Şimdi Ara

C den D ye geçtim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
3.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakın arkadaşım fiyatı uygun diye almıştı 1 senede zor sattı bir miktar zararla. Yürümüyor diyordu sollamalarda felan güvenlik açısından çok rahatsız ediyormuş. İnsignia turbo, Volvo turbo, passat A4 turbolu araçlar varken tutulmamasının sebebi çok açık. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kazasız seyahatler dilerim.
  • Aracın çekişi konusunda ne yazık ki eleştiri yapan arkadaşlar haklı. Yapılan eleştirilere tahammül etmek ve ona göre planlama yapmak gerekir çünkü burası sonuçta bir bilgi paylaşım platformu. Turbosuz D sınıfı 1.6 araçlar insanı çileden çıkartıyor. Yolcu+ yük + klima + rampa dörtlüsünden yalnız herhangi ikisi dahi aynı anda olsa araba bağıra bağıra vites düşürüyor.

    A,B,C,D,E sınıfı araçlarım oldu ve içlerinde en tatsız olanı D sınıfı 1.6 atmosferik olanıydı. D sınıfına biniyorum diyebilmek için ya turbolu motor olacak ya da en az 160-170 hp atmosferik olacak ama o da çok yakar tabi.
  • C'den D'ye geçememişsiniz maalesef. Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalficialis

    Yakın arkadaşım fiyatı uygun diye almıştı 1 senede zor sattı bir miktar zararla. Yürümüyor diyordu sollamalarda felan güvenlik açısından çok rahatsız ediyormuş. İnsignia turbo, Volvo turbo, passat A4 turbolu araçlar varken tutulmamasının sebebi çok açık. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kazasız seyahatler dilerim.

    aynı fiyat olsa tamam ama turbolu araçlar var diye alternatif sunarken bütçeyi de hesaba katmak lazım.arada ciddi fiyat farkı var.benim çevremde bir eski kasa 316i(116hp) kullanan ve memnun olan birçok insan var.şehir içinde kullanıyorlar.performans değil konfor ve kalite arıyorlar.
  • Hayırlı olsun, gayet mantıklı bir araç almışsınız. B ve C sınıfının fiyatları öylesine uçtu ki onun yerine D sınıfı almak daha mantıklı oluverdi.
  • Bende bu araçların 1.6 Atmosferik alınmamasından tarafım ancak 1.6 Turbo dizel olursa Çok ideal oluyor.Tork sayesinde alttaki linkini verdiğim mondeo bile 4 Kişi + Gırtlak bagaj+Klima ile uzun yolda Rampalarda dahi vites düşürme ihtiyacı pek olmuyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-budan-plaza-ford-yetkili-bayii-2013-mondeo-1.6-tdci-trend-0-km-178566447/detay
  • 25'e alırım aracı uygunsa size de,aracınız hayırlı olsun ama bu araç şarap katogorisinde olsaydı markası Cumartesi olurdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam araba almış, kötüleyen mi dersin, dalga geçen mi dersin, küfür eder gibi 25 veren mi dersin...

    Yazma özgürlüğü herkesin hakkı ama el insaf! Bu kadar mı vicdan sahibiyiz arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun aracınız çok güzel seçim. Bizde de 2006 avensis var 110 hp. Ben forumdaki arkadaşlara bazen anlam veremiyorum. Herkes yokuşta gitmez vs yazmış. Ben bu aracı daha 6-7 ay önce test ettim kendi aracım yeterli gelirken bu araç uçuyordu bir kerede çekmiyor vites değiştireyim demedim 10 km güzergahta. He dizel araçtan geçersin 1900-2000 rpm ile yokuş çıkayım dersen tabi çekmez. Yıllarca vw saçmasapan 1.6 102 hp passat sattı ne yakıt tüketimi ne performansı yerinde idi şimdi lpg uyumlu vergisi normal mis gibi 132 hp ye dünyanın lafı söylenmiş bu kadar önyargılı olmayın arkadaşlar. Bir aracın atmosferik olması turbosunun bulunmaması=gitmeyen araç mantığını bırakalım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    Passat, Avensis, A4 farketmeden bütün D sınıfı olarak satılan araçların 1.6 atmosferikleri D sınıfından sayılmaz.Hayırlı olsun, benim tavsiyem piyasası olmadığı için elde fazla tutmadan satışa çıkarın zarar etmeden çünkü ancak gider.

    Forumda şimdiye kadarki gördüğüm en güzel yorum.


    Tebricks
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    Parasına göre gayet iyi araç.
    132 bg lik motoru sayesinde 0-100 km/h a 10.4 sn de çıkıyor. Evet gayet başarılı.
    1390 kg lık kasası ve 160 n/m torkluk motoru ile yokuşlarda ne yazık ki hantal kalacaktır. Ama düşük vites ve yüksek devir ile bunun da üstesinden gelirsiniz.
    Onun dışında tam bir f/p aracı olduğu ortada. Değer kaybetmesi ise, sıfır alacak olan arkadaşları ilgilendirir. Diğer bir taraftan bu değer kaybı, konu sahibinin lehine bir durumdur.
    Kazasız belasız günlerde kullanın..

    Surekli uzun.yol yapilacaksa yaniştercih tabi ama ayda bir yapilacaksa yokuşa hizli ve devirli girmek gerekir.

    Arkadaş bunlar nasıl yorum?

    Sanki her taraf yokuş dolu. Sanki tüm yokuşları 180'le çıkmak lazım. Bu kadar abartılmaz arkadaş.

    Yorumları gören avensisi yüklü kamyon gibi yokuş çıkıyor zanneder.

    Uzun yola çıkan her araç en az 2.0 motorlu ve 150hp güçünde. Hiç b segment arabalar, 1.6 c segment arabalar uzun yola çıkmıyor zaten bu ülkede.

    Bu araç asıl uzun yolda rahat olur. 6.vites 120 - 150km arası sessiz sakin ekonomik şekilde gidersin. İstanbuldan çıkıp antepe 120km altına düşmeden çok rahat gidersin. Daha ne bekliyorsun?




  • yahu 1.4 90 hp lik astra benzinli atmosferik aracımla 5 kişi full bagaj klima açık istanbul sinop git gel yaptım bi sıkıntımız olmadı. arkadaş 1.6 atmosferik motorlu araç almış kağnı muamelesi görüyor sanırsın bütün milletimiz 2500-3000 motorlu amerikan araçları kullanıyor için rahat olsun aracın hayırlı uğurlu olsun gayette güzel seçim olmuş kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Korkuteli rampasını 140 ile çıkabiliyorsa iyi seçim, çıkamıyorsa kötü seçim.

    Bazı arkadaşlar istanbul dışına hiç çıkmamış. İstanbulda da şişlinin ara sokaklarına hiç girmemişler. Dursan bir daha kalkamazsın.

    Naaptınız benim yaris çıkıyor o rampayı 140la

    Performansı iyi-kötü deniyordu.
    Ben de performans çıtası olsun diye yazdım.

    Bu arada yaris 140la çıkabiliyor mu gerçekten ? Benim aracım (99 mazda 323 1.5) max 140 la çıkabiliyor. Yol müsaitse Antalya girişinden rampa sonuna kadar deviri düşürmüyorum, yinede 140 ı geçemiyorum.




  • Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Korkuteli rampasını 140 ile çıkabiliyorsa iyi seçim, çıkamıyorsa kötü seçim.

    Bazı arkadaşlar istanbul dışına hiç çıkmamış. İstanbulda da şişlinin ara sokaklarına hiç girmemişler. Dursan bir daha kalkamazsın.

    Naaptınız benim yaris çıkıyor o rampayı 140la

    Performansı iyi-kötü deniyordu.
    Ben de performans çıtası olsun diye yazdım.

    Bu arada yaris 140la çıkabiliyor mu gerçekten ? Benim aracım (99 mazda 323 1.5) max 140 la çıkabiliyor. Yol müsaitse Antalya girişinden rampa sonuna kadar deviri düşürmüyorum, yinede 140 ı geçemiyorum.

    Yaris 1130kg 100hp ve 140la çıkıyor ama tabiki yüksek devirde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayirli olsun hocam gule gule binin cok iyi tercih

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cahıllık ne kadar güzel birşey dostum herşeyi biliyorsun.
  • aynen katılıyorum bu arabanın neden tutmadığını anlamış değilim... olmayınca olmuyor galiba yaa.. neyse hayırlı olsun
  • 2.0 FSI 150 HP Passat ile bile yüklü iken uzun yolda rampaları istediğiniz performans'te çıkamazken bu araç adamı kanser eder
  • Yapılabilecek en iyi tercihlerden birini yapmışsınız.Hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.