Şimdi Ara

C den D ye geçtim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
3.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayirli olsun.Ayni araci 2 sene kullandim . Performansi disinda tasarim dahil olmak uzere cok guzel aractir. Ama rampalarda araba harbi cok bayiliylrdu ve clio lar falan baya baya dalga geciyordu. Birde aracin gitmesini istediginizde vitesi kuculttugumuz icin aracta motor sesi eksik olmuyor ve biraz konforu torpuluyordu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 161907 -- 11 Eylül 2014; 17:52:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CominqUndone

    Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.



    Kusura bakmada bir tek sen bilmiyorsun atmosferik benzinlide Güç için max güç bandında kullanılması gerektiğini.Peki sana sorarım 3. Vites 6.500'e geldin 130 KM Hız ile 4. Vites'e geçince ne olacak belki bende 150-160 KM İLE ÇIKMAK İSTİYORUM.3.Kesiciye girdin 4'e alınca araç yine bayılıyor napalım Km'lerce kesicidemi yol yapalım




  • Şu forumda herkes 3.0 dizel 300 beygirlik arabala bindiği için 132 bg az geliyor. Tutturmuşlar bir torktur gidiyor. Oysa baksan 122 bg Passat çok premium süper araç.
    100 kere yazıldı ben de yazayım,

    Avensis D segmentine göre ağırlığı daha hafif bir araç bu nedenle neredeyse Corolla kadar rahat kaldırıyor motor aracı ve rakiplerine göre yakıt tüketimi daha makul. LPG de taktın mı dizellere taş çıkaracak ekonomisi var. Motor taş gibi yok 100 binde turbo değişimi yok enjektör gitti dertleri yok yağını suyunu kullan 500 bin km tık demez.
    Muadili (2010 - 2012) modellerin en üst donanımında bulunan bir çok özellik makul fiyatlı Elegance Extra'da var.

    Bu aracı alıp da pişman olacak tek kişi maalesef aracın ilk sahibi, çünkü aracın değer kaybı muadillerine göre daha fazla.
  • hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CominqUndone

    Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.



    Dostum is devir cevirmek degil. Turbo benzinliler dusuk devirde verimliler ama atmosferikler maalesef degil. Rampada tikanma olayiysa inkar edilemeyecek bir gercektir. Birde sunu dusunmek lazim,Avensis uzun yol seyahatleri icin uretilmis konforlu bir arac ama siz her rampada arabayi 3. Veya 4. Vitese takip inlete inlete cikartiyorsun. Nerede kaldi bu isin konforu ? Su bir gercek ki Avensis'in hakki 2.2 D-CAT motordur ama maalesef vergi sisteminden dolayi ulkeye dahi gelmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Japon mühendislerden daha zeki sevgili forumdaşlarım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı uğurlu olsun aracınız,kazasız belasız günlerde kullanırsınız inş.Araba tutsun tumasın cokta önemli değil binecek olan sizsiniz.Seviyorsanız arabanızı en kral arabayı getirseler değişmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Araç hantal kalıyo birde şeklen güzel değil.

    yeni kasa focus tan güzel bence
  • Hayirli olsun, guzel ve mantikli tercih...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de her kez arabadan süper anlıyor. :)

    Saçmalıklara aldırmayın, hayırlı olsun.
  • Yorumlara bakıyorum da ben passatı yamaçtan aşağı yuvarlamaya gidiyorum, zaten konak-alsancak arası faytonlar solluyordu beni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hayırlı olsun.

    148 nm'lik,102 hp'lik hitler motor B6 passatı çekiyorsa 132 hp'lik avensisin (şuan ev verimli 1.6 atmosferik motor) çekmemesi gibi bir durum söz konusu olmaz.Hatta otobanda 1.4 TSI passatlardan yol istersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    Şu forumda herkes 3.0 dizel 300 beygirlik arabala bindiği için 132 bg az geliyor. Tutturmuşlar bir torktur gidiyor. Oysa baksan 122 bg Passat çok premium süper araç.
    100 kere yazıldı ben de yazayım,

    Avensis D segmentine göre ağırlığı daha hafif bir araç bu nedenle neredeyse Corolla kadar rahat kaldırıyor motor aracı ve rakiplerine göre yakıt tüketimi daha makul. LPG de taktın mı dizellere taş çıkaracak ekonomisi var. Motor taş gibi yok 100 binde turbo değişimi yok enjektör gitti dertleri yok yağını suyunu kullan 500 bin km tık demez.
    Muadili (2010 - 2012) modellerin en üst donanımında bulunan bir çok özellik makul fiyatlı Elegance Extra'da var.

    Bu aracı alıp da pişman olacak tek kişi maalesef aracın ilk sahibi, çünkü aracın değer kaybı muadillerine göre daha fazla.

    passat da nereden çıktı?
    Passat dediniz de, 1450 kg lık 122 bg lik passatın 0-100 hızlanması 10.3 sn iken, 1390 kg lık 132 bg lik avensisin 0-100 hızlanması 10.4 sn. Herikisinin de canı cehenneme, konu bu değil de;
    Engin bilgilerinizle bu dengesizliği açıklar mısınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam hayırlı olsun.

    148 nm'lik,102 hp'lik hitler motor B6 passatı çekiyorsa 132 hp'lik avensisin (şuan ev verimli 1.6 atmosferik motor) çekmemesi gibi bir durum söz konusu olmaz.Hatta otobanda 1.4 TSI passatlardan yol istersiniz.

    EN VERİMLİ 1.6 ATMOSFERİK MOTOR. 1.6 GDI 135 HP
  • Garip yorumları okudukça ister istemez gülümsüyorum. Forumlarda çok değişik insanlar oluyor kesinlikle.

    Herneyse, 2011 yılında passat ve avensis arasında kalmıştım. Doğuş oto da yaşadığımız tatsız deneyimler sonucu passatı çok beğenmeme rağmen elemiştim.
    O dönemde trendline passat 55.000 avensis, 52.000 tl idi. Şimdi bakıyorum piyasada hasarsız 2011 passat 54 - 55 bin tl civarında. avensis ise 50-52 arasında satılıyor.

    Uçuk değer kaybı nerede anlayamıyorum. Lpg uyumu ve düşük bakım ücretlerini de ekleyince sanki o kadar da büyük değer kaybı olmasa gerek.

    Aracın teknik özelliklerini bile bilmeden üfüren arkadaşlar gerçekten çok komik. Hatta bir tanesi d sınıfına geçememişsiniz demiş. Otomobillerin hangi kriterlere göre sınıflandırıldığını öğrenmenizi tavsiye ederim..
  • Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanın.

    Arkadaş güzel bir araç almış.Yok ben buna 1.6 motor olduğu için C sınıfı derimciler,1.6 motor rampada çekmezciler v.s.. Bir bitin gidin ya.Keyfini sür,güle güle kullan demek çok mu zor.
  • kim ne derse desin arac ozellikle kalkislarda hantal binmeden sallamayin burda
    bu arada hayirli olsun parasina gore cok tatminkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajan321 -- 11 Eylül 2014; 23:38:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimdemir

    Aracın çekişi konusunda ne yazık ki eleştiri yapan arkadaşlar haklı. Yapılan eleştirilere tahammül etmek ve ona göre planlama yapmak gerekir çünkü burası sonuçta bir bilgi paylaşım platformu. Turbosuz D sınıfı 1.6 araçlar insanı çileden çıkartıyor. Yolcu+ yük + klima + rampa dörtlüsünden yalnız herhangi ikisi dahi aynı anda olsa araba bağıra bağıra vites düşürüyor.

    A,B,C,D,E sınıfı araçlarım oldu ve içlerinde en tatsız olanı D sınıfı 1.6 atmosferik olanıydı. D sınıfına biniyorum diyebilmek için ya turbolu motor olacak ya da en az 160-170 hp atmosferik olacak ama o da çok yakar tabi.



    Yahu ayni kg 20 hp eksik exeo ya 4 senedir hemde tuple biniyorum.87.000 kmdeyim. 4 yetiskin full bagaj klima acik ank ist otoban yokuslarini 4 ile ciktim iste.daha napsin araba 6 ile mi ciksin? Vites zaten bunun icin var yahu...kirk yilda bi dolu iken yokusa denk gelirsun bi vites assa alirsin kazir gider yolu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CominqUndone

    Yazmayayım dedim ama dayanamadım 4 senedir kullandığımız 2005 1.6 avensisle gidemediğimiz çıkamadığımız yer kalmadı şimdi bakıyorum gitmezmiş cliolar linealar dalga geçermişte sen dizel gibi 2000 devirde rampaya girersen araba bayılıyor haklısın ama benzinli araba mantığına aykırı benzinli arabada güç istiyosan devir çevireceksin bu kadar basit.
    3 vites 5 6k devirle girersen 110 120 banamısın demeden çıkıyor ben yol istiyorum cliolardan sen kullanmayı bilmiyorsan bunda arabanın suçu yok.
    1 ay önce konyadan antalyaya gittim 4 kişi bagaj klima %70 açık 21 krş yakmış. Yakıtıda gayet ideal.

    Aracı alan arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan gayet güzel tercih yapmışın.



    Depoyu fulle aman 5k ile rampaya girerken :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.