Şimdi Ara

C SINIFI HATCHBACK OTOMATİK DİZEL FİYAT/KALİTE KARŞILAŞTIRMASI Eylül 2013 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
3
Favori
4.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazan oldu mu bilmiyorum ama;

    Giulietta’da Eylül ayına özel %11 indirim
     
    Ortalama 4.4lt/100km yakıt tüketimine sahip Giulietta 1.6 JTD (Dizel) Distinctive (105 hp) 63.920 TL **'den
     
    Alfa TCT* otomatik vites teknolojisine sahip Giulietta 1.4 TB MultiAir TCT (Otomatik) Distinctive (170 hp) ise 66.200 TL **'den başlayan fiyatlarla Alfa Romeo Showroom’larında sizi bekliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muskeder -- 5 Eylül 2013; 21:06:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    taş gibi edc yi görmemezlikten gelmek için gösterdiğiniz çabayı takdir ediyorum

    @haluk 23 e sor bakalım öyle mi diyor.

    neden?

    bana sorun

    Yanlis hatirlamiyorsam Haluk Abi'nin EDC'li Megane ile yolda kalma tecrubesi vardi. (Olay benim basimdan gecmedigi icin emin degilim... Raif Bey, buna gonderme yapmis olabilir)

    sorun bakalım edc yüzünden mi?

    ben bir çok kez sordum

    forumdaki fanlar edc patlasa diye bekliyor

    Değerli forumdaşım,

    Benim Megane konusunu güncelledim nihayet.


    Çift kavramalı şanzımanların çoğu kişinin çoğu durumda büyük bir oranda yüzleri güldürecek şekilde hizmet edeceğini düşünüyorum.


    Ama ben o gruba girmiyorum maalesef.


    Aracımla sürücüden kaynaklanmayan bir sebeple akan trafikte yolda kaldım ve bunun bana yansıması motorun çalışmasında bir aksama olmadığı halde şanzımanın kendini korumaya alıp gücü tekerleklere aktarmaması şeklinde oldu.


    Bu gerekçeyle sorunun asıl kaynağı ne olursa olsun ben bunu EDC'ye bağlamak durumundayım izninle.


    Ki benim en büyük sıkıntım bence pek de "akıllı" olmayan "akıllı eğim asistanı" ile ilgiliydi (ve hala da o aslında).


    Buna bir de bakım öncesinde yolda kalmış olmam; bunu video ile de belgelemiş olmam; bakımda program güncellemesi dışında bir değişiklik yapılmamış olması; ve bakım kağıdında benim şanzımanla ilgili temel şikayetlerimin karşısında "problem görülmedi" yazması eklenince aklıma diyecek başka birşey gelmiyor.

    EDC patlamış mıdır peki?

    Bence hayır.

    Ama daha önce de yazdığım gibi şimdiye kadar kendi fluence EDC aracında bir sıkıntı yaşamamış olman ilerisi için hiçbir şeyi garanti etmiyor maalesef ve sonraki dönemde muhtemel yaşayacağın bir sorun şimdi yazdıklarından dolayı seni zor durumda bırakır.


    Keyifli sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Araç fiyatları web sitelerinden alınmıştır. Aşağıda bahsi geçen full (panoramik cam tavan vb. dahil) araçların fiyatları mı uçmuş, yoksa artık C segmentinde birçok özellik bulunduğu için ve euro yükseldiği için bu doğal bir sonuç mudur? Araçların en donanımlı versiyonlarını yazdım ve full aksesuarlı fiyatı ne olur yazdım. Eğer donanım merakınız yoksa aracın donanımını belirtip yorum yapınız. Bayiden alınabilecek indirim miktarını, bu fiyata bu araçları alır mıyız ve tercihimiz ne olurdu yazalım. Tercihimizi yazarken ikinci el mi, servis mi, sorunsuzluk mu, fiyat-kalite endeksi mi yada başka bir sebep mi belirtelim. Lütfen post kasmak için değil ciddi yorum yapmak için cevap yazın. forumda saygınlık rütbeyle değil, bilgiyle kazanılır. Saygılar

    VW Golf 1.6 Highline TDI 105 Bg 250 Nm Tork Bluemotion 7ileri DSG + "full donanım" = 75800 +10.000 = 85.800 TL


    Renault Megane HB Icon 1.5 dCi 110 Bg 240 Nm Tork 6ileri EDC + "full donanım" = 66.250 + 6.900 = 73.150 TL


    SEAT Leon 1.6 Style TDI 105 Bg 250 Nm Tork 7ileri DSG + "full donanım" = 58.800 + 10.000 = 68.800 TL


    HYUNDAİ i30 Elite 1.6 CRDi 128 Bg 6ileri otomatik FWD + "full donanım " = 64.200 TL


    KİA Ceed premium 1.6 CRDi 128 Bg 260 Nm Tork 6ileri otomatik FWD + "full donanım" = 67.600 TL


    FİAT Bravo Sport 1.6 Multijet 120 Bg 300 Nm Tork 6ileri Dualogic + "full donanım" = 62.210 + 4790 = 67.000 TL


    LANCIA Delta 1.6 Multijet 120 Bg 300 Nm Tork 6ileri Dualogic + "full donanım fiyat bilgisi bulamadım?" = 67300 + ?


    CITROEN C4 Exclusive 1.6 e-HDI 115 Bg 270 Nm Tork 6 ileri MCP + "full donanım" = Sitesinde "fiyat güncelleniyor" yazıyor. Tahmini 62.000 üzeridir


    CITROEN DS4 DSport 1.6 e-HDI 115 Bg 270 Nm Tork 6 ileri MCP + "full donanım deri koltuk vs. gerekli değil" = Sitesinde "fiyat güncelleniyor" yazıyor. Tahmini 65.000 üzeridir.


    TOYOTA Auris Premium 1.4 D-4D 90 Bg 205 Nm Tork 6 ileri Multimode + "full donanım" = 67.800 TL


    PEUGEOT 308 Sportium 1.6 e-HDi 112 Bg 270 Nm Auto6R + "full donanım" = 59.100 TL + 5600 = 64.700 TL


    Bilgilerde yanlışlık ya da eklemek istediğiniz araç olursa buyrunuz liste. Ben bu araçlar içerisinden, yabancı sitelerden de aldığım yorumlarla leon ve i30 düşünüyorum. Leonun dezavantajı DSG sorun çkarabilir, i30un dezavantajı fazla yakması.

    Merhaba
    Otomatik düşünüyorsanız Japondan şaşmayın derim Toyota Auris veya önerebileceğim Honda Jazzz, civic te olabilir fakat sedan. Fransızdan uzak dur derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    şuan araba alma zamanı değil ... euro 2.70 dollar desen 2 ... zam üzeri zam ... kışı bekleyin uygun kampanyalar olacaktır ...

    ayrıca bu araçların hiç biri bu fiyatları hakketmediğini düşünüyorum

    Slm bu fiyatları hak etmiyorlar tamam da Kışın € 3TL, USD 2,4 TL olursa nolacak. Demedi deme
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Hocam kalmayabilir ama kalırsa bence çok iyi fırsat çünkü auto6r öyle denildiği gibi sarsıntılı değil coralla'nın mmt sinden sarsıntı yönünden iyi olduğunu söylemeliyim...
  • Euro dolar artarsa eskisi gibi oto alim satimindan iyi para kazanilir. Eskiden insanlar dolara euroya degil arabaya yatirirlardi. 2. Ellerin fiyati siserdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    Hocam kalmayabilir ama kalırsa bence çok iyi fırsat çünkü auto6r öyle denildiği gibi sarsıntılı değil coralla'nın mmt sinden sarsıntı yönünden iyi olduğunu söylemeliyim...

    Hocam yeni corollanin mmt si suan en başarılısı diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni mmt'yi kullanmadım ama bir diğer nesil coralla da kullandım 1. vites hariç fena değildi ama auto6r ile cidden arada fark vardı diyebilirim ama yeni mmt'yi bir test etmek gerek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muskeder

    yazan oldu mu bilmiyorum ama;

    Giulietta’da Eylül ayına özel %11 indirim
     
    Ortalama 4.4lt/100km yakıt tüketimine sahip Giulietta 1.6 JTD (Dizel) Distinctive (105 hp) 63.920 TL **'den
     
    Alfa TCT* otomatik vites teknolojisine sahip Giulietta 1.4 TB MultiAir TCT (Otomatik) Distinctive (170 hp) ise 66.200 TL **'den başlayan fiyatlarla Alfa Romeo Showroom’larında sizi bekliyor

    Dizel otomatiği yok,teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    taş gibi edc yi görmemezlikten gelmek için gösterdiğiniz çabayı takdir ediyorum

    @haluk 23 e sor bakalım öyle mi diyor.

    neden?

    bana sorun

    Yanlis hatirlamiyorsam Haluk Abi'nin EDC'li Megane ile yolda kalma tecrubesi vardi. (Olay benim basimdan gecmedigi icin emin degilim... Raif Bey, buna gonderme yapmis olabilir)

    sorun bakalım edc yüzünden mi?

    ben bir çok kez sordum

    forumdaki fanlar edc patlasa diye bekliyor

    Değerli forumdaşım,

    Benim Megane konusunu güncelledim nihayet.


    Çift kavramalı şanzımanların çoğu kişinin çoğu durumda büyük bir oranda yüzleri güldürecek şekilde hizmet edeceğini düşünüyorum.


    Ama ben o gruba girmiyorum maalesef.


    Aracımla sürücüden kaynaklanmayan bir sebeple akan trafikte yolda kaldım ve bunun bana yansıması motorun çalışmasında bir aksama olmadığı halde şanzımanın kendini korumaya alıp gücü tekerleklere aktarmaması şeklinde oldu.


    Bu gerekçeyle sorunun asıl kaynağı ne olursa olsun ben bunu EDC'ye bağlamak durumundayım izninle.


    Ki benim en büyük sıkıntım bence pek de "akıllı" olmayan "akıllı eğim asistanı" ile ilgiliydi (ve hala da o aslında).


    Buna bir de bakım öncesinde yolda kalmış olmam; bunu video ile de belgelemiş olmam; bakımda program güncellemesi dışında bir değişiklik yapılmamış olması; ve bakım kağıdında benim şanzımanla ilgili temel şikayetlerimin karşısında "problem görülmedi" yazması eklenince aklıma diyecek başka birşey gelmiyor.

    EDC patlamış mıdır peki?

    Bence hayır.

    Ama daha önce de yazdığım gibi şimdiye kadar kendi fluence EDC aracında bir sıkıntı yaşamamış olman ilerisi için hiçbir şeyi garanti etmiyor maalesef ve sonraki dönemde muhtemel yaşayacağın bir sorun şimdi yazdıklarından dolayı seni zor durumda bırakır.


    Keyifli sürüşler dilerim.










    Sayın Haluk Bey,

    gerçekten dediğiniz gibi büyük bir keyifle aracımı sürmekteyim. son olarak yaz tatilinde adapazarı-kütahya-izmir-didim-balıkesir-istanbul-adapazarı şeklinde yaklaşık 2000km den fazla yol yaptım. ne şanzıman ne araç minicik bir problem dahi yaşatmadı. sadece otobanda 190la giderken birden arkamda biten ve benden yol isteyip sonra kaybolan led farlı leonu saymazsak tabi.

    ne büyük bir tesadüf olmuş. ben de burda sizin kulaklarınızı çınlatıp "haluk bey'e sorun bakalım o sorunun nedeni neymiş" şeklinde yazarken sizde konunuzu güncelliyormuşsunuz.

    siz sorunu elbetteki EDC ye bağlayabilirsiniz kimse karışamaz. ama siz EDC ye bağladınız diye de sorun EDC dendir anlamına gelmez. sorunun nedeni servis yetkilileri tarafından tespit edilir.

    evet daha öncede yazdınız. zamanla şöyle olacak böyle olacak dediniz. sanırım o zamanlar benim araç 10bin km deydi. şimdi yaklaşık 25bin de. ama sizin söylediğiniz gibi zamanla değişen bişey olmadı. ilk gün nasıl davranıyorsa bu gün de aynı şekilde.

    son olarak ben bu güne kadar yaşadıklarımı yazıyorum. yani başka birisinin aracının gelecekte ne olacağını dair tahminlerde ve temennilerde bulunmuyorum. siz hala benim gelecekte muhtemel sorunlar yaşayacağımı ve bu yüzden de zor durumda kalacağımı söylüyorsunuz. ben bir suç mu işliyorum da söylediklerim gelecekte aleyhime kullanılacak? ben sizin gibi gelecekte şöyle olur böyle olur mu diyorum? yoksa şu ana kadar olanı mı anlatıyorum?

    Haluk Bey,

    ben sizin aksinize sizin aracınızda inşallah hiç bir sorun çıkmaz da ne yolda kalırsınız ne de üzülürsünüz diyorum

    bence de siz o aracı satıp CVT şanzımanlı ve benzin-lpg bir araç alın.




  • newtonmeter kullanıcısına yanıt
    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.
  • haluk 23 kullanıcısına yanıt
    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    taş gibi edc yi görmemezlikten gelmek için gösterdiğiniz çabayı takdir ediyorum

    @haluk 23 e sor bakalım öyle mi diyor.

    neden?

    bana sorun

    Yanlis hatirlamiyorsam Haluk Abi'nin EDC'li Megane ile yolda kalma tecrubesi vardi. (Olay benim basimdan gecmedigi icin emin degilim... Raif Bey, buna gonderme yapmis olabilir)

    sorun bakalım edc yüzünden mi?

    ben bir çok kez sordum

    forumdaki fanlar edc patlasa diye bekliyor

    Değerli forumdaşım,

    Benim Megane konusunu güncelledim nihayet.


    Çift kavramalı şanzımanların çoğu kişinin çoğu durumda büyük bir oranda yüzleri güldürecek şekilde hizmet edeceğini düşünüyorum.


    Ama ben o gruba girmiyorum maalesef.


    Aracımla sürücüden kaynaklanmayan bir sebeple akan trafikte yolda kaldım ve bunun bana yansıması motorun çalışmasında bir aksama olmadığı halde şanzımanın kendini korumaya alıp gücü tekerleklere aktarmaması şeklinde oldu.


    Bu gerekçeyle sorunun asıl kaynağı ne olursa olsun ben bunu EDC'ye bağlamak durumundayım izninle.


    Ki benim en büyük sıkıntım bence pek de "akıllı" olmayan "akıllı eğim asistanı" ile ilgiliydi (ve hala da o aslında).


    Buna bir de bakım öncesinde yolda kalmış olmam; bunu video ile de belgelemiş olmam; bakımda program güncellemesi dışında bir değişiklik yapılmamış olması; ve bakım kağıdında benim şanzımanla ilgili temel şikayetlerimin karşısında "problem görülmedi" yazması eklenince aklıma diyecek başka birşey gelmiyor.

    EDC patlamış mıdır peki?

    Bence hayır.

    Ama daha önce de yazdığım gibi şimdiye kadar kendi fluence EDC aracında bir sıkıntı yaşamamış olman ilerisi için hiçbir şeyi garanti etmiyor maalesef ve sonraki dönemde muhtemel yaşayacağın bir sorun şimdi yazdıklarından dolayı seni zor durumda bırakır.


    Keyifli sürüşler dilerim.










    Sayın Haluk Bey,

    gerçekten dediğiniz gibi büyük bir keyifle aracımı sürmekteyim. son olarak yaz tatilinde adapazarı-kütahya-izmir-didim-balıkesir-istanbul-adapazarı şeklinde yaklaşık 2000km den fazla yol yaptım. ne şanzıman ne araç minicik bir problem dahi yaşatmadı. sadece otobanda 190la giderken birden arkamda biten ve benden yol isteyip sonra kaybolan led farlı leonu saymazsak tabi.

    ne büyük bir tesadüf olmuş. ben de burda sizin kulaklarınızı çınlatıp "haluk bey'e sorun bakalım o sorunun nedeni neymiş" şeklinde yazarken sizde konunuzu güncelliyormuşsunuz.

    siz sorunu elbetteki EDC ye bağlayabilirsiniz kimse karışamaz. ama siz EDC ye bağladınız diye de sorun EDC dendir anlamına gelmez. sorunun nedeni servis yetkilileri tarafından tespit edilir.

    evet daha öncede yazdınız. zamanla şöyle olacak böyle olacak dediniz. sanırım o zamanlar benim araç 10bin km deydi. şimdi yaklaşık 25bin de. ama sizin söylediğiniz gibi zamanla değişen bişey olmadı. ilk gün nasıl davranıyorsa bu gün de aynı şekilde.

    son olarak ben bu güne kadar yaşadıklarımı yazıyorum. yani başka birisinin aracının gelecekte ne olacağını dair tahminlerde ve temennilerde bulunmuyorum. siz hala benim gelecekte muhtemel sorunlar yaşayacağımı ve bu yüzden de zor durumda kalacağımı söylüyorsunuz. ben bir suç mu işliyorum da söylediklerim gelecekte aleyhime kullanılacak? ben sizin gibi gelecekte şöyle olur böyle olur mu diyorum? yoksa şu ana kadar olanı mı anlatıyorum?

    Haluk Bey,

    ben sizin aksinize sizin aracınızda inşallah hiç bir sorun çıkmaz da ne yolda kalırsınız ne de üzülürsünüz diyorum

    bence de siz o aracı satıp CVT şanzımanlı ve benzin-lpg bir araç alın.

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 29 Ekim 2013; 20:15:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.

    Konuyu baltalamamak adına konuda önceki mesajlarımı ve hatta bu mesajımı da yarın silerim arkadaşım. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaş fiyatlara bak ya, düdük kadar hatchback araçlar 70-80 milyar. Yerim sıfırını, alın 30bine ikinci el golf, astra mis gibi binin arkadaşlar. Bu paralara bu arabalar ziyan ziyan, stüdyo daire parası...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.

    Konuyu baltalamamak adına konuda önceki mesajlarımı ve hatta bu mesajımı da yarın silerim arkadaşım. :)

    Bence mesajlar kalmali... Arkadasta ciddi bir algida problem oldugunu dusunuyorum ben.

    Sirf sana degil , bizimle olan konusmalarinda bile edep-adap-uslup 0. Ne icin?

    Kul yapisi bir sanzimanin "olasi" sorunlarindan bahsettigin icin. Hem de kullanicisi olarak! Eniste-kayinco-askerdeki kanka durumu da degil, bizzat sen! Mesajlar kalsin ki insanlar fanatizmin ulastigi noktayi gorsun.

    Ben de kendi DSG konumdaki mesajlari ellettirmedim mesela, cilgin fanatikler turnosol kagidi gibi ayiklaniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.

    Konuyu baltalamamak adına konuda önceki mesajlarımı ve hatta bu mesajımı da yarın silerim arkadaşım. :)

    Konu ne??
    Fiyat - kalite karşılaştırması değil mi?
    Niye siliyormuşsun?
    Şanzıman kalitenin içine girmiyorsa sil o zaman.
    Hatta bir daha düşündüm sil anasını satayim.
    Foruma fazlasın Haluk fazla.
    Adam bir de edepsizce akıl veriyor :((((Şöyle cevap yazın diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Konu otomatik dizel HB alacak arkadaşlara yardımcı olmak için açıldı, şanzımanları çarpıştırmaya gerek yok bence arkadaşlar. Yüzbinlerce araç var DSG li ve EDC li biri sorun yaşadı diye herkes sorun yaşayacak değil elbette, önemli olan sorun çıktığında servis bunu düzeltiyor mu? Eğer düzeltiyorsa sıkıntı yok Toyota geçen senelerde 450.000 ne aracını geri çağırdı paspas ucu debriyaja mı ne takılıyormuş. Yani önemli olan sorunsuzluk ama sorun çıktığında müdahale yeteneğidir benim gözümde.

    Sırf size cevap yazmıyorum yanlış anlamayın, konumuz farklı yönlere gidiyor. Bu mesajı okuyan herkes bıraksın lütfen EDC'yi DSG'yi desin ki "Ben şu aracı seçerim şu yüzden, bu aracı seçmem bu yüzden".

    Herkese saygılar, iyi forumlar dilerim.

    Konuyu baltalamamak adına konuda önceki mesajlarımı ve hatta bu mesajımı da yarın silerim arkadaşım. :)

    Konu ne??
    Fiyat - kalite karşılaştırması değil mi?
    Niye siliyormuşsun?
    Şanzıman kalitenin içine girmiyorsa sil o zaman.
    Hatta bir daha düşündüm sil anasını satayim.
    Foruma fazlasın Haluk fazla.
    Adam bir de edepsizce akıl veriyor :((((Şöyle cevap yazın diye.


    Siz kimsiniz afedersiniz???
    Haluk un tüm mesajlarını zevkle okuyan birisi olarak yaptığınız yakıştırmanın çok haksız olduğunu düşünüyorum.




  • bravaman kullanıcısına yanıt
    Bilip bilmeden, sırf birilerini savunmak için konuya dahil oluyorsunuz. Bahsettiğiniz olayı önce bir Haluk Bey'e sorun. Kendisiyle ilgili bir olay değil. Hatta kendisine teşekkür ettim, çünkü kronik ucu hiçbir yere varmayacak bir tartışmaydı. Ayrıca başka bir kişiyle Haluk arkadaşımızın arasında tartışmanın çıktığı başlığa bakarsanız "C SINIFI HB DİZEL OTOMATİK FİYAT/KALİTE KARŞILAŞTIRMASI"dır. Şimdi burada tabi ki DSG, EDC konuşulacak ama konunun gidişatı değiştiği için "mesajları okuyun anlarsınız" konuyu açan olarak kimseyi kırmadan saygı kuralları çerçevesinde olaya müdahale ettim.

    Siz kimsiniz diye soru sorarsan saygısızlık olur, o zaman da ben derim ki sen kimsin uzar gider bu gereksiz yarış. Bizim kimseyle bir zorumuz yok, biz de burada yazanları severek takip ediyoruz ki buradayız onun için. Size tavsiyem konuyu tam bilmeden ya da karşı tarafında fikrini almadan olaya girmemeniz. Saygılar, iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qbvokal -- 7 Eylül 2013; 13:10:27 >




  • Konu cok guzel elinize saglik.

    Ben gecenlerde 3 sene once 52.000 tl ye 0 km aldigim aracimi 22.000 km de 50.000 tl ye sattim.

    320d aldigimdan kullanmiyordum garajda duruyordu zaten.


    Fakat simdi aileye yeni bir otomatik dizel bakiyoruz.

    Ve ne yazikli bulamiyoruz.

    Ben sahsen bu siniftaki araclarin bu parali kesinlikle hak etmedigini dusunuyorum

    Icime sinen -performans, ic dizayn, kaliye , yakit tuketim- tek arax a180 cdi o arkadasin fiyati da 110 lira ustu.

    184 bg 320d aracimi o kadara almadim ben nasi verim o araca o parayi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.