|
BYD'nin hibrit modeli Seal U Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
Ne güzel paralar milyonlar havada uçuşuyor. Aylık 30 bin tl maaş alan birisi bile bu aracı alamaz. Eğer illegal bir iş yapmıyorsa.
-
Nissan E-power'ın rakibi gibi, ancak bu D sınıfı imiş.
Ben hala aracı şarja takma fikrine tamam değilim. En iyisi, Nissan gibi Benzinli jeneratör ve elektrik motoru.
Düzeltme; Sanırım bunda da şarj etmeye gerek yokmuş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 15 Nisan 2024; 12:45:24 > -
O para ile anca evini gecindirir bu aracı almak icin kredi cekmek lazım oda aracın kaç katı olur en az 100 bin alan birisi rahat alır 60 bin kredi öder 40 bin işini görür...
-
Batarya bitikken test etmek lazım. Sistem 96 beygir atmosferik motoru ne kadar destekleyebiliyor acaba. Toyota gibiyse iyi. Daha kötüyse phevin bir anlamı yok 80km menzil ile
Phev tonalede 1.3 180 beygir motor var mesela, total sistem 280 beygir 0-100 6.2sn. Bu aracı batarya boşken de çok keyifli kullanabiliyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nissan E-Power'ın her açıdan daha gelişmiş versiyonu gibi.
Elektrik motor
Nissan: 140 kw (190 beygir)
BYD: 145 kw (198 beygir)
Batarya
Nissan: 1,9 kwh
BYD: 18,3 kwh
Benzin motoru
Nissan: Sadece menzil uzatıcı
BYD: Hem menzil uzatıcı, hem de hareket için kullanılabiliyor (70 km hız limiti var yazıyor bazı sayfalar)
Şarj
Nissan: Yok
BYD: Hem AC, hem DC
Bagaj
Nissan: 452 litre
BYD: 552 litre
Yakıt tüketimi
Nissan: 5,4
BYD: 5,1 (Bundan emin değilim, farklı farklı değerler var)
Donanım açıklanmadı ama sanırım en dolusu olacak, bu durumda Nissan'dan 300.000tl daha ucuz olacak. Cidden çok mantıklı bir araç olmuş
-
TOGG'u millet olarak sahiplendik ama bunca zorlu rakip arasında tutunması çok zor olacak. Umarım yenilikçi çözümler getirirler. Özellikle batarya konusunda başkalarının ürettikleri teknolojilere bağımlı kalırsak kısa sürede silinir gider...
-
E-Power ile ilgisi hiç yok. Bu bildiğimiz PHEV olarak geçiyor. E-Power'da benzinli motor, elektrikli motora güç sağlamak için bir nevi jeneratör görevi görüyor. Son kullanıcıyı ilgilendiren bir tarafı yok aslında, kelime oyunu sadece.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bildiğimiz PHEV değil hocam. Buradaki benzinli motor ister PHEV gibi hareket sağlayabiliyor, isterse E-Power gibi jeneratör olarak görev yapabiliyor.
Kendi sitesinde şu şekilde yazıyor.
- Batarya gücü, kullanıcı tarafından belirlenen batarya doluluğunun altına düştüğünde, benzinli motor, menzili uzatmak için otomatik olarak devreye girer.
- Xiaoyun Benzinli Motoru bataryayı şarj eden bir jeneratör görevi görürken tekerlekler elektrik motoru tarafından çalıştırılır, bu da hibrit sürüş (HEV) modunu menzili uzatmak için ideal bir seçenek haline getirir.
Yabancı videolarda da bununla ilgili detay videolar var ama çok fazla değil. Sonuçta avrupada ilk bize geliyor.
-
Nissan hangi modeli ile kıyas yaptınız?
-
E-Powerların hepsinin teknik özellikleri aynı değil mi?
-
Araç güzel ancak çok pahalı, 1700 gibi fiyatlarda olsa alınabilirdi.
-
Pahalı değil vergimiz çok, ve paramız pul olmuş, fakiriz. başka ülkelerde ÖTV diye birşey yok, motor hacmine göre vergi de yok emisyona göre vergi var. Volvo yada Japon marka olsa 3 milyondan başlar plugin hybrid araç.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
vw tiguan eğer adam gibi paraya gelmezse geçmiş olsun. araba çok güzel
-
Ya ne güzel araç yapmışsın, dışı, içi, teknolojisi harikulade; şu iklimlendirme, koltuk ayar tuşlarını dokunmatik yapmasana. Sırf o sebeple alınmayacak bir diğer araç daha.
-
eskiden sanki 1.5 asgari ücret alan çok iyi geçiyordu da. şimdi kötü oldu. hep böyleydi kardeşim bu işler.
-
Passat olmuş 2.750, Tiguan'ın kaça geleceğini düşünüyorsunuz :D
-
Güzel kardeşim 2016 da Samsung s7 edge almıştım o dönem 95 model şahinim vardı. Satarken alıcı telefonumu görmüştü ve aramızda geçen şaka amaçlı diyalog güzel telefon dedi ben de şahini satarken senin şahinle takas edebiliriz demiştim. O dönem 3500 tl aldığım telefon ile sattığım Şahin ise 5500 tl idi. Aldığım maaş ise asgari ücretin 100 tl fazlasıydı. 1400 tl maaş alıyordum. Şimdi aynı Şahin 200 bin tl. O dönem ben o aracı 4 maaş ile almıştım şimdi aynı arabayı 12 maaş ile ancak alırsın. İyi hatırlamadığın kesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hep böyle falan değildi, ben hem kira ödeyip hem ev kredisi ödediğim yılları biliyorum.
Dışarıda yeme içme çok daha uygundu.şu anda 1 porsiyon iskender 600 700 TL civarı.
4 5 yıldızlı otellerde tatil çok daha ulaşılırdi.
Cep telefonu, notebook daha bir rahat ulaşılabilirdi.
alkol daha ucuzdu.
Arabalar, vergilerden ve ekonomiden dolayı çok daha makuldü,ulaşılabilirdi.
TL yi geçtim, Dolar bazında bile ülkemiz coşmuş durumda,
Ha bu araç bence çok başarılı, hem az yakan ,hem iyi giden hemde full teknoloji yüklü bir suv.
Byd markası çin de 1 numara. Bence şu haliyle ,ülkeye 5000 6000 adet gelse tadından yenmez, sportage tucson 3008 vs..vs.. alayını dize getirir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Güzel kardeşim 2016 da Samsung s7 edge almıştım o dönem 95 model şahinim vardı. Satarken alıcı telefonumu görmüştü ve aramızda geçen şaka amaçlı diyalog güzel telefon dedi ben de şahini satarken senin şahinle takas edebiliriz demiştim. O dönem 3500 tl aldığım telefon ile sattığım Şahin ise 5500 tl idi. Aldığım maaş ise asgari ücretin 100 tl fazlasıydı. 1400 tl maaş alıyordum. Şimdi aynı Şahin 200 bin tl. O dönem ben o aracı 4 maaş ile almıştım şimdi aynı arabayı 12 maaş ile ancak alırsın. İyi hatırlamadığın kesin. |
Ne güzel paralar milyonlar havada uçuşuyor. Aylık 30 bin tl maaş alan birisi bile bu aracı alamaz. Eğer illegal bir iş yapmıyorsa.
|
otomotiv sektörü simdi cikmis matrah düzenlemesi olsun cünkü araclarimizi satamiyoruz diye aglamaya basladilar,daha önce matrah düzenlemesi varken bilerek fiyati yukari cekib,olan matrahin üzerine cikardiklarinda karlarina kar katiyorlardi,simdi a,b, ve c segment araclarin hepsi %80 olunca,cocuk gibi zirliyorlar,piyasaya sifir araclari galericiler ve al satcilar üzerinden mahveddiniz simdi ciktiniz agliyorsunuz satamiyoruz diye...
|
Ayda 43k gelir ile araba alma gibi bir hayal kuramıyorum |
Pahalı değil vergimiz çok, ve paramız pul olmuş, fakiriz. başka ülkelerde ÖTV diye birşey yok, motor hacmine göre vergi de yok emisyona göre vergi var. Volvo yada Japon marka olsa 3 milyondan başlar plugin hybrid araç.
|
Nissan E-Power'ın her açıdan daha gelişmiş versiyonu gibi. Elektrik motor Nissan: 140 kw (190 beygir) BYD: 145 kw (198 beygir) Batarya Nissan: 1,9 kwh BYD: 18,3 kwh Benzin motoru Nissan: Sadece menzil uzatıcı BYD: Hem menzil uzatıcı, hem de hareket için kullanılabiliyor (70 km hız limiti var yazıyor bazı sayfalar) Şarj Nissan: Yok BYD: Hem AC, hem DC Bagaj Nissan: 452 litre BYD: 552 litre Yakıt tüketimi Nissan: 5,4 BYD: 5,1 (Bundan emin değilim, farklı farklı değerler var) Donanım açıklanmadı ama sanırım en dolusu olacak, bu durumda Nissan'dan 300.000tl daha ucuz olacak. Cidden çok mantıklı bir araç olmuş |
Hep böyle falan değildi, ben hem kira ödeyip hem ev kredisi ödediğim yılları biliyorum. Dışarıda yeme içme çok daha uygundu.şu anda 1 porsiyon iskender 600 700 TL civarı. 4 5 yıldızlı otellerde tatil çok daha ulaşılırdi. Cep telefonu, notebook daha bir rahat ulaşılabilirdi. alkol daha ucuzdu. Arabalar, vergilerden ve ekonomiden dolayı çok daha makuldü,ulaşılabilirdi. TL yi geçtim, Dolar bazında bile ülkemiz coşmuş durumda, Ha bu araç bence çok başarılı, hem az yakan ,hem iyi giden hemde full teknoloji yüklü bir suv. Byd markası çin de 1 numara. Bence şu haliyle ,ülkeye 5000 6000 adet gelse tadından yenmez, sportage tucson 3008 vs..vs.. alayını dize getirir. |
Byd kendini inanılmaz hızlı geliştiren bir firma çok ilginç.
1.5 milyonun altında düzgün araç kalmadı gibi bir durum. Yazık düşünsenize başarılı bir gençsin düzgün bir meslek seçtin ona rağmen maaşınla 4 teker bile alamıyon... böylesi rezil bir yönetim... |
Araç güzel ancak çok pahalı, 1700 gibi fiyatlarda olsa alınabilirdi. |
Benzer içerikler
- whatsapp hd fotoğraf gönderme
- autocad sistem gereksinimleri
- telegram tek seferlik fotoğraf gönderme
- gizli instagram hesabı görme
- whatsapp gizli sohbet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X