Şimdi Ara

C# Puzzle Oyunu Tez Yardım !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar üniversitede tez olarak aldığım C# Puzzle oyunu yazmak için gerek bilgiye az da olsa ihtiyacım var bilgisi olan var yardımcı olursa sevinirim.

    Şimdiden Teşekkürler Arkadaşlar...



  • nasıl bir bilgi ne tür puzzle biraz daha açık olursan yardımcı olabilirim sanırım
  • nasıl bir bilgi ne tür puzzle biraz daha açık olursan yardımcı olabilirim sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -mecrûh-

    nasıl bir bilgi ne tür puzzle biraz daha açık olursan yardımcı olabilirim sanırım

    Eşit kareler şeklinde puzzle yapılcak. Kaydırma (dragdrop olayı) yada tıklama ile kare sayısı farketmez. Resimleri MySQL ile çağıracaz.

    Veritabanını kullanarak yapıcaz MySQL ile Ad, Soyad, Puan, Sıralama, gibi bilgileri orada tutucak.

    Yaptığımız puzzle oyununda hamle sayısını hesaplaması gerekiyor.

    Örneğin ; Windows 7 Puzzle oyunundaki gibi zamanla hamle ile hesaplıcak puanı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özgür41 -- 4 Aralık 2012; 21:22:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: -mecrûh-

    nasıl bir bilgi ne tür puzzle biraz daha açık olursan yardımcı olabilirim sanırım

    Eşit kareler şeklinde puzzle yapılcak. Kaydırma (dragdrop olayı) yada tıklama ile kare sayısı farketmez. Resimleri MySQL ile çağıracaz.

    Veritabanını kullanarak yapıcaz MySQL ile Ad, Soyad, Puan, Sıralama, gibi bilgileri orada tutucak.

    Yaptığımız puzzle oyununda hamle sayısını hesaplaması gerekiyor.

    Örneğin ; Windows 7 Puzzle oyunundaki gibi zamanla hamle ile hesaplıcak puanı.



    Arkadaşlar bir bilen varsa lütfen yardım edin çok önemli MySQL resim çekme olayını bilen varsa o bile yeter anlatılması ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: -mecrûh-

    nasıl bir bilgi ne tür puzzle biraz daha açık olursan yardımcı olabilirim sanırım

    Eşit kareler şeklinde puzzle yapılcak. Kaydırma (dragdrop olayı) yada tıklama ile kare sayısı farketmez. Resimleri MySQL ile çağıracaz.

    Veritabanını kullanarak yapıcaz MySQL ile Ad, Soyad, Puan, Sıralama, gibi bilgileri orada tutucak.

    Yaptığımız puzzle oyununda hamle sayısını hesaplaması gerekiyor.

    Örneğin ; Windows 7 Puzzle oyunundaki gibi zamanla hamle ile hesaplıcak puanı.



    Arkadaşlar bir bilen varsa lütfen yardım edin çok önemli MySQL resim çekme olayını bilen varsa o bile yeter anlatılması ....

    Alıntıları Göster
    Ben şöyle bişey yazmıştım :https://hotfile.com/dl/183144499/eef7583/YILAN_Setup.exe.html

    Şuan uğraştıgım programdan sonra senin tarif ettiğin gibi bi oyun yazmak istiyorum fikrini kafamda oturtmadım henüz biraz tarif edebilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecaglar -- 8 Aralık 2012; 23:04:32 >




  • Gonderdigin puzzle resmindeki puzzlein mantigi dragdrop degilki. O puzzleda tek bir bosluk var, tikladigin kare bosluga dogru ilerliyor ve dogal olarak tikladigin kare bosaliyor. Bilgin ne derece bilmiyorum ama her iki tur puzzlei yapmak icin de soyle bir yol izleyebilirsin;
    Veritabanindan resim cekilir.

    Resim zorluk derecesine gore parcalara ayrilir (Burada resmin boyutlarina gore ebob yapip, her parcanin tam kare olmasini saglayabilirsin. Ornek vermek gerekirse 1200x800 pixellik bir resmi 20ser pixellden 60x40 lik bir puzzle uretebilirsin.

    Resmi parcalara ayirdiktan sonra her bir parcaya bir id verebilirsin (puzzlein bitip bitmedigini kontrol etmek icin) id vermek yerine direk olarak iki boyutli [i,j] dizisi olarak da tutabilirsin.

    Parcalari karistirmalisin. Bunun icin soyle bir yol izlemeni tavsiye ederim; parcanin asil yeri (pzzle tamamlandiginda oturacagi yer) x,y olsun. Bir de o anda ouzzle uzerindeki yeri a,b olsun. Her hamle de a=x ve b=y yi kontrol etmelisin. Karistirma olayini da a ve b ye rastgele degerler vererek yapabilirsin. (Dikkat etmen gereken bir nokta var, bir kere bir parcaya verilen A degerini baska bir parcaya vermemelisin)

    Tum bunlardan sonra her parcayi (a * ParcaBoyutu, b* ParcaBoyutu) noktasina cizdirebilirsin

    Tiklanma kontrolleri icin kullandigin nesneyi incelemelisin (form, panel vb.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: welrocken

    Gonderdigin puzzle resmindeki puzzlein mantigi dragdrop degilki. O puzzleda tek bir bosluk var, tikladigin kare bosluga dogru ilerliyor ve dogal olarak tikladigin kare bosaliyor. Bilgin ne derece bilmiyorum ama her iki tur puzzlei yapmak icin de soyle bir yol izleyebilirsin;
    Veritabanindan resim cekilir.

    Resim zorluk derecesine gore parcalara ayrilir (Burada resmin boyutlarina gore ebob yapip, her parcanin tam kare olmasini saglayabilirsin. Ornek vermek gerekirse 1200x800 pixellik bir resmi 20ser pixellden 60x40 lik bir puzzle uretebilirsin.

    Resmi parcalara ayirdiktan sonra her bir parcaya bir id verebilirsin (puzzlein bitip bitmedigini kontrol etmek icin) id vermek yerine direk olarak iki boyutli [i,j] dizisi olarak da tutabilirsin.

    Parcalari karistirmalisin. Bunun icin soyle bir yol izlemeni tavsiye ederim; parcanin asil yeri (pzzle tamamlandiginda oturacagi yer) x,y olsun. Bir de o anda ouzzle uzerindeki yeri a,b olsun. Her hamle de a=x ve b=y yi kontrol etmelisin. Karistirma olayini da a ve b ye rastgele degerler vererek yapabilirsin. (Dikkat etmen gereken bir nokta var, bir kere bir parcaya verilen A degerini baska bir parcaya vermemelisin)

    Tum bunlardan sonra her parcayi (a * ParcaBoyutu, b* ParcaBoyutu) noktasina cizdirebilirsin

    Tiklanma kontrolleri icin kullandigin nesneyi incelemelisin (form, panel vb.)
    upss




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    upss

    Alıntıları Göster
    C# olması zorunlu mu?
    C++ dilinde yazılsa kabul etmiyorlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecaglar

    C# olması zorunlu mu?
    C++ dilinde yazılsa kabul etmiyorlar mı?

    C# olması zorunlu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecaglar

    C# olması zorunlu mu?
    C++ dilinde yazılsa kabul etmiyorlar mı?

    C# olması zorunlu

    Alıntıları Göster
    Hmm..C# bilmiyorum ama C++ da tarif ettiğin gibi bişey yapabilirim belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecaglar

    Hmm..C# bilmiyorum ama C++ da tarif ettiğin gibi bişey yapabilirim belki.

    Çok teşekkürler ancak C# yapılmak zorunda çünkü dersimiz C#
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecaglar

    Hmm..C# bilmiyorum ama C++ da tarif ettiğin gibi bişey yapabilirim belki.

    Çok teşekkürler ancak C# yapılmak zorunda çünkü dersimiz C#

    Alıntıları Göster
    Ne tezi bu? Lisans ? Yüksek Lisans?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecaglar

    Ne tezi bu? Lisans ? Yüksek Lisans?

    Bilgisayar Programcılığı
  • !!! YARDIM !!!Arkadaşlar şimdi puzzle bitti sayılır ancak komple oyun oynarken bittiğinde KAZANDINIZ yazısı çıkarmak için napmam lazım yani şimdi tek picturbox yaparsam o yerine oturduğu zaman bitmiş görüyor.Önemli olan hepsi bittiği zaman KAZANDINIZ yazısı vermesi nasıl olcak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    !!! YARDIM !!!Arkadaşlar şimdi puzzle bitti sayılır ancak komple oyun oynarken bittiğinde KAZANDINIZ yazısı çıkarmak için napmam lazım yani şimdi tek picturbox yaparsam o yerine oturduğu zaman bitmiş görüyor.Önemli olan hepsi bittiği zaman KAZANDINIZ yazısı vermesi nasıl olcak ?
    Bizde bu proje üzerinde çalışyoruz ama dragdrop olayı değil tick olayıyla çalışıyoruz bu cumaya biter işine yarar ise verebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    Bizde bu proje üzerinde çalışyoruz ama dragdrop olayı değil tick olayıyla çalışıyoruz bu cumaya biter işine yarar ise verebilirim

    Yollarsan sevinirim... Şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    Bizde bu proje üzerinde çalışyoruz ama dragdrop olayı değil tick olayıyla çalışıyoruz bu cumaya biter işine yarar ise verebilirim

    Yollarsan sevinirim... Şimdiden teşekkürler

    Mail adresinizi pm atın mailinize gönderiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    Bizde bu proje üzerinde çalışyoruz ama dragdrop olayı değil tick olayıyla çalışıyoruz bu cumaya biter işine yarar ise verebilirim

    Yollarsan sevinirim... Şimdiden teşekkürler

    Mail adresinizi pm atın mailinize gönderiyim

    Pm attım kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgür41

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygısızlar

    Bizde bu proje üzerinde çalışyoruz ama dragdrop olayı değil tick olayıyla çalışıyoruz bu cumaya biter işine yarar ise verebilirim

    Yollarsan sevinirim... Şimdiden teşekkürler

    Mail adresinizi pm atın mailinize gönderiyim

    Pm attım kardeş

    Gönderdim umarım işine yarar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.