Şimdi Ara

C SINIFI HATCHBACK OTOMATİK DİZEL FİYAT/KALİTE KARŞILAŞTIRMASI Eylül 2013 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
3
Favori
4.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -JuDgE-

    Konu cok guzel elinize saglik.

    Ben gecenlerde 3 sene once 52.000 tl ye 0 km aldigim aracimi 22.000 km de 50.000 tl ye sattim.

    320d aldigimdan kullanmiyordum garajda duruyordu zaten.


    Fakat simdi aileye yeni bir otomatik dizel bakiyoruz.

    Ve ne yazikli bulamiyoruz.

    Ben sahsen bu siniftaki araclarin bu parali kesinlikle hak etmedigini dusunuyorum

    Icime sinen -performans, ic dizayn, kaliye , yakit tuketim- tek arax a180 cdi o arkadasin fiyati da 110 lira ustu.

    184 bg 320d aracimi o kadara almadim ben nasi verim o araca o parayi....

    A serisini tavsiye etmiyorum, Bindim uzun yol gittim bu araçla. Süspansiyon çok sert ve iç kalitesi dashboard çok iyi olmasına rağmen, emniyet kemerinin oralarda vb. kullanılan sert plastik malzeme var.Kesinlikle A3 daha iyi. Ayrıca Renonun 110 Bg motoru kullanılmış, Benim araç Mazda 3 PSA motor mevcut 115 Hp, kesinlikle daha atak bir araç benimki. Aynı motor BMW'de var ama o da manuel. İstediğin performansı alamazsın 1.5 dci ile o araçta (Renonun kasa hafif olduğu için mi nedendir, kullandığım Megane da daha iyiydi sanki) Evet Volvo V40 var, A3 var bu paraları hakeden onlarda donanıma ağırlık verirsen bahsettiğin fiyatlara çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.

    Konuyu baltalamamak adına konuda önceki mesajlarımı ve hatta bu mesajımı da yarın silerim arkadaşım. :)

    Konu ne??
    Fiyat - kalite karşılaştırması değil mi?
    Niye siliyormuşsun?
    Şanzıman kalitenin içine girmiyorsa sil o zaman.
    Hatta bir daha düşündüm sil anasını satayim.
    Foruma fazlasın Haluk fazla.
    Adam bir de edepsizce akıl veriyor :((((Şöyle cevap yazın diye.


    Edepsizce cevap yazan kim, bir kendi yazdığın mesaja bak.

    Burada kimseye emir kipiyle yazdığımız yok. Bu konuyu açan kişi olarak ilk mesajda da belirttiğim gibi mümkünse bu şekilde cevap istedik. "ilk mesajı okuyunuz öyle edepsizlik yapınız" Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Bilip bilmeden, sırf birilerini savunmak için konuya dahil oluyorsunuz. Bahsettiğiniz olayı önce bir Haluk Bey'e sorun. Kendisiyle ilgili bir olay değil. Hatta kendisine teşekkür ettim, çünkü kronik ucu hiçbir yere varmayacak bir tartışmaydı. Ayrıca başka bir kişiyle Haluk arkadaşımızın arasında tartışmanın çıktığı başlığa bakarsanız "C SINIFI HB DİZEL OTOMATİK FİYAT/KALİTE KARŞILAŞTIRMASI"dır. Şimdi burada tabi ki DSG, EDC konuşulacak ama konunun gidişatı değiştiği için "mesajları okuyun anlarsınız" konuyu açan olarak kimseyi kırmadan saygı kuralları çerçevesinde olaya müdahale ettim.

    Siz kimsiniz diye soru sorarsan saygısızlık olur, o zaman da ben derim ki sen kimsin uzar gider bu gereksiz yarış. Bizim kimseyle bir zorumuz yok, biz de burada yazanları severek takip ediyoruz ki buradayız onun için. Size tavsiyem konuyu tam bilmeden ya da karşı tarafında fikrini almadan olaya girmemeniz. Saygılar, iyi forumlar

    Tövbe tövbe.
    Ben eczman2000 nickli arkadaşa cevaben yazıyorum, siz üzerinize alınıp cevap yazıyorsunuz. Teessüf ederim.

    edit: Bu forumda alıntı kullanılarak yazılan yazılar, en içteki değil en dıştaki kişiye cevaben yazıldığını bilmiyor musunuz yoksa???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 7 Eylül 2013; 23:14:34 >




  • V40 Cross Country D2 Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 78.290
    V40 Cross Country D2 Premium Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 81.710
    V40 Cross Country D2 Advance Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 89.390

    volvo nun fiyatları iyiymiş, özellikle dizel benzinli farkı ilginç

    V40 Cross Country T4 Benzin 1596 cc 180 hp Powershift 77.540
    V40 Cross Country T4 Premium Benzin 1596 cc 180 hp Powershift 80.930
    V40 Cross Country T4 Advance Benzin 1596 cc 180 hp Powershift 88.530

    sanırım diğer markalarda da olması gereken fark bu, yoksa maliyet açısından dizel ve benzinli araçlar arasında 10 binler farketmez.. ülkenin dizel düşkünlüğünden faydalanıyorlar
  • Toyota 1.4 motoruyla rezil bir görüntü oluşturuyor. Hiç mi motor arge'si yapmıyor koca premiyüm marka?
  • akıllıdeli06 A kullanıcısına yanıt
    O T4 motoru kullanan bir daha dizel Volvo almaz. İnanılmaz çekiş gücü var tam turbo hissi veriyor. Bizde 98 s40 T4 vardı eskiden. Yemişim dizelini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    O T4 motoru kullanan bir daha dizel Volvo almaz. İnanılmaz çekiş gücü var tam turbo hissi veriyor. Bizde 98 s40 T4 vardı eskiden. Yemişim dizelini.

    T4 (180 hp) aut 240 Nm, D2 (115 hp) aut 270Nm
    YAKIT TÜKETİMİ (ortalama) 6,1 litre/100km, 4,1 litre/100km

    kaba bir hesapla 5*6,1=30

    4,5*4,1=18,45

    performans için T4 elbet fark var ama tasarruf olarak bakarsan D2 nin öyle vasat bir performansı yok her türlü tatmin eder
  • bravaman kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamış olabilirim, kusura bakma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Toyota 1.4 motoruyla rezil bir görüntü oluşturuyor. Hiç mi motor arge'si yapmıyor koca premiyüm marka?

    Turkiye icin neden yapsinlar ki? Adamlarin canavar gibi 2.2 litre dizeli var zaten
  • Toyota bari 90 beygiri 100 yapsaymış. DSG problemsiz üretilene kadar 10 bini hak etmiyor, her an yolda kalma riskiyle binilmez arabaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akıllıdeli06 A kullanıcısına yanıt
    D2 Volvo motoru değil. Ford TDCI'nin aynısı temelde citroen motoru. Şasi ile uyumu olmadığı için fazla yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G7*

    Toyota bari 90 beygiri 100 yapsaymış. DSG problemsiz üretilene kadar 10 bini hak etmiyor, her an yolda kalma riskiyle binilmez arabaya.

    Hocam konuyla alakasız ama DSG 10.000 TL'mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz konuyla alakasız olacak ama Lancia Delta tavsiye eder misinz? Otomatiği nasıldır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FolloFush


    quote:

    Orijinalden alıntı: G7*

    Toyota bari 90 beygiri 100 yapsaymış. DSG problemsiz üretilene kadar 10 bini hak etmiyor, her an yolda kalma riskiyle binilmez arabaya.

    Hocam konuyla alakasız ama DSG 10.000 TL'mi?

    Golf için aynı donanımda Manual-dsg araç fiyat farkı 7600 tl,herhalde bahsedilen bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: FolloFush


    quote:

    Orijinalden alıntı: G7*

    Toyota bari 90 beygiri 100 yapsaymış. DSG problemsiz üretilene kadar 10 bini hak etmiyor, her an yolda kalma riskiyle binilmez arabaya.

    Hocam konuyla alakasız ama DSG 10.000 TL'mi?

    Golf için aynı donanımda Manual-dsg araç fiyat farkı 7600 tl,herhalde bahsedilen bu.

    Passat dizellerde 8.700 , benzinlilerde 11.200 fark var (benzinli duz viteslerde indirim oldugu icin).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G7*

    Toyota bari 90 beygiri 100 yapsaymış. DSG problemsiz üretilene kadar 10 bini hak etmiyor, her an yolda kalma riskiyle binilmez arabaya.

    VAG grubu savunucusu değilim ama onun gibi bir mesaj olacak. Objektif yaklaşırsak olaya, birincisi 7.600 TL DSG farkı bildiğim kadarıyla. Murat 124 ten bahsetmiyorsak eğer her an yolda kalma ihtimali diye birşey yok sanırım. DSG nin arıza verme oranı % değil 1000de kaçtır ona bakmak lazım ben şimdiye kadar yolda kalan bir kişi duydum onu da bu forumda okudum, şikayetçi olan da var çok beğenen de var. Valla toyotanın tarihten kalma motorlarıyla yola çıkacağıma ( ki yolda kalmış toyota corolla bizzat gördüm- o da binde birdir) VW'nin 1.4 140 hp DSG siyle yola çıkarım daha iyi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahrolsun MW3!

    Biraz konuyla alakasız olacak ama Lancia Delta tavsiye eder misinz? Otomatiği nasıldır?

    Al, kullan, bin, ama satarken biraz zor satarsın, meraklısını bulman gerekir. Fiat servislerinde bakılıyor diye biliyorum. Bende de Mazda 3 var taş gibi araba ama satarken istediğim fiyata zor satarım, bunu bilerek al eğer bir seneye canım sıkılır satarım dersen hiç alma. Çok zarar edersin
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.