibi Chery'de fabrika duyurusunu yaparsa değmesin yağlı boya misali piyasa şenlenir, en başta segmentinden rekabet olmadığı için FIAT RENO PEJO vb markaların dandini modellerini satamayacaklarını az paraya daha iyi araç alabileceğimizi varsayabiliriz, tabi bunlar için resmileşmesi gerekli + biraz da zaman lazım.

  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt

    Otomobil bölümüne girin hocam. Alan alıyor, bizim milletimiz arabayı yatırım aracı olarak gördüğü için Tank gibi Chery duruyorken mezar gibi Polo alıyor maalesef.

  • gelin de kartal-toros markalarının tekelinden kurtarın bizi az çeşit tek model nasıl olsa piyasada araba yok galericileri başımıza çıkaran da bunlar bilerek perakandeye geçmediler biraz durulurlar rekabeti görünce.

  • Daha çok Çinli markaların yatırımını bekliyoruz TR yatırım yapmayan VW bakta Türkiye ye yatırım yapan markalardan utan

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt
    Şu enflasyonist ortamda hiçbirşeye yansımaz, ne olur mesela 20% olan toyota pazar payı 10%a düşer bu çinli marklara kayar, genel satış adetleri bir miktar artar %5-10 gibi o kadar.
    millette para yok veya var olan parasını kötü gün için saklıyor, nasıl alsın bu araçları.

  • korozyon kullanıcısına yanıt

    Pazar payı değişimini kastetmemiştim, unutmamak lazım satış rakamları dipte değil, tam tersi insanlarda parası kadar harcama davranışı var, krediler bu durumda olduğundan sadece parası olan/harcama imkanı çok olan ancak satın almayı yada elindekini satıp geçmeyi düşünüyor, satıp geçerken krediler berbat olduğundan az bir kitle dışında kimseye uygun değil, haliyle geçiş yada satış sadece cebinde parası olan için mantıklı görünüyor, şu gerçek var sonuçta yaptığım işe değdi dedirtecek seçeneklerde çok değil, bu ÖTV indirimiyle BYD'nin aracı inanılmaz bir seviyeye geliyor ki bu onun adına satışı patlatacak bir gelişme.


    Denk fiyatlardaki diğer markalar'da kısa vadede sadece kampanya yaparak satış artırmaya çalışacak, yıl başına kadar getirdiği tüm Seal-u Dm-i modellerini satma şansları var, PHEV getirmekte nazlanan distribütörlerin şartnameye uyacak şekilde model getirmeleri gerekiyor, DFSK 'nın şuan satışta olan bir modeli karbondioksit salınımı yüzünden indirime giremiyor örnek vermek gerekirse.





  • CanOGZ kullanıcısına yanıt
    Bugün bayileri gezdik arkadaş araç bakıyordu. MG, Fiat,Skoda, Chery, WW bayilerini gezdik. Fiyatı yakın olmasindan dolayı karsilastirirsak , Fiat bayii ana baba günü tıklım tıklım, kocaman Chery bayisinde 2-3 kişi dolanıyor. Söylediğinizi canlı canlı gördüm hayret ettim 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ibo-wan kullanıcısına yanıt
    Hayır tabikide yansıkayacak bu Ülkede Vestel Arçelik bile yabancılardan bir tık altına satılüyor Bosch 5000 se Areçlik 4500₺ bundada aynı.Bu Ülkeye kim yatırım yaparsa yapsın Fiyatların aşağıya düşeceği anlamı taşımıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.