Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (4 Mobil) - 3 Masaüstü4 Mobil
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    ya bu toyota ne yapıyor ya ?

    Motor mu geliştiriyor , şanzıman mı geliştiriyor ne yapıyor ?

    Halen 1.6 atmosferik 135 hp cvt , 1.4 dizel mmt ?

    120 yıldır aynı motorlar şanzımanlar ve bu marka halen dünya'nın en çok satan markası

    Honda kaç yıldır aynı motoru satıyor?

    Yapıyor işte , avrupa'da satışlarını bilmem kaç kat artmış , 1.6 dizel getirmiş , zf şanzıman getirmiş , yeni motorlarda geliyor halen. Ayrıca konu toyota , o markayı tartışamadan başka markaları araya sıkıştırmakta bizim foruma özel.




  • Honda Türkiye de ürettiği yeni kasa Civic modelini nuh nebiden kalma motorla pazara sunuyor, avrupada ise 1.0 turbo 129 beygir gücünde 200 nm torkluk motorla satıyor ne iş..



    http://www.automotorsport.com.tr/yeni-honda-civic-hb-gun-sayiyor/1334/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UriHAYY -- 30 Eylül 2016; 20:59:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silversmith

    Toyota.com.tr adresinde oluşturduğum araç;

    https://www.toyota.com.tr/carconfig/pdf/2cPnmFA

    Tavsiyelerinizi vb. konularda yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    Bende alırsam tabi fiyat nasıl gelecek bilmiyoruz 1.2 turbo multidrive S dinamic versiyon almayı planlıyorum. Sizin bu araç için ayırdığınız bütçe nedir. Sizce Toyota bu donanıma nasıl bir fiyat ister?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Konfigürasyonunu yaptığım aracın fiyatının 85000TL civarı olacağını tahmin ediyorum. Bütçemi aşar, bir sürü de alternatifler devreye girer. Ancak tekno paket ve diğer opsiyonlar olmazsa düz vites Dynamic versiyonunun 80000TL. , otomatiğin ise 83-84000TL civarında olacağını tahmin ediyorum. Bu fiyatı bu araca verir miyim tartışılır. Ayrıca 1.2 turbo motorlu, 1 tona yakın hafif bir aracın 0-100 değeri biraz hantal kalmış sanki.
  • UriHAYY kullanıcısına yanıt
    Hocam, C-HR motordan yırtı da umarım fiyat konusunda hemşerisini örnek almaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    ya bu toyota ne yapıyor ya ?

    Motor mu geliştiriyor , şanzıman mı geliştiriyor ne yapıyor ?

    Halen 1.6 atmosferik 135 hp cvt , 1.4 dizel mmt ?

    120 yıldır aynı motorlar şanzımanlar ve bu marka halen dünya'nın en çok satan markası

    Honda kaç yıldır aynı motoru satıyor?

    Yapıyor işte , avrupa'da satışlarını bilmem kaç kat artmış , 1.6 dizel getirmiş , zf şanzıman getirmiş , yeni motorlarda geliyor halen. Ayrıca konu toyota , o markayı tartışamadan başka markaları araya sıkıştırmakta bizim foruma özel.

    Dikkat edersen yazdıkların hep miş-mış hondada 11 senedir aynı motora gram eklemedi. Klasik Japon işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    ya bu toyota ne yapıyor ya ?

    Motor mu geliştiriyor , şanzıman mı geliştiriyor ne yapıyor ?

    Halen 1.6 atmosferik 135 hp cvt , 1.4 dizel mmt ?

    120 yıldır aynı motorlar şanzımanlar ve bu marka halen dünya'nın en çok satan markası

    Honda kaç yıldır aynı motoru satıyor?

    Yapıyor işte , avrupa'da satışlarını bilmem kaç kat artmış , 1.6 dizel getirmiş , zf şanzıman getirmiş , yeni motorlarda geliyor halen. Ayrıca konu toyota , o markayı tartışamadan başka markaları araya sıkıştırmakta bizim foruma özel.

    Dikkat edersen yazdıkların hep miş-mış hondada 11 senedir aynı motora gram eklemedi. Klasik Japon işte.

    mış - miş yazmakla alakası nedir ? mış - miş geçmiş zaman eki yani yapmış satıyor demişim. crv , civic hb , hrv falan hep yeni nesil motorlarla geliyor , dahada gelecek. toyota yeni rav4 diye koymuş sitesine , motorlar sağolsun yeni demeye bin şahit ister.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silversmith

    Konfigürasyonunu yaptığım aracın fiyatının 85000TL civarı olacağını tahmin ediyorum. Bütçemi aşar, bir sürü de alternatifler devreye girer. Ancak tekno paket ve diğer opsiyonlar olmazsa düz vites Dynamic versiyonunun 80000TL. , otomatiğin ise 83-84000TL civarında olacağını tahmin ediyorum. Bu fiyatı bu araca verir miyim tartışılır. Ayrıca 1.2 turbo motorlu, 1 tona yakın hafif bir aracın 0-100 değeri biraz hantal kalmış sanki.

    Şanzıman çift kavrama olmayınca bu kadar olur. Sorunsuz olsun da 100km hıza bir saniye geç çıksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    ya bu toyota ne yapıyor ya ?

    Motor mu geliştiriyor , şanzıman mı geliştiriyor ne yapıyor ?

    Halen 1.6 atmosferik 135 hp cvt , 1.4 dizel mmt ?

    120 yıldır aynı motorlar şanzımanlar ve bu marka halen dünya'nın en çok satan markası

    Honda kaç yıldır aynı motoru satıyor?

    Yapıyor işte , avrupa'da satışlarını bilmem kaç kat artmış , 1.6 dizel getirmiş , zf şanzıman getirmiş , yeni motorlarda geliyor halen. Ayrıca konu toyota , o markayı tartışamadan başka markaları araya sıkıştırmakta bizim foruma özel.

    Dikkat edersen yazdıkların hep miş-mış hondada 11 senedir aynı motora gram eklemedi. Klasik Japon işte.

    mış - miş yazmakla alakası nedir ? mış - miş geçmiş zaman eki yani yapmış satıyor demişim. crv , civic hb , hrv falan hep yeni nesil motorlarla geliyor , dahada gelecek. toyota yeni rav4 diye koymuş sitesine , motorlar sağolsun yeni demeye bin şahit ister.

    Senelerce motor konusunda hiçbir gelişme yapmayıp tutulmayan modellerine dizel koysa ne olur. 2 sene öncesine kadar dizel motoru bile yoktu türkiyede. Beğenmediğin toyota 2006 dan beri dizel motor kullanıyor. Güçsüz olabilir ama senelerdir var. İyi veya kötü yarı otomatiği var, cvt si var, hatta 1.6 dizelde versoda epeydir var. Toyotanın motor konusunda eksiklerini kabul ederim ama hondaya karşılaştırmayın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2T Auris ile C-HR arasında emisyon ve tüketim değerleri açısından bu kadar fark olmasını anlayamadım doğrusu. Ağırlık bakımından C-HR daha hafif diye biliyorum, sadece 9 cm daha yüksek olması da sürtünme katsayısı vs sebebi ile bu kadar fark oluşturmamalı. Bahsedilen değerler 4x4 versiyonu için mi acaba?...Bilen birileri varsa paylaşabilir mi?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    1.2T Auris ile C-HR arasında emisyon ve tüketim değerleri açısından bu kadar fark olmasını anlayamadım doğrusu. Ağırlık bakımından C-HR daha hafif diye biliyorum, sadece 9 cm daha yüksek olması da sürtünme katsayısı vs sebebi ile bu kadar fark oluşturmamalı. Bahsedilen değerler 4x4 versiyonu için mi acaba?...Bilen birileri varsa paylaşabilir mi?...

    Bu konu benimde kafamı kurcalıyor. Avrupa da 1.2 turbo auris özelliklerine bakıyorum 4,7 Yakıt tüketimi ortalaması daha az görünüyor hem de karbondioksit salınımı daha az görünüyor.(ortalama 1 litre farkedecek ne var chr de) Auris in daha ağır olmasına rağmen 0-100 hızlanması da daha iyi. Toyota chr 4*4 lerin 4*2 lere göre Toyota araç oluşturucu da da mevcut yakıt tüketimi karma 5,9 dan 6,3 e çıkıyor. Malum 4 çeker farkı o kadar farkeder. Şanzıman auris göre farklı galiba chr de viteste bulunan b modu auris de Yok sonuçta. biraz da 18 jant dan farkediyor biraz da sürtünme katsayısı derken ortalama 5,9 demişler. Belki de yakıt tüketimi konusunda son skandallardan sonra CHR de gerçek değerleri vermişlerdir. Ya da fabrika verilerindeki test tekniği değişmiştir. Sonuçta auris in de ortalama 4.7 den fazla yakacağı ortada...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    1.2T Auris ile C-HR arasında emisyon ve tüketim değerleri açısından bu kadar fark olmasını anlayamadım doğrusu. Ağırlık bakımından C-HR daha hafif diye biliyorum, sadece 9 cm daha yüksek olması da sürtünme katsayısı vs sebebi ile bu kadar fark oluşturmamalı. Bahsedilen değerler 4x4 versiyonu için mi acaba?...Bilen birileri varsa paylaşabilir mi?...

    Bu konu benimde kafamı kurcalıyor. Avrupa da 1.2 turbo auris özelliklerine bakıyorum 4,7 Yakıt tüketimi ortalaması daha az görünüyor hem de karbondioksit salınımı daha az görünüyor.(ortalama 1 litre farkedecek ne var chr de) Auris in daha ağır olmasına rağmen 0-100 hızlanması da daha iyi. Toyota chr 4*4 lerin 4*2 lere göre Toyota araç oluşturucu da da mevcut yakıt tüketimi karma 5,9 dan 6,3 e çıkıyor. Malum 4 çeker farkı o kadar farkeder. Şanzıman auris göre farklı galiba chr de viteste bulunan b modu auris de Yok sonuçta. biraz da 18 jant dan farkediyor biraz da sürtünme katsayısı derken ortalama 5,9 demişler. Belki de yakıt tüketimi konusunda son skandallardan sonra CHR de gerçek değerleri vermişlerdir. Ya da fabrika verilerindeki test tekniği değişmiştir. Sonuçta auris in de ortalama 4.7 den fazla yakacağı ortada...

    Aynen,Auris 1.2 test değerleri ortalaması, fabrika verilerinden yüksek.







    http://www.auto.cz/test-toyota-auris-1-2t-active-downsizing-po-japonsku-88609




  • B modu sadece hibrit modellerde var. Hibritlerde gerçek CVT yok, sadece CVT'yi taktik eden yazılım ve mekanik birleşimi var.

    1.2T için ben de rüzgar direnci ve tekerlek çapına veriyorum aradaki farkı. Gerçi tüketim testlerini laboratuvar ortamında yapıyorlar, rüzgar direnci matematiksel olarak mı eklenip son tüketim bulunuyor bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 1 Ekim 2016; 10:41:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk başlarda yazmıştım C-HR 1.2T CVT yoğun trafiği olan şehirlerdeki tüketimi 10l/100km altında olmaz diye. LPG de turbo motora pek uyumlu olmuyor, olsa da pahalı deniyor. O halde, araç 2.ele çabuk ve deger kaybıyla başlayabilir. Zaman gosterir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Hocam manuelde 10.9 saniye. Multidrive da 11.1 sn. Çift kavrama zaten sorunlu şanzımanlar. Olmasın daha iyi. Olsa da 10 sn. olur zaten. Gerçi ara hızlanmaları sollama gibi durumlarda daha önemli. Göreceğiz bakalım.
  • http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV8/prijslijsten/pdf_prijslijsten/c-hr.pdf Burada en detaylı katalog mevcut. Yakıt tüketimi jant büyüdükçe 0.1 artıyor 16" jant 5.7 ise 17" jant 5.8. 18" jant 5.9 Ortama yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 Otomatik olanlar 4çeker mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitara 1.4S ile karşılaştırıyorum. Daha ağır, daha yüksek bir araç, tam otomatik vites; daha yüksek hacimde, performansı daha güçlü, torku daha yüksek bir motor...

    Tüm bu verilere rağmen emisyon ve tüketim değerleri anlamlı denebilecek şekilde daha düşük görünüyor...

    Eğer tarafsız testler bu iki aracın fabrika değerlerine paralel seyrederse, Toyota' nın 1.2T C-HR ile pek de iyi bir mühendislik örneği sunamadığı kanaatim tescillenmiş olacak ki Hybrid versiyonu bu vergi düzeninde ilgi alanımın dışında kalıyor zaten...
  • Sayin .... beklediginiz an geldi! Turkiye'de ilk defa sizin icin ozel olarak 20-23 Ekim tarihleri arasinda deneyimli surus egitmenlerimizle birlikte Kilyos'ta gerceklesecek Toyota C-HR test surusu etkinligine davetlisiniz. Randevu tarihi icin lutfen CHR TEST yazip 4383'e gonderin, sizi arayalim. Toyota Iletisim Merkezi: 02123540354. SMS almak istemiyorsaniz H yazip 4383'e gonderin.


    Az evvel gelen mesaj ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    1.2 Otomatik olanlar 4çeker mi?

    1.2 turbo hem önden çeker hem de 4 çeker olarak seçenek mevcut. Toyota com tr den araç oluşturucuya girerek inceleyiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.