Şimdi Ara

C den D ye geçtim (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
3.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.




    hocam çok güldüm sağolasın yaa ( bu arada insigniaya gelene kadar,yakıtı adamın ocağına incir ağacı dikmeyen 2.0 dizel hakiki D segment arabalar var haberin olsun )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 12 Eylül 2014; 0:11:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.



    Yorum bu işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.




    hocam çok güldüm sağolasın yaa ( bu arada insigniaya gelene kadar,yakıtı adamın ocağına incir ağacı dikmeyen 2.0 dizel hakiki D segment arabalar var haberin olsun )

    2.0 dizel alsa bu sefer vergisi varya vergisi adamının soluğunu keser, ikinci elde üste para versen kimse almazcı tayfaya ne diyeceğiz peki :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.




    hocam çok güldüm sağolasın yaa ( bu arada insigniaya gelene kadar,yakıtı adamın ocağına incir ağacı dikmeyen 2.0 dizel hakiki D segment arabalar var haberin olsun )

    2.0 dizel alsa bu sefer vergisi varya vergisi adamının soluğunu keser, ikinci elde üste para versen kimse almazcı tayfaya ne diyeceğiz peki :)

    aslan besleyen yemini düşünmez hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bütün araçlar çok iyi performans göstermek zorunda değildir. herkesin araçtan beklentisi de aynı değildir.
    bu ülkenin temel sorunlarından bir tanesi de insanların diğer insanların tercihlerine hiç saygı göstermemesi.
    ne olmuş yani araç yokuşta bir alt vitesi istiyorsa ben anlamıyorum ki. yıllarca 60 hp 900 kg araç kullandım, şu anda da 90 hp 1250 kg araç kullanıyorum bu araçların gidemediği yer çıkamadığı yokuş olmadığına göre bu avensisin de gitmeyeceği yol yoktur.
    şimdi arkadaş dese ki 180 lik insignia aldım bu sefer bu çekmez gitmez tayfası çok yakar ocağını yıkar faslına başlayacak.
    kısacası ne yaparsanız yapın kimseye yaranmanız mümkün değil.




    hocam çok güldüm sağolasın yaa ( bu arada insigniaya gelene kadar,yakıtı adamın ocağına incir ağacı dikmeyen 2.0 dizel hakiki D segment arabalar var haberin olsun )

    2.0 dizel alsa bu sefer vergisi varya vergisi adamının soluğunu keser, ikinci elde üste para versen kimse almazcı tayfaya ne diyeceğiz peki :)

    aslan besleyen yemini düşünmez hocam

    hocam aslanda kime göre aslan, her güzelin gönlünde bir yiğit yatarmış bizim güzeller kendi gönüllerindekinden başkasına bir türlü aslan demedikleri gibi onu fare yapmak içinde sırada bekliyorlar




  • konuyu açan arkadaş bu aracı almış diye gerçekleri saptırmak yanlış olur çünkü buradaki bilgiler insanların kararlarını etkileyebilir ve yanlış tercihe neden olabilir. 1.6 atmosferik D sınıfının aslında D sınıfı gibi olmadığını ve kullanıcılarının aldıklarına alacaklarına bin pişman olup araçlarını zor sattıklarını gösteren onlarca mesaj yazılmış konuya, üstelik birinci ağızdan. Duygusallığa çevirip insanları kandırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    Şu forumda herkes 3.0 dizel 300 beygirlik arabala bindiği için 132 bg az geliyor. Tutturmuşlar bir torktur gidiyor. Oysa baksan 122 bg Passat çok premium süper araç.
    100 kere yazıldı ben de yazayım,

    Avensis D segmentine göre ağırlığı daha hafif bir araç bu nedenle neredeyse Corolla kadar rahat kaldırıyor motor aracı ve rakiplerine göre yakıt tüketimi daha makul. LPG de taktın mı dizellere taş çıkaracak ekonomisi var. Motor taş gibi yok 100 binde turbo değişimi yok enjektör gitti dertleri yok yağını suyunu kullan 500 bin km tık demez.
    Muadili (2010 - 2012) modellerin en üst donanımında bulunan bir çok özellik makul fiyatlı Elegance Extra'da var.

    Bu aracı alıp da pişman olacak tek kişi maalesef aracın ilk sahibi, çünkü aracın değer kaybı muadillerine göre daha fazla.

    passat da nereden çıktı?
    Passat dediniz de, 1450 kg lık 122 bg lik passatın 0-100 hızlanması 10.3 sn iken, 1390 kg lık 132 bg lik avensisin 0-100 hızlanması 10.4 sn. Herikisinin de canı cehenneme, konu bu değil de;
    Engin bilgilerinizle bu dengesizliği açıklar mısınız?

    Cevabını bildiğiniz soruları neden soruyorsunuz bilmiyorum ama turbo sayesinde o fark var ama o turbo maliyet artışı, motor ömrünü kısaltma olarak geri dönecektir. Bir de D sınıfı araba konfor önceliklidir, siz de bana 140 km/h ile giderken hangisinin daha çok devir çevirip gürültülü çalışacağını söyleyebilir misiniz?

    Bir de engin bilgim falan olduğunu iddia etmedim ama Avensis'in de itin bir yerine sokulacak bir araç olmadığını biliyorum.




  • Sanki mercedes S class aldı haspam,altı üstü başarısız bir D segmenti aracıdır Avensis,abartmanıza gerek yok,iç mekan tasarımı C sınıfı eski kore araçları gibi.midem kalktı daha fazla yazamıycam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    konuyu açan arkadaş bu aracı almış diye gerçekleri saptırmak yanlış olur çünkü buradaki bilgiler insanların kararlarını etkileyebilir ve yanlış tercihe neden olabilir. 1.6 atmosferik D sınıfının aslında D sınıfı gibi olmadığını ve kullanıcılarının aldıklarına alacaklarına bin pişman olup araçlarını zor sattıklarını gösteren onlarca mesaj yazılmış konuya, üstelik birinci ağızdan. Duygusallığa çevirip insanları kandırmayın.

    hocam ne duygusallığı ya d segmenti ile motorun ne ilgisi var. şimdi araç 200 hp olsa corsa olsa ne diyeceğiz bu araç e segmentimidir diyeceğiz.
    segmentler aracın kasasına ilişkin özellikleri barındırır motor ayrı bir dünyadır siz kullanım alışkanlıklarınıza göre motor seçersiniz.
    asıl olaya duygusal ve önyargılı bakanlar sizlersiniz d segmenti demek performans abidesi demek değildir nasıl b segmenti demek sıfır performans demek değilse d segmenti araçta illa uçacak kaçacak demek değildir.
    bu sadece sizin kişisel tercihiniz olabilir ve kişisel tercihlerinizde sadece sizi bağlar.




  • neyse ya yine kendimi kaybettim bana ne sanki sizleri değiştirebilecekmiyiz aynı kafa aynı mantalite 10 yıldır uğraşıyoruz olmuyor. hep aynı tekrarlar hep aynı kafalar.
    size saçmalıklarınızla iyi geceler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    konuyu açan arkadaş bu aracı almış diye gerçekleri saptırmak yanlış olur çünkü buradaki bilgiler insanların kararlarını etkileyebilir ve yanlış tercihe neden olabilir. 1.6 atmosferik D sınıfının aslında D sınıfı gibi olmadığını ve kullanıcılarının aldıklarına alacaklarına bin pişman olup araçlarını zor sattıklarını gösteren onlarca mesaj yazılmış konuya, üstelik birinci ağızdan. Duygusallığa çevirip insanları kandırmayın.

    hocam ne duygusallığı ya d segmenti ile motorun ne ilgisi var. şimdi araç 200 hp olsa corsa olsa ne diyeceğiz bu araç e segmentimidir diyeceğiz.
    segmentler aracın kasasına ilişkin özellikleri barındırır motor ayrı bir dünyadır siz kullanım alışkanlıklarınıza göre motor seçersiniz.
    asıl olaya duygusal ve önyargılı bakanlar sizlersiniz d segmenti demek performans abidesi demek değildir nasıl b segmenti demek sıfır performans demek değilse d segmenti araçta illa uçacak kaçacak demek değildir.
    bu sadece sizin kişisel tercihiniz olabilir ve kişisel tercihlerinizde sadece sizi bağlar.



    15 bine satılan cliolar, getzler, opellerin dalga geçtiği bir aracı bu kadar savunuyorsanız bu da sizin kişisel zevkinizdir(!) . Bu ve benzeri araçları daha önceden kullananlar tarafından konuda yeterince bilgilendirme yapılmış zaten, insanları hayal kırıklığına uğratmamak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    konuyu açan arkadaş bu aracı almış diye gerçekleri saptırmak yanlış olur çünkü buradaki bilgiler insanların kararlarını etkileyebilir ve yanlış tercihe neden olabilir. 1.6 atmosferik D sınıfının aslında D sınıfı gibi olmadığını ve kullanıcılarının aldıklarına alacaklarına bin pişman olup araçlarını zor sattıklarını gösteren onlarca mesaj yazılmış konuya, üstelik birinci ağızdan. Duygusallığa çevirip insanları kandırmayın.

    hocam ne duygusallığı ya d segmenti ile motorun ne ilgisi var. şimdi araç 200 hp olsa corsa olsa ne diyeceğiz bu araç e segmentimidir diyeceğiz.
    segmentler aracın kasasına ilişkin özellikleri barındırır motor ayrı bir dünyadır siz kullanım alışkanlıklarınıza göre motor seçersiniz.
    asıl olaya duygusal ve önyargılı bakanlar sizlersiniz d segmenti demek performans abidesi demek değildir nasıl b segmenti demek sıfır performans demek değilse d segmenti araçta illa uçacak kaçacak demek değildir.
    bu sadece sizin kişisel tercihiniz olabilir ve kişisel tercihlerinizde sadece sizi bağlar.



    15 bine satılan cliolar, getzler, opellerin dalga geçtiği bir aracı bu kadar savunuyorsanız bu da sizin kişisel zevkinizdir(!) . Bu ve benzeri araçları daha önceden kullananlar tarafından konuda yeterince bilgilendirme yapılmış zaten, insanları hayal kırıklığına uğratmamak gerek.

    aracı savunduğum falan yok (avensis hiç sevmem) sizin bu clio geçer , şahin ezer mantığınızı yeriyorum. böyle bir mantık varmı arkadaşım. siz yollarda bu egoylamı geziyorsunuz benim arabam avensis ve passat geçiyormu diyemi göğsünüz kabarıyor işte bu mantığı eleştiriyorum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    Hayırlı olsun ama dost acı söyler. Turbosuz 1.6 motor, kasaya göre çok düşük tork, çok kötü tork-devir dağılımı ile özellikle yokuşlarda clio getz accent linea gibi saymakla bitmez bütün arabalar tarafından dalga geçilecektir avensisle. bir de yolcu, yük var ve klima açıksa yokuşta transitler bile selektör çakar. 1 ay zor dayanırsınız bu motora, lpg uyumu bile iyi değil.

    milletin işi gücü yok çevresindeki arabalar bakıp dalgamı geçecek ? trafikte 1-2 saniye gördüğün araç günde 1000 tane araç görüyorum biriyle bile aa bu 1.6 atmosferik haha demedim herkes ortalama hızlarda gidiyor işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 161907


    quote:

    Orijinalden alıntı: CominqUndone

    Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.



    Dostum is devir cevirmek degil. Turbo benzinliler dusuk devirde verimliler ama atmosferikler maalesef degil. Rampada tikanma olayiysa inkar edilemeyecek bir gercektir. Birde sunu dusunmek lazim,Avensis uzun yol seyahatleri icin uretilmis konforlu bir arac ama siz her rampada arabayi 3. Veya 4. Vitese takip inlete inlete cikartiyorsun. Nerede kaldi bu isin konforu ? Su bir gercek ki Avensis'in hakki 2.2 D-CAT motordur ama maalesef vergi sisteminden dolayi ulkeye dahi gelmiyor...

    Haklısın hocam benim ona itirazım yok ama aracı sanki hiç gitmeyen yerinden kalkmayan bir araç gibi anlatılmasına takıldım. Yoksa hiç bir D sınıf aracın hakkı 2.0 altı değildir benim gözümde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: CominqUndone

    Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.



    Depoyu fulle aman 5k ile rampaya girerken :)

    Hocam sıkıntı yok lpg ile zaten yeterince ekonomik en son şikayet edeceğim şey şuan yakıtı




  • Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin Güzel seçim olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    Şu forumda herkes 3.0 dizel 300 beygirlik arabala bindiği için 132 bg az geliyor. Tutturmuşlar bir torktur gidiyor. Oysa baksan 122 bg Passat çok premium süper araç.
    100 kere yazıldı ben de yazayım,

    Avensis D segmentine göre ağırlığı daha hafif bir araç bu nedenle neredeyse Corolla kadar rahat kaldırıyor motor aracı ve rakiplerine göre yakıt tüketimi daha makul. LPG de taktın mı dizellere taş çıkaracak ekonomisi var. Motor taş gibi yok 100 binde turbo değişimi yok enjektör gitti dertleri yok yağını suyunu kullan 500 bin km tık demez.
    Muadili (2010 - 2012) modellerin en üst donanımında bulunan bir çok özellik makul fiyatlı Elegance Extra'da var.

    Bu aracı alıp da pişman olacak tek kişi maalesef aracın ilk sahibi, çünkü aracın değer kaybı muadillerine göre daha fazla.

    passat da nereden çıktı?
    Passat dediniz de, 1450 kg lık 122 bg lik passatın 0-100 hızlanması 10.3 sn iken, 1390 kg lık 132 bg lik avensisin 0-100 hızlanması 10.4 sn. Herikisinin de canı cehenneme, konu bu değil de;
    Engin bilgilerinizle bu dengesizliği açıklar mısınız?

    Cevabını bildiğiniz soruları neden soruyorsunuz bilmiyorum ama turbo sayesinde o fark var ama o turbo maliyet artışı, motor ömrünü kısaltma olarak geri dönecektir. Bir de D sınıfı araba konfor önceliklidir, siz de bana 140 km/h ile giderken hangisinin daha çok devir çevirip gürültülü çalışacağını söyleyebilir misiniz?

    Bir de engin bilgim falan olduğunu iddia etmedim ama Avensis'in de itin bir yerine sokulacak bir araç olmadığını biliyorum.

    Atmosferik kullanıp benim ömrüm gideceğine, turbo kullanırım motorun ömrü gitsin Espiriydi bu tabiki. Ben şahsen, vergi dilimi sıkıntısı olmasa 2.0 atmosferik bir motora lpg takıp gezmeyi tercih ederim.
    Hocam turbo benzinliler yüksek hızlarda daha az devir çevirir ve daha az gürültü üretir. Ama ben de atmosferiklerin daha sorunsuz olduğuna katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılın Üyesi -- 12 Eylül 2014; 9:36:49 >




  • Arabanızı aldınız mı? Güzel, ne diye buraya konu açarsınız anlamıyorum, 150-160 la yokuş çıkanlar, 132hp araca kağnı muamelesi yapanlar... Siz aracınızdan memnunsanız dünyadaki en iyi araç sizinkidir. Buradaki üç beş kuş beyinlinin söylediği laflarla canınızı sıkmayın Avensis taş gibi sağlam araçtır, konforludur, her türlü uzun yolada gelir. Ben 90hp dizel corolla ile dünya kadar yokuş çıktım avensis mi çıkamayacakmış? O kadarda uzun yol yaptım öyle 150-160la yokuş çıkan manyakda görmedim. Çıkan da trafik canavarıdır.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.