Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.086
Cevap
115
Favori
549.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota' nın Türkiye' de üreteceği Coupe-Suv aracı C-HR 'nin teknik detayları, fiyatları resimleri:

    Araç Toyota' nın TNGA adını verdiği Japonya haricinde bu platformu kullanacak ilk model olma özelliğine sahip.

    1.2 L turbo, 114bg ve 185nm tork üreten benzinli motor (6 ileri manuel, CVT ve 4x4),

    1.8 L Hybrid Synergy Drive 120 hp e-CVT şanzıman ile beraber sunulacak.


    Geçtiğimiz hafta, Türkiye'de hibrit araçların ÖTV oranında indirime gidilmişti. Elektrik motoru 50 kW'ı geçen, motor silindir hacmi 1.6 litre ile 1.8 litre arasında olan binek otomobillerde %90'a varan vergi oranı %45'e; 100 kW'dan güçlü elektrik motorlara sahip, 2.0 litre ile 2.5 litre arasında motor hacmine sahip binek otomobillerde ise %145 olan ÖTV oranı %90'a çekilmişti. Toyota bu vergilendirmeden faydalandı ve 1.8 Hybrid Advance modelini 98.000 liradan satışa sunacağını açıkladı.

    oyota C-HR, giriş seviye olan "Advance" ile tüm versiyonlarında 17 inçlik alüminyum alaşımlı jantlar, çift bölgeli otomatik klima, 8 inç Toyota Touch 2 multimedya sistemi, geri görüş monitörü, yağmur sensörü, Cruise Control, otomatik yanan farlar, LED gündüz yanan farlar ve elektronik park freni gibi donanım özelliklerini sunuyor.

    Toyota C-HR'nin üst donanım seviyelerinde ise ek olarak ısıtmalı koltuklar, akıllı giriş sistemi, karartılmış yan ve arka camlar, yarı parçalı deri koltuklar, kolay akıllı park destek sistemi, 18 inç alüminyum alaşımlı jantlar ve çift renkli gövde gibi özellikler bulunuyor.

    Aracın, 1,2 litrelik turbo benzinli motor versiyonunda 100 kilometrede ortalama 5,9 litre, 1,8 litre VVT-i yeni hibrit motora sahip versiyonunda ise 100 kilometrede ortalama 3,8 litre yakıt tüketiliyor.

    Toyota'nın tüm hibrit modelleri 3 yıl/100 bin kilometre mekanik garantisine sahip olup, hibrit aksamı ile hibrit aküsü de 5 yıl/100 bin kilometre için garanti kapsamına alınıyor.

    Öte yandan hibriti tercih eden Toyota kullanıcıları, garanti süresi olan 5 yılın bitiminden hemen önce 25 avro+KDV tutarındaki hibrit check-up menüsünü yaptırarak, bunu takip eden 1 yıl/15 bin kilometre boyunca hibrit aküsünü garanti altına almayı sürdürebiliyor. Kullanıcılar, bu check-up'ı her yıl yaptırarak hibritaküsünü toplamda 10 yıl boyunca garanti altına alma imkanından faydalanabiliyor.

    1.2 Litrelik turbo motorlu versiyon ve yine Advance donanımın fiyatı ise 83.000 liradan başlayacak.

    14-15 Kasım tarihleri arasında teknik veri donanım bazında fiyatlar resmi olarak açıklanacak.

    1.2 benzinli

    Advance düz vites 83.850 TL (Lansman fiyatı)

    Advance Multidrive S 90.250 TL (Lansman fiyatı)

    Dynamic düz vites 92.500 TL (Lansman fiyatı)

    Dynamic Multidrive S 98.900 TL (Lansman fiyatı)

    Diamond düz vites 92.500 TL (Lansman fiyatı)

    Diamond Multidrive S 98.900 TL (Lansman fiyatı)



    Hibrit

    Advance 98.000 TL (Lansman fiyatı)

    Dynamic 106.400 TL (Lansman fiyatı)

    Diamond 106.400 TL (Lansman fiyatı)



    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu

    C-HR Toyota Ana Konu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 20 Ocak 2017; 22:22:27 >







  • macropolo kullanıcısına yanıt
    macropolo demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Millete bak hibrit motor beğenmiyor...

    Toyota olunca beğenmemeleri normal.

    Konu başlığı seat, skodanın yeni bir modeli falan olsa bile nasıl ilgi görürdü. Forumda doğuş şakşakçıları kol geziyor. Toyota falan olunca ilgi görmüyor.

    Üstelik bu araç ülkemizde üretilecek. Sırf bu yüzden bile ilgi görmesi lazım.

    Ülkemizde üretilen ilk hibrit araç olacak.


    üşenmedim, sizin için çalıştım

    aklıma gelen b-suv ve c-suv araçların ölçülerini kendi sitelerinden bulup tablo haline getirdim.uzunluk aynıysa, geniş olan, aynıysa yüksek olan vs şeklinde sıraladım.aslında uzunlukxgenişlikxyükseklik şeklinde çarpıp büyükten küçüğe sıralansa ortaya ne çıkar merak etmiyor değilim

    edit: üşenmedim uzunlukxgenişlikxyükseklik çarpılınca çıkan yeni sıralama..belki anlamı yok ama vakit geçmiyor yahu

    ben daha komiğini söyleyeyim. bundan 10 sene önce patronum araba alacaktı. XC90 almak istiyordu ben range rover veya Q7 önerdim. Boş ver volvo güvenliği en iyi olan dedi ve Xc90 aldı. bir iki ay sonra bindim emniyet kemerine toka takmış emniyet kemeri kullanmıyor zor geliyormuş. Düşün güvenli diye araç alıp kemer takmamak tam bize göre değil mi ?
    Kimseyi itham etmeden bir konuda tecrübemi paylaşmak istiyorum..

    farklı konularda alakalı alakasız tüm sayfalarda sürekli edc yazan, en iyisi edc şanzıman, diğerleri sorunlu almayın, cvt kötü, dsg berbat, edc kral tek sorunsuz vites, hangi sınıfta araç tavsiyesi istense hep renaultun modellerini öneren vs. bir üye dikkatimi çekmişti..son mesajlarına bakayım dediğimde özellikle dikkatimi çekmişti..önceleri fanatik sanmıştım fakat sonra bir konuda servis tavsiyesi soruldugunda kendisinin renault servisi oldugunu ve yardımcı olacagını yazmıştı..elbette milletimizin ahlak anlayışı adına üzülmüş, hayalkırıklığını tekrar yaşamıştım, aldatmayı ne kadar çok seviyoruz demiştim..daha önce okuduğum bir haberi hatırlamıştım, "çin'e ticaret için giden işadamlarımız çinli üreticilere çakma ürünlerin üzerine orjinal markayı basmalarını rica edip daha sonra üreticilerle yemege gittiklerinde domuz eti varsa yemeyiz dinimizce yasak dediklerinde çinli işadamlarının epey şaşırdıklarını ve sahte ürüne orjinal marka basmamızı istiyorsunuz aldatmak için fakat domuz yemeyiz günah diyorsunuz, anlayamıyoruz sizleri" demişler..

    Neyse çok uzattım, kusura bakmayın, uzun lafın kısası forumda yazılan ve "diğerleri çöp, sadece şu güzel" minvalindeki mesajlara dikkatle yaklaşmanızı ve süzgecinizden geçirdikten sonra değerlendirmenizi tavsiye ederim.

    Merhaba. Hazirandan bu yana 2024 passion kullanıyorum, çok memnunum. Gerçekten her özelliği ile mükemmel bir araç. Sürüş zevki, ekonomik olması, özellikleri gerçekten olması gerektiği gibi..

    Temmuz sonu 1 haftam Muğla’da geçti, cam tavan asla rahatsız etmedi. İyi ki cam tavanlı bu model.

    tavsiye ediyorum

    Sevgili arkadaşlar merhaba,

    1.2 turbo CHR'ın en eski sahiplerinden biriyim. 2016 24 Kasım'da CHR ile başladığım yolculuk dün itibariyle sona erdi. İlk 1 yıldan sonra forumu çok takip etmedim neler yazıldı çizildi çok bilmiyorum ama son 2 sayfayı okuyunca çok ilerleyemediğimizi aynı yerlerde döndüğümüzü (iç hacim, arka pencere darlığı vb.) gördüm ve hafiften gülümsedim. İnanın şunu bir türlü anlayamadım bir insan neden iç hacimle ilgili bu kadar yorum yapar ya da kafayı buna takar. Bakın sevip sevmemekten bahsetmiyorum kafaya neden takar diyorum. Neden bunu söylüyorum çünkü bu bir araçta hiç kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan çözebileceğiniz basit bir deneme sürüşü hatta deneme sürüşüne bile ihtiyaç yok kapıyı açıp kendi görebileceğiniz bir konudur. Binersin arabaya sana dara gelir bana gelmez. Bagaj bana ufak gelir senin için yeterlidir. Bununla alakalı konuşmaya ne gerek var. Sanırım canı sıkılan bazı insanlar gelip yazıyor araç sahipleri de kızıyor yanıt yetiştiriyor:-)))

    Her neyse ben neredeyse 3 yıllık deneyimlerimi paylaşarak aracı almak isteyen insanlara son bir kez yardımcı olmak ve sonda da ufak bir reklam yaparak çok severek aldığım ve kullandığım CHR 1.2 Dynamic Techno Paket maceramı sonladırmak istiyorum.

    Öncelikle 46000 km sürdüğüm aracımda ilk günden son güne kadar tek bir mekanik sorun yaşamadım. 4 kez Toyota servisine 10000 km bakımları için gittim yağ filtre değişti o kadar. Zaten ABD'de yaşarken Toyota kullandığım bir araçtı ne şanzımanı ne de diğer parçaları beni yanıltmadı. Araç 1.2 bir araçtan beklenenden hep fazlasını verdi bana. Sadece bana değil aracıma binen ve araca bu araba gitmez arakası küçük galiba diye binen herkes ilk sürüşte fikrini değiştirdi çevremde 4 kişi benden sonra aynı aracı aldı (2 hibrit 2 benzinli). Sabir hızlarda neredeyse hiç ses çıkarmayan bir araç ama gaza yüklenince CVT ve motorun küçük olması nedeniyle gürültüsü artıyor ama bence segment için fazlasıyla iyi. İlk aldığımızda kelebek camından gelen ve ufak bir müdahale ile çözülen hafif ıslık sesi bu sefer sağ arka camdan son 6 aydır tekrar gelmeye başladı. Aracımı sattığım için o sorunun üzerine fazla düşmedim. Zaten 120 km civarı gelen bir sesti bir yerden sonra umursamadım:-)))

    Aracımı genellikle şehir içinde kullandım. Samsun'u bilen varsa Atakum-OMÜ arasında yarısı düz yarısı dik yokuşta şehir içi 7.8 litrelik bir ortalama oldu. İlk 6 aydan sonra hep normal modda kullandım ECO ve Sport'u hiç seçmedim. Uzun yolda en iyi ortalamam 110 km hızı hiç aşmadan yaptığım İstanbul -Samsun arası 5.7 litre oldu. Ankara-Samsun ya da Samsun-Trabzon arasında 120-130 km bandında yolculuklarda ise mevsime göre 6.2 lt ile 6.7 litre arasında değerler elde ettim. Son 1 yıldır ise yakıt tüketimini hiç sıfırlamadım ve şehir içi şehir dışı ortalamam 7.2 lt oldu. Araçla en yüksek hıza İstanbul-Edirne arası otobanda ulaştım. Ben sonuna kadar bastım ama çok az eğimli yolda 203 km'yi geçemedim. Düz yolda ise 195km'yi gördüm:-))) Bunu sadece birkez meraktan bomboş bir yolda yaptım lütfen siz de boş yolda bir kere deneyin bir daha yapmayın:-))

    Aracı aldığımda da beni mutlu eden ve aldıktan sonra da iyi ki parama kıyıp almışım dediğim bir özellikte led farlar oldu. Verdiğim 5000 TL ekstra hem görsel anlamda hem de kullanılışlılık anlamında beni hep mutlu etti. Led farlar özellikle uzun yolda inanılmaz bir görüş açısı sağladı. Öndeki kayan sinyaller ve arkadaki led çizgilerde araca hep başka bir hava kattı.

    İlk andaki tek seçenek nedeniyle 1.2 ağırlıklı satışlar zamanla hibrite kaydı. Ankara, İstanbul gibi çok yoğun dur kalkların olduğu şehirlerde kesinlikle hibrit seçilmeli ama benim gibi yıllık yaklaşık 14-15 bin bandında kalan arkadaşlar eğer daha iyi performans (klimada bile daha iyi) istiyorlarsa bence hala 1.2 turboyu tercih edebilirler. Şu an benimle aynı yolda aracını süren hibrit sahibi bir arkadaşımın ortalama yakıt tüketimi 5.5 lt şehir içinde. Aramızda 2.3 lt fark var yani yaklaşık 16 TL civarı fazla yakıyorum 100km'de 10000 km'de 1600 TL 15000 km de 2400 TL yapıyor. 1-3 yıl 1.2'nin vergisi 861 TL 1.8 lt 2647 TL yani 1800 TL fark var. Arkadaşımın hibritini sürüp performansını görünce ben hala aradaki o 600 TL'yi göze alır 1.2 turbo alırdım bugün yine aynı arabayı alıyor olsam. Tabii ki bu benim tercihim ve dediğim gibi Samsun gibi sıkışık trafik olmayan bir şehirde yaşıyorum.

    Aracın beni rahatsız eden en önemli eksisi ise kışın karlı zeminde ESP dışında sana başka seçenek vermemesi. Eski model Aveo'da bile aracımı kaygan bir zeminde yokuş yukarı kaymadan çıkması için 2. viteste kalkma şansına sahipken bu araçta sadece elektronik destekle bu işi yapmak hiç hoşuma gitmedi. Çok uzun yıllardır otomatik vites araç kullandığım ve kış lastiklerim olduğu için çok büyük sorunla karşılaşmadım ama bu tür bir araçta bu sorunu aşacak ve daha güven verecek bir seçeceğin olması gerekirdi. Bu arada aracın manuel modunun sadece yokuş çıkarken araç fazla bağırdığında vites yükseltmek dışında bir fonksiyonu olmadığını belirtmeliyim:-)) CVT şanzımanda manuel mod olmayacağı olsa da bir işe yaramayacağını böylece kanıtlamış oldular:-)))

    Aracın malzeme kalitesi gerçekten çok iyiydi. Aracımı satarken konsolda tek bir soyulma ya da deformasyon yoktu. Park yerinde güneşin altında saatlerce kaldığı günler oldu ama ne döşemede ne de konsolda renk değişimi olmadı. Bu arada aracın önünde ortada duran ve ilk anda çok şık gözüken belki zamanla CarPlay falan gelir mi diye beklediğimiz ekranın da hiç bir işe yaramadığını ve geri görüş kamerasına geçişin birçok modele göre çok yavaş olduğunu belirtmek isterim.

    Sanırım aklıma gelen bunlar. Umarım birilerinin işine yarar. Aracını kullanmaya devam edenlere kazasız belasız yolculuklar.

    GELELİM reklamlara:-))) Aracı sattım ama kış lastikleri elimde kaldı:-)) Aracın lastikleri 225 50 18 ama ben o zaman bu ebatlar yaygın olmadığı için servis tarafından da kullanılabilir sınırlar içinde olan Nokian 235 50 18 lastikler almıştım. Aralıkta taktım Mart'ta çıkardım her yıl yaklaşık 5000 km civarı kullanılmıştır (3 yılda 15000 km'yi aşmamıştır bence hala en az 30000 km'si var). Lastikler gerçekten iyi durumda ve az önce kontrol ettim sıfır fiyatı tanesi 1000 TL. Eğer almak isteyen olursa özelden yazabilir görselleri de paylaşabilirim.


    Hepinize iyi akşamlar kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Merhabalar
    Aracım yeni, 3 ay kadar önce aldım, passion (giriş)paket,
    Yaklaşık 6000 km dir kullanıyorum, öncelikle çok memnunum.
    Alma nedenlerim;
    -Toyota sorunsuzluğu ve kalitesi,
    -Ekonomik oluşu,
    - bu fiyat aralığında sınıfında daha dolu ve kaliteli araç olmayışı,
    - malzeme kalitesi ve
    - ülkemizde üretilmesi gibi sebeplerle seçimim 2024 CHR oldu. Oldukça da memnunum.

    Araç çok ekonomik, özellikle şehir içinde çok daha ekonomik. Uzun yol da yaptım, bagaj dolu, araç 2 yetişkin 2 çocuk olarak 5lt/100 km oldu, 2020 1.0 otomatik Clio dan çok daha az yaktı, üstelik klima açık ve hızım da varken..
    Arka alandan da gayet memnunum, bu kasada bu sorun yok.

    Aracın doluluğu övmeye ve bahsetmeye gerek duymuyorum, çünkü Toyota hiç kısmamış.

    Şehir içinde ise hıza dikkat etmeksizin 3-4 litre arasında, özellikle trafiği olan Büyükşehirde iseniz daha da az yakar.. çünkü hibrit kullanımı burada maksimum.

    Araç Corolla Cross ile aynı şasi, aynı platform, aynı aks aralığına sahip ancak özellikle malzeme kalitesi ve donanım anlamında ondan çok ileride..
    Bu dediğimi iki araca kullanmadan dahi binseniz bile anlayabilirsiniz.

    Sürüş çok zevkli, kibar, ağır bir araç..param yetseydi bir üst paketini almak isterdim ama bendeki giriş paketinde dahi araç çok dolu, bence sebebi bu aracın sadece ülkemize üretilip dünyaya satılması.

    Aracın sürüş destek sistemleri çok güzel ve sağlıklı çalışıyor ve ben hepsini açtım, öyle ki freni bile çok az kullanıyorum, cam tavam çok ferah, ekranlar çok kullanışlı ve kaliteli, hiç takılmadı ve hızlı.

    Yol sesi bir Japon’a göre çok iyi, bunu araca binen Honda’sı olan arkadaşlar söyledi, ki bence de öyle..

    Eksi olarak;
    - depo küçük 35 lt, şehir içi 800 km götürüyor,
    - Çok çocuklu aile iseniz bagaj küçük
    - Bu araca bu modelde şarj edilebilir hibrit koysalardı o zaman efsane olurdu, üretimi var ama ülkemizde henüz satışı yok.
    - Vergi.. bu konuya ekstra olarak, eğer motor 1.6 veya 1.5 olsaydı bu ağırlıkta bir araç için eksi yazardı, ancak benim gibiler için yine de tercih edilebilirdi. Ama yılda 10.000 km ve üzeri yapan kullanıcılar için vergi bir sorun değil.. 1.8 atkinson motor anladığım kadarı ile hibrit olması sebebi ile sorunsuz olması için.. ki zaten bu araçta normal içten yanmalılarda olan çoğu parça yok(marş dinamosu, triger gibi).
    Bak birader nasıl bir insansın az çok konuşmalarından belli oluyor yada yaşın demeyeceğim akıl yaşın diyeceğim kaç? Üslubuna konuşmalarına dikkat et. Ben bilerek isteyerek hızı v.s.'i 4x4 aldım Passatda nasıl kullanıyorsam aynı kullaniyorum yakıtından da memnunum.

    Özetle benim zevkime akıl erdirememek kimseye kalmamış.

    Benim paramla aldığım arabadan dolayı acımak hele hiç sana kalmamış. Keyfimin zevkimin kahyası mısın?

    C-HR alacaksan alırsın almayacaksan almazsın. Arkadaş buranın amacını benim baştan beri söylediğim cümleyi söylemiş burada senin uslubunla konuşan başka kimse olmadı dikkat et cümlelerine.

    Bu mevzuyu fazla uzatmaya da gerek yok. Forumun amacına göre yorum yaparsan eyvallah yapmazsan da dikkate alınmazsın. Kimse sana zaman ayırıp seni takip falan etmiyor.

    Neyse sizi de meşgul ettiysem afola arkadaşlar. Hepinize hayırlı geceler olsun...
    Yapay Zekanın Yanıtı

    2023 Toyota C-HR: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Toyota C-HR, kompakt SUV segmentinde öne çıkan bir araç. Şık tasarımı, geniş iç mekanı ve gelişmiş teknolojisiyle dikkatleri üzerine çekiyor.

    Toyota C-HR Paket Sıralama ve Farkları

    Toyota C-HR, üç farklı paket seçeneğiyle geliyor: Active, Style ve Dynamic.

    • Active: Giriş seviyesi pakettir ve 1.2 litre benzinli veya 2.0 litre hibrit motor seçenekleri sunar.
    • Style: Active paketinin üzerine eklenen deri direksiyon simidi, ısıtmalı ön koltuklar ve Toyota Safety Sense gibi özellikler içerir.
    • Dynamic: En üst seviye pakettir ve 18 inç alaşım jantlar, panoramik açılır tavan ve JBL ses sistemi gibi premium özelliklere sahiptir.

    Toyota C-HR'nin Kronik Sorunları

    Toyota C-HR, genel olarak güvenilir bir araçtır, ancak bazı kronik sorunlar bildirilmiştir:

    • 1.2 litre motorla ilgili yağ tüketimi: 1.2 litre benzinli motor, aşırı yağ tüketimi sorunuyla ilişkilendirilmiştir.
    • Park sensörü arızası: Bazı C-HR sahipleri, park sensörlerinin arızalı olduğunu bildirmiştir.

    Toyota C-HR'de Park Sensörünü Açma ve Şerit Takip Sistemini Kapatma

    • Park sensörü açma: Park sensörlerini açmak için orta konsoldaki "SENS" düğmesine basın.
    • Şerit takip kapatma: Şerit takip sistemini kapatmak için direksiyon simidindeki "LDA" düğmesine basın.

    Toyota C-HR EPB Arızası Nasıl Giderilir?

    Elektronik park freni (EPB) arızası, Toyota C-HR'lerde karşılaşılan yaygın bir sorundur. Arızayı gidermek için şu adımları izleyin:

    1. Aracı park edin ve el frenini çekin.
    2. Motoru kapatın ve kontağı kapatın.
    3. Kontak anahtarını "ON" konumuna getirin (aracı çalıştırmayın).
    4. Gaz pedalına 10 kez basın.
    5. Kontak anahtarını "OFF" konumuna getirin.
    6. Aracı çalıştırmayı deneyin.

    Bu adımlar sorunu çözmezse, bir Toyota yetkili servisine başvurmanız gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.8 litreye kadar her şey güzeldi.
  • Toyotadan beklenmeyecek kadar sıradışı bir tasarım olmuş.

    Motor seçenekleri önemli. 1.8hibrit ile kaybetti.

    1.33, 1.6, 1.2turbo benzinli,

    1.4 ve 1.6 dizel seçenekleri de umarım olur.

    Ülkemizde üretiliyor olması güzel bir gelişme. Bu avantajla iyi tutulur gibi geliyor bana.
  • Lexusun bir modeli vardı hibrid. Ona çok benziyor. Ben çok beğendim. Keşke alınabilir fiyatlarda olsa :/
  • Japonlarin eskiden ne guzel tasarimlari vardi. Simdi korelilerin arkasinda kaldilar.

    Nerde eski crvler civicler corollalar...
  • Koysun 1.2 t benzinli ve 1.6 dizeli düzgün bir otomatikle, fiyatında da uçmasın. Baksın bakalım satılıyor mu satılmıyor mu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Koysun 1.2 t benzinli ve 1.6 dizeli düzgün bir otomatikle, fiyatında da uçmasın. Baksın bakalım satılıyor mu satılmıyor mu.
    bence çirkin olmuş. Amerikada yeni honda h-rv'yi de gördüm onu da beğenmedim.
  • Honda civic hb gibi adeta. Ama onde honda damgasini gorunce voaaaa adamlar yapmis oluyor. Toyotayi gorunce cirkin ordek yavrusu oluyor.
  • Piyasaya sürüldü mü bilmiyorum bugün Mersinde bu aracı gördüm totoya amblemi görünce şaşırmıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.Nadir

    Piyasaya sürüldü mü bilmiyorum bugün Mersinde bu aracı gördüm totoya amblemi görünce şaşırmıştım

    Araç daha üretime bile başlamadı. Sizin gördüğünüz rav4 modeli olabilir mi? Ya da urban cruiser.
  • Çok kötü ve zorlama bi tasarım

    Tasarım işini almanlar güzel yapıyo derli toplu araçlar

    Japon kore bu işin cıvığını çıkartıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.Nadir

    Piyasaya sürüldü mü bilmiyorum bugün Mersinde bu aracı gördüm totoya amblemi görünce şaşırmıştım

    Araç daha üretime bile başlamadı. Sizin gördüğünüz rav4 modeli olabilir mi? Ya da urban cruiser.

    Rav4 değildi. Suriyeden değişik araçlar geliyor plakaya dikkat edemedim belkide suriyeden gelen bir araçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.Nadir


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.Nadir

    Piyasaya sürüldü mü bilmiyorum bugün Mersinde bu aracı gördüm totoya amblemi görünce şaşırmıştım

    Araç daha üretime bile başlamadı. Sizin gördüğünüz rav4 modeli olabilir mi? Ya da urban cruiser.

    Rav4 değildi. Suriyeden değişik araçlar geliyor plakaya dikkat edemedim belkide suriyeden gelen bir araçtır

    Rav4 derken aslında bahsettiğim araç makyajlanan rav4. Bayiilere dağıtılmaya başlamış olabilir, 3 aydır avrupada satışta. Makyajlı rav4'ün tasarımı da bu araca çok benziyor.

    C-HR Toyota Ana Konu




  • Türkiyede üret 1.8 hibrit motor koy. Yok mu senin dizel motorun. Gerçi verse gibi buna da 1.6 deli koysalar yanına yaklaşamazsın. 130 binmeden başlar
  • Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Türkiyede üret 1.8 hibrit motor koy. Yok mu senin dizel motorun. Gerçi verse gibi buna da 1.6 deli koysalar yanına yaklaşamazsın. 130 binmeden başlar

    Toyotanın elinde hibrit olarak bu araca gidecek 1.5 ve 1.8 var. 1.5 küçük olacağı için 1.8 koymuşlar, normal bence. Ülkemizde satılacağını düşünmüyorum. Aurisin de 1.8 hibrit seçeneği var uzun yıllardan beri ama ülkemizde hiç satılmadı.

    1.2turbo benzinli, 1.33, 1.6 atmosferik, 1.4, 1.6 dizel motorları da muhtemelen olacaktır. Sadece hibrit olarak piyasaya çıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    Honda civic hb gibi adeta. Ama onde honda damgasini gorunce voaaaa adamlar yapmis oluyor. Toyotayi gorunce cirkin ordek yavrusu oluyor.

    Toyota'nın bütün araçları çirkin ördek yavrusu gibi olduğu içindir.

    Ayrıca Civic HB'e voaaa adamlar yapmış diyen birini de görmedim burada. İlk çıktığından beri hunharca eleştiriliyor tasarımı ki bence haklılar da.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tabi hocam 1.5 hibrit yarisi ancak kurtarıyor buna 1.8 olması lazım ama sizin dediğiniz gibi büyük ihtimalle Türkiyede satılmaz. Türkiye pazarı için 1.6 vvti manuel-cvt 1.6 hadi bilemedin 1.4 d4d manuel-cvt olması lazım bence. 1.2 turbo ise hiç sanmıyorum Toyota beni şaşırtır
  • rorschach_ kullanıcısına yanıt
    Demek ki yalnız değilmişim :) tekrar tekrar logoya baktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    +1

    Marka icinde marka
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.