Şimdi Ara

C VE D Sınıfı Premiumlar Gereksizleşti (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
2.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yine gelmiş Vw fan boyları bu ne kafası anlamıyorum ki geçen bir akrabamıza sordum az çok anlıyor bu arabalardan araba düşünüyoruz TT mi Mustangmi diye Adam bana s..r et golf 7 gtr al diyor. Bu ne kafası cidden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Mercedes C200d saçma bir arabadır, çünkü fiyatı saçma. O paralara çok temiz 2.0 dizel motorlu araçlar alınıyor 2-3 yaşında en fazla.

    Mercedes C200d'nin başlangıç fiyatının 95.000TL civarında olması gerekiyordu.

    O yüzden konu mantıklı, C200d'ye 140.000TL'den başlayan fiyatlar vereceğime, ikinci el temiz bir 2.0 dizel D segment veya sıfır km full+full Focus almayı tercih ederim.

    Ama bu demek değildir ki, Focus'un fiyatı ucuz.

    Titanium manuel+dizel Focus'un veya Highline Golf dizel+manuelin ederi de 60.000TL

    Şuan tüm arabaları firmaları fahiş kârlar yapıyorlar, devlet de müdahale etmiyor. Hoş devlet de araba üretenden araç başına 3 kat fazla kazandığı için ses etmiyor.

    c200d'in exclusive modeli fiyatına 2.0 dizel motorlu sıfır araç alınabilir.Bakınız Audi.Tamam belki donanım farkı olur ama c200d'in 1.6 olmasının hiç bir avantajı yok. 2.0 motorlu rakiplerine göre %50'li gibi bir oranda vergi avantajı var ama fiyat neredeyse aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.6 dizel otomatik highline Passat parasına 320i Sportline Plus aldım.

    170 hp'lik turbo benzinli motorun keyfini asla veremez Passat.Yani ben bu arabayı gidip 0 km alıyorum ama millet aynı paraya gidip dizel otomatik Passat alıyo.Yok sıkışık trafiğe girdim az kenara çekiyim soğusun yok trafikte manuele aliyim kavrama cortlamasın.Emisyon olayıda tuz biber ekti.

    Kısacası şu,özellikle Mercedes-Bmw için konuşuyorum.Bu iki markanın olayı çok farklı o yüzden.Eğer durumunuz varsa C200d'yi alın.He bana kalsa gidip 320d'yi baz versiyonuyla alırım.

    Fark şu senin 10 lt yaktigin ortamda ben 5.5 lt yakiyorum. S ici 1 depoyla 1000km yol gidiyorum.. Arka koltukta oturanlar sıkışmiyo adam gibi diz ve baş mesafesi var. Bagaj 585 lt ve yükleme agzi çok geniş ne koyarsam aliyor..

    İşte sende okadar para verdim 170 hp arabam var diye seviniyosun sonra 35 bin liralik s60 t5 tokat manyagi yapinca uzuluyosun

    Keşke passat alsaymışsın en azindan az yakardi içi geniş olurdu konforlu olurdu malzeme kalitesi daha iyi olurdu.. 1 serisinden bozma f30 un kalitesiz iç mekaniyla ve işçilik kusurlariyla mutlu olmaya çalışmazdın

    Emisyon skandalı 1.6 tdi passat için geçerli değil mi?Öğrenmek amacıyla soruyorum yanlış anlaşılmasın eleştirmek,küçük düşürmek gibi bir amacım yok.




  • c serisi d sınıfının c sınıfı focustan fazlası olmadığını iddaa eden, ama nasıl iddaa uzaydan dünyaya başını çevirip fotolarına bakarak :D gerçi onda bile fark bariz şekilde bellide neyse :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan

    Bende VW sahibiyim ama daha boyle yorum gormedim. Ne alaka 35 liralik S60 tokatlamasi. Bende de polo gti var , 250 kagitlik arabalari tokatliyorum ama keske bende olsa o araba tokatlansam.

    +1

    Bende hiç araba yok. Allah var şimdi her ne kadar C200d Exlusive çok pahalı olsa da tasarım mükemmel.Param olsa yok 1.6 dizel için pahalıymış dinler miyim dinlemem affetmem alırım.Varsın geçsinler.Bu mantıkla bakarsak adam 10 bin liralık şahıne 200-250 beygirlik turbo motor takıp geçse bile dert etmem.Ne zaman dert edersem o zaman da 2.5-3.0 bir benzinli alırsın sıfır jilet gibi bir spor araç tamamdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    5 serisi kullanıyorum. Dediklerine kısmen katılıyorum. Fakat 180.000 TL verip Ford Mondeo'nun full donanımlı modelini alacağıma, 170.000 TL verip 3.20d Türkiye paketi almayı tercih ederim.

    Niye sini de yazın boş BMW yi almanın da bilelim?
    Ha bayiye gitseniz hiç birinde bulamazsınız boş araba o başka...


    Niyesi şu;

    Benim için Handsfree olmazsa olmaz bir donanım. Bunun dışındaki tüm donanımlar pek umrumda olmuyor. Mesela aracımda hafızalı koltuk var, koltuk ısıtma var, arka cam perdesi var, çift taraflı klima var. Yani var oğlu var. Hangi birini kullanıyorum? Neredeyse hiç... Ha niye aldın o zaman dersin, tesadüfen ikinci el düştü galeriye ben de aldım, belirteyim.

    Dolayısıyla BMW'nin Türkiye paketi benim için gayet bol donanıma sahip. BMW olunca ekstra bir isteğim daha olur o da sunroof.

    Kaldı ki donanım hakkında düşündüklerimi açıkladığım bu pragraflara gerek var mıydı bilemedim... Mondeo yerine 3.20 almak için Premium farkı gayet yeterli bir sebep benim için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • insomnia__ kullanıcısına yanıt
    Dandik passat mı ... Model/marka kıyası yapmaya çalışmanı geçtim ama ekspertiz vari konuşma bari bmw bir kenara hayatında kaç çeşit Passat'a kaç kere bindin de burda Borusan'ın can damarı gibi konuşuyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umm.7

    Eskiden bir c kasaya gıpta ile bakardık diyorsun 17 yaşında birinin eskisi kac yılları oluyor:)


    Arkadaş anne karnındaki yılları baz alıyor sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Mercedes C200d saçma bir arabadır, çünkü fiyatı saçma. O paralara çok temiz 2.0 dizel motorlu araçlar alınıyor 2-3 yaşında en fazla.

    Mercedes C200d'nin başlangıç fiyatının 95.000TL civarında olması gerekiyordu.

    O yüzden konu mantıklı, C200d'ye 140.000TL'den başlayan fiyatlar vereceğime, ikinci el temiz bir 2.0 dizel D segment veya sıfır km full+full Focus almayı tercih ederim.

    Ama bu demek değildir ki, Focus'un fiyatı ucuz.

    Titanium manuel+dizel Focus'un veya Highline Golf dizel+manuelin ederi de 60.000TL

    Şuan tüm arabaları firmaları fahiş kârlar yapıyorlar, devlet de müdahale etmiyor. Hoş devlet de araba üretenden araç başına 3 kat fazla kazandığı için ses etmiyor.

    O paraya golf vermiyorlar,C serisi mi verecekler?
    Adamin icine senersongur kaçmış

    C serisi ne kadar güzel olsa da, 1.6 dizel bir aracın 140-150-160-170.000TL fiyatlara satılması soygundan başka bir şey değildir.

    Ayrıca Golf'ün de 1.6 Highline TDI+DSG'nin ederi, vergilere rağmen maksimum 70.000TL

    70,000 TL üzerine C sınıfı almak bence de anlamsız. Ne yani bununla mı ekonomi yapılmış olunuyor?




  • Bence sen focusu fazla söylemişsin aslında symbol ile karşılaştırılmalı özellikleri hep aynı
    Biri 42 bin civarı biri 130 bin civarı arada dağlar kadar fark var
    İkisindede direksiyon,vites,pedal,koltuk,far gibi bir çok şeyleri aynı symbol daha mantıklı
     C VE D Sınıfı Premiumlar Gereksizleşti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu VW ciler araçlarını hala BMW ve Mercedes ile kıyaslamaya devam ediyor, şaşırıyorum.
  • Focus ve c180'i kıyaslamak istemiyorum.Öncelikle bu araçların segmentleri farklı.Bu yüzden bu araçların fiziksel büyüklükleri,aks dingil mesafeleri,motor çekişleri(önden-arkadan) ve fiyatlandırmaları haliyle çok farklı.Bu nedenle iki aracı karşılaştırmak çok doğru değil.Sonuç olarak kullanıcının beklentilerini en iyi karşılayan araç hangisiyse o tercih edilmeli onun dışında gerisi gazoz bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 22 Kasım 2015; 14:06:47 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.