Şimdi Ara

c4 hdi 110 mu yoksa Honda Civic Dream mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar
    Forumlarda kısmen bu tür karşılaştırmaları okudum ancak güncel bilgilere ihtiyacım olduğundan tekrar sorma ihtiyacı hissettim. 2002 model Seat İbiza kullanıcısıyım ve aracımı satıp yeni bir araç almayı planlıyorum. genelde şehir içi olmak üzere haftada 350-400 km yol yapıyorum. Bu sitenin de etkisiyle c4 110 hdi almayı planlıyordum 36 milyara 0 2007 model teklifi aldım aynı gün içinde acil paraya ihtiyacı olan birinin de 2007 model 4000 km deki Honda Civic Dream modelini 30.000 e bırakacağını öğrendim. Hemen birçok kişi için geçerli olan bir çok şey benim içinde geçerli. Aslında bütçem gereği Honda iyi bir seçim gibi görünüyor, ancak biraz zorlarsam 0 C4 de alabilirim. Aracın sorun çıkarıp beni servis abonesi yapmaması, ucuz yedek parca ve bakım, yakıt tüketimi benim içinde önemli konular. Bu bilgiler ışığında bana hangi aracı tavsiye edersiniz.







  • honda al kardeşim 6 yıl garantide cabası
  • Haftada 350-400 km yol yapıyorum demişiniz. Bence dizel olduğu için seçiminiz C4 olmalı. Servis abonesi olmak istemiyorum demişiniz. Şuan her markada emin olun sorunlar var. Bu biraz şans meselesi. Bizde 2006 da aldık C4 ü. Şuan 29.000 km de çok şükür bir sorun yok. Hondanın motoru gerçekten güzel ve dayanıklı. Ama benzinli sonuçta. C4 dün HDİ dizel motorundan az tüketmesi beklenemez. C4 ün en çok sevdiğim yanı bol donanımlı ve yol tutuşunun harika olması. Ayrıca HDİ dizel motor Avrupada kendini kanıtlamış bir motor ve kesinlikle performans ustası bir dizel. Aynı motoru PEUGEOT,VOLVO, VE FORD'DA KULLANIYOR.BEN C4 ALIN DERİM hem o km sonuçta. Yinede seçim sizin. HAYIRLISI NE İSE O OLSUN
  • SELAMLAR..ÖNCELİKLE SIKIŞTIĞI İÇİN SATIYOR DEDİĞİNİZ CIVIC DREAM'İN 0'I ZATEN 34 CİVARINDA..HEM DE ŞU AN 2008'İNİ ALABİLİYORSUNUZ..AYRICA UCUZ SERVİS VE YEDEK PARÇA DERSENİZ YİNE CEVAP C4 OLARAK ÇIKAR.(HONDAYA GÖRE).HONDANIN SERVİS BAKIMLARI VE YEDEK PARÇALARI ASTRONOMİK..6 YIL GARANTİ RÜYASINA DALIP BU ÇILGIN FATURALARI 6 YIL BOYUNCA ÖDEMEK ZORUNDA KALIYORSUNUZ..Kİ BAHSETTİĞİNİZ KİLOMETRELERİ YAPIYORSANIZ YAKLAŞIK 4. SENENİN SONUNDA AĞIR BAKIMLARLA TANIŞACAK VE HONDA SERVİSİNDE FATURA TUTARLARINI GÖRDÜĞÜNÜZDE KALP KRİZİ GEÇİRME İHTİMALİNİZ ARTACAKTIR..AMA CITROENİ HEM 0 ALACAKSINIZ,HEM SİZİN BİLDİĞİNİZ BİR ARAÇ OLACAK.HEM DE GARANTİ SONRASI ÖZEL BİR SERVİSE GÖTÜREREK ÇOK DAHA UYGUN MALİYETLERLE ÇIKACAKSINIZ..HONDA CIVIC DE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA MAALESEF BENZİNLİ..SORUN ÇIKARDIĞI ZAMAN YÜKSEK MASRAFLI BİR ARAÇ..DONANIM SEVİYESİ YOL TUTUŞ VE GÜVENLİK ANLAMINDA C4ÜN BİR ÜST GÖMLEK OLDUĞUNU SÖYLEYEBİLİRİZ.
    YILDA 20000KM YAPTIĞINIZA GÖRE HONDADA 1. YILIN SONUNDA YAKIT HARCAMANIZ;
    KMDEKİ ORTLAMA YAKIT TÜKETİMİ X KM=
    0,21YKRX20000=4200-YTL
    C4'DE:
    0,12YKRX20000=2400-YTL
    YILDA 2000-YTL CİVARI BİR EKONOMİNİZ VAR..DEĞERLENDİRME SİZİN..




  • Evet Citroen gittkçe kafama yatıyor her anlamda peki 2007 ve 2008 modelleri arasında önemli bir farklılık var mı c4 lerin. Birde triptonic vitesli c4 ler de şanzıman sorunuyla karşılaşan var mı zira madem c4 alacağım triptonigini alayım diye düşündüm.
  • DİZELLERİNDE BULUNAN OTOMAİTK ŞANZIMAN TIPTRONİC DEĞİL TAMAMEN OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ MANUEL ŞANZIMANDIR..KULLANIMI KONUSUNDA ARABAYA EZİYET ETMEDİĞİNİZ SÜRECE,SİZE NORMAL ŞANZIMANMIŞ BELKİ YILLARCA SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE HİZMET EDEBİLİR..
  • honda derim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mi ford focus mu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • honda civic dream forever
  • dizel araç sahibiyim Allahıma şükür ayağım gazdan geri gelmiyor!!yakcakmış,eyvahmış hiç söylenmiyorum benzinli araçları sollayıveriyorum =)
  • GÖBEK ATAR GİBİ LAF ATIP RÜTBE YÜKSELTMEYE ÇALIŞAN ARKADAŞLARA ALDIRIŞ ETMEYİN C4 ALIN KULLANIYORUM VE TAVSİYE EDİYORUM. AZ ÖNCE YOLDAN GELDİM ŞAHANE ARABA VALLA DAHA NE OLSUN. CX2 ARKADAŞIMIZ ZATEN HONDANIN 6 YIL ALDATMACASI HAKKINDA GEREKLİ BİLGİYİ VERMİŞ.
    TİPRONİC C4 TE BENZİNLİ OLUYO DİZELDE TİPTRONİC YOK. OTOMATİKLEŞTİRİLMİŞ MANUEL MCP VAR. DİKKATLİ KULLANIRSANIZ SORUN YAŞAMAZSSINIZ.
  • honda ya binmeyipte citroene binmek.atla eşek arasındaki tercihte eşeği tercih etmek olur benden söylemesi
  • HONDA CIVIC DE GÜZEL BİR ARAÇTIR AMA KESİNLİKLE NE HONDA ATTIR NE DE CITROEN EŞEKTİR..BUNUN GİBİ BİR YORUMU NEYE YAPARAK VERDİNİZ BİLMİYORUM..KABALAŞMANIN LÜZUMU YOK..BURDAKİ HERKES HONDANIN NE OLDUĞUNU CITROENİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR..
    DİZEL 110 HPLİK BİR C4'ÜN DREAM CIVIC'E GÖRE ARTILARI;
    1- ADI ÜSTÜNDE DİZEL OLMASI..GÜÇLÜ OLMASI VE TORK DELİSİ OLMASI..ÖZELLİKLE GÜVENİLİR BİR MOTOR OLMASI..
    2- YOL TUTUŞ KONUSUNDA C4 BİR UZMANDIR..ESP VE ASR İLE BİRLİKTE GÜVENLİ BİR SÜRÜŞ SUNAR.
    3- GELİŞMİŞ YOL BİLGİSAYARI,CRUISE VE LİMİTÖRÜNÜN BULUNMASI..
    4- STANDART 6 HAVAYASTIĞI SUNMASI..
    5- DONANIMLARI KONUSUNDA UZUN BİR LİSTEYE SAHİP OLMASI..(DUAL DİJ. KLİMA GİBİ)
    6- GÜVENLİ OLMASI..(E-NCAP 5 YILDIZ)..

    CITROEN UZUN BİR GEÇMİŞE SAHİPTİR..YANİ DAHA YENİ ÇOCUK DEĞİLDİR..TEKNOLOJİ KONUSUNDA ÇOĞU FİRMA BAŞKALARINDAN GÖREREK ARAÇ ÜRETİRKEN CITROEN BU KONUDA KENDİNİ GELİŞTİRMEYE ADAMIŞTIR..DİSK FREN,MARŞ MOTORU,PNAMATİK SÜSPANSİYON GİBİ..ARAÇLARINDA TEKNOLOJİNİN SON ÜRÜNÜ DONANIMLAR KULLANAN CITROENDİR..DÜNYADA DAYANIKLILIK TESTİ OLARAK DA KABUL EDİLEN WRCDE ÜSTÜN BAŞARILAR SUNMUŞTUR..YANİ SADECE ÖZEL MÜHENDİSLİKLERLE ÜRETİLEN BİR F1 ARACI DEĞİL SHOWROOMLARDA GÖREBİLECEĞİNİZ ARAÇLARLA YARIŞMAKTADIR..HER FİRMANIN EKSİK NOKTALARI VARDIR.HATTA CIVIC DE GÜZEL BİR ARAÇ AMA,ARTI EKSİ LİSTESİ YAPTIĞINIZDA C4 DAHA FAZLA ARTI İLE ÖNE GEÇER..BÖYLE BİLE OLSA NE HONDA ATTIR NE DE CITROEN EŞEKTİR..
    SAYGILARIMLA..




  • Enteresan bir konu olmuş ve sonuç Honda Citroen karşılaştırmasına gelmiş.
    Benim 2007 Citroen C4 1.6 sxpk aracım var. Geçen sene 22 Aralıkta Trafiğe çıktı.. Şuan 11000 kmye yaklaşıyor.
    Babamda ise 2007 model Mart başı trafiğe çıkışlı Honda Accord 2.0 Executive var..
    Gerçi yukarıda karşılaştırılan araçlardan ikisi ile de aynı değil ama iki aracıda aynı anda kullanan ve kullanmaya devam eden biri olarak iki marka arasında kararsız kalan arkadaşlara genel bir fikir vermesi açısından faydalı olacağı kanaatindeyim. Üstelik Accordun Civic in üst modeli olduğunu da unutmamak lazım.
    Öncelikle Accord örneği üzerinden Hondadan bahsedelim;
    Herkesin bildiği üzere Honda Dünyanın en büyük motor üreticisi ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, bu ünvanı kesinlikle hak ediyor. Motor o kadar sessiz o kadar titreşimsiz çalışıyorki sürekli sizi çalışıp çalışmadığı konusunda tereddüde düşürüyor. Ayrıca yüksek devirlerde gerçekten akla mantığa sığmayacak bir performansı var. Birçok benzinli araç 5500 devirden sonra iyice isteksizleşirken bu motor sanki 1000-3000 aralığındaki performansın aynısını 5000-redline arasında veriyor. Redlineda devir kesici olmasa ne olacak gerçekten merak ediyorum. Ek olarak yüksek devirde motorun çıkardığı ses muhteşem kesinlikle dinlemenizi öneririm. Racing motorlardan çıkan sesin daha tiz versiyonu size yarıştaymış hissi veriyor... Son olarak Hondanın motor efsanesi ile ilgili şu olayı anlatayım size;
    Yanlış hatırlamıyorsam iki hafta önce Mimaroba-Büyükçekmece(evim mimarobada) den Avcılara gidip döndüm. Kendim aracı oturduğumuzun apartmanın kapalı garajında olduğu için çıkarmaya üşendim ve babamın arabasıyla gidip döndüm. Toplam olarak Yaklaşık 35-37 kilometre yaptım.. Ve inanın bu 35-37 kmlik güzergahta arabayı sayısını hatırlamadığım kadar devir kesiciye soktum.. Olabildiğince sıkıştırdım.. Gece 11 gibi olduğu için yolda imkan verdi açıkçası.. Kökleye kökleye geldim eve kadar.. İner inmez hemen motor bloğunun ısınıp ısınmadığını kontrol etmek için kaputu açtım ve korka korka önce parmağımı uzattım sonra elimi.. Aklım almadı ama motor bloğu düzgün ısınmamıştı bile... Bu olaydan sonra artık şu herkesin anlattığı Honda motoru efsanesine bende inandım. Bu motor onu ne kadar zorlarsanız zorlayın kesinlikle bana mısın demiyor.. Üstelik bu performansa rağmen araç 2.0 litre otomatik bir araca göre tüketim konusunda oldukça cimri...
    Gelgelelim otomobil dediğimiz kavram günümüzde motordan çok daha fazlasını ifade ediyor ve maalesef Honda motor konusunda göstermiş olduğu başarının onda birini otomobilde olması gereken diğer unsurlarda gösteremiyor. Benim kullandığım Accord da Honda geliştirmiş olduğu VSA sistemi var... Bir araç VSA ya rağmen bu kadar yol tutuş özürlü ise ya VSA olmasaydı ne olurdu çok merak ediyorum... Bırakın normalin biraz üstünde hızlarla girilen virajlarda yolda kalmayı başarmayı bu araç düz yolda giderken bile 140 dan sonra resmen gezinmeye başlıyo.. Kısacası kullanırken kesinlikle güven vermeyen bir otomobil..Ayrıca güvenlik konusunda yine yetersiz.. Hondanın Legend dışında EuroNcap den 5 yıldız alan aracı yok... Yedek parçası çok pahalı.. Ufak bir vuruktan dolayı Sağ arka kapının sacı değişti maliyeti 1750 YTL...Servis aralıkları çok sık... 10000 kmde bir.. 6 yılda 10000 km de bir servise gitme zorunluluğu buyrun size 6 yıl garanti...Şaka gibi... Donanım-fiyat olarak bakıldığında kesinlikle listenin altında kalır. Son olarak yol tutuş konusunda bu kadar özürlü bir arabada bunun nedenini D segmenti bir araç olmasından ötürü konfor odaklı üretildiğine bağlamaya çalışırsınız ama bağlantı başarısız olur. Çünkü arabada taş gibi süspansiyon vardır ve her kasisi her türlü yol bozukluğunu kabinde birebir hissedersiniz.

    Gelgelelim Citroen'e..
    Bendeki 1.6 benzinli ama yukarıda bahsedilen 1.6 HDI 110... Honda dizel üretmediği için benzinliyi (2.2 cDTİ hariç) ele alırsak.. Burada Citroenin daha bin fırın ekmek yemesi gerekiyor... Çok sıradan bir motor ne performans nede tüketim konusunda elle tutulacak bir tarafı var. Ancak gelgelelim otomobili oluşturan diğer unsurlara...
    Bir kere yol tutuş dediniz mi orada duracaksınız... Citroen kaba tabiri ile bu işin kitabını yazan marka... Belkide benim C4 ün en sevdiğim yanı, olmazsa olmazı.. 9 ay olmuş kullanmaya başlayalı 10000kmyi devirdim. Biraz sert kullanıyorum aracımı hatta fazla sert kullanıyorum.. Ama araç daha bugüne kadar (Allah nazardan saklasın) bir kere bile çizgisinden çıkmadı.. "Sert süspansiyon=İyi yol tutuş" diyenler yanılıyorlar. Evet sert süspansiyonun yol tutuşa katkısı var ama bu herşey olduğu anlamına gelmiyor. Yol tutuş başka bişey ve citroen bunun ne olduğunu biliyor. Frenleri direksiyonu mükemmel.. Kullanımı inanılmaz rahat bir araç... Kesinlikle çok Güvenli Euro Ncap de Compact sınıfta Focusla 1. liği paylaşıyor... Yüksek süratte inanılmaz stabil... Yanlız şuda var arka süspansiyonları sesli çalışıyor.. Bozuk yollarda canınızı sıkabilir.. Servis aralıkları 20000 km de bir.. Çok şikayet aldığından bahsediliyor genelde ama ben daha 9 ayda 2500 ücretsiz bakımı dışında servis yüzü görmedim..
    Neyse biraz uzun bir yazı oldu kimseler kusura bakmasın... Sonuçta iki aracıda aktif olarak kullanan birinin yorumlarının arayışta olan arkadaşlara yardımı olabileceğini düşünerek yazdım...
    Hepinize kazasız sürüşler,
    Kalın sağlıcakla...




  • sevensleepers1907 ve diğer arkadaşlara güzel yorumlarından dolayı teşekkür ederim.

    ben her iki aracıda kullanmadım ama gördüğüm ve duyduğum kadarı ile CİTROEN derim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    honda ya binmeyipte citroene binmek.atla eşek arasındaki tercihte eşeği tercih etmek olur benden söylemesi


    arka koltukta oturupta yorum yapma arkadaşım sen bi ya.biraz büyü kullandığın kelimelere bi bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 27 Eylül 2007; 0:53:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevensleepers1907

    Enteresan bir konu olmuş ve sonuç Honda Citroen karşılaştırmasına gelmiş.
    Benim 2007 Citroen C4 1.6 sxpk aracım var. Geçen sene 22 Aralıkta Trafiğe çıktı.. Şuan 11000 kmye yaklaşıyor.
    Babamda ise 2007 model Mart başı trafiğe çıkışlı Honda Accord 2.0 Executive var..
    Gerçi yukarıda karşılaştırılan araçlardan ikisi ile de aynı değil ama iki aracıda aynı anda kullanan ve kullanmaya devam eden biri olarak iki marka arasında kararsız kalan arkadaşlara genel bir fikir vermesi açısından faydalı olacağı kanaatindeyim. Üstelik Accordun Civic in üst modeli olduğunu da unutmamak lazım.
    Öncelikle Accord örneği üzerinden Hondadan bahsedelim;
    Herkesin bildiği üzere Honda Dünyanın en büyük motor üreticisi ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, bu ünvanı kesinlikle hak ediyor. Motor o kadar sessiz o kadar titreşimsiz çalışıyorki sürekli sizi çalışıp çalışmadığı konusunda tereddüde düşürüyor. Ayrıca yüksek devirlerde gerçekten akla mantığa sığmayacak bir performansı var. Birçok benzinli araç 5500 devirden sonra iyice isteksizleşirken bu motor sanki 1000-3000 aralığındaki performansın aynısını 5000-redline arasında veriyor. Redlineda devir kesici olmasa ne olacak gerçekten merak ediyorum. Ek olarak yüksek devirde motorun çıkardığı ses muhteşem kesinlikle dinlemenizi öneririm. Racing motorlardan çıkan sesin daha tiz versiyonu size yarıştaymış hissi veriyor... Son olarak Hondanın motor efsanesi ile ilgili şu olayı anlatayım size;
    Yanlış hatırlamıyorsam iki hafta önce Mimaroba-Büyükçekmece(evim mimarobada) den Avcılara gidip döndüm. Kendim aracı oturduğumuzun apartmanın kapalı garajında olduğu için çıkarmaya üşendim ve babamın arabasıyla gidip döndüm. Toplam olarak Yaklaşık 35-37 kilometre yaptım.. Ve inanın bu 35-37 kmlik güzergahta arabayı sayısını hatırlamadığım kadar devir kesiciye soktum.. Olabildiğince sıkıştırdım.. Gece 11 gibi olduğu için yolda imkan verdi açıkçası.. Kökleye kökleye geldim eve kadar.. İner inmez hemen motor bloğunun ısınıp ısınmadığını kontrol etmek için kaputu açtım ve korka korka önce parmağımı uzattım sonra elimi.. Aklım almadı ama motor bloğu düzgün ısınmamıştı bile... Bu olaydan sonra artık şu herkesin anlattığı Honda motoru efsanesine bende inandım. Bu motor onu ne kadar zorlarsanız zorlayın kesinlikle bana mısın demiyor.. Üstelik bu performansa rağmen araç 2.0 litre otomatik bir araca göre tüketim konusunda oldukça cimri...
    Gelgelelim otomobil dediğimiz kavram günümüzde motordan çok daha fazlasını ifade ediyor ve maalesef Honda motor konusunda göstermiş olduğu başarının onda birini otomobilde olması gereken diğer unsurlarda gösteremiyor. Benim kullandığım Accord da Honda geliştirmiş olduğu VSA sistemi var... Bir araç VSA ya rağmen bu kadar yol tutuş özürlü ise ya VSA olmasaydı ne olurdu çok merak ediyorum... Bırakın normalin biraz üstünde hızlarla girilen virajlarda yolda kalmayı başarmayı bu araç düz yolda giderken bile 140 dan sonra resmen gezinmeye başlıyo.. Kısacası kullanırken kesinlikle güven vermeyen bir otomobil..Ayrıca güvenlik konusunda yine yetersiz.. Hondanın Legend dışında EuroNcap den 5 yıldız alan aracı yok... Yedek parçası çok pahalı.. Ufak bir vuruktan dolayı Sağ arka kapının sacı değişti maliyeti 1750 YTL...Servis aralıkları çok sık... 10000 kmde bir.. 6 yılda 10000 km de bir servise gitme zorunluluğu buyrun size 6 yıl garanti...Şaka gibi... Donanım-fiyat olarak bakıldığında kesinlikle listenin altında kalır. Son olarak yol tutuş konusunda bu kadar özürlü bir arabada bunun nedenini D segmenti bir araç olmasından ötürü konfor odaklı üretildiğine bağlamaya çalışırsınız ama bağlantı başarısız olur. Çünkü arabada taş gibi süspansiyon vardır ve her kasisi her türlü yol bozukluğunu kabinde birebir hissedersiniz.

    Gelgelelim Citroen'e..
    Bendeki 1.6 benzinli ama yukarıda bahsedilen 1.6 HDI 110... Honda dizel üretmediği için benzinliyi (2.2 cDTİ hariç) ele alırsak.. Burada Citroenin daha bin fırın ekmek yemesi gerekiyor... Çok sıradan bir motor ne performans nede tüketim konusunda elle tutulacak bir tarafı var. Ancak gelgelelim otomobili oluşturan diğer unsurlara...
    Bir kere yol tutuş dediniz mi orada duracaksınız... Citroen kaba tabiri ile bu işin kitabını yazan marka... Belkide benim C4 ün en sevdiğim yanı, olmazsa olmazı.. 9 ay olmuş kullanmaya başlayalı 10000kmyi devirdim. Biraz sert kullanıyorum aracımı hatta fazla sert kullanıyorum.. Ama araç daha bugüne kadar (Allah nazardan saklasın) bir kere bile çizgisinden çıkmadı.. "Sert süspansiyon=İyi yol tutuş" diyenler yanılıyorlar. Evet sert süspansiyonun yol tutuşa katkısı var ama bu herşey olduğu anlamına gelmiyor. Yol tutuş başka bişey ve citroen bunun ne olduğunu biliyor. Frenleri direksiyonu mükemmel.. Kullanımı inanılmaz rahat bir araç... Kesinlikle çok Güvenli Euro Ncap de Compact sınıfta Focusla 1. liği paylaşıyor... Yüksek süratte inanılmaz stabil... Yanlız şuda var arka süspansiyonları sesli çalışıyor.. Bozuk yollarda canınızı sıkabilir.. Servis aralıkları 20000 km de bir.. Çok şikayet aldığından bahsediliyor genelde ama ben daha 9 ayda 2500 ücretsiz bakımı dışında servis yüzü görmedim..
    Neyse biraz uzun bir yazı oldu kimseler kusura bakmasın... Sonuçta iki aracıda aktif olarak kullanan birinin yorumlarının arayışta olan arkadaşlara yardımı olabileceğini düşünerek yazdım...
    Hepinize kazasız sürüşler,
    Kalın sağlıcakla...

    güzel ve çok doğru tarafsız bir yazı olmuş.tebrik ederim arkadaşım seni
    bende honda civic sedan kullananlardan aynı şikayeti duydum.yüksek hızda gezinme ve parçasının pahallı olduğunu söylemeyen honda civic sedan kullanan neredeyse yok.birde frenlerini beyenmeyenlerde var.zaten ne kadar çok satınalındıysa şimdi o kadarda satan var.hatta gıcır gıcır 1000-3000km de honda civic sedanlar satılıyor ikinci el olarak.tonlarca ilan var.bunlar bile miğde bulandırmaya yeter
    ama buna karşılık citroen c4 tam tersine çok güvenli bir otomobil.yol tutuş.fren ve çarpışma güvenliğinde sınıfının en iddialı arabalarından.
    dedği gibi arka süspansiyon seside olmasa çok ideal bir araba olacakmış
    hocam servisi ona birşey yapamadımı hala? ilginç ya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    honda ya binmeyipte citroene binmek.atla eşek arasındaki tercihte eşeği tercih etmek olur benden söylemesi

    abartmışsın.
    honda sedan ile citroen c4 arasında o kadar büyük fark yok
    hatta citroen c4 bence honda civicden daha iyi bir araba
  • citroen süper ama arka koltuklar biraz dar!!oturma pozisyonu çok dik,uzun yolda rahatsız eder gibi geliyor!!
  • ya bırakın citroen neyin arabası allasen.
  • Citroen hep zamanının ötesinde teknolojisiyle bilinir.DS leri CX leri XM leri bilen bilir.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.