|
BYD'nin hibrit modeli Seal U Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
bu arabayi alman icin 2milyon ödüyeceksin birde üstüne %50 faiz yillik,yani 1 milyon sadece faizi,4 sene geri ödemeli yapsan,her ay nerden baksan 80K faize ödüyeceksin ama maasin yetmyorki :)))
-
Byd kendini inanılmaz hızlı geliştiren bir firma çok ilginç.
1.5 milyonun altında düzgün araç kalmadı gibi bir durum. Yazık düşünsenize başarılı bir gençsin düzgün bir meslek seçtin ona rağmen maaşınla 4 teker bile alamıyon... böylesi rezil bir yönetim...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cok bos yapmışsın.
2015te girdiğim işte, sıfır tl birikim ile, kira fatura ödeyerek, aileden cok az destek ve kredi ile tam 1 yilda Hyundai accent alabildim 2 yaşında. Aldığım maaş da gayet ülke ortalamasi.
Kafan almadıysa rakamlarla açıklayayim.
Oy verdiklerin ülkenin içine etti, olay bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
medya öyle demiyor,sen sanirim satis müdürüsün togg da :)))
-
iyide diger araclara o imkan sunulmazken neden togg,acaba satislar iyi gitmiyor diye olmasin o 0 faizler :)))
-
Galerideki aracı kamerayla çekmişler sadece, aracı sürmüyor ve web sitesinde yazan basit veriler dışındaki birşey söylemiyor vaktinizi boşa harcamayın.
-
Gereksiz polemiklerin bırakılıp, araç hakkında konuşulması lazım.
Kendi sitesinde 3 farklı mod var denmiş. Benzinli motorun bazen jenaratör gibi davranıp elektirikli motora enerji verdiği, bazen elektirikli motorla birlikte tekerlere tahrik verebildiği, bazende sadece tekerlere güç verdiğinden bahsedilmiş. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı? nissanın e-power sisteminin de ötesinde bir sistem sanırım.
Mantıklı olan bu sistem pratikte nasıl olur incelemek lazım. şarj edilebilir hybrid olması zaten. ş.içinde diğer hybridlerden çok üstün kılıyor aracı. Birde hybrid modları ile daha verimli çalışıyorsa. önemli bir gelişme olur.
Youtube da seyehat ederken çekilmiş tüketim videoları bulamadım. En gerçekçi veri onlar oluyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 16 Nisan 2024; 12:42:13 > -
ben Çin'de yayınlanan bir kullanıcı videosunda 4,9 litre tüketim duydum,
kısa mesafede pil doluyken 0,9 litre olabilir ama pil bitmeye başladıkça tüketim artacaktır normal olarak
-
2.000.000 giriş yaptı bakalım ne olacak.
-
Kendi kendini şarj edebiliyorsa alırım bu aracı.
-
Toyota chr de yillardir var olan teknoloji. Tet farki plug in olusu. Vaktiniz varsa hergun evden sarj ederseniz faydali yok benzinli araba pili sarj etsin derseniz arac minimum 6.5 litre yakar ki vw bundan daha kalitelisini daha ucuza getiriyor. Pili daha zayif fakar vw kalitesi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende seat almak istemistim,sitelerinde full paket ve 1.0 motor yazarken,türkiyede sadece atmosferik motorlu olani satiyoruz dediler,sitelerine pek güvenme genelde o yazilanlar avrupa ülkeleri icindir...
-
ozaman bolca fren yap kendi kendine sen yoldayken dolar :)))...
-
plugin nin amaci zaten sarja baglanarak sarj yapmak,benzinle elektrik üretmek daha pahali olur..
-
Çok eskilerde kalmışsınız... tahminen 10 senedir atmosferik yok. Vag grubunda...
Seal u dm-i nin sitesinde motor özelliklerini belirtmiş. Yalan olacak hali yok. Şarj edilebilir hybtid getirdik diyip atmosferik mi çıkacak 😀
Güvenmeme Mevzusu, beyan ettikleri tdknolojinin pratikte nasıl gerçekleştiği
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
25 bin adedi geçen togg için seçim için yaptılar yazabilen birini fazla ciddiye alıyorsun:))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 moddan birisi tam elektrikli (togg gibi), birisi paralel hibrit (corolla gibi), diğeri seri hibrit (e-power gibi).
Kazakistandaki bir videoda sanırım saçma bi şekilde sürekli yağ değişimi için bakım periyodu koymuşlar 6000 bin'e bir demiş (km mi yoksa mil mi bilemiyorum). Başka bir incelemede 20k km'de gördüm ama araç içi ekranda bakım periyodunu. TR için ne seçilmiş bakmak lazım. Bir de Kazakistan videosunda bataryanın enerjisi bitince araba 70'den fazla basmıyor diyordu ama, seri hibrit arabanın pili nasıl biter anlamıyorum. Batarya için bir minimum değer seçilebiliyor sanki. Oto dergici-vlogcular incelesin görelim bakalım. Benim gördüğüm kadarıyla en sıkıntılı noktası, konforlu yapacağız diye direksiyonu çok boşluklu ve süspansiyon-şaşiyi çok yumuşak yapmışlar sanki. Slalomda falan araç çok yatıyor.
-
İşin özü ucuz etin yahnisi bu kadar olur. Adam akıllı bi araç olsa bu fiyata satılır mı yahu el insaf burası TR fırsatçılar ülkesi. Aldın bi yerine bişey olsa bakacak adam yok parça yok:D Elektrikli araçlar ucuzlarken plug in almak bana göre ölü yatırımdır.
-
DolubataryayoutubeBayramda Şarj Çilesine NE OLDU? - #Dolubatarya ile ELEKTRİKLİ ARAÇ DÜNYASI - Canlı Yayın #11https://www.youtube.com/live/tOPcg0chQ84?si=bL6rhqNGq_2_J9kL
20 dk sonrasını izleyin
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X